Oon täs nyt mietttiny jälleen tätä kannattavuutta sekä kokonaisuutta taaksepäin. Se aika (ja raha) mitä on tullut laitettua tähän, toki kokemukset ovat myös olleet hyviä, joten ei voi suoraan verrannollistaa, mut jotenki tietyt kaavat toistaa treffikumppaneissa useasti. Joku tais taannoin mainita, että hyvät ja terveet ovat parisuhteessa, sinkut eivät välttämättä ja että nettideitissä löytyy paljon rikkinäisiä henkiä. Oon ruvennut miettii paikkansapitävyyttä
Olen myös itse tehnyt jälleen suurempaa itsetutkiskelua, koska ei ole sitä kumppania löytynyt, ja menneisyyden kokemukset sekä traumat/haavat vaikuttaa tottakai myös nykypäivään, mut elämä on itsensä työstämistä.
Muutamia nostoja tähän:
- Monella naisella exä on ollut joko sairaalloisen narsisti tai muuten epäkunnioittava (henkinen/fyysinen väkivalta, naisen elämän rajoittaminen ja exä jopa käyttänyt huumeita), joka auttamatta tulee vaikuttaa jälkielämään
- Pitkäaikaisen kumppanin hakijoiden kanssa treffit ovat olleet useimmiten iha jees, mut asiat ei vaan etene. Naiset ei laita viestiä jos mies ei laita
Tai sitten heitä ei vaan kiinnosta. Tämä strategia tosin ei ole kovin pitkää vielä ollut käytössä joten..
- Nainen antaa miehelle numeron vaikka ei olis mitää aikeita jatkaa tutustumista, tätä ilmiöö mä en ymmärrä, mut tätä tuntuu valtaosa tekevän
- Se on iha sama mitä treffeillä sanoo tai tulee ilmi ns. jatkon tai treffien suhteen, seuraavana päivänä mieli jo muuttuu
- Vaikka mä en yh-äitejä vältä eli voisin hyvin hyppää suhteeseen tälläisen kanssa, oon usein kokenut heidän energiansa toksisena/katkerana/outona, poikkeuksia lienee
Sinkkuna oloa, omaa aikaa sekä hiljaisuutta arvostan tosi paljon, mut kyl se sydän kaipailisi myös jonkun jonka kanssa höpötellä aamuisin
En vain usko että sitä nettireffeiltä tulee löytymään.
Viettäkäähän oikein antoisaa joulua te muutkin sinkut!