Nettiauto - keskustelu, löydöt

zet

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 404
Saa aika reippaasti ottaa hinnasta pois, kun se koneremontti maksaa jonki verran tuohon eli jos meinaa ostaja saada vähänkään voittoa
Pitääkö voittoa saada jos ostaa omaan käyttöön? Mäntäremppa maksaa halvimmillaan vajaa 2000e, jos tekee itse niin pääsee puolella

Ja voihan sitä ajaa vaikka vähän öljyä menisikin, Audin mukaan ei ole vika vaan ominaisuus! :D

Ja tässä muut vastaavilla kilsoilla olevat 2.0 TFSI farkut, niin näkee että seuraavaksi halvin on jo yli 10 000e hintainen

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.07.2017
Viestejä
462
Pitääkö voittoa saada jos ostaa omaan käyttöön? Mäntäremppa maksaa halvimmillaan vajaa 2000e, jos tekee itse niin pääsee puolella

Ja voihan sitä ajaa vaikka vähän öljyä menisikin, Audin mukaan ei ole vika vaan ominaisuus! :D

Ja tässä muut vastaavilla kilsoilla olevat 2.0 TFSI farkut, niin näkee että seuraavaksi halvin on jo yli 10 000e hintainen

Mistä saa laitettuna 2000e?
Netistä yleisesti katseltuna hinta aina 4,5-5ke. Kaverilla seisoo -12 TSFI öljysyöppö tallissa. 5ke hyvittäisivät autoliikkeet koska "5ke remppa tehtävä". Voisi vinkata kaverille jos öljynkulutuksen saisi jossain parilla tonnilla hoidettua.
 

zet

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 404
Mistä saa laitettuna 2000e?
Olen nähnyt jonkun pienen korjaamon seinällä tarjouksen 1950e olikohan noin vuosi sitten? Siis siihen rahaan vaihdetaan vain uudet männät jotka korjaavat öljynsyönti ongelman, usein kun motti avataan laitetaan samalla kertaa mm. jakoketju, kiristimet, kiertokanki yms niin silloin hinta menee sinne 3500e luokille. Uusi mäntäsatsi maksoi muistaakseni noin 800e joten jos itse pystyy sen tekemään niin silloin sen saa noin tonnilla hilppeineen, kun ei laske omalle ajalle mitään hintaa :D

Merkkiliikkeessä toki hinnat ovat ihan eri tasolla.

Pyydä kaveriasi kilpailuttamaan remppa https://autojerry.fi/pyyda-tarjous/ ei maksa mitään pyytää tarjouksia :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 345
Paljonkohan tuonne nordicille mennessä on pettynyttä poikaa liikkeellä kun nuo kuvat on aika rajusti muokattu, tai ainakin otettu niin että todellisuus ei ole 100% varmasti lähelläkään noita. Muistan joskus jotain estoril blau bmw:n ilmoa katselleeni ja ihmettelin että autohan on ihan turkoosi kuvissa vaikka livenä onkin normaali sininen.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
612
Paljonkohan tuonne nordicille mennessä on pettynyttä poikaa liikkeellä kun nuo kuvat on aika rajusti muokattu, tai ainakin otettu niin että todellisuus ei ole 100% varmasti lähelläkään noita. Muistan joskus jotain estoril blau bmw:n ilmoa katselleeni ja ihmettelin että autohan on ihan turkoosi kuvissa vaikka livenä onkin normaali sininen.
mä pidän autonordicin kuvista. Autot on puhtaita. Mulla muutes on ollut e46 estoril blue ja se on vaikea väri kuvata. Mutta ei se mikään normaali sininen todellakaan ole. Ilta-auringossa varsin vaalea ja hieman turkoosiin päin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 345
No mielestäni se on kyllä ihan selvä sininen väri. Ei turkoosia nähnytkään. Suhteellisen yleinen väri kuitenkin f30 kopassa niin kyllähän niitä tuolla liikenteessäkin näkee jatkuvasti.
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 731
Paljonkohan tuonne nordicille mennessä on pettynyttä poikaa liikkeellä kun nuo kuvat on aika rajusti muokattu, tai ainakin otettu niin että todellisuus ei ole 100% varmasti lähelläkään noita. Muistan joskus jotain estoril blau bmw:n ilmoa katselleeni ja ihmettelin että autohan on ihan turkoosi kuvissa vaikka livenä onkin normaali sininen.
Mitäs erikoista noissa kuvissa? Näin valokuvauksesta tietämättömän mielestä näyttäisi olevan aika laadukkaalla kameralla ja valaistuksessa otetuilta. Valaistus vaikuttaa väreihin tosi paljon.

Minusta myös aika normaalia, että se auto näyttää kuvissa erilaiselta kuin livenä. Kuvat tietysti otetaan mahdollisimman edustavasti. Sen takiahan niitä autojan mennään paikan päälle katsomaan.
 
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
728
mä pidän autonordicin kuvista. Autot on puhtaita. Mulla muutes on ollut e46 estoril blue ja se on vaikea väri kuvata. Mutta ei se mikään normaali sininen todellakaan ole. Ilta-auringossa varsin vaalea ja hieman turkoosiin päin.
No mielestäni se on kyllä ihan selvä sininen väri. Ei turkoosia nähnytkään. Suhteellisen yleinen väri kuitenkin f30 kopassa niin kyllähän niitä tuolla liikenteessäkin näkee jatkuvasti.
Tarkoittikohan herra Laguna Seca Blauta? Se on kieltämättä vaikeahko kuvata, ja näyttää usein livenä erilaiselta kuin kuvissa, myös auringosta riippuen.

Estoril Blau puolestaan minunkin mielestä ihan selkeä väri.
 
Liittynyt
14.07.2018
Viestejä
149
Mitäs erikoista noissa kuvissa? Näin valokuvauksesta tietämättömän mielestä näyttäisi olevan aika laadukkaalla kameralla ja valaistuksessa otetuilta. Valaistus vaikuttaa väreihin tosi paljon.

Minusta myös aika normaalia, että se auto näyttää kuvissa erilaiselta kuin livenä. Kuvat tietysti otetaan mahdollisimman edustavasti. Sen takiahan niitä autojan mennään paikan päälle katsomaan.
Kyllä noita kuvia jonkin verran on muokattu, kontrastia lisätty tms.
Voi verrata toisen autoliikkeen kuviin jossa käytetty laadukasta kameraa ilman isompia kikkailuja
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 731
Kyllä noita kuvia jonkin verran on muokattu, kontrastia lisätty tms.
Voi verrata toisen autoliikkeen kuviin jossa käytetty laadukasta kameraa ilman isompia kikkailuja
En kyllä näe mitään kovin merkittävää eroa noissa. Hieman erilainen valaistus ehkä, mistä tuo lisäkontrasti voisi tulla. Tai vaikka olisivat photoshopissa hieman kontrastia lisänneetkin, niin en silti näe mitä niin erikoista noissa Nordicin kuvissa on. Joku kännykän kamerakin tekee tuollaisia pieniä parannuksia kuviin, joten aika kohtuutonta odottaa että liikketkään suoraan laittais niitä kuvien alkuperäisiä RAWeja nettiautoon.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
612
Vielä enemmän vedättää uusien autojen mainoskuvat joissa lukee pienellä että kuvan auto erikoisvarustein. Jos pettyy editoituihin ja korostettuihin autoliikkeen kuviin niin hesessä asiointi mahtaa olla ihan kamalaa.
e: Lisätääs vielä että arvostan jdm outletin kuvia koska näyttävät myös ruosteita tai kulumia. Ei tule siinäkään sitten pettymyksiä. Mutta yleisesti myyjän tarkoitus on tehdä tuotteen mainoksesta myyvä.
 

zet

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 404
Noin 1l/1000km eli ei mitään normaalista poikkeavaa :facepalm: oli vastaus
Mitä helvettiä? Litra ja kymppitonni voisi olla vielä hyväksyttävää mutta litra ja tonni? Saa joka tankilla lisätä purkillisen öljyä moottoriin :thumbsup:

Epäilen, ettei tämäkään sentään 1L/1000km vie vaikka öljynsyönnistä mainitaankin....https://www.nettiauto.com/audi/a4/12222358
 
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
324
Noin 1l/1000km eli ei mitään normaalista poikkeavaa :facepalm: oli vastaus

Juuh, ehkä volkkarille normaalia mutta tuossa ei ole mitään normaalia enää
Mulla on 16-17v vanha 185000km ajettu fiat punto johon ei ole öljynvaihtoja lukuunottamatta tehty mitään huoltoa moottorin puolella yli viiteen vuoteen

Ja öljyt vaihdetaan noin 30000km välein, eli about joka toinen vuosi.

Kertaakaan ei ole tarvinnut lisätä öljyä, alarajan lähelle, mutta selvästi yläpuolelle kuitenkin on tuossa ajassa vain vajunut.

Vaikka tuo auto onkin "kasa paskaa", niin kyllähän noi audit yms on Fiatiakin huonompaa tekniikkaa tietyiltä osin, mikä on melkoinen saavutus :D

Kyllähän tuollaisen 1l/1000km auton paikka on joko romuttamo tai korjaamo, arvoa en itse paria satasta moottorivikaisesta autosta laskisi
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 402
Jos avoa nyt olisi ostamassa, olisi tässä vahva ehdokas. Mercedes-Benz - E 320 Cabrio. Todella upea ilmestys. Tuossa vain on jotain mikä miellyttää omaa silmää.

Mercedes-Benz 320 E Cabrio Autom. Sportline. Super Upea harvinaisuus!! Vaihto / rahoitus jopa ilman käsirahaa. Avoauto 1992 - Vaihtoauto - Nettiauto
Vähän "tuunailtu", esim. tuo konepelti ja umpiot tulivat tuotantoon vasta '93 syksyn jälkeen.

Sekä mallimerkintä väärin, tuo on 300-24 malli, eli 3.0 koneella, eikä 320 joka on 3.2 kone.

Noh, eipä ne autokaupat tunnu koskaan saavan ilmoituksiaan 100% oikein :D
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 286
Vähän "tuunailtu", esim. tuo konepelti ja umpiot tulivat tuotantoon vasta '93 syksyn jälkeen.

Sekä mallimerkintä väärin, tuo on 300-24 malli, eli 3.0 koneella, eikä 320 joka on 3.2 kone.

Noh, eipä ne autokaupat tunnu koskaan saavan ilmoituksiaan 100% oikein :D
Ok juu :thumbsup: Itse en ole millään lailla perillä noista mersujen mallimerkinnöistä, joten hyvä jos joku availee :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 449
Hieno olis tuollainen E-mallin avo, mutta ehkä ei noin tuunattuna. Hinnat on aika rajut noissa, alle 10k ei ole mitään tarjolla, ainakin mitä olen itse selaillut.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 402
Eikö ton ikäset Mersut ookki käytännössä ikiliikkujia jos on huolta pidetty?
Ehdottomasti, öljyt joka paikkaan kun vaihtelee ajallaan ja toli