Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
294
Juuh, oon vajaan vuoden ollut tinderissä nyt, ei voi varsinaisesti kehua. Mätsejä on tullut yhteensä ehkä muutama kymmenen. Näistä osa on sellaisia "testejä" joista olen tykännyt kokeilun vuoksi vaikka ne ei niin paljoa viehätä. Osa on sellaisia jotka olen tunnistanut siitä gold-tykkäyslistasta ja tykännyt takaisin, goldia ei siis ole mutta sumeastakin kuvasta tunnistaa. Ja näistäkään kaikki ei ole hurjan viehättäviä omaan silmään. Muutama feikki on saattanut osua joukoon ja joskus on tullut mätsejä joita en varmasti ole vetänyt oikealle, en ole edes nähnyt aikaisemmin. Enimmäkseen aasialaisia nämä viimeksi mainitut. Loput sitten niitä joista olen tykännyt "oikeasti" ja on tullut mätsi.

Gold-tykkäyksissä on ollut vielä näiden päälle joku ehkä pari, muutama kymmentä sellaista joille en anna tykkäystä. Nämä ei sieltä lähde vaikka vetää vasemmalle, algoritmi siinä jotain taas yrittää.

Näitä mätsejä tulee välillä ja sitten ei taas tule, eli algoritmi resetoituu ilmeisesti välillä. Joskus uudella paikkakunnalla mutta ei aina.

Mutta sitten pelin seuraava taso ei oo vienyt mihinkään eli yhtään treffejä ei ole syntynyt. Yleensä ei tule edes vastausta viestiin, joskus saatu pari riviä juttua ja kuivuu siihen. Sitä periaatetta oon noudattanut että toista kertaa en laita viestiä, jos ei vastausta tule niin tulkitsen ettei naista kiinnosta.
Kerran on nainen aloittanut keskustelun, vaikutti aika levottomalta tapaukselta ja poisti itse mätsin kun en vastannut nopeasti.
Aasialaisilta tulee joskus sydämen kuvaa ja jos ei vastaa heti niin mätsi poistuu.

Pitäisikö tästä sitten jotain päätellä. Normaali määrä mätsejä vai ei. Profiilin kuvat on aika alkeelliset ja profiilin teksti vielä alkeellisempi.
Masentavaa ehkä, toisaalta vähän sitä mitä odotinkin.


Niin ja joku ihmetteli superlikejä, niitä sai ilmaiseksi viime syksynä vielä, sitten ei enää ole saanut. Olikohan joku aloittelijan bonus vai onko maksullisen puolen tyrkytys mennyt vaan pidemmälle?
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Naiset laittaa tuonne kuvia missä heidät on meikattu, sitten itse laitat jonkun kuvan minkä räppäät kännykällä ja siinä se pärstä on.
Ei tuommoiset pintaliitonaiset paina sydäntä silloin, naiset ovat uskomattoman pinnallisia, heillä on se oma miesihanne ja se vain kelpaa.

Aitous ei toimi naisille, ei todellakaan, siellä eletään jossain vitun pilvilinnoissa. Tiedoksi että hollywoodt ähdet ovat meikattuja miehiä, ei ole todellakaan kyse jostain kämäsestä kännykkä selfiestä.
No jaa. Kyllähän molemmat osapuolet ensin ulkonäköön ihastuvat. Jos ei deittiprofiilissaan yhtään yritä edes hyvillä kuvilla, niin kyllä se vastapuolelle sekin jotain kertoo.

Pyydät sitten vaikka kaveria räpsimään hyvässä valossa. Ei herrajumala mitään vessaselfieitä.
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
303
Mulla oli 4 naamakuvaa ja 8-10 niitä mitä ei enää voi edes laittaa, eli joku kysymys johon voi kirjoittaa vastauksen. En muista mikä niiden nimitys oli, mutta otin pois ne.

Ennen tuota sain 1-2 matchia/likeä viikossa. Tuon jälkeen ryöpsähti 3 päivässä 7 matchia ja 11 likeä (mulla on Gold joten näen nuo). Tuon jälkeen lisäsin kuvan jossa on sitaatti/mietelause. Sen jälkeen on tullut 12 päivässä 0 Likeä ja 1 match, joka poisti matchin avausviestini jälkeen.

Onko syynä siihen että eka 3 päivässä saan 18 likeä (joista 7 matchiksi) ja sitten pienen muutoksen jälkeen 1 like (joka myös matchiksi) 12 päivässä - eli 6 likeä/pv->0,08 likeä/pv - se että joku tekoäly tutkii nuo kuvat ja toteaa että tässä kuvassa ei ole kasvoja, eli laittaa stackin pohjimmaiseksi..? Naisilla noita erilaisia tekstikuvia näkee suht paljon, joten ei ole koskaan käynyt mielessä että niistä ois jotain haittaa.

Vai onko kyse siitä sitaatista..? Otin nyt pois sen sitaattikuvan, mutta ei ainakaan vuorokauteen ole tapahtunut mitään muutosta. Voi kestää kauan että sieltä jonon perältä nousen naisten nähtäväksi...

Onko kenelläkään kokemuksia miten kuvat joissa ei näy kenenkään kasvoja, tai jotka ei ehkä ole edes valokuvia, vaikuttaa?

Toinen selitys voisi olla se, että en laittanut viestiä yhdellekään niistä 7 matchista, joten Tinder rokotti minua isosti.
 
Liittynyt
15.11.2021
Viestejä
1 099
Muutaman kerran vuosien varrella tullut kokeiltua tinderiä mutta joka kerralta jäi kyllä lähinnä paha mieli. Jos jostain vielä löydän naisen niin sen on kyllä tapahduttava jotain ihan muuta kautta. Eipä tuo oma menestys naismarkkinoilla ole muutenkaan ollut kovin kehuttavaa kun olen aika omituinen ja sosiaalisesti vammainen, mutta yhteen vaiheeseen sentään oli tyttöystävä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
891
Kyllä siellä on hyvä olla sekä lärvistä että vartalosta jonkunlaiset kuvat. Profiiliteksti vaikuttaa vähän, mutta suurin merkitys on kuvilla.

Naisiahan tuolla on murto-osa verrattuna miehiin, kaverini joka on nainen oli laittanut profiilin tuonne ja saanut 10 minuuttiin +99 tykkäystä.

Tuosta algoritmista ei varmaan kukaan täysin tarkalleen tiedä miten se toimii.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Ai, tullut noita kyllä, mutta en ole tajunnut, että sen popupin jälkeen sen antaja on se, kuka siihen lävähtää seuraavana swaipattavaksi. Jos nyt ymmärsin oikein. Luulin, että pääsen näkemään minusta supertykänneen vasta jos tilaan maksullisen version.
Ymmärsinkö oikein? Jos swaippaat oikealle ja Tinder ehdottaa supertykkäystä, kys henkilö on antanut sulle supertykkäyksen? Siis jos mä nyt tajusin yhtää tästä :D
Sittenhä mulle on oikeasti tullut aivan tolkuton määrä noita supertykkäyksiä. Pitäskö sitä kokeilla arpaa tuon Goldin kanssa :D Antas nyt sen -50% kun säännöllisesti sitä tuputtaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Juuh, oon vajaan vuoden ollut tinderissä nyt, ei voi varsinaisesti kehua. Mätsejä on tullut yhteensä ehkä muutama kymmenen. Näistä osa on sellaisia "testejä" joista olen tykännyt kokeilun vuoksi vaikka ne ei niin paljoa viehätä. Osa on sellaisia jotka olen tunnistanut siitä gold-tykkäyslistasta ja tykännyt takaisin, goldia ei siis ole mutta sumeastakin kuvasta tunnistaa. Ja näistäkään kaikki ei ole hurjan viehättäviä omaan silmään. Muutama feikki on saattanut osua joukoon ja joskus on tullut mätsejä joita en varmasti ole vetänyt oikealle, en ole edes nähnyt aikaisemmin. Enimmäkseen aasialaisia nämä viimeksi mainitut. Loput sitten niitä joista olen tykännyt "oikeasti" ja on tullut mätsi.

Gold-tykkäyksissä on ollut vielä näiden päälle joku ehkä pari, muutama kymmentä sellaista joille en anna tykkäystä. Nämä ei sieltä lähde vaikka vetää vasemmalle, algoritmi siinä jotain taas yrittää.

Näitä mätsejä tulee välillä ja sitten ei taas tule, eli algoritmi resetoituu ilmeisesti välillä. Joskus uudella paikkakunnalla mutta ei aina.

Mutta sitten pelin seuraava taso ei oo vienyt mihinkään eli yhtään treffejä ei ole syntynyt. Yleensä ei tule edes vastausta viestiin, joskus saatu pari riviä juttua ja kuivuu siihen. Sitä periaatetta oon noudattanut että toista kertaa en laita viestiä, jos ei vastausta tule niin tulkitsen ettei naista kiinnosta.
Kerran on nainen aloittanut keskustelun, vaikutti aika levottomalta tapaukselta ja poisti itse mätsin kun en vastannut nopeasti.
Aasialaisilta tulee joskus sydämen kuvaa ja jos ei vastaa heti niin mätsi poistuu.

Pitäisikö tästä sitten jotain päätellä. Normaali määrä mätsejä vai ei. Profiilin kuvat on aika alkeelliset ja profiilin teksti vielä alkeellisempi.
Masentavaa ehkä, toisaalta vähän sitä mitä odotinkin.


Niin ja joku ihmetteli superlikejä, niitä sai ilmaiseksi viime syksynä vielä, sitten ei enää ole saanut. Olikohan joku aloittelijan bonus vai onko maksullisen puolen tyrkytys mennyt vaan pidemmälle?
Boldasin ja alleviivasin. Tuosta se johtuu. Tinder on alkuun täysin pinnallinen ennenkuin sitä tapaa jonkun. Raakaa peliä.
En tiiä, palkatkaa joku ammattilainen ottaa teistä hyviä kuvia eri maisemissa ja vaatteista tai pyytäkää kaveria siihen. Mätsei alkaa kyllä sitten tulemaan. Itse en ole "feikannut" näin mutta kohta alkavalla lomalla voisi soveltaa ja päivittää noita kuvia :D
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Boldasin ja alleviivasin. Tuosta se johtuu. Tinder on alkuun täysin pinnallinen ennenkuin sitä tapaa jonkun. Raakaa peliä.
En tiiä, palkatkaa joku ammattilainen ottaa teistä hyviä kuvia eri maisemissa ja vaatteista tai pyytäkää kaveria siihen. Mätsei alkaa kyllä sitten tulemaan. Itse en ole "feikannut" näin mutta kohta alkavalla lomalla voisi soveltaa ja päivittää noita kuvia :D
Tätä pinnallisuusargumenttia en tajua. Menohan on tasan yhtä pinnallista tuolla tosimaailmassa, kun kukaan tuskin laput silmillä lähtee osoittamaan kiinnostusta henkilöön, jolla on pussi päässä.

Kyllä sitä tuttavuutta lähdetään tekemään sellaisen kanssa, joka omaa silmää riittävissä määrin miellyttää. Vasta sen jälkeen pohditaan, löytyykö henkistä yhteyttä.

Se on sitten eri asia, että deittiapit vääristävät ihmisten mielikuvaa omasta viehättävyydestään ja alentavat kynnystä osoittaa mielenkiintoa oman tasonsa yläpuolelle. Naisilla tuo korostuu, kun tosi hyvännäköiset miehet jakavat tykkäyksiä "alaspäinkin" helpon pillunsaannin ollessa näin lähes varmaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Vaikuttaahan se tosimaailmassakin, mutta Tinderissä ei persoona pääse valloilleen mikä saattaa täysin hurmata reaalimaailmassa. Ainakin pari naista Tinderissä tullut vastaan, joiden ulkonäkö ei nyt juurikaa muita tapaamiani kummempi ollut mutta persoona sitten ollut aivan huippuluokkaa.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Vaikuttaahan se tosimaailmassakin, mutta Tinderissä ei persoona pääse valloilleen mikä saattaa täysin hurmata reaalimaailmassa. Ainakin pari naista Tinderissä tullut vastaan, joiden ulkonäkö ei nyt juurikaa muita tapaamiani kummempi ollut mutta persoona sitten ollut aivan huippuluokkaa.
Niin niin. Mutta harvassa ovat tilaisuudet tosimaailmassa, jossa tuntemattomien kanssa sitä persoonaa lähdetään edes tutkimaan, jos ei ulkonäkö tuota "hell yes"-tunnetta.

Eri asia on sitten se, jos työpaikan, harrastusten tai kaveripiirin kautta tutustuminen lähtee vähän kuin puolivahingossa toisin päin liikenteeseen.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 797
Pitkästä aikaa Tinderissä ja heti mätsi tuli sanomaan, että tosi kiva profiiliteksti ja mainitsi, miten harvalla on mitään kirjoitettuna. Kannattaa siinäkin koittaa parhaansa. :)
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
294
Tinderin latailin nyt ekaa kertaa maanantaian, hirvee virhe pari päivää tykkäillä, kun tulee mätsejä ihan liikaa eikä kerkee panostamaan ja sit varmaan poistavat kun en o lähestyny/vastannu. En kovin kranttu kyl oo, mut silmää pitää miellyttää.

Eilen ekat treffit, kivasti meni ja huomenna tarkotus nähdä taas. Tänään toisen kanssa treffeille, tää haluaa soitella kokoajan. Ens viikon keskiviikkona kans yhdet deitit, vaikuttaa tosi mukavalta. Tammerfesteille olis sit tulossa muutama kauempaa tsiigaamaan. FB Dating kans päällä, en kyllä tajua, että miksi sinne pitää lasten kuvia laittaa. Ja sit yhellä vielä niin, että PELKÄSTÄÄN se pojan kuva siellä! Tekis mieli ottaa mätsi ja kysyä, että mikä hitto sua vaivaa :D

Ja mikä hitto tää on tää silmien suurennus luonnottomaksi -filtteri, näyttää ihan typerältä :D
Olikos tinderissä niin, että se vaihtelee tyypeittäin, että paljonko kukin joutuu noista maksullisista pulittamaan? Itsellä gold maksaisi 8,74€/kk 12kk diilillä, mites muilla?
Mistä tietää kultatykkäysten määrän? toi alareunan timangi sanoo 99+, mutta eiköhän siinä ole kaikki tykkäykset?
Kyllä sä taidat olla poikkeuksellisen komea kaveri ja sen lisäksi kulissit kunnossa (siis kuvat ja ehkä se profiiliteksti) kun ropisee noin paljon tykkäyksiä ja vielä superlikejä?

99+ tykkäystä ja mietit jonkun goldin ostamista? :zoom: Jokainen tavallaan mutta minä käyttäisin ne rahat vaikka treffidrinkkeihin jos menestys olisi tuota luokkaa. Tai no, enhän nykyäänkään mitään goldia/muuta osta. Ne kaikki tykkäykset ei tietty heti tule välttämättä vastaan, mutta kyllä jossain vaiheessa tulee.


Ymmärsinkö oikein? Jos swaippaat oikealle ja Tinder ehdottaa supertykkäystä, kys henkilö on antanut sulle supertykkäyksen? Siis jos mä nyt tajusin yhtää tästä :D
Sittenhä mulle on oikeasti tullut aivan tolkuton määrä noita supertykkäyksiä. Pitäskö sitä kokeilla arpaa tuon Goldin kanssa :D Antas nyt sen -50% kun säännöllisesti sitä tuputtaa.
Ei tarkoita tätä, se supertykkäysehdotus tulee randomina jos kiinnostuksen kohteet täsmää.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
294
Boldasin ja alleviivasin. Tuosta se johtuu. Tinder on alkuun täysin pinnallinen ennenkuin sitä tapaa jonkun. Raakaa peliä.
En tiiä, palkatkaa joku ammattilainen ottaa teistä hyviä kuvia eri maisemissa ja vaatteista tai pyytäkää kaveria siihen. Mätsei alkaa kyllä sitten tulemaan. Itse en ole "feikannut" näin mutta kohta alkavalla lomalla voisi soveltaa ja päivittää noita kuvia :D
Ei musta ole oikein valokuvamalliksi, jopa vaikea jotenkin kuvitella että olisi tinderi täynnä hyviä kuvia. Ehkä joku pitäisi kesän kunniaksi lisätä vaikka ei tässä hirveästi toivoa ole. :dead:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Ei musta ole oikein valokuvamalliksi, jopa vaikea jotenkin kuvitella että olisi tinderi täynnä hyviä kuvia. Ehkä joku pitäisi kesän kunniaksi lisätä vaikka ei tässä hirveästi toivoa ole. :dead:
Jos tuttavapiiristä löytyy lemmikkejä, etenkin koira niin suosittelen ainakin yhteen kuvaan sitä. Koira on yksi parhaimmista koukuista.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
514
Kyllä sä taidat olla poikkeuksellisen komea kaveri ja sen lisäksi kulissit kunnossa (siis kuvat ja ehkä se profiiliteksti) kun ropisee noin paljon tykkäyksiä ja vielä superlikejä?

99+ tykkäystä ja mietit jonkun goldin ostamista? :zoom: Jokainen tavallaan mutta minä käyttäisin ne rahat vaikka treffidrinkkeihin jos menestys olisi tuota luokkaa. Tai no, enhän nykyäänkään mitään goldia/muuta osta. Ne kaikki tykkäykset ei tietty heti tule välttämättä vastaan, mutta kyllä jossain vaiheessa tulee.



Ei tarkoita tätä, se supertykkäysehdotus tulee randomina jos kiinnostuksen kohteet täsmää.
Jos kerran oma kokemus on niin poikkeuksellinen, niin jaetaan sitten hieman ajatuksia.

En tuosta komeudesta itse tiedä, vaikea sitä on itse arvioida, ehken nyt sit kovin ruma ainakaan. Silmiä ainakin kehuttu :D
Mulle suositeltiin kuvien osalta niin, että pitäis muutamasta eri yhteydestä olla kuvia, eli jotenkin kuvastais sit sun persoonaa/sitä mitä sä harrastat tms.

Mulla on tuolla pari lomakuvaa, rennosti viinilasi kädessä auringonlaskussa, (koska matkustelu on yksi niistä pakollisista harrastusvalinnoista) ja aurinkotuolilta shortseissa (siinäkin kyllä bisse kädessä, että nää voi olla riski jos useemmassa kuvassa drinksu), niin tämä oli yksi mitä suositeltiin tosiaan, että laittaa sellasen, mistä kroppa näkyis. Ei mun kroppakuvalla itsessään mitään lisäarvoa tai kilpailuetua saa, koska olen hoikka ja olemattomat lihakset, mutta osoittaa se nyt sentään sen, että oon avoin ton osalta ja sinut itteni kanssa.

Sitten myös yksi firman bileissä otettu puku päällä oleva kuva, joka sit joillekin saattaa olla hyvä merkki siitä, että osaat olla myös enemmän edustavampi ja virallisempi. Eli kai tässä sitä moniulotteisuutta ja "särmää" noilla haetaan.

Ja tosiaan, ainakin itse olen ihan paska ottamaan selfieitä, eikä mitään käryä aiheesta muutenkaan, joten suosittelen ulkoistamaan homman jollekin, jolla on silmää. Ja jos ei tollasta löydy, niin ammattikuvaajaa kehiin jos oikeesti haluaa panostaa.

Oon ihan samaa mieltä, että kuviin kannattaa panostaa, koska tuo on ensisijaisesti visuaalinen alusta. Joo, onhan siellä se profiiliteksti, mutta ihan sama mitä sinne runoilee, niin se voi olla jostain netistä kopioitua, niin itse lähtisin kuvat edellä.

Mun profiilitekstissä on pari adjektiivia itsestä, tieto lapsista ja se mitä haen (=riippuu kohdatusta henkilöstä). Tää on hyvin todennäköisesti aika paska profiiliteksti, ainakin yhden pro-tinderöijäystävän mielestä, joten tästä ei varmaan mallia kannata ottaa.

Tänään näin sit tuota perjantain deittiä uudestaan ja päätin perua muut jo sovitut...eli sellanen deittailu-ura se sitten :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Kyllä siellä on hyvä olla sekä lärvistä että vartalosta jonkunlaiset kuvat. Profiiliteksti vaikuttaa vähän, mutta suurin merkitys on kuvilla.

Naisiahan tuolla on murto-osa verrattuna miehiin, kaverini joka on nainen oli laittanut profiilin tuonne ja saanut 10 minuuttiin +99 tykkäystä.

Tuosta algoritmista ei varmaan kukaan täysin tarkalleen tiedä miten se toimii.
Naiset saa niin paljo mätsejä ettei heillä ole koskaan aikaa käydä niitä kaikkia läpi saati keskustella. Tällöin he swaippaavat oikealle heitä mielenkiintoisimmat. Yhden jutun luin joskus, että miehet joita swaipataa useimmiten oikealle, ovat naisilla ensimmäisenä listoilla. Eli nyt puhutaa siitä < 5% miehistä. Niillä on se "game".

Jotta tavis pulliainen parantaisia tsäännssejä, vaihtoehtoja löytyy @huglo :

- Ota hyviä kuvia itsestäsi laitettuna. Eikä pelkästään selfie vaan anna kaverin ottaa vaikka luonnossa kuvaa tai ulkomailta otettuja kuvia. Joskus kuulin, että naiset analysoi miehen yksinäiseksi jos kaikki kuvat ovat selfie laatua (emmä siis oikeasti tiedä onko tämä totta).
- Lainaa kaverin koiraa kuvaan.
- Panosta profiilitekstiin edes jollain tasolla. Jos ei vitsit väänny niin yritä edes ilmaista itseäsi itsevarmasti tai sitten heittää jotain vastakkaisen puolen näkökulmasta, tyylii kliseistä "Hän ei tarvitse miestä, mutta haluaa miehen" tms.
- Hanki lihaksia, panosta ulkonäköön.
- Ole kiinnostava eli tee jotain elämässä. Itselläni on kuva kitara kourassa.
- Osta gold jäsenyys.

Tässä nyt jotain. Itse olen saanut Tinderin ja Badoon ilmaisella profiililla keskimäärin sen verran hyvin mätsejä, etten ole kaivannut maksullisia versioita, mutta varmasti tulen Tinderistä pian maksamaan, ellei tässä nyt joku kultakimpale löydy.

E: Yksi tärkeimmistä unohtui eli muuta isoon kaupunkiin :D Pikkukylissä ei valitettavasti nyt ole tarjontaa samalla tavalla. Itse asun Hyvinkäällä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 339
Onko Tinder (tai joku vastaava) oikea paikka etsiä kokemattomalle bi-naiselle naisseuraa? Ihan vain seksistä kyse, ei suhteesta. Vaimo ilmaisi halukkuutensa kokeilla naista ja annoin luvan. Itse en osallistu, ainakaan vielä. :) Vai onko tämä enemmänkin parinvaihtopiirien tjsp heiniä? Tinder vaikuttaa vähän "julkiselta".

Kummallakaan ei ole kokemusta minkäänlaisesta nettideittailusta. Eikä asuta isossa kaupungissa, mutta opiskelijakaupungissa kuitenkin. Kolmekymppisiä perheellisiä ollaan. Vaimo on ihan mukiinmenevän näköinen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
1 580
No siis kyllähän tinderissä näin miehenä kannattaa maksaa siitä Goldista, ainakin jos se väittää että tykkäyksiä putoilee kymmenittäin. Naiset eivät omien kokemusteni perusteella usein maksa, ja on hitosti kivempaa sekä tuloksellisempaa napsia niitä potentiaalisia juttu- ja treffikumppaneita sieltä valmiista tykkääjien listasta.

Muutenkin kannattaa miehenä laittaa aika äkkiä viestiä matchin jälkeen, koska naiset halutessaan saavat niitä viestejä ihan älyttömänä vyörynä. Nykyisen kumppanin kanssa kun muutaman viikon tapailun jälkeen ihmeteltiin ”unohtuneita” tindereitämme, niin hänelle oli ainakin parikymmentä uutta tyyppiä lähetellyt viestiä. Sanomattakin selvää että jonkun kuukausia sitten matchatyn profiilin kasuaali ”Moi, mitä kuuluu?”unohtuu sinne laarin pohjalle aivan kuten se profiilikin oli unohtunut. Ja kannattaa panostaa edes niihin ensimmäisiin viesteihin, parikymmentä moita jonossa perjantai-iltana on kuin eurojackpottia pelaisi vajaalla rivillä.

Itse oon helkkarin introvertti ja nirso lähtemään treffeille, mutta vuosien kuluessa hyvällä tinder/whatsapp-keskustelulla pohjustetut treffit on kaikki ollut helkkarin kivoja. Ja osumatarkkuus (kaikin tavoin) aika hiton kova. Enkä tosiaankaan ole mikään saliadonis tai edes Ville Valo-lookalike.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
^ Introvertin hyvä puoli on se, että vaikka tarvitaan sosiaalista palautumista itsekseen, niin itse ainakin olen kehittänyt sosiaalisia taitoja hyvinkin ekstrovertin suuntaan ripauksella huumoria, pientä flirttiä ja omana itsenään olemista sekä kuuntelemista. Lähes poikkeuksetta jokainen treffikumppani on nauttinut miun kanssa olemisesta. On tuossa jokunen prosentti ollut, jolloin ei oikein synkannut, mutta ne ovat harvassa.

Joskus tuossa googlettelin tipsei Tinderiin niin tuli vastaan "Roast". Eli maksat X summan jolloin räätälöivät sulle unelmien tinder-rofiilin. Onko kukaa laittanut rahaa likoon tälläsiin? :D

@Tenitsi Minkä tasoista naisoletettua sulla on tullut nyt vastaan etenkin treffeillä? Kerta sulla mätsei satelee :D Joko en ole tarpeeksi komea, profiili tarpeeksi sykähdyttävä tai sitten jotain muuta, mutta aivan ne top naiset ovat vielä "ouf of my league" hyvin satunnaisia lukuunottamatta, joiden kanssa ei ole yleensä päässyt keskustelua pidemmälle. Toisaalta ei haittaa. Etsin tyyppiä, joka miellyttää omaa silmää ja henkilön persoona on sitten sen ohella kaikista tärkein. Ei kaunis paskalla persoonalla vie mihinkään.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
514
Mun deittihistoria (18v avioliiton jälkeen) on niinkin laaja kuin 4 eri henkilön kanssa. Keväällä kun laitoin fb-datingin, kävin kahden eri naisen kanssa treffeillä peräkkäisinä päivinä. Toisen kanssa aloitin tapailun ja päätyi fb-datingin poistoon. Ekan kanssa oli sovittu 2. treffit, mutta tää näki mut sen toisen kanssa treffeillä (obv), niin loukkaantui verisesti ja perui :rolleyes: Koomisinta/absurdeinta tuossa on se, että kukaan kolmesta ei asu kaupungissa, jossa treffeillä olin.

Nyt sit viikko näitä softia takana ja kahden naisen kanssa ehdin taas käydä, ekan kanssa sitten kahdesti enkä ole enää uusia varannut/jo sovitut peruin. Naisten tasosta voi olla montaa mieltä. Hieman väärä henkilö olen tätä ehkä arvioimaan, kun viehätyn itse ensisijaisesti muista asioista, kun ulkonäöstä, toki pitää olla miellyttävän näköinen, että treffeille asti lähden. Ehkä isomman arvion yleisestä tasosta saisi tosiaan maksamalla Tinderistä, niin näkisi suoraan, että minkä näköiset naiset on minusta tykänneet. En enää uusia tykkäyksiä jakele, niin ei nuo mätsit tuosta enää lisäänny :p Kyllä mä luulen, että ne miss universum -tyyliset ja muutenkin nuoremmat ihan muista ukoista tykkää, ikääkin mulla kun on yli 40 ja lapsia kolme :lol: Näiden tavattujen ikähaarukka on ollut 32-47.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Mun deittihistoria on niinkin laaja kuin 4 eri henkilön kanssa. Keväällä kun laitoin fb-datingin, kävin kahden eri naisen kanssa treffeillä peräkkäisinä päivinä. Toisen kanssa aloitin tapailun ja päätyi fb-datingin poistoon. Ekan kanssa oli sovittu 2. treffit, mutta tää näki mut sen toisen kanssa treffeillä (obv), niin loukkaantui verisesti ja perui :rolleyes: Koomisinta/absurdeinta tuossa on se, että kukaan kolmesta ei asu kaupungissa, jossa treffeillä olin.

Nyt sit viikko näitä softia takana ja kahden naisen kanssa ehdin taas käydä, ekan kanssa sitten kahdesti enkä ole enää uusia varannut/jo sovitut peruin. Naisten tasosta voi olla montaa mieltä. Hieman väärä henkilö olen tätä ehkä arvioimaan, kun viehätyn itse ensisijaisesti muista asioista, kun ulkonäöstä, toki pitää olla miellyttävän näköinen, että treffeille asti lähden. Ehkä isomman arvion yleisestä tasosta saisi tosiaan maksamalla Tinderistä, niin näkisi suoraan, että minkä näköiset naiset on minusta tykänneet. En enää uusia tykkäyksiä jakele, niin ei nuo mätsit tuosta enää lisäänny :p Kyllä mä luulen, että ne miss universum -tyyliset ja muutenkin nuoremmat ihan muista ukoista tykkää, ikääkin mulla kun on yli 40 ja lapsia kolme :lol:
Kiitos. No voi olla että mä oon vaan kranttu :D Mut pari suhdetta takana eikä lapsia vielä, niin kyllä mulla on aika kova seula päällä. Elämänkumppani kun hakusessa niin ei se ole mikään hetken mielijohde. Jos tarkoitus on olla hautaan asti yhdessä, niin.. Ikää mulla 30.

Se on miehen markkinat kun ruetaan menee päälle 30 ;)
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
514
Joo tuo on varmaan ihan täysin eri "peli"
- 20-30v nuoret, lapseton hakee lapsetonta vs.
- 30-50v aikuiset, lapsellisia

Lapsettomat (naiset ainakaan) tuskin hakee niitä, kenellä on jo lapsia ja sitten taas lapselliset ei hae sellaisia, joilla ei ole lapsia. Minä ainakaan varon erittäin tarkkaan n. 30v lapsettomia, koska en helvetissä lähde vauvoja tekemään :D Myös ne, kenellä on myös omia lapsia, ymmärtää ihan eri tavalla toisten elämää ja on paljon yhteistä. Eli itse näen lapset pelkkänä plussana, kunhan ne on suht. isoja eikä kuormita enää arkea liikaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Joo tuo on varmaan ihan täysin eri "peli"
- 20-30v nuoret, lapseton hakee lapsetonta vs.
- 30-50v aikuiset, lapsellisia

Lapsettomat (naiset ainakaan) tuskin hakee niitä, kenellä on jo lapsia ja sitten taas lapselliset ei hae sellaisia, joilla ei ole lapsia. Minä ainakaan varon erittäin tarkkaan n. 30v lapsettomia, koska en helvetissä lähde vauvoja tekemään :D Myös ne, kenellä on myös omia lapsia, ymmärtää ihan eri tavalla toisten elämää ja on paljon yhteistä. Eli itse näen lapset pelkkänä plussana, kunhan ne on suht. isoja eikä kuormita enää arkea liikaa.
Jos naisella on lapsi edellisestä suhteesta, se ei mua haittaa, jos naisoletettu on muuten vaimomatskua. Mut tuskinpa vastaan kävelee. Lähtökohtana on kuitenkin tehdä muksu jos toinenkin tulevaisuudessa. Tai näin olen suunnitellut. Enhä mä tiedä jos isyys mennyt ja en saakaan lapsia :D
 
Liittynyt
04.11.2020
Viestejä
151
On tää nyt kumma kun io-techin setämiehillä riittää enemmän vientiä kuin alle 30v miehen alulla :--D

Tulee silloin tällöin kokeiltua Tinderiä, mutta joka kerta se päättyy kyyneleisiin. En oikein osaa sanoa yksittäistä syytä, että mihin se kaatuu. Kuvat on ihan ok ja bio heitetty täysin loruiluksi. Mätsejä tulee, mutta sekin on aika yleistä että kun mätsää niin laittaa viestiä ja pian huomaat että toinen poisti mätseistä :rofl:

