- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 2 462
Todellinen suomiauto, vain halogeenit puuttuu keulasta
Joku tekkiläinen ilmeisesti osti sen kun heti linkitykseni jälkeen se on myyty
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Todellinen suomiauto, vain halogeenit puuttuu keulasta
Ihan jees varusteilla. Löytyy esim. aurinkolippa peileillä ja ulkoinen antenniTodellinen suomiauto, vain halogeenit puuttuu keulasta
Melko tehokas farkku BMW 335 335d Farmari 1997 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tätä myydään puhtaasti tehoilla eikä millään myyntikuvilla joissa autoa on hinkattu 200h
Custom-softattu niin että esim alle 2500rpm ei tapahdu mitään ja/tai kytkimellä eco/teho -asento?0-100km/h 5 sekkaa ja yhdistetty kulutus 5l/100km. Väittäisin, että toinen lukemista ei pidä paikkaansa Tai sitten ihmettelen miksei tuollaista moottoria ole lyöty kaikkiin autoihin viimeisen 10 vuoden aikana, kun moottori kerran oli vuodelta -04.
Veikkaan että kumpikaan luvuista ei pidä paikkaansa... 0-100km/h alkaa luultavasti nelosella optimiolosuhteissa ja kulutusluvut taas noin litran isommat todellisuudessa.0-100km/h 5 sekkaa ja yhdistetty kulutus 5l/100km. Väittäisin, että toinen lukemista ei pidä paikkaansa Tai sitten ihmettelen miksei tuollaista moottoria ole lyöty kaikkiin autoihin viimeisen 10 vuoden aikana, kun moottori kerran oli vuodelta -04.
Veikkaan että kumpikaan luvuista ei pidä paikkaansa... 0-100km/h alkaa luultavasti nelosella optimiolosuhteissa ja kulutusluvut taas noin litran isommat todellisuudessa.
800nm väännöllä tuo on tosiaan melkoinen linko.Veikkaan että kumpikaan luvuista ei pidä paikkaansa... 0-100km/h alkaa luultavasti nelosella optimiolosuhteissa ja kulutusluvut taas noin litran isommat todellisuudessa.
Onpa siisti mese, mutta nuo tummaoptiikkavalot kiinnitti huomiota. En ole ennen nähnyt vai olenko vain jättänyt huomiotta. Vai näyttääkö nuo kuvissa eriltä kuin luonnossa?Melko vähän ajettu 6v vanha mersu Mercedes-Benz C 200 CGI BE (135kW) Avantgarde Porrasperä 2013 - Vaihtoauto - Nettiauto
Vielä kun siinä olisi automaatti, xenonit ja amg-paketti, niin se olisi todella kiinnostava.Onpa siisti mese, mutta nuo tummaoptiikkavalot kiinnitti huomiota. En ole ennen nähnyt vai olenko vain jättänyt huomiotta. Vai näyttääkö nuo kuvissa eriltä kuin luonnossa?
Ainakin kaveri on rehellinen etujarruremontin ajankohtaisuudestaSalahilla on tarttunut pieni lintulauta bemarin perään BMW 330 Cd e92 Coupé 2007 - Vaihtoauto - Nettiauto
Mun kokemus kyllä on että vitonen ei oikein tykkää piirtää noin pientä ympyrää. Voi kyllä olla kiinni kuskistakin.Ensin poltettu vähän kumia ja sitten raapaistu myyntikuvat BMW 535 LCI M-sport Porrasperä 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
213tkm ja 33ke
Valokuvaaminen pitäisi kyllä kieltää joiltain henkilöiltä..Joku on tarjonnut siihen vaihdossa 249tkm ja 43ke Mercedes-Benz E E550 Porrasperä 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto
Iso dieselmoottori on vasta sisäänajettu noilla kilsoilla
Joku on tarjonnut siihen vaihdossa 249tkm ja 43ke Mercedes-Benz E E550 Porrasperä 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto
213tkm ja 33ke
Toi on ollut uutena reilusti yli 100 k€. Kollega osti samanlaisen heikommilla varusteilla ja sedanina, siinäkin hinta meni yli sadan tonnin.
Toi on ollut uutena reilusti yli 100 k€. Kollega osti samanlaisen heikommilla varusteilla ja sedanina, siinäkin hinta meni yli sadan tonnin.
Jos toi olisi ollut 100k uutena, niin arvonalenema olisi noin 18%. Aika korkea jopa noihin kilsoihin nähden.
Ei vaan 535d xDrive, jossa oli hevosvoiman tarkkuudella saman verran tehoa (313 hp) kuin A6 3.0 TDI biturbossa.Ja BMW:n vastaava malli on 550, joka on aika samanhintainen.
Ei vaan 535d xDrive, jossa oli hevosvoiman tarkkuudella saman verran tehoa (313 hp) kuin A6 3.0 TDI biturbossa.
M550d on melkein 100 hp ja ~30 k€ enemmän.
Samalta sivustolta löytyy myös Autotestivideo: Audi S6 vastaan BMW M550d xDriveTästä autohullut.fi artikkelista tuon 550 vastaavuuden keksin:
"Vertailua BMW M550d Xdrive vs. Audi A6 3.0 TDI Biturbo Quattro
Vertailussa oli myös BMW M550d Xdrive, joka on suorituskyvyltään tärkein kilpailija Audille. Käytännön mittausten perusteella suorituskyky oli kuitenkin lähes identtinen (mittaustemme perusteella Audi=5.0s 0-100 km/h [teht. ilm. 5.3s] ja BMW=4.9s 0-100 km/h [teht. ilm. 4.7s] lukuun ottamatta turboviivettä, jossa BMW oli viivettömämpi kiitos sen ainutlaatuisen Triturbo-kolmiturbomoottorin."
