Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Subaru Impreza WRX STI "Cosworth" +500hv Viistoperä 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
En kyllä hyväksy Cosworth nimen käyttöä myynti-ilmoituksessa kun se yleensä yhdistetään Fordiin.
Moottoriin tungetut palikat ei siitä kuitenkaan Cosworthia tee.
Mersun Cosworth moottori on historiaa jonka takia se kuuluu asiaan ja siinä mallissa se kuuluukin mainita.
Ja sitten huonot uutiset. Autoa valmistetaan punaisena, hopeanharmaana ja tummanharmaana vain 75 kappaletta, jotka kaikki myydään Iso-Britanniassa.
Tosta impustahan on cosworthin rakentelema versio mutta tämä myynnissä oleva taitaa olla kyllä cosworth ainoastaan aftermarket osilla
Tässä se on: Cosworth Impreza STI CS400 - Tekniikanmaailma.fi
Tosin aika harvinainen:
Eikös noissa ole ollut jakohihna jo 2-3v ennen tuota vuosimallia?Jakoketju tuosta audista 2v sisään pomppii![]()
Eikös noissa ole ollut jakohihna jo 2-3v ennen tuota vuosimallia?
Subaru Impreza WRX STI "Cosworth" +500hv Viistoperä 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
En kyllä hyväksy Cosworth nimen käyttöä myynti-ilmoituksessa kun se yleensä yhdistetään Fordiin.
Moottoriin tungetut palikat ei siitä kuitenkaan Cosworthia tee.
Mersun Cosworth moottori on historiaa jonka takia se kuuluu asiaan ja siinä mallissa se kuuluukin mainita.
Itselle tuli lähinnä fiilis että etkö tosiaan ole tiennyt cosanderin tekevän palikkaa myös subbeen ja subben kanss yhteistyössä. Kuitenkin Fordiin ja Mersuun tiedät yhtymäkohdan.
Onhan AMG:kin tehnyt mitsubishin kanssa yhteistyötä, eikä se silti AMG:n "imagoa" mielestäni miksikään muuta.
Siis, jos puhe aiemmin postausta punaisesta A4:sta, niin ketju siinä on. Ketju tuli ko. malliin 2008. On noista ketjujakin vissiin mennyt mutta öljynsyönnistähän nuo alkupään mallit tunnetaan.Pikaisen googletuksen perusteella on näköjään hihnalla. Se onkin Vaggineessa kestävämpi ratkaisu.
Siis, jos puhe aiemmin postausta punaisesta A4:sta, niin ketju siinä on. Ketju tuli ko. malliin 2008. On noista ketjujakin vissiin mennyt mutta öljynsyönnistähän nuo alkupään mallit tunnetaan.
Alkupäässähän meni paljonkin ketjuja koska hydraulinen ketjunkiristin ei toiminut "ihan niin hyvin kuin piti". Toinen oli se öljysumppu joka menee tukkeeseen. Kolmas sitten tuo öljyn syönti. Tästä löytyy tusinoittain kommentteja esim. GTi-Golf / RS-Skoda -foorumeilta.Siis, jos puhe aiemmin postausta punaisesta A4:sta, niin ketju siinä on. Ketju tuli ko. malliin 2008. On noista ketjujakin vissiin mennyt mutta öljynsyönnistähän nuo alkupään mallit tunnetaan.
Kukahan tälläisenkin avobemarin haluaa? Pienellä koneella, karmea kangassisusta lättäpenkeillä ja vielä italiantuonti BMW 320 Ci Cabriolet 2d E46 WEBASTO + AC. Myös vaihto ja rahoitus. Nyt jopa ilman käsirahaa. Avoauto 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto
Käsittääkseni yleensä avobemarin ostajan etsivät ulkonäön lisäksi jonkinlaista ajonautintoakin![]()
Suomen kesä...Webasto avoautossa?![]()
Joskus muinoin luin kyllä(Mainitsinkin siitä jo tuossa ylempänä) että Subaru on tekemässä Cosworthin kanssa erikoismallin ja noista osista olen ollut tietoinen kyllä.
Mutta tuon ko. auton kohdalla se ei kyl mielestäni anna oikeutta "lisätä" tommosta lisänimeä mallille kun se ei kuitenkaan ole Cosworth malli.
Myönnä pois, että sulla ei ollut oikeasti asiasta mitään hajua?![]()
Alkupäässähän meni paljonkin ketjuja koska hydraulinen ketjunkiristin ei toiminut "ihan niin hyvin kuin piti". Toinen oli se öljysumppu joka menee tukkeeseen. Kolmas sitten tuo öljyn syönti. Tästä löytyy tusinoittain kommentteja esim. GTi-Golf / RS-Skoda -foorumeilta.
Kuvittelin että tuohon vaihdettiin hihna jossain vaiheessa, samaan aikaan kuin muihinkin T(F)SI -koneisiin (2011-2012 kinturoilla)?
Juu, niinhän ne quattron ja Tippien takia tuppaa olemaan, mutta perusongelmat ja design kuitenkin, ainakin jossain vaiheessa, aika samat.Pitkittäismoottorisissa Audeissa on vähän eri TFSI-padat kuin poikittaisversioissa. Hihna muuttui ketjuksi B8:ssa eli 2008. 2012 tuli facelift, jossa korjattiin öljynsyöntiä mutta moottori edelleen ketjulla.
Voisi todella sanoa, että HYVIN vähän eri padat, toki vähän aikakaudesta ja moottorin koosta riippuen. Tossa seisoo pihassa A3 ja A4 joissa on käytännössä täysin sama EA888 moottori, toisessa vaan 1.8 poikittain ja toisessa 2.0 pitkittäin. Apulaitteet ympärillä on tietysti vähän eri tavalla asennettu.Pitkittäismoottorisissa Audeissa on vähän eri TFSI-padat kuin poikittaisversioissa.
Eipä noissa mitään erityisiä ole raportoitu. Pikkubensat EA211 on jo hihnalla ja isommissa on tää uusimman sukupolven EA888.Onko A3:n (2012-->) bensoissa tiettyjä moottoreita/vaihdelaatikoita joita kannattaa välttää?
Prkl, pitäisköhän ite tehdä jotain, mulla on aina litra öljyä mukana vaikka auto olisi 1km ajettu... Selittäisi huonot vaihtohyvitykset joissain liikkeissä, ovat nähneet öljyt.Ihan yhtä paljon kuin tonnin auton kuuluukin.
Taittuisikohan tuolla päivittäiset työmatka-ajot Hämeenlinnanväylä-Kehä I-akselilla
Tekniikka on kohdallaan mutta muuten kamala jonnekatiska,paljon parempi olisi jokin tämän kaltainen Vanha sananlasku ei ole ikinä ollut näin oikeassa: Älä koskaan tuomitse Corollaa ruosteisten peltivanteiden perusteella
Kukahan tälläisenkin avobemarin haluaa? Pienellä koneella, karmea kangassisusta lättäpenkeillä ja vielä italiantuonti BMW 320 Ci Cabriolet 2d E46 WEBASTO + AC. Myös vaihto ja rahoitus. Nyt jopa ilman käsirahaa. Avoauto 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto
Käsittääkseni yleensä avobemarin ostajan etsivät ulkonäön lisäksi jonkinlaista ajonautintoakin![]()
Taittuu varmasti, kovassa vauhdissa mutkissa ei tosin taida taittuaT
Taittuisikohan tuolla päivittäiset työmatka-ajot Hämeenlinnanväylä-Kehä I-akselilla![]()
Tuo nyt on asenteesta kiinni. Itsellä kun oli avo niin sääntö oli että jos ei sada ja keli on plussalla niin katto on auki ja näin tapahtui joka päivä niin kaun kun avo tallissa oli. Niin kauan jos piti sivuikkunat kiinni niin autossa oli lämmin niin halutessaan. Toisaalta olen myös sen verran idiootti että vedin katto auki lainamussella +1c keleissä kyseisen säännön vuoksi, en tajua mitä pirua jengi tuijotteli...Onhan tuossa ilmoituksen kuvissa nastarenkaatkin.
Avoautot ovat merkistä ja mallista riippumatta ainakin katto auki kamalia vehkeitä ajaa ja olla varsinkin kyydissä ellei satu olemaan luokkaa +24C lämmintä vähintään ja myötätuuli vielä.
Ehkä Suomessa keskimääräisenä vuonna on joku 2 viikkoa mukavia avoautoilua suosivia kelejä. Loput 50 viikkoa vuodessa sitten seisottaa tallissa.
Jos ei rahasta tarvisi välittää mikä ettei se kolmosautona olisi mukava peli. Pitäisi varmaan myös tallitilaa vuokrata jostain kun kun ei mahdu omaan talliin tai edes autokatokseen ylimääräistä "lelua".
Ei niitä autoja kuulu tallissa seisottaa odottamassa täydellisiä kelejä. Niitä täydellisiä kelejä kun ei koskaan tule ja sit kun tulee niin ei jostain muusta syystä pysty ajamaan. Parempi vaan ottaa se auto päivittäiseen käyttöön, ajaa satoi tai paistoi. Kuten Pyrres tuossa sanoi jo, katto auki aina kun ei sada ja keli plussalla, huivi kaulalle, hanskat käteen ja pipo päähän jos tuntuu kylmältä.Ehkä Suomessa keskimääräisenä vuonna on joku 2 viikkoa mukavia avoautoilua suosivia kelejä. Loput 50 viikkoa vuodessa sitten seisottaa tallissa.
Tuosta saa oikeasti hyvää huvia jo ihan ihmisten ilmeitä katsemallaEi niitä autoja kuulu tallissa seisottaa odottamassa täydellisiä kelejä. Niitä täydellisiä kelejä kun ei koskaan tule ja sit kun tulee niin ei jostain muusta syystä pysty ajamaan. Parempi vaan ottaa se auto päivittäiseen käyttöön, ajaa satoi tai paistoi. Kuten Pyrres tuossa sanoi jo, katto auki aina kun ei sada ja keli plussalla, huivi kaulalle, hanskat käteen ja pipo päähän jos tuntuu kylmältä.
Onhan tuossa ilmoituksen kuvissa nastarenkaatkin.
Avoautot ovat merkistä ja mallista riippumatta ainakin katto auki kamalia vehkeitä ajaa ja olla varsinkin kyydissä ellei satu olemaan luokkaa +24C lämmintä vähintään ja myötätuuli vielä.
Ehkä Suomessa keskimääräisenä vuonna on joku 2 viikkoa mukavia avoautoilua suosivia kelejä. Loput 50 viikkoa vuodessa sitten seisottaa tallissa.
Jos ei rahasta tarvisi välittää mikä ettei se kolmosautona olisi mukava peli. Pitäisi varmaan myös tallitilaa vuokrata jostain kun kun ei mahdu omaan talliin tai edes autokatokseen ylimääräistä "lelua".
Taittuu varmasti, kovassa vauhdissa mutkissa ei tosin taida taittua
Mazda 6 1.8 Sport Wagon Elegance 5-ov A64 Farmari 2003 - Vaihtoauto - Nettiauto
Kuvassa 3. öljytonkka aina valmiina. Herättää kyllä luottamusta koneen kuntoon.
Taittuu varmasti, kovassa vauhdissa mutkissa ei tosin taida taittua
On sitä nyt ennenkin talvella avoautoilla ajeltu...Tuo nyt on asenteesta kiinni.
CA18DET kuuluu 200/180SX:n tai Sileightyn keulalle, piste.Tollanen 400hp CA18DET alkaa olla melko ylävireinen, että vetoja on turha odottaa alle 4000RPM. Tästä syystä tollanen ei oo kovin nopea auto mutkateille.
Tollanen sunny on varmaan ihan hauska peli, miinuksena kylläkin etuveto. Tollanen 400hp CA18DET alkaa olla melko ylävireinen, että vetoja on turha odottaa alle 4000RPM. Tästä syystä tollanen ei oo kovin nopea auto mutkateille. Lähtee suoraan kovaa ja hyvällä alustalla toki mutkankin rullaa, mutta tossa on varmaankin avoin tasauspyörästö kun on etuvetoinen ja puskee mutkissa. Takaveto olis parempi. Ei siinä, hauska auto varmasti.
On sitä nyt ennenkin talvella avoautoilla ajeltu...
![]()
CA18DET kuuluu 200/180SX:n tai Sileightyn keulalle, piste.
Jos Sunnyllä aletaan elvistelemään, niin sitten GTI-R nelivedolla ja SR20DET:llä.![]()
Hyvin tuo on rakennettu, tuo aihio on vaan lähtökohtaisesti huono ajo ominaisuuksiltaan. Mutta onhan sitä Suomessa yli 1000hp etuvetojakinMinulla on ollut aina autosta riippumatta litran törppö öljyä takakontissa.
Ei ole välttämättä niin yksoikoinen asia päätellä miksi se on siellä.
Itselläni se on kontissa siksi että seuraan säännöllisesti öljyntasoa ja lisään sen lirun jos tarvis.
Kyllä se aika ketterä auto on mutkaisellekin tielle ja ihan "liukkaallakin" liikehdinnällä.
Tunnen auton rakentajan![]()
Mulla on kanssa ajohanskat... So... Sormukset tuhoaisi ratin alta aikayksikön muuten kun innostuu ajamaan.Tässä valkoisessa bemussa näkyy sisäkuvissa oikein ajohanskat mitkä pitää olla autoa ajettaessa
BMW 125 i E82 Coupé Coupé 2011 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nahka+titaani ja hopea sormuksia... Sanotaan näin, olen pari rattia nähnyt kun omistaja on pitänyt vastaavia ja en itselle moista halua. Arkiajossa en yleensä pidä mutta kun mennään yhtään enemmän innolla niin sormukset pois tai hanskat käteen.En kyllä ymmärrä arkiajossa hanskoja,alfa romeo:ssa on lakattu puuratti eikä ole mitään pito ongelmia ollut ratin kanssa.