Kyllä sä taidat olla poikkeuksellisen komea kaveri ja sen lisäksi kulissit kunnossa (siis kuvat ja ehkä se profiiliteksti) kun ropisee noin paljon tykkäyksiä ja vielä superlikejä?
99+ tykkäystä ja mietit jonkun goldin ostamista?

Jokainen tavallaan mutta minä käyttäisin ne rahat vaikka treffidrinkkeihin jos menestys olisi tuota luokkaa. Tai no, enhän nykyäänkään mitään goldia/muuta osta. Ne kaikki tykkäykset ei tietty heti tule välttämättä vastaan, mutta kyllä jossain vaiheessa tulee.
Ei tarkoita tätä, se supertykkäysehdotus tulee randomina jos kiinnostuksen kohteet täsmää.
Jos kerran oma kokemus on niin poikkeuksellinen, niin jaetaan sitten hieman ajatuksia.
En tuosta komeudesta itse tiedä, vaikea sitä on itse arvioida, ehken nyt sit kovin ruma ainakaan. Silmiä ainakin kehuttu

Mulle suositeltiin kuvien osalta niin, että pitäis muutamasta eri yhteydestä olla kuvia, eli jotenkin kuvastais sit sun persoonaa/sitä mitä sä harrastat tms.
Mulla on tuolla pari lomakuvaa, rennosti viinilasi kädessä auringonlaskussa, (koska matkustelu on yksi niistä pakollisista harrastusvalinnoista) ja aurinkotuolilta shortseissa (siinäkin kyllä bisse kädessä, että nää voi olla riski jos useemmassa kuvassa drinksu), niin tämä oli yksi mitä suositeltiin tosiaan, että laittaa sellasen, mistä kroppa näkyis. Ei mun kroppakuvalla itsessään mitään lisäarvoa tai kilpailuetua saa, koska olen hoikka ja olemattomat lihakset, mutta osoittaa se nyt sentään sen, että oon avoin ton osalta ja sinut itteni kanssa.
Sitten myös yksi firman bileissä otettu puku päällä oleva kuva, joka sit joillekin saattaa olla hyvä merkki siitä, että osaat olla myös enemmän edustavampi ja virallisempi. Eli kai tässä sitä moniulotteisuutta ja "särmää" noilla haetaan.
Ja tosiaan, ainakin itse olen ihan paska ottamaan selfieitä, eikä mitään käryä aiheesta muutenkaan, joten suosittelen ulkoistamaan homman jollekin, jolla on silmää. Ja jos ei tollasta löydy, niin ammattikuvaajaa kehiin jos oikeesti haluaa panostaa.
Oon ihan samaa mieltä, että kuviin kannattaa panostaa, koska tuo on ensisijaisesti visuaalinen alusta. Joo, onhan siellä se profiiliteksti, mutta ihan sama mitä sinne runoilee, niin se voi olla jostain netistä kopioitua, niin itse lähtisin kuvat edellä.
Mun profiilitekstissä on pari adjektiivia itsestä, tieto lapsista ja se mitä haen (=riippuu kohdatusta henkilöstä). Tää on hyvin todennäköisesti aika paska profiiliteksti, ainakin yhden pro-tinderöijäystävän mielestä, joten tästä ei varmaan mallia kannata ottaa.
Tänään näin sit tuota perjantain deittiä uudestaan ja päätin perua muut jo sovitut...eli sellanen deittailu-ura se sitten