Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Tähän sen verran kommenttia että tuon ikäinen Volvo taitaa olla viskolla varustettu. Ainakin V70 on. No ei se viskokaan varmasti ikuinen ole mutta lienee kestävämpi kuin Haldex? Mutta joo, voi olla hyvä hankinta jos on huollettu. Riskejä tosin riittää, esim kulmavaihteen kunto, vaihdelaatikko jos ei ikinä vaihdettu öljyjä. Muuten kone todennäköisesti kestää vielä pitkään ja korin ruostesuojaus on näissä yleensä kunnossa.
S60 on alusta asti Haldexilla, V ja XC70 alkaa vasta 2003, tjsp.
 
Toi on näköjään vieläkin elossa, ja ihan hienossa kunnossa vielä. Tuo on joskus vuosia sitten rakennettu SPL DYNAMICS:in demoautoksi, ollessaan vielä suht tuore kampe. Jotain tolle on tapahtunut, kun ei tuossa viimenäkemällä (varmaan 10vuotta sitten) vanteet näyttäny olevan montuissa, vaan oli ne ihan kaaren tasalla.. Ja tosiaan aikanaan kun tuo on rakennettu, niin on tehty ihan isolla rahalla.
Varmaan jossain vaiheessa tapahtui "vanteet ei kuulu hintaan" :rofl::rofl::rofl:
 
Intterwebsin syövereistä löyty tuosta volvosta kuva, ja tuo on rakennettu niinkin varhain kun 2005 (tai sillon ainakin ollut jo näyttelyissä..) Vanteet on hieman joo vaihtuneet matkan varrella.. Ja värikin.. Eiköhän tuolla tosin ole jotkut Suht järeät spacerit, jotenkin näyttää jarrulevyt etäisiltä noissa kuvissa.. Nuo kuvat vuoden 2006 hot rod & rock showsta
0010.jpg
0007.jpg
 
Viimisen pääle hierottu jne, mutta ei ole tuota välijäähyä viittitty suoraan asentaa =)

edit, no voi tuo kuvakulmaki valehdella, mutta onhan tuo komia ilmestys, varsinki nuo satasen umpiot kyllä ihan huokuu laadukasta tekemistä...
 
Viimisen pääle hierottu jne, mutta ei ole tuota välijäähyä viittitty suoraan asentaa =)

edit, no voi tuo kuvakulmaki valehdella, mutta onhan tuo komia ilmestys, varsinki nuo satasen umpiot kyllä ihan huokuu laadukasta tekemistä...
Näyttäisi että välijäähy on asennettu olemaan taaksepäin kallellaan joten sivusta katottuna näyttää vammaselta. Umpiot ovat vakiot, toki pari vuotta uudemmasta.
 
Viimisen pääle hierottu jne, mutta ei ole tuota välijäähyä viittitty suoraan asentaa =)

edit, no voi tuo kuvakulmaki valehdella, mutta onhan tuo komia ilmestys, varsinki nuo satasen umpiot kyllä ihan huokuu laadukasta tekemistä...
Satasen umpiot? Nuohan ovat viimeisimmän S40-version alkuperäiset. :D
 
Itselläkin joskus ajatuksissa menee nuo sekaisin kun enkuksi se on camshaft. Camshaft ja kampiakseli on niin samankuuloisia. Mutta kyllähän se tuollainen ilmoitus pitäisi sen verran rauhassa ajatuksella kirjailla että tulee oikein :)
 
Tästä hyvä bemari BMW 335 Ci E92 Coupe 335i **UPEA JA NOPEA**RAHOITUS JOPA ILMAN KÄSIRAHAA** Coupé 2007 - Vaihtoauto - Nettiauto

Myyty purettavaksi/varaosiksi (total loss vehicle) ison kolarin jälkeen jenkkilässä ja uitettu Liettuaan, jossa parsittu kasaan. Sieltä tuotu Suomeen ja Arsi myy autoa mukavien saatesanojen kera "Ei ole ollut nuorisokäytössä. Hieno vaalea nahkasisustus. Viimeisin huolto 171tkm. kohdalla. Ei vikoja eikä puutteita" :D

Ja mikä parasta niin jo jenkkilässä mainittu kilsojen (mailien) kohdalla, etteivät pidä todennäköisesti paikkansa. Mutta eihän sitä täällä tarvitse mainita...:facepalm:

Carfaxista saa auton VIN numerolla lisätiedot, maksullinen palvelu.
 
No on sillä ainakin helvetisti teinejä (yli 50) suosikkilistaamassa :D Puuttuu vain papan rahat...
 
Ei se jenkkihistoria kuitenkaan siitä mihinkään häviä. Ja miksi ihmeessä saksalaisia tusina-autoja kukaan toisi Jenkeistä takaisin Saksaan - pitäisi nyt himmeemmilläkin valoilla herätä ihmetys.
 
Ei se jenkkihistoria kuitenkaan siitä mihinkään häviä. Ja miksi ihmeessä saksalaisia tusina-autoja kukaan toisi Jenkeistä takaisin Saksaan - pitäisi nyt himmeemmilläkin valoilla herätä ihmetys.

Siinä kyllä sanottiin jotta balttian autoja saksan kautta..
 
Jotka oli tulva-autoja jenkeistä ainakin alkuperäisessä skenaariossa. Jos jotakin muuta, niin sitten asia erikseen

Niin siis minä ainakin luin että jenkeissä parsitut yleisesti eurooppaan ja sitten balttian maissa parsitut saksan kautta. Siis kaksi eri asiaa.
 
Jos jaksat niin siitä vaan. Auton VIN on WBAWB73597P036434

Ja Carfaxilta saa rahalla tiedot ulos
 
Ei se jenkkihistoria kuitenkaan siitä mihinkään häviä. Ja miksi ihmeessä saksalaisia tusina-autoja kukaan toisi Jenkeistä takaisin Saksaan - pitäisi nyt himmeemmilläkin valoilla herätä ihmetys.

Kyllä niitä tulee yllättävän paljon. Otappa joskus luuri käteen ja soittele muutama Saksalainen pulju läpi ja koita etsiä sieltä 20 halvimman joukosta vaikka f30 koppaisia 330 ja 335 bensavehkeitä. Mutulla väittäisin että ainakin 50% näistä on USA-Tuonteja syystä tai toisesta. Ja ihan ilman balttihistoriaa. Yleensä nämä vielä tunnistaa lättypenkeistä vaikka muuten olisi pirusti varusteita.
 
Tieto lisää tuskaa. Auto toimii varmastin hienostin ilman tuollaista tietoakin.

Jos VIN-koodilla googlesta tullut auto oikeasti on tuo, niin mielelläni auton seuraavana omistajana tietäisin tuosta keulavauriosta etukäteen, ja ennenkaikkea sen korjaustavasta ja -laadusta. Mutta varmasti toimii ihan hienosti, ei sillä.

 
Jos VIN-koodilla googlesta tullut auto oikeasti on tuo, niin mielelläni auton seuraavana omistajana tietäisin tuosta keulavauriosta etukäteen, ja ennenkaikkea sen korjaustavasta ja -laadusta. Mutta varmasti toimii ihan hienosti, ei sillä.


Toki, mutta eipä noista kuvistakaan selviä onko tuolla mahdollisestin runkoaisat olleet solmussa vai ei.
 
Mistäs näistä parhaiten toteaa että auto on jenkeistä uitettu?
Osasta näkee päällekin kun on ylimääräsiä heijastimia. Mutta S645A BMW US Radio on aika vahva indikaattori. Ja tietty mailimittarit, joskin tehokkaasti osaavat kuvata sen ympäriltä...
 

Statistiikka

Viestiketjuista
269 426
Viestejä
4 656 373
Jäsenet
76 442
Uusin jäsen
PiimäPöllö

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom