Mä olen huomannut parin viime vuoden aikana, että usein baarissa tullaan iskemään mua, mutta ne on kaikki järestään yli 10 vuotta vanhempia naisia, ja vaikkei ikä olisikaan mulle kynnyskysymys, niin esimerkiksi paino sitten jo kyllä on...
Baarit on kyllä yksi vitsi nykypäivänä, en ole enää vuosiin käynyt niissä sillä asenteella, että lähden naisia iskemään.
Ja kuvaavaa on, että jos voisi valita, niin menisin mieluummin 20 vuoden takaiseen Perä-hikiän diskoon kuin nykypäivän yökerhoon Helsingissä tai missä tahansa. Siellä 20 vuoden takaisessa Perä-hikiän diskossakin olisi parempi meininki, sukupuolijakauma ja lähestyttävämmät naiset.
Miehissä on tosiaan enemmän huippuälykkäitä ja toisaalta luuserireppanoita kuin naisissa, mutta missä määrin esimerkiksi syrjäytynyt mies on nyky-yhteiskunnan tuote, onkin jo sitten hyvä kysymys. Missä määrin esimerkiksi naisettomuus ruokkii ja aiheuttaa syrjäytymistä?
Toisaalta naisten vaatimustaso kasvaa syödessä eli mitä parempi ja runsaampi miestarjonta on, niin sitä enemmänhän naiset koko ajan vaatii.