Vaihteeksi jenkkituonti joka ei ole kolaroitu BMW 328 Nahkasisusta, Lasikattoluukku, Iso Navi Porrasperä 2014 - Vaihtoauto - Nettiauto
Pikkujuttu vaan, että on jäänyt tulvan alle eli uinut vedessä kattoon asti
Mistä sen tietää, että on uinut kattoon asti? Ei ainakaan ilmoituksesta tule ilmi. Hyvä kun kerrot, ettei kukaan astu miinaan.
Lunastettu jenkkilässä tulva-autona, jos vähän vain kastuu niin ei ne sielläkään niitä huutokauppaan laita
Löytääkö ajoneuvon historian jostain kätevästi?
Ja auton tunnistenumeron (VIN) saa Trafin sivuilta rekisteritunnuksen perusteella.VIN eli alustanumerolla pääsee alkuun ja maksullisilla (esim carfax) saa jo täydelliset tiedot.
Saattas olla jokaisen BMW:n ostajalle hyvä homma kattoa trafista VIN ja googletella sitä.
Pistetään nyt rekkarikin jos potentiaalinen ostaja tekee Google-hakua:Vaihteeksi jenkkituonti joka ei ole kolaroitu BMW 328 Nahkasisusta, Lasikattoluukku, Iso Navi Porrasperä 2014 - Vaihtoauto - Nettiauto
Pikkujuttu vaan, että on jäänyt tulvan alle eli uinut vedessä kattoon asti
Jeps, mutta lähtishän tuolla googlettelulla jo hyvä osa varmaan nettiauton tuontitarjonnasta pois..Ei toimi kuin jenkkien osalta, esimerkiksi Saksan tuonnista tuskin löydät mitään tietoa pelkällä VIN:llä
Kovalta toi hinta itsellekkin tuntui, mutta näköjään quattro, tuo kolmen litran diisseli ja kahdella turbolla maksaa tuon verran. Yksi halvempi löytyy, about samoilla kilsoilla, mutta vuoden vanhempi. Ihan toinen kysymys on taas se, että onko mitään järkeä maksaa 200k rullatusta autosta yli 30000€.
Edes lähelle uudenveroinen ei muuten kuin vaihtamalla kaikki kuluvat osat alustasta.Toisaalta ajoltaan todennäköisesti uudenveroinen ja 70k€ sulanut.
Missä sä sen kanssa olet ajellut kun oma vm. 2006 / 195tkm ajettu ei nitise tai kolise mistään? Ei sisältä eikä ulkoa - yhtään alustan osaa ei ole vaihdettu...Edes lähelle uudenveroinen ei muuten kuin vaihtamalla kaikki kuluvat osat alustasta.
Allekirjoittaneella on tommonen vastaava edellisen sukupolven A6, jolle tulee jo kohta 10v täyteen ja mittarissa 170tkm+ niin kyllähän tuo alusta alkaa jo nitisemään ja natisemaan vähän joka paikasta.
Hyviä nää "tässä on yli 300hv, neliveto ja se on premium - miks tää maksaa paljon ajattuna enemmän kuin naapurin Erkin 120hv etuveto Avensis uutena??" -pohdiskelut.
Sitten jos kyseessä on joku Bentley jonka rallikuski-keekki on ajanut tolpan kautta lunariin ja hintaa on vielä 80teur ei ihmetellä ollenkaan miksi maksaa.
Saattaahan se tietenkin olla vaikea joillekin hahmottaa että noissa on "hieman" eroa moottori/vetotapa versioiden hinnoissa kun verrataan jonkin 2.0TDI:n hintalappua 3.0TDI (bi-turbo tai ei) hintalappuun.Lähinnä tuo A6 on edelleen A6. Bemarista, jos perässä lukee 550 ja m-badgeä niin siitä sentään näkee ulospäin, että jotain muuta kun perus 520 alla. Jos A6 peräkontissä lukee joku TDI bisexual, niin 95% prosenttia ihmisistä ajattelee, että se on A6, eikä mitään ihmeellistä.
Saattaahan se tietenkin olla vaikea joillekin hahmottaa että noissa on "hieman" eroa moottori/vetotapa versioiden hinnoissa kun verrataan jonkin 2.0TDI:n hintalappua 3.0TDI (bi-turbo tai ei) hintalappuun.
Tosin ei pitäisi nyt hirveä ylläri olla tuulipukukansallekaan - ei se 2.4 anjoviskaan maksanut samaa kuin 1.6:nen...
Kai tuo on se syy miksi Audikin siirtyi noihin numerointeihin "35 FSI", "50 TFSI", jne jo osittain...
No ei nyt sentään kolise, mutta nitisee kyllä mm. hidastustöyssyissä ja muissa vastaavissa vähän isommissa heitoissa. Ja tiettyä velttoutta tuohon vaimennukseen on selvästi myös tullut 100->170tkm välillä.Missä sä sen kanssa olet ajellut kun oma vm. 2006 / 195tkm ajettu ei nitise tai kolise mistään? Ei sisältä eikä ulkoa - yhtään alustan osaa ei ole vaihdettu...
Enkä muutenkaan ole ajettavuudessa huomannut muutosta 120-195tkm välillä ~4 vuodessa.
Sanotaanko että yllättävän pienillä muutoksilla, ja varsinkin osien hajoamisella, mennään esim. verrattuna siihen klassiseen 3B Passattiin joka oli ennen tätä.Ajettavuus on toki edelleen mainio, mutta aika paksua väittää että 200tkm rullattu auto olisi uuden veroinen kulultaan.