Ammattikuvaajalle meneminen on turhan virallista. Pitäisin sitä yliyrittämisenä. Tai jos alan +40v milfiä etsimään niin kaipa se olisi loistotaktiikka? Mutta näin meidän nuorten kesken niin epäilen.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 797
Joskus tuossa googlettelin tipsei Tinderiin niin tuli vastaan "Roast". Eli maksat X summan jolloin räätälöivät sulle unelmien tinder-rofiilin. Onko kukaa laittanut rahaa likoon tälläsiin? :D
Minusta tuollainen on ihan kummallinen ajatus. :D

Oma itsepäinen ajatukseni on, että jos en kelpaa itsenäni oman profiilini kanssa niin sitten en kelpaa. Minä olen vähän tälläinen surffitukka hippiäinen, vegetaristi, en matkustele, en ole uraihminen ollenkaan enkä välitä monista muistakaan nykyajan ''kotkotuksista'' niin minut karsitaan jo monien taholta suoraan, mutta näkyy noita tykkäyksiä tulevan aika kivasti. Parasta tietysti, että minulle sopivaa vielä. Kuvani ovat aika tylsän tavallisia. Vessaselfietä ei sentään. Profiiliteksti saa heti kehuja mätsissä.
 
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
1 580
Minusta tuollainen on ihan kummallinen ajatus. :D

Oma itsepäinen ajatukseni on, että jos en kelpaa itsenäni oman profiilini kanssa niin sitten en kelpaa. Minä olen vähän tälläinen surffitukka hippiäinen, vegetaristi, en matkustele, en ole uraihminen ollenkaan enkä välitä monista muistakaan nykyajan ''kotkotuksista'' niin minut karsitaan jo monien taholta suoraan, mutta näkyy noita tykkäyksiä tulevan aika kivasti. Parasta tietysti, että minulle sopivaa vielä. Kuvani ovat aika tylsän tavallisia. Vessaselfietä ei sentään. Profiiliteksti saa heti kehuja mätsissä.
About sama itellä. Olen kyllä yleensä tuonut tekstissä suoraan tai vähintään epäsuorasti esille omat elämänarvoni ja esim sen että ura tai statussymbolit ei paljon enää näin nelikymppisenä kiinnostele. Kuvistakin voi yleensä päätellä jotain arvomaailmastani, ja ne ketkä näitä tipsejä bongailee on yleensä edes jollain lailla samalla aaltopituudella.

Stadissa on siinä mielessä hiton helppo tinderöidä, että kaikki pinnalliset audin ratissa poseeraavat uraohjukset (tai etenkin sellaisiksi itsensä kuvittelevat tradenomi MBA:t) on helvetin helppo karsia pelkkien profiilien perusteella. Ja jos esittely on tyyliä wine tasting, fitness, haloo helsinki ja tennisope haussa, niin tietää että ehkä ei. Onneksi sukelluskuvat on jo kadonnut lähes kokonaan, se oli hirveä trendi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Joo tuo on varmaan ihan täysin eri "peli"
- 20-30v nuoret, lapseton hakee lapsetonta vs.
- 30-50v aikuiset, lapsellisia

Lapsettomat (naiset ainakaan) tuskin hakee niitä, kenellä on jo lapsia ja sitten taas lapselliset ei hae sellaisia, joilla ei ole lapsia. Minä ainakaan varon erittäin tarkkaan n. 30v lapsettomia, koska en helvetissä lähde vauvoja tekemään :D Myös ne, kenellä on myös omia lapsia, ymmärtää ihan eri tavalla toisten elämää ja on paljon yhteistä. Eli itse näen lapset pelkkänä plussana, kunhan ne on suht. isoja eikä kuormita enää arkea liikaa.
Pahintahan se olisi uusintakierroksella jos omat mukulat on jo teinejä tai vanhempia, että saisi aloittaa taas vauva-arjesta o_O. Mutta löytyy sieltä lapsettomia joille lapsellinenkin on ok eikä pakottavaa tarvetta omille ole. Pari vuotta yhdessä ja kummatkin 37. Omat muksut 13 ja 16. Penäsin jonnin verran alussa pelinhenkeä juuri, että onko tämä nyt ok kun mulla kiintiö täynnä ja toisella mahdollisesti ei.

Rehellisesti sanottuna itse olen ennemmin ilman parisuhdetta kuin uusioperhe arkea alkaisin pyörittämään missä sitten olis vaikka mun ja sun sekä vaikka bonarina vielä yhteiset :dead: . Eihän siinä ole edes mitään parisuhdetta vaan se on apinatarhan vetoa päivästä toiseen. Kyllä tossa eron jälkeen tottu vähän liian hyvään elämään, että alkais omista elinolosuhteista tinkimään.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
514
Oudoksun tuollaista ajatusta, että ei voisi panostaa, koska pitää kelvata "sellaisena kuin on". Kai sitä jengi tukan laittaa ja vähän siistimpää vaatetta ja ehkä jotain hajustetta, kun lähtee baariin esim. Vai pitäiskö sinnekin mennä Crocseissa, kollareissa ja ilman dödöä paskanhajusena sillä oletuksella, että jos mun kaunis sielu ei kelpaa, niin ei sitten. Sama netissä, kannattaa kai sitä hieman ehostaa itteään, niin myy itteensä paremmin, jotta on parempi mahdollisuus päästä näyttämään se oma persoonakin.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
514
Tuossa ylempänä noista trendeistä, onko nyt sit suppailu ja fatbike(mielellään metsässä) ne trendit? (nauruhymiö tähän, ei toimi jostain syystä).
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 797
Oudoksun tuollaista ajatusta, että ei voisi panostaa, koska pitää kelvata "sellaisena kuin on". Kai sitä jengi tukan laittaa ja vähän siistimpää vaatetta ja ehkä jotain hajustetta, kun lähtee baariin esim. Vai pitäiskö sinnekin mennä Crocseissa, kollareissa ja ilman dödöä paskanhajusena sillä oletuksella, että jos mun kaunis sielu ei kelpaa, niin ei sitten. Sama netissä, kannattaa kai sitä hieman ehostaa itteään, niin myy itteensä paremmin, jotta on parempi mahdollisuus päästä näyttämään se oma persoonakin.
Niin en siis itse tarkoittanut sitä, että metsäläisenä kaikessa ja kaikkialla. Osaan kyllä kauluspaidan heittää päälle ym.

Tuli vaan mieleen tuosta, että joku tekisi profiilin puolesta. Samoin ammattikuvaajat ym. eivät kyllä mitenkään minun persoonaa ole. Pyrin aina ja kaikessa omaan aitouteen kuitenkin. Se on kannattanut, vaikka aina ei sillä onnistuisikaan, mutta en ymmärrä miksi muutakaan tekisi.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
514
Niin siis pointti juuri se, että ehostat itseäsi kauluspaidalla, mutta et esim. "ammattimaisilla" kuvilla netissä. En siis hahmota, että mistä se tulee se periaatteellinen ero noiden välillä. Kyllä ne ammattilaiset saisivat sun persoonan varmasti naulattua siihen kuvaan, se olisi vaan laadultaan hyvä. Minkälainen persoona on sellainen, jonka kuva pitää olla itseotettu? Yritän ymmärtää.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 797
Niin siis pointti juuri se, että ehostat itseäsi kauluspaidalla, mutta et esim. "ammattimaisilla" kuvilla netissä. En siis hahmota, että mistä se tulee se periaatteellinen ero noiden välillä. Kyllä ne ammattilaiset saisivat sun persoonan varmasti naulattua siihen kuvaan, se olisi vaan laadultaan hyvä. Minkälainen persoona on sellainen, jonka kuva pitää olla itseotettu? Yritän ymmärtää.
Sellaista siistiä kauluspaitaa minulla ei kuvissa ole. Käytän arjessa usein flanelipaitatyyppistä kauluspaitaa niin sellainen on kuvassa, koska se on minua. On minulla ihan pukukin, joka kerran kymmenessä vuodessa on päällä, joten en ala sellaista panostusta kuviin tekemään. Toisekseen ei ne minun mätsäämät hippinaiset taida edes kaivata sellaisia kuvia. :D

Ehkä en vain osaa näitä asioita nähdä jotenkin mahdollisimman suurena markkinointiasiana. Menen omalla tavalla, olipa siinä logiikkaa tai ei. :)
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
294
Naiset saa niin paljo mätsejä ettei heillä ole koskaan aikaa käydä niitä kaikkia läpi saati keskustella. Tällöin he swaippaavat oikealle heitä mielenkiintoisimmat. Yhden jutun luin joskus, että miehet joita swaipataa useimmiten oikealle, ovat naisilla ensimmäisenä listoilla. Eli nyt puhutaa siitä < 5% miehistä. Niillä on se "game".

Jotta tavis pulliainen parantaisia tsäännssejä, vaihtoehtoja löytyy @huglo :

- Ota hyviä kuvia itsestäsi laitettuna. Eikä pelkästään selfie vaan anna kaverin ottaa vaikka luonnossa kuvaa tai ulkomailta otettuja kuvia. Joskus kuulin, että naiset analysoi miehen yksinäiseksi jos kaikki kuvat ovat selfie laatua (emmä siis oikeasti tiedä onko tämä totta).
- Lainaa kaverin koiraa kuvaan.
- Panosta profiilitekstiin edes jollain tasolla. Jos ei vitsit väänny niin yritä edes ilmaista itseäsi itsevarmasti tai sitten heittää jotain vastakkaisen puolen näkökulmasta, tyylii kliseistä "Hän ei tarvitse miestä, mutta haluaa miehen" tms.
- Hanki lihaksia, panosta ulkonäköön.
- Ole kiinnostava eli tee jotain elämässä. Itselläni on kuva kitara kourassa.
- Osta gold jäsenyys.

Tässä nyt jotain. Itse olen saanut Tinderin ja Badoon ilmaisella profiililla keskimäärin sen verran hyvin mätsejä, etten ole kaivannut maksullisia versioita, mutta varmasti tulen Tinderistä pian maksamaan, ellei tässä nyt joku kultakimpale löydy.

E: Yksi tärkeimmistä unohtui eli muuta isoon kaupunkiin :D Pikkukylissä ei valitettavasti nyt ole tarjontaa samalla tavalla. Itse asun Hyvinkäällä.
Melkein selfie linjalla on menty, ei sentään vessassa/peilistä mutta taitaa siitä näkyä että selfie on.

Yks kuva on ulkomailta, aika kapea kuva kun siitä on kaveri (ja kalja) rajattu pois. Pitäisiköhän sitten kysyä kaverilta jos laittaisinkin vähemmän rajatun kuvan. Bilekuvia ei taida olla ja kun en mikään bilettäjätyyppi ole...

Koira on tiedossa juuh, tosin juuri kenelläkään tutulla ei ole sellaista ja se olisi muutenkin vaan suurin kusetus minkä voisin tinderissä tehdä... Kun omaa koiraa ei ole enkä edes oikeasti välitä koirista niin paljoa. :btooth:

Profiili on sitte vähän kliseinen, vähän huumorilla tehty heitto, en kerro tarkemmin ettei joku excelöi. Ei vaan tunnu luonnolliselta ruveta sinne tarinoimaan mitään pitkää. :dead:

Helsingissä asun että siinä mielessä helpoin ympäristö tähän touhuun? Ja kyllähän noita tykkäyksiä/mätsejä sentään jotain on tullut, isompi ongelma onkin sitte se seuraava vaihe.

Mitähän iän kusettaminen toimisi, kun olen vähän yli 30 jo? Jos laittaisikin 27 niin tulisiko enemmän tyksyjä? Onhan se 30 sellainen rajapyykki, sen jälkeen sitä on ikuisesti vanhempi. :dead:
 

Kamis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
588
Nuo naiset etsii tuolta pelkkää feikkiä, ei tuolla markkinoilla mitkään oikeat tyypit pärjää, pitää alusta asti kusettaa maksimit.
Tämmöiselle rehelliselle introverille tuo systeemi näyttäytyy aivan saatana irvokkaana mestana.
 

Kamis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
588
Laita paras feikki kuva ja valehtele maksimit, tuolla toimenpiteellä turvaat hyvät osumat. Muutenkin naisten markkinoilla kovimmat feikit ja kusettajat pärjää, pyöritellään jotakin 10 muijaa kerralla ja naiset menee tuohon paskaan.

Internetin treffailut on niin feikkiä että ei se siitä enää feikimmäksi pysty muuttumaan, jos touhon paskaan ei halua mennä mukaan niin kannattaa lopettaa koko touhu. Jos livenä näkee ihmisiä ilman tuota pohjalla olevaa feikki paskaa niin suhdekin on varmaankin vakaammalla pohjalla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
1 580
Nuo naiset etsii tuolta pelkkää feikkiä, ei tuolla markkinoilla mitkään oikeat tyypit pärjää, pitää alusta asti kusettaa maksimit.
Tämmöiselle rehelliselle introverille tuo systeemi näyttäytyy aivan saatana irvokkaana mestana.
Kerro toki lisää? Esim miten se feikkaaminen (mitä tällä edes tarkoitat?) realisoituu onnistuneiden treffien muodossa?

Itse olen vuosien aikana käynyt kai 10-11 tinder-treffeillä, näistä paria lukuunottamatta kaikki on johtanut toisiin ja kolmansiinkin treffeihin. Ja aika paljon useammille treffeille olisi päässyt, jos en itse olisi jänistänyt syistä x, y tai z.

Ja olen 40 täyttänyt duunari-yrittäjä akateemisella taustalla, en todellakaan mikään upper class twat t
Nuo naiset etsii tuolta pelkkää feikkiä, ei tuolla markkinoilla mitkään oikeat tyypit pärjää, pitää alusta asti kusettaa maksimit.
Tämmöiselle rehelliselle introverille tuo systeemi näyttäytyy aivan saatana irvokkaana mestana.
miten sä feikkaat ne treffit läpeensä, pyydätkö jotain henrilaasasen määrittelemää alfaurosta käymään puolestasi? Vai miten toi feikkaaminen toimii noin niinkuin päätyyn asti?

Vai olisiko kuitenkin parempi selvittää itselleen ihan ensiksi millaista ihmistä ylipäätään haluaisi tavata, ja onko ne omat haaveet jostain 19-vee laracroftista kuitenkaan ihan tästä todellisuudesta?

ja tärkeimpänä, pitäisikö pudottaa toi kyynisyys ja misogynia helvettiin, näkyisikö se kilometrien päähän jo pelkän viestittelyn läpi?

Olen jutellut aika monen naispuoleisen ystävän kanssa tinderistä ja deittailusta ylipäätään, ja kyllä niistä surkuhupaisimmista tarinoista tulee lähinnä mieleen että monien miesten kannattaisi hankkia naispuoleisia kavereita ennen kuin edes harkitsevat minnekään treffeille pyrkimistä. Jos oma kommunikaatio rajoittuu autoista, metsästyksestä, ryyppäämisestä tai salitreenaamisesta puhumiseen, ja loppuun vedetään vielä passiivisaggressiiviset raivarit kun ekat treffit ei johdakaan petipuuhiin, niin…
 
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
1 580
Hienosti katkesi ajatus aamukahvin lomassa multitaskatessa, ja tommonen sekoiluviesti siitä sit tuli välilehtiä edes takaisin pomppiessa. :D
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 250
Nuo naiset etsii tuolta pelkkää feikkiä, ei tuolla markkinoilla mitkään oikeat tyypit pärjää, pitää alusta asti kusettaa maksimit.
Tämmöiselle rehelliselle introverille tuo systeemi näyttäytyy aivan saatana irvokkaana mestana.

Laita paras feikki kuva ja valehtele maksimit, tuolla toimenpiteellä turvaat hyvät osumat. Muutenkin naisten markkinoilla kovimmat feikit ja kusettajat pärjää, pyöritellään jotakin 10 muijaa kerralla ja naiset menee tuohon paskaan.

Internetin treffailut on niin feikkiä että ei se siitä enää feikimmäksi pysty muuttumaan, jos touhon paskaan ei halua mennä mukaan niin kannattaa lopettaa koko touhu. Jos livenä näkee ihmisiä ilman tuota pohjalla olevaa feikki paskaa niin suhdekin on varmaankin vakaammalla pohjalla.
Tää on kyllä harmillista kun itselläkin tälleen feikki-ihmisenä löytyi Tinderistä pelkkä feikkipuoliso jonka kanssa on nyt kaksi feikkilasta ja yhteinen feikkitalo. Oon varmaan vielä feikki-introverttikin. :(

---

Vai voisikohan mitenkään olla, että sinun ongelmasi on se, että katkeruutesi, ellei suoranainen naisviha, paistaa kilometrien päähän ja kukaan ei halua sen takia olla sinun kanssasi missään tekemisissä? :hmm:
 

Kamis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
588
Feikki homma liittyy siihen että jos sattuu olemaan täysin juro introvertti niin tuossa pelissä ei jää mitään korttia käteen. Parempi löytää vaikka baarista ne naiset niin ei tarvitse esittää mitään.
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 250
Feikki homma liittyy siihen että jos sattuu olemaan täysin juro introvertti niin tuossa pelissä ei jää mitään korttia käteen. Parempi löytää vaikka baarista ne naiset niin ei tarvitse esittää mitään.
Juroudella ja introverttiydellä ei tosin ole ihan kauheasti tekemistä keskenään. Toisaalta harva nainen sellaista möllöttävää jörö-jukkaa hirveän viehättävänä siellä baarissakaan pitää.
 

Kamis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
588
Juroudella ja introverttiydellä ei tosin ole ihan kauheasti tekemistä keskenään. Toisaalta harva nainen sellaista möllöttävää jörö-jukkaa hirveän viehättävänä siellä baarissakaan pitää.
Kyse on siitä että täällä internetissä pitää kilpailla kaikkien helppoheikkien kanssa, näät jossain baarissa ihmisen ja menet juttelelmaan.

Tästäkin viestistä varmasti huomaa että yritystä on ollut ja hanskat on lyöty tiskiiin jo useamman kerran. Kyllä se varmaan niin menee että ei meitä kaikkia ole luotu näille nettitreffi markkinoille.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
303
Nyt se sitten on selvää että olen shadowbannattu Tinderissä.

Oletan että syynä on se, että profiilissani luki "vapaaehtoisesti meikitön" ja naiset ovat ilmiantaneet profiilini tuosta syystä. Toinen mahdollinen syy saattaisi olla, että joissain ennen shadowbannia lataamissani kuvissa oli muita ihmisiä, enkä merkinnyt kuka minä olen. Vaikka kyllähän sen muista kuvistani näki kuka olen. Kolmas mahdollinen syy on että joku niistä kuvissani olleista muista henkilöistä on bannattu Tinderissä, ja joku kasvojentunnistustekoäly shadowbannasi minutkin. Neljäs vaihtoehto että otin liikaa kuvakaappauksia puhelimellani, koska Tinder selvästi tunnistaa sen, koska noin joka toinen kerta ehdotti että jaa profiili kavereillesi. No ehkä jaankin, Whatsappissa kuvakaappauksena...

Toteutukseltaan Tinder ei paljoa eroa siitä että 90-luvulla olisi selannut haluamansa paikkakunnan puhelinluetteloa ja soittelisi random-naisille ja jos pitäisi äänestä niin kysyisi treffeille. Paitsi siinä olisi päässyt kerran päivässä treffeille 10 soitolla, Tinderissä taas treffit vaatii keskimäärin 200 tuntia selailua ja viestittelyä.

Tinder on kooste niistä naisista keiden kanssa sinulla ei ole juuri mitään yhteistä. Koska jos olisi jotain yhteistä, niin olisit törmännyt niihin muuta kautta. Olisivat joko kaveriesi kavereina Facebookissa, tai samoissa FB-ryhmissä, tai samalla työpaikalla, tai samoissa harrastuksissa, tai kommentoisivat samojen lehtien tai bändien FB-sivuille, tai osallistuisivat keskusteluun samoissa hashtageissa Twitterissä.

Jos selaa 20-30-vuotiaita naisia Tinderissä, 10km säteellä, ja asuu esim. Lahdessa, niin aivan yhtä hyvin voisi selata random 1992-2002 yleisimpien naisten etunimien omaavien lahtelaisten naisten profiileja Facebookista. Se on aivan yhtä randomia. Ja suurinpiirtein saman verran näkee informaatiota. Erona, että Facebookista yleensä näkee vähän enemmän ja monipuolisemmin sitä informaatiota. Ja jos Tinderissä on 1-2% sauma että tulee Match, niin Facebookissa on 10-kertainen todennäköisyys että nainen vastaa viestiisi. Tinder vaan mahdollistaa lähestymisspämmin - harva haluaa riskeerata FB-tilinsä menettämistä heruttamalla kymmeniä tuntemattomia naisia Facebookissa yksityisviestein.

Tinder olisi järkevämmin koodattu, jos vain naiset voisivat selata miesten profiileja, ja lähettää viestin niille keille haluavat. Ja vasta kun nainen lähettää miehelle viestin mies näkee naisen profiilin. Eli jokaisella miehellä olisi automaattinen Like jokaiselle naiselle. Ja nainen voisi laittaa Liken lähettämällä viestin. Jolloin syntyisi Match, eli keskusteluyhteys. On ajan ja resurssienhukkaa laittaa 1000 Likeä, jos 1-20 niistä johtaa Matchiin, joista 2-5 johtaa keskusteluun.

Monetisoinnin voisi tehdä siten, että nainen voisi normaalisti laittaa vain yhden aloitusviestin päivässä, mutta maksaneille miehille niitä voisi laittaa rajattomasti. Ja käyttäjillä voisi olla vain esim. 3 keskustelua käynnissä samaan aikaan, mutta maksaneilla niitä voisi olla käynnissä rajattomasti.
 
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
1 580
Kyse on siitä että täällä internetissä pitää kilpailla kaikkien helppoheikkien kanssa, näät jossain baarissa ihmisen ja menet juttelelmaan.

Tästäkin viestistä varmasti huomaa että yritystä on ollut ja hanskat on lyöty tiskiiin jo useamman kerran. Kyllä se varmaan niin menee että ei meitä kaikkia ole luotu näille markkinoille.
Mitä olen naispuoleisten tuttujen kanssa jutellut tinderistä ja deittailusta, niin kyllä, se jurous tuolla tinderissä juuri on ongelma. Jos jätetään huomioimatta ”anna pillua” tai ”lähde ryyppäämään” -viestittelijät, niin valtaosa ihmisistä ei ilmeisesti siltikään omaa minkäänlaista kykyä sanalliseen viestintään. Samaa tietysti havainnut itse näin miehenä naisia tinderöidessä.
 
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
1 580
Nyt se sitten on selvää että olen shadowbannattu Tinderissä.

Oletan että syynä on se, että profiilissani luki "vapaaehtoisesti meikitön" ja naiset ovat ilmiantaneet profiilini tuosta syystä. Toinen mahdollinen syy saattaisi olla, että joissain ennen shadowbannia lataamissani kuvissa oli muita ihmisiä, enkä merkinnyt kuka minä olen. Vaikka kyllähän sen muista kuvistani näki kuka olen. Kolmas mahdollinen syy on että joku niistä kuvissani olleista muista henkilöistä on bannattu Tinderissä, ja joku kasvojentunnistustekoäly shadowbannasi minutkin. Neljäs vaihtoehto että otin liikaa kuvakaappauksia puhelimellani, koska Tinder selvästi tunnistaa sen, koska noin joka toinen kerta ehdotti että jaa profiili kavereillesi. No ehkä jaankin, Whatsappissa kuvakaappauksena...

Toteutukseltaan Tinder ei paljoa eroa siitä että 90-luvulla olisi selannut haluamansa paikkakunnan puhelinluetteloa ja soittelisi random-naisille ja jos pitäisi äänestä niin kysyisi treffeille. Paitsi siinä olisi päässyt kerran päivässä treffeille 10 soitolla, Tinderissä taas treffit vaatii keskimäärin 200 tuntia selailua ja viestittelyä.

Tinder on kooste niistä naisista keiden kanssa sinulla ei ole juuri mitään yhteistä. Koska jos olisi jotain yhteistä, niin olisit törmännyt niihin muuta kautta. Olisivat joko kaveriesi kavereina Facebookissa, tai samoissa FB-ryhmissä, tai samalla työpaikalla, tai samoissa harrastuksissa, tai kommentoisivat samojen lehtien tai bändien FB-sivuille, tai osallistuisivat keskusteluun samoissa hashtageissa Twitterissä.

Jos selaa 20-30-vuotiaita naisia Tinderissä, 10km säteellä, ja asuu esim. Lahdessa, niin aivan yhtä hyvin voisi selata random 1992-2002 yleisimpien naisten etunimien omaavien lahtelaisten naisten profiileja Facebookista. Se on aivan yhtä randomia. Ja suurinpiirtein saman verran näkee informaatiota. Erona, että Facebookista yleensä näkee vähän enemmän ja monipuolisemmin sitä informaatiota. Ja jos Tinderissä on 1-2% sauma että tulee Match, niin Facebookissa on 10-kertainen todennäköisyys että nainen vastaa viestiisi. Tinder vaan mahdollistaa lähestymisspämmin - harva haluaa riskeerata FB-tilinsä menettämistä heruttamalla kymmeniä tuntemattomia naisia Facebookissa yksityisviestein.

Tinder olisi järkevämmin koodattu, jos vain naiset voisivat selata miesten profiileja, ja lähettää viestin niille keille haluavat. Ja vasta kun nainen lähettää miehelle viestin mies näkee naisen profiilin. Eli jokaisella miehellä olisi automaattinen Like jokaiselle naiselle. Ja nainen voisi laittaa Liken lähettämällä viestin. Jolloin syntyisi Match, eli keskusteluyhteys. On ajan ja resurssienhukkaa laittaa 1000 Likeä, jos 1-20 niistä johtaa Matchiin, joista 2-5 johtaa keskusteluun.

Monetisoinnin voisi tehdä siten, että nainen voisi normaalisti laittaa vain yhden aloitusviestin päivässä, mutta maksaneille miehille niitä voisi laittaa rajattomasti. Ja käyttäjillä voisi olla vain esim. 3 keskustelua käynnissä samaan aikaan, mutta maksaneilla niitä voisi olla käynnissä rajattomasti.
Bumble on juuri kuvailemasi kaltainen sovellus, ja joskus pari vuotta sitten Stadin akateemiset naiset tuntuivat sitä aika ahkerasti käyttävän.

Tinderissähän saat seulottua sitä massaa maksamalla Goldin ja sitten valikoimalla vain niistä ketkä ovat tykänneet sinusta ensin. Hyvin tehdyllä profiililla tonne myös valikoituu aika samanhenkistä porukkaa, itsekin olen tinderistä saanut useamman hyvän kaverin/ystävän, vaikka romanttiset parisuhteet eivät olekaan aina lähteneet lentoon.
 
Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
834
Bumble on juuri kuvailemasi kaltainen sovellus, ja joskus pari vuotta sitten Stadin akateemiset naiset tuntuivat sitä aika ahkerasti käyttävän.

Tinderissähän saat seulottua sitä massaa maksamalla Goldin ja sitten valikoimalla vain niistä ketkä ovat tykänneet sinusta ensin. Hyvin tehdyllä profiililla tonne myös valikoituu aika samanhenkistä porukkaa, itsekin olen tinderistä saanut useamman hyvän kaverin/ystävän, vaikka romanttiset parisuhteet eivät olekaan aina lähteneet lentoon.
Bumblessa on kyllä tuota ideaa, että naiset tekisi aloitteen vain niille miehille, joista ovat oikeasti kiinnostuneita. Omien kokemusten mukaan sekään ei mitenkään takaa kumminkaan, että saisi edes omaan viestiin enää vastausta. Yleensä jos nainen laittaa vaan jonkun Moi-viestin, niin vastausta ei ole tulossa. Bumblessahan pitää laittaa eka viesti vuorokauden sisällä matchista tai se poistuu. Niin ilmeisesti tuollaisella pikaisella viestillä lukitaan se profiili ja mietitään vasta sitten, onko se edes oikeasti kiinnostava.

Eli tältä pohjalta tuo @Desperado kaipaama seulomisen jättäminen naisille ei välttämättä toimisi, vaikka kuinka heidän pitäisi tykätä ensin. Sinänsä kyllä ymmärrän turhautumisen, koska meneehän siihen kuvien rullailuun aikaa ja monikaan match ei silti johda mihinkään. Ehkä perimmäinen ongelma on siinä, että moni tuntuu ajattelevan tuota vaan ajanviettona ja katsoo tuleeko mitään 5/5 ihimistä vastaan. Ja jos ei tule, niin aina etsitään sitä seuraavaa parempaa, eikä tutustuta kunnolla niihin jo olemassa oleviin matcheihin. Tämän ratkaiseminen onkin jo sitten huomattavasti vaikeampaa millään sovelluksella, vaikka tuolla No Futuren Tinder gold kikalla voikin saada hieman parempaa onnistumisprosenttia viesteihin.

Näiden Tindereiden ja muiden vastaavien tarkoitus on olla mahdollisimman matalan kynnyksen tarjoavia ratkaisuja, jotta saadaan mahdollisimman moni (nainen) mukaan niihin. Monipuolisemman profiilin tekemällä voisi tehdä itsekin parempaa seulontaa jo ennen viestin lähettämistä, mutta ongelmana on se, että harva jaksaa käyttää aikaa siihen profiilin hiomiseen riittävän hyväksi. Sen huomaa siitä, että vaikka jossain Happy pancakessa, jossa voi tehdä hyvinkin monipuolisen profiilin, ei ole juuri lainkaan naisia. Sen sijaan Tinderissä on "kaikki".

Tinderissä ihan eniten on merkitystä, että ensimmäinen kuva herättää (naisen) mielenkiinnon. Ainakin mitä omien naispuoleisten kaverien Tinderöintiä seurannut, niin siinä vedellään kauhella tahdilla profiileita oikealle ja vasemmalle, eikä lueta tekstiä saati katsota muita kuvia. Sitten vasta matchin tai jopa ekan viestin tullessa katsotaan profiilia tarkemmin ja jos se ei miellytäkään, niin ei vastata mitään. Eli vinkkinä: panostakaa siihen ekaan kuvaan! On sanottu ennenkin, mutta kertaus ei haitanne, koska sillä on oikeasti eniten merkitystä. Muuten ei pääse edes jatkoon.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Nyt taas mätsien osalta hiljasta mut ihmetyttää tuon Gold tykkäysten aaltoilu. Se oli toissapäivänä 57, sitten se väheni 55, sitten 53. Tämän ymmärtää jos naiset poistaa profiiliansa, mut nyt se on noussut taas lukuun 55. Eli se elää ylös ja alaspäin jatkuvasti ilman että mulla tulee ilmoitusta uudesta gold-tykkäyksestää.

Kohta ostan tuon goldin ihan testiksi. Sitten alkaa goldien seulominen jos sieltä joku kinostava löytyisi :D Tinder ei nyt tunnu tarjoavan tuota -50% ei sitten millään..

Bumblesta vain köyhiä kokemuksia. Siellä muutaman kanssa saanut jotai keskustelua mutta ei sen pidemmälle. En tiiä pitäskö sinne sit laittaa virallisempia kuvia itsestäni mutta ei sieltä ole mitään löytynyt.

Tinder ja Badoo sen sijaan toimii.
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Oletteko kokeillut ottaa kuvan ilman paitaa? Toimii. Älkää myöskään mainitko tietokonetta harrastuksena.
 
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
1 580
Oletteko kokeillut ottaa kuvan ilman paitaa? Toimii. Älkää myöskään mainitko tietokonetta harrastuksena.
Harrastuksiin kannattaa sen sijaan mainita autoilu ja metsästys, ja mielellään ottaa kaikki ne paidattomatkin kuvat aurinkolasit päässä sekä kaljatölkki kädessä. Näin on tytöt kertonut.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 455
Viestejä
4 162 524
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Acrat

Hinta.fi

Ylös Bottom