Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Eihän siinä siis, aristo ihan hieno auto ja tehojakin saa jos haluaa jne. Kyllä tuo siis mulle kelpais, tosin hinnasta en sano mitään kun en ole noita seuraillut.

Itse vain miellän "oikeasti nopeat" jonnekkin vartille rakennetuiksi tai kevyehköiksi ratapeleiksi, mutta mielipidekysymyksiähän nämäkin.
 
Eihän siinä siis, aristo ihan hieno auto ja tehojakin saa jos haluaa jne. Kyllä tuo siis mulle kelpais, tosin hinnasta en sano mitään kun en ole noita seuraillut.

Itse vain miellän "oikeasti nopeat" jonnekkin vartille rakennetuiksi tai kevyehköiksi ratapeleiksi, mutta mielipidekysymyksiähän nämäkin.
Ei tuo nuilla tehoilla raketti ole, mailille kulkee saman kuin 500hp Gallardo.
Nuo tehot tosin tulee jo 0,8bar paineilla. pienellä panostuksella tuosta saa 600hp, jolla se on nopeampi kuin se 740hp RS6.
 
Ei tuo nuilla tehoilla raketti ole, mailille kulkee saman kuin 500hp Gallardo.
Nuo tehot tosin tulee jo 0,8bar paineilla. pienellä panostuksella tuosta saa 600hp, jolla se on nopeampi kuin se 740hp RS6.

Juu. Kuten sanoin, on se ehkä nopea mutta ei "oikeasti nopea" noin niinkuin mun miälestä. Joku rs6 painaa niin helvetisti että selvähän se on ettei ole sieltä ripeimmästä päästä vakiona (tai muutenkaan).

Miten muuten tehokkaampi ja kevyempi gallardo jää maililla? Luulis että ois aerodynaamisempikin. No, toki gallardoihin en ole tutustunut, liekkö niissä joku pullonkaula mailia ajatellen.

Ja ei tartte enempää laitella ariston potentiaaleja jne, kyllä ne suurin piirtein tiedossa on.
 
Juu. Kuten sanoin, on se ehkä nopea mutta ei "oikeasti nopea" noin niinkuin mun miälestä. Joku rs6 painaa niin helvetisti että selvähän se on ettei ole sieltä ripeimmästä päästä vakiona (tai muutenkaan).

Miten muuten tehokkaampi ja kevyempi gallardo jää maililla? Luulis että ois aerodynaamisempikin. No, toki gallardoihin en ole tutustunut, liekkö niissä joku pullonkaula mailia ajatellen.

Ja ei tartte enempää laitella ariston potentiaaleja jne, kyllä ne suurin piirtein tiedossa on.
Mikä sitten on se oikeasti nopea?
Gallardo on mennyt 260km/h maililla, neliveto ja vapari kone jarruttaa menoa.
 
Mikä sitten on se oikeasti nopea?
Gallardo on mennyt 260km/h maililla, neliveto ja vapari kone jarruttaa menoa.

Mähän vastasin jo. Tuo aristo ei sitä määritelmää täytä. Toki edelleenkin tämä on vain mun mielipide aiheeseen. Mutta voidaanhan me tästä jankata vielä lisääkin, jatketaan vaikka illemmalla jos niikseen.

Onko toi sun autos vai miksi noin tunteella tunnut määritelmään "oikeasti nopeasta" tarttuvan?
 
Ajattelin ensin että tässä on vain paskat kuvat, mutta ilmeisesti myyjä yrittää kaikin keinoin peitellä auton nykyistä (ja edellistä, kuva 4?) rekisterinumeroa?

Skoda Superb Combi 2,0 TDI 170 4x4 Elegance Ed Outd A Farmari 2015 - Vaihtoauto - Nettiauto

Edit: olihan se siellä huoltokuitissa - mutta mikä tuossa rekisteriote -kuvassa on peitetty keltaisella lapulla? Ulkomainen rekisteritunnus?

Jotain hämärää tuossakin on. Esim ei edes myyjän nimissä tms. Minun mielestäni noi ilmoitukset pitäisi poistaa missä ei rekkaria näy tai kerrota.
 
Jotain hämärää tuossakin on. Esim ei edes myyjän nimissä tms. Minun mielestäni noi ilmoitukset pitäisi poistaa missä ei rekkaria näy tai kerrota.
3v vanha auto ja rekisteristä poistettu - omistajalla sen verran paalia että uus jo pihalla ja myy 20 tonnin autoa?

