Hyvä pointti. Mutta tuskin tässä menee vuorokauttakaan ennen kuin jännämiehellä lyödään kaiken maailman tutkijoita, joille joku nainen lämpiää. Rentut yms tauskit nyt sopii hyvin termien alle. Mun mielestä on aavistuksen eri lähteä aina jonkun lähipubin rentun tai muun mulkun mukaan mutta kun sillä leimataan kaikki vaihtareista meritutkijoihin ja ylipäänsä siitä tulee halventava yleistermi miehelle, jota nainen yrittää mutta ei saanut, on vaikea välttyä ajatukselta, että kyseessä on lähinnä kakkoseksi jääneen itsetunnon suojeluohjelma. Kun oletettu vika itsessä on liian henkilökohtainen ja tunteisiin menevä, on helpompi todeta, että nainen otti itseasiassa HUONOMMAN miehen ja tämä taas johtuu naisissa olevasta VIASTA.
Ja siis tarkennan, että mua ei näissä luokitteluissa kaiherra mikään sen enempää eikä harmita vaikka olisin jännis tai pahis jonkun mielestä mutta tää koko malli, jossa epäonnistujat syyttää kaikkea muuta kuin itseään on aika rasittava. Eikä varmasti johda näiden yksilöiden osalta parempaan.
Ei varsinaisesti kiinnosta tämä jankkaus, mutta kun tässä selkeästi viitataan minuun kun toin nämä "meritutkijat" ja "hollantilaiset vaihtarit" keskusteluun. Itsehän olen ollut vuosikausia oikein onnellisessa ja vakaassa parisuhteessa, ja luen ketjua lähinnä viihteen vuoksi kuten nyt nettipalstojen tällaisia jaaritteluketjuja on tapana lukea. Sinä olet täällä se joka jauhaa sivukaupalla incel-paskaa aina kun joku mainitsee sanan "jännämies" tai oikeastaan mitään muutakaan mikä jurppii (pun intended) sinua. En tiedä miksi nämä niin kuvasti jurppii, varmaan siihen on jokin psykologinen syy johon saa tarvittaessa apua. Omasta mielestä "jännämies" on lähinnä hupaisa termi josta saa viihdettä koska se käy sovinistisesta huumorista, saa incelin huutelijat koloistaan raivoamaan ja lurkkailevat naiset osallistumaan jne. Mitään sen ihmeempää merkitystä sille ei kannata keksiä.