Varmaan jos lähtökohdat on kunnossa ja vanheneminenkaan ei liikaa näy niin sitten...
Vaan tässä päälle 30v iässä kun on samat sosiaaliset ahdistukset kuin kymmenen vuotta sitten, naissuhteista ei vieläkään kokemusta eikä ulkomuotokaan ole muuta kuin ehkä hitusen kohentunut, jos on, niin ns. saamattomana miehenä tässä joutuu pysymään.
Täytyisi ehkä laittaa vaikka uutta kuvaa tinderiin, hymy on varmaan tärkeätä kuin joku kirjoitti. Tulee vaan todella väkinäisen näköisiä kuvia kun yritän väkisin hymyillä

Harrastukset on vähän vähissä ja kaverit ja muut sosiaaliset suhteet niin niistä on vähän hankalampi laittaa mitään kuvia. Ja oma itseni aion olla, ei siitä tuu mitään jos rupean esittään jotain.
Täytän kohta 31. Ei tarvitse kovinkaan kauaksi mennä kun tutisin naisten kanssa mut nyt tilanne on toinen, vaikka sitä edelleen voisin kehittyä monellakin tavalla naisten kanssa. Varmasti oma mindsetti ja muut elämän osa-alueen parannukset yksinkertaisesti parantaneet itsetuntoa. Edellee cold approach tyypiset jutut ovat aika pitkälle pois omasta mukavuusalueesta, jota voisi kyllä ainakin yrittää hioo. Introvetti persoona ei vaan taivu siihen kovin helposti kun arvostan omaa speissiä ja aikaa niin paljon. Yleensä en puhu ellei sitten tule kielen päälle jotain. Tyhjästä en saa mitään irti

No nyt meni vähä OT.
Piti oikeastaan kommentoida, että kovat salitreenit ja lihaksia hankkineena itsetunto on tätä kautta noussut ehkä kaikista eniten. Sitten siihen päälle kun löytää jotain itselleen merkityksellistä tekemistä, joka ns. säteilee ulospäin, boostaa entisestään itsetuntoa. Tähän sitten mentaalipuolen höpinät vaikka äänitiedostoon ja repeatille positiivisia lausahduksi itsestäsi. Eli syötetään aivoille ja mielelle asioita, että olet kykeneväinen. Negatiivinen self talkki pois. Noihin kavereihin vielä. Eipä itsellänikään kovin laajat piirit ole. Mä enemmänkin haluan yhden tosi hyvän frendin kuin 10 vähä sinnepäin.
Eipä näihi ahdistuksiin taida olla kuin se, että ne kohtaa ja yrittää parantaa itseään elämän monella osa-alueella :/
Mut joo kuvat ovat myös tärkeitä. Selfiet on ok jos on otettu hyvässä paikassa mut joku tuttu ottamaan muotokuvaa vaikka fribakentällä, kyllä noita löytyy.
Mulla noita mätsei on tullut tässä useamman kuukausien aikana sen verran hyvin että en ole tehnyt profiilia uudelleen Badooseen tai Tinderiin. Tinderiin olis kyl hyvä tehdä jos nää nykyiset ei tästä mihinkään etene vaan sitten yleensä aina tulee joku uusi jonka kanssa keskustella. Mitä mä arvioisin, että ehkä 10% mätseistä olen päässyt tapaamiseen asti.
E: Hyvä muistaa että ghostaus ja ikuinen vitkuttelu tapaamisen suhteen on aivan järjettömän yleistä. Mä uisin naisten seurassa ja en ehtis paljoa muuta tehdä ku juosta treffeillä, jos jokaiseen mätsiin oisin päässyt treffeille asti. Naiset saa vaa niitä mätsei ja parempi löytyy joukosta, joten nettideittailun kanssa on laitettava tunteet taka-alalle. Tää on yhtä peliä. Toki varmasti osasyynä surkeaan tapaamissaldoon on tylsät avaukset ja keskustelut, mut ei vaan jaksa panosta aina niihin. Elämässä paljon muuta kun viettää aikaa Tinderissä. Ja oon sellaista tyyppiä että mahdollisimman nopeasti tapaaminen ja turha jaarittelu pois. Toki osa lämpenee hitaasti ja se on ihan ok kunhan on selkeästi ilmaissut.
Mielummin ghostais kun vastaa viesteihin ja aina on joku meno miksi ei voi nähdä, tällästä en vaa tajua

Nyt on tullut myös keskustelun jälkeen mätsien poistoi ihan suoraan. Jotkut tekee tätä ihan selkeästi alkuun muutamia viestei vaihdellen ja sitten poisto, seuraavaan. Tää on kyl sinänsä uskomatonta, että karsitaan Tinderistä jo pois tällä tavalla ilman tapaamista. Mikä tää logiikka oikein on? Suurin osa näistä ovat kyl olleet aika top tason naisia (huom. ulkonäöllisesti), joten sinänsä en ihmettele yhtään.
E2: Ja lisää
mindsettiin liittyen. Välillä on ollut jopa 4-6 viikkoa ilman seksipuuhia (suorastaan selibaattia). Olen sitten soveltanut "seksuaalista energiaani" arjessa treeneihin ja muihin tavoitteisiin. Toisin sanoen kun saa sen ajatusmallin, että ei ole väliä jos tulee pidempiä taukoja läheisyydestä ja seksistä, kun sen energian voi käyttää muuhun. Sieltä sitten maaliskuusta lähtien on ainakin tähä päivään mennessä pompsahtanut aina joku mätsi, jonka kanssa natsannut, ja saanti ollut suht helppoa. Ja tähän päälle vielä näin miehenä on hyvä ottaa se ajatus että sie annat, nainen ottaa, ei toisinpäin.