Rekkari on siis: GLK-855, eikä tuolla Trafin tiedoissa mitään ihmeellistä näy (tosin kuudes rekisteriote menossa vaikka ekaa kertaa katsastettu - mutta nuohan nyt vaihtuu omistajan ja vakuutusyhtiönkin kanssa, tai siis ennen vaihtuivat)...
 
Mähän vastasin jo. Tuo aristo ei sitä määritelmää täytä. Toki edelleenkin tämä on vain mun mielipide aiheeseen. Mutta voidaanhan me tästä jankata vielä lisääkin, jatketaan vaikka illemmalla jos niikseen.

Onko toi sun autos vai miksi noin tunteella tunnut määritelmään "oikeasti nopeasta" tarttuvan?
Hetken jo luulin, et meillä oli asiallinen keskustelu menossa. Ei ole minun auto, samanlaisen tosin omistan.
Tämä tosin ei kuulu enää tähän ketjuun.
PS.)
 
Viimeksi muokattu:
Mikä sitten on se oikeasti nopea?
Gallardo on mennyt 260km/h maililla, neliveto ja vapari kone jarruttaa menoa.

Miten määritellään nopea? Suoraan ajaen vai? Suoraan varmaan monikin auto on "nopea" mutta kun se "nopea" auto viedään radalle missä nopeus mitataan ajassa niin ei se olekaan enää "nopea".
 
Suoralla moni "nopea" auto, ei ole oikeasti nopea. Tämmöisellä ajoivat maililla 247km/h viime kesänä, vartillahan tuo kyllä on aika ripeä kampe.
Dodge Viper SRT-10 Avoauto 2006 - Vaihtoauto - Nettiauto

Eihän tuo mikään raketti olekaan... Iso moottori ei takaa kyytiä. Perhetuttu joka autoja tuo ameriikoista suomeen on sanonut näin "Viper on hauska auto kun sen pitää tallissa" :rofl:. Maantiellä sillä ei tee mitään kun se on melkoinen lahna verrattuna Z06:een. Omisti siis itse Z06:n ja on ajanut useita kertoa eri vuosimallien Vipereilla ja monilla muilla vastaavan luokan autoilla.
 
Pojat taas höpöttää kun viper on muka maantiellä lahna:facepalm:

Aina löytyy joku nopeampi se on fakta, mutta jos 1600kg rautaa lähtee alle 4s 0-100km/h takavedolla niin ei se nyt missään nimessä hidas ole.
 
No jatketaan nyt vielä sitten.

Monikin auto on mielestäni nopea. Esimerkiksi tuo aristo ja viper ovat molemmat nopeita. Joku lotus seven on myös nopea, mutta hieman eri tavalla.

Oikeasti nopeita autoja taas alkavat olla sitten ne, jotka on rakennettu vain ja ainoastaan yhteen tarkoitukseen, oli se sitten suoraan meno vartilla / maililla tai sitten radalla ympyrän kiertäminen.
 
Pojat taas höpöttää kun viper on muka maantiellä lahna:facepalm:

Aina löytyy joku nopeampi se on fakta, mutta jos 1600kg rautaa lähtee alle 4s 0-100km/h takavedolla niin ei se nyt missään nimessä hidas ole.

Z06:lla ajaneena se vie tuommoista Viperiä missä tahansa ympäristössä miten päin vaan.
Minä en puhu mistään ACR versiosta(Joita ei tiettävästi ole ainuttakaan suomessa) vaan ihan tavallisesta Viper GTS:stä.

Voidaanhan tuohon tuolla metodilla ottaa ACR:ää vastaan ZR1:n Vette(ZR1 2.85s 0-100km/h Takavedolla)

OT "Poika", eläpä pojittele siellä. :shifty: /OT
 
Viimeksi muokattu:
Se on juuri näin, harvalla kumminkaan on laitetta mikä kykenee alle 4s 0-100km/h, toki kerran ajaneena jokainen essonbaarin poika tietää autoista kaiken:rofl:

Lasketaanko jos on ollu mutta ei ole enää :vihellys:

Tosin mä voin kyllä myöntää että en ihan hirveästi autoista ymmärrä, ehkä voisin kuvailla itseäni sanalla "harrastelija", harrastaja on jo liikaa :lol:
 
Lasketaanko jos on ollu mutta ei ole enää :vihellys:

Tosin mä voin kyllä myöntää että en ihan hirveästi autoista ymmärrä, ehkä voisin kuvailla itseäni sanalla "harrastelija", harrastaja on jo liikaa :lol:

On mullakin ja en missään nimessä pidä hitaana ja olen ihan pelkkä harrastelija. 0-100km/h ei kerro kaikkea ja todellinen teho ja suorituskyky katsotaan sitten 200-300km/h, mutta ne on niitä hyperautoja mitkä mene 0-400-0 36s.
 
On mullakin ja en missään nimessä pidä hitaana ja olen ihan pelkkä harrastelija. 0-100km/h ei kerro kaikkea ja todellinen teho ja suorituskyky katsotaan sitten 200-300km/h, mutta ne on niitä hyperautoja mitkä mene 0-400-0 36s.

Ei mulla ainakaan ole ollutkaan tarkoitus noita hitaaksi sanoa, tehdä vain eroa nooean ja oikeasti nopean välille. Mutta samapa tuo, menee jo iteltäkin jankkauksen puolelle pikkuhiljaa
 
Ei mulla ainakaan ole ollutkaan tarkoitus noita hitaaksi sanoa, tehdä vain eroa nooean ja oikeasti nopean välille. Mutta samapa tuo, menee jo iteltäkin jankkauksen puolelle pikkuhiljaa

Niin ja se on vähän ihmisestä kiinni mikä on nopea ja tosi nopea. Räikkönen sanoo kaikkia hitaaksi:tup:
 
Mulle auto on nopea, kunhan sillä pääsee rekasta vaivattomasti ohi. Turhaa virtuaalipeniksen venyttelyä taas näistä jauhaminen. Nettiauton löytöjä mä oon täältä tullut ettimään, enkä videoita kiihdytysajoista.
Laita linkkiä tulemaan, itse olen jo useamman laittanut.
 
Mikähän ihmeen paku/lava-autokuume on, kun näitä etsii huvikseen. Tässäkin olisi firmalle tyylikäs peli. Asiaan kuuluvat kasaritarrat kylkeen, ja kohti uusia diilejä.

Toyota Liteace 1.3 1980 - Vaihtoauto - Nettiauto

Sitten tämä toinen ääripää mikä miellyttää, mutta hinta ei. Vaikka miten olisi remontoitu ja fiksattu, niin +30v. Scottsdale on, noh, tuossa kuosissa mitkä vaihtuu just näiden suaveteddyjen (itsekkin joo) kesken toiseen laulettuun ja paneskeltuun linttaan.

Chevrolet Scottsdale neliveto Avolava 1985 - Vaihtoauto - Nettiauto
 
Viimeksi muokattu:
Asiaton käytös - juuri pari viestiä sitten moderaattori pyysi lopettamaan offtopicin
On mullakin ja en missään nimessä pidä hitaana ja olen ihan pelkkä harrastelija. 0-100km/h ei kerro kaikkea ja todellinen teho ja suorituskyky katsotaan sitten 200-300km/h, mutta ne on niitä hyperautoja mitkä mene 0-400-0 36s.

Juupajoen juu ja Sierra turbo kakkosen kautta kolomeselle ja pfffftttt.

Suomessa se ainut hyödyllinen kiihtyvyys on 60-120.

Terv.kortti ollut nyt itsellä 26 vuotta ja muutama kerran on turbo ja hevosvoimat pelastanut luultavasti hengen kun kaikista katsomista huolimatta sen traktorin/rekan/puimurin/auton ohituksessa eteen ilmestyy vastaantulija.

Meehän nyt lukemaan lisää veekasia ja vauhdin maailmaa.
 
Mikähän ihmeen paku/lava-autokuume on, kun näitä etsii huvikseen. Tässäkin olisi firmalle tyylikäs peli. Asiaan kuuluvat kasaritarrat kylkeen, ja kohti uusia diilejä.

Toyota Liteace 1.3 1980 - Vaihtoauto - Nettiauto

Sitten tämä toinen ääripää mikä miellyttää, mutta hinta ei. Vaikka miten olisi remontoitu ja fiksattu, niin +30v. Scottsdale on, noh, tuossa kuosissa mitkä vaihtuu just näiden suaveteddyjen (itsekkin joo) kesken toiseen laulettuun ja paneskeltuun linttaan.

Chevrolet Scottsdale neliveto Avolava 1985 - Vaihtoauto - Nettiauto
Kuka saatana maksaa +30v chevyn paskasta 7500€?!

Saatana että vituttaa asua Suomessa:facepalm:

Jenkeissä saat tuollaisen 100$ :vihellys: ja osatkin maksaa alle puolet sen mitä täällä. Väärä maa autoharrastukselle:(

Anteeksi kielenkäyttö mutta että 7500€!
 
Viimeksi muokattu:
Asiaton käytös - juuri pari viestiä sitten moderaattori pyysi lopettamaan offtopicin
Juupajoen juu ja Sierra turbo kakkosen kautta kolomeselle ja pfffftttt.

Suomessa se ainut hyödyllinen kiihtyvyys on 60-120.

Terv.kortti ollut nyt itsellä 26 vuotta ja muutama kerran on turbo ja hevosvoimat pelastanut luultavasti hengen kun kaikista katsomista huolimatta sen traktorin/rekan/puimurin/auton ohituksessa eteen ilmestyy vastaantulija.

Meehän nyt lukemaan lisää veekasia ja vauhdin maailmaa.
V8 on vähän tylsä:btooth:

IMG_20181023_210040.jpg
 
Kuka saatana maksaa +30v chevyn paskasta 7500€?!

Saatana että vituttaa asua Suomessa:facepalm:

Jenkeissä saat tuollaisen 100$ :vihellys: ja osatkin maksaa alle puolet sen mitä täällä. Väärä maa autoharrastukselle:(

Anteeksi kielenkäyttö mutta että 7500€!
Eihän se ole tyhmä, joka pyytää :cigar:

Luulisi, että jenkkilässä myyjän pitäisi maksaa, että pääsee tuollaisesta pommista eroon :dead:
 
Asiaton käytös - juuri muutama viesti ylempänä moderaattori pyysi lopettamaan offtopicin
Juupajoen juu ja Sierra turbo kakkosen kautta kolomeselle ja pfffftttt.

Suomessa se ainut hyödyllinen kiihtyvyys on 60-120.

Terv.kortti ollut nyt itsellä 26 vuotta ja muutama kerran on turbo ja hevosvoimat pelastanut luultavasti hengen kun kaikista katsomista huolimatta sen traktorin/rekan/puimurin/auton ohituksessa eteen ilmestyy vastaantulija.

Meehän nyt lukemaan lisää veekasia ja vauhdin maailmaa.
Eikös tollasissa tilanteissa pelasta se jarrupoljin kaasupolkimen sijaan? "Kiihdytän vastaantulijaa vastaan ja pelastan nahkani" :D

Joojoo jos siellä ihan keulan kohdalla on niin varmaankin nopemapaa mennä ohi ja palata omalla kaistalleen. Silti kuulostaa tyhmältä sanoa että pelastautuu siksi että ajaa vieläkin kovempaa kun ei ole tajunnut katsoa tuleeko ketään vastaan. Havannointikyvyn puutetta se pelkästään on jos ohittaa paikassa missä ei näe tarpeeksi kauas.
 
Asiaton käytös - juuri muutama viesti ylempänä moderaattori pyysi lopettamaan offtopicin
Joojoo jos siellä ihan keulan kohdalla on niin varmaankin nopemapaa mennä ohi ja palata omalla kaistalleen. Silti kuulostaa tyhmältä sanoa että pelastautuu siksi että ajaa vieläkin kovempaa kun ei ole tajunnut katsoa tuleeko ketään vastaan. Havannointikyvyn puutetta se pelkästään on jos ohittaa paikassa missä ei näe tarpeeksi kauas.

Kato kun keskimääräistä parempi kuski, muut tieliikenteessä idiootteja jne. Ei omassa käytöksessä koskaan vikaa.
 
Nopeammin pääset ohi kun jarruttamalla ja väistämällä takaisin omalle kaistalle.

Jos ole jo esim rekan nokan kohdalla ja tiedät autosi tehovarat niin latta pohjaan ja ohi, se aika mikä menee hidastukseen ja omalle kaistalle palaamisen on suurempi riski.lisäksi vaarana on se että se rekka tms. rupeaa jarruttamaan jolloin jäät kyljelle.


Huomaa kyllä että osalle teistä sankareista puuttuu kokonaan järkevä ajattelu ja vuositolkulla vaikkapa itselle ammattikuskien päähän takomat mantrat.

Yli 3 miljoonaa kilometriä alla ilman kolareita, ja ex ammatissa tuli ajettua ihan laillisesti lujaa mutta turvallisesti.Meillä oli JOKA vuosi työnantajan maksama liukkaankelin rata ja moottorirata harjoitukset.Se vaan kummasti palautti maan pinnalle kun ex-maailmanmestari vetää kesärenkaat ja takavedolla ohi jäällä kun itsellä nastat ja avustimet...mutta tekkihän on täynnä maailmanmestareita.joka alalla ja etenkin ratin takana.

Ainuttakaan kolaria en duunissa hälytysajoneuvolla ajanut vaikka isossa cityssä tuli kaahailtua,ja kelistä riippumatta kun mahdollisuus ohitukseen jollain kantatiellä oli niin se käytettiin.Kiire ei mene turvallisuuden ohi koskaan mutta jos joskus tulee yllätyksiä niin osataan edes oikein toimia....

Mitäs gnut? Suoraan subarun rattiin koska colin mcrae ralli opetti jo tarvittavat tiedot ja kaverit kerto että se 200-300 kiihtyvyys on tärkein asia? Ja paras auto on tottakai gigantin kallein lamborghini kun sillä pääsee ainakin kolmeaesataa...

No niin,hus hus siitä.
 
Asiaton käytös - juuri muutama viesti ylempänä moderaattori pyysi lopettamaan offtopicin
Nopeammin pääset ohi kun jarruttamalla ja väistämällä takaisin omalle kaistalle.

Jos ole jo esim rekan nokan kohdalla ja tiedät autosi tehovarat niin latta pohjaan ja ohi, se aika mikä menee hidastukseen ja omalle kaistalle palaamisen on suurempi riski.lisäksi vaarana on se että se rekka tms. rupeaa jarruttamaan jolloin jäät kyljelle.


Huomaa kyllä että osalle teistä sankareista puuttuu kokonaan järkevä ajattelu ja vuositolkulla vaikkapa itselle ammattikuskien päähän takomat mantrat.

Yli 3 miljoonaa kilometriä alla ilman kolareita, ja ex ammatissa tuli ajettua ihan laillisesti lujaa mutta turvallisesti.Meillä oli JOKA vuosi työnantajan maksama liukkaankelin rata ja moottorirata harjoitukset.Se vaan kummasti palautti maan pinnalle kun ex-maailmanmestari vetää kesärenkaat ja takavedolla ohi jäällä kun itsellä nastat ja avustimet...mutta tekkihän on täynnä maailmanmestareita.joka alalla ja etenkin ratin takana.

Ainuttakaan kolaria en duunissa hälytysajoneuvolla ajanut vaikka isossa cityssä tuli kaahailtua,ja kelistä riippumatta kun mahdollisuus ohitukseen jollain kantatiellä oli niin se käytettiin.Kiire ei mene turvallisuuden ohi koskaan mutta jos joskus tulee yllätyksiä niin osataan edes oikein toimia....

Mitäs gnut? Suoraan subarun rattiin koska colin mcrae ralli opetti jo tarvittavat tiedot ja kaverit kerto että se 200-300 kiihtyvyys on tärkein asia? Ja paras auto on tottakai gigantin kallein lamborghini kun sillä pääsee ainakin kolmeaesataa...

No niin,hus hus siitä.

Hyvin meni ainakin tunteisiin :D

Jatketaan 'nopeilla' autoilla.
Tämmöinen Auris olis varmasti kiva.
Toyota Blade 3.5 V6 Master Viistoperä 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto

Nopea on, jopa pienimuotoinen sleepperi tuollaiseksi koirankopiksi
 
Eihän se ole tyhmä, joka pyytää :cigar:

Luulisi, että jenkkilässä myyjän pitäisi maksaa, että pääsee tuollaisesta pommista eroon :dead:
Ne satasen päivät olivat 15-20 vuotta sitten, kiitos siitä gas monkey garagelle ja nostalgianhuuruisille rahamiehille. Randomilla valittu nashvillen craigslist antoi halvimman kasarichevyn hinnaksi $800 ja siitäkin oli vaihdelaatikko porsinut. Ajokuntoiset paperilliset olivat alkaen $2500, laitetut ja vanhemmat maksavat enemmän.
 
Eikä ole kuin ~3000 vastaavaa 1.6:sta kalliimpi.

Sivuhuomautuksena tosin voisi kommentoida että aina kun Bemareiden penkkejä haukutaan kuluneiksi, niin kyllä on hirveässä kunnossa Auriksen penkkikin alle 100tkm ajettuna...
Hinta on kyllä vähän karkea, ainakin tämmöiselle köyhälle.
Vähän kilometrejä, mutta käyttötunteja varmasti aika paljon.
 
Hinta on kyllä vähän karkea, ainakin tämmöiselle köyhälle.
Vähän kilometrejä, mutta käyttötunteja varmasti aika paljon.
No itse miellin tuon jopa lähes halvaksi, siis kun tehoja vertaa perusmallin kikkareeseen jossa on käsihämmennin vaihteille. :D

Toki postiautosta pitää aina ottaa se -30% vähintään. :P
 
Ne satasen päivät olivat 15-20 vuotta sitten, kiitos siitä gas monkey garagelle ja nostalgianhuuruisille rahamiehille. Randomilla valittu nashvillen craigslist antoi halvimman kasarichevyn hinnaksi $800 ja siitäkin oli vaihdelaatikko porsinut. Ajokuntoiset paperilliset olivat alkaen $2500, laitetut ja vanhemmat maksavat enemmän.
Tuo on pitkälti totta.

Suomessahan pyydetään ihan järkyttäviä noista jenkeistä vaikka kohderyhmä on lopulta aika pieni (=sellaiset jotka haluaa 30-40 vuotta vanhoja, 20+ litraa syöviä autoja talliinsa :D ).

Tämä osui itsellä silmään; kovin siistin näköinen eikä hintakaan nyt ihan järkyttävä. Tosin "ysäri", ei "kasari":
GMC Sierra 3500 Avolava 1992 - Vaihtoauto - Nettiauto

(Edit: siis kevytkuorkkeja katselin, sellainen voisi mennä "harrasteeksi" jo ihan pienen verotuksen vuoksi, korttikin kun on taskussa...)
 
Hyvin meni ainakin tunteisiin :D

Ei mene tunteisiin vaan naurattaa nämä muka-muka kilpakuskit ja tuunarit(tunarit)Sen verran tullut kerättyä ihmisenpaloja muovipussiin että tiedän mitä se pelleily ja machoilu on tien päällä...sori vaan.

Ja edelleen pysyn sanojeni takana että ohituskiihtyvyys on tärkeämpi kuin joku 0-100 tai mailin aika.Kuka ylipäätään muutenkaan ajelee kilpurilla arkiajot? eri asia sitten nämä "perhekilpurit" eli audin rs, mersun katutykit bemarin m-sarjalaiset ja kaikki muut "arkiautot" joista valmistaja irrottelee sen 400-700 kaakkia.

Väitän että NORMAALIAJOSSA se että autossa on tehoreserviä ja vääntöä on tien päällä turvallisuustekijä, ei riski, oletaen tietysti että ratin takana ei ole mikään amisjantteri lippiksen kanssa tai näyttämisenhaluinen citykani berberipelle.

Suomen tiet kehän ulkopuolella poislukien moottori- ja moottoriliikennetiet on sellasia kapeita ja mutkaisia kuolemanloukkuja.Sitä ei "stadilainen" ymmärrä ennekuin itse ajelet tuolla maaseudulla.

Junnut ei muista miten esim. vanha nelostie oli oikea helvetti ennekuin se päivitettiin...nykyään sentään tuplakaista ja keskiaidat ,ennen kaksi kaistaa yksi per suunta ja rajoitus sen 120 ja rekat,pakut ja henkilöautot keskenään milloin 3 milloin 4 autoa rinnakkain:D

tai joku tampereen motarin tulo, kuinka moni on reissannut hki-tre väliä ennenkuin hämeenlinnan motari tuli? Niin tämä siksi että noitten isojen teitten määrä on suomessa loppupelissä naurettavan pieni, suurin osa on kantateitä...(moottoritietä vajaat 800 kilsaa, ja moottoriliikenneteita alle 200km, on tämä suomi hieno maa ottaen huomioon että asfalttitietä löytyy suomesta kuitenkin sen yli 50.000km)

:smoke:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
269 446
Viestejä
4 660 382
Jäsenet
76 433
Uusin jäsen
jrbb

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom