Taas jauhetaan täällä paskaa.
ADACin viimeisimmän raportin mukaan tuo kolmannes autoista on hyvinkin lähellä totuutta.
Saksassa ei seurata kilsoja katsastuksissa.
Laite millä muutetaan mittarin kilsat maksaa tiskin altaa 400-900€ riippuen autonmerkistä , tai siis siitä kuinka monta merkkiä haluat laitteella voitavan ruuvata.
Mittarin kilsat on taas eri asia kuin todelliset, muutamalla automerkillä löytyy useampikin paikka mihin ne oikeat kilsat jäävät, käytännössä niin työläs homma vaihtaa kaikki osat että ainakaan saksassa/puolassa näin ei tehdä.
Suomessa on jumalaton määrä tuontimersuja ja bimmejä mitkä on kusettamalla myyty köyhälle idiootille suomalaiselle.
Saksassa tuo mittarin ruuvaus tuli "laittomaksi" vasta muutama vuosi sitten...vielä pari vuotta takaperin ei ollut outoa että autoa vaihtoon videssä annettiin ymmärtää että onpas paljon kilsoja,,, ei kun ruuvaus ja sama auto uudestaan jolloin kukaan ei kysellyt perään...
@Kaiser Soze menee vain googlettamaan itse tuon adacin raportin, tästä ei kauaa ole kun sen linkitin ja olit itsekin samaisessa ketjussa...mites se muisti nyt noin pettää?
Saksa on jumalainen maa näille turkkilaisille ja muille ei-niin-värineutraaleille autojobbareille, Suomalaisia on helppo höynäyttää ja nämä kokeneetkin autontuojat (tunnen useamman työseen tätä tekevän) menevät välillä halpaan...Jumalauta kun ykstyiseltä ostettaessakin on tullut vastaan ruuvattuja autoja vaikka ilmossa todetaan kaiken olevan orkkista....sitten hakiessa laatikko kiinni autoon ja kas, onkin se 100-150Tkm enemmän ne oikeat kilsat...silti huoltokirja stemmaa...
Hae ruotsista auto jos olet hakemassa.Niin ne saksalaisetkin tekee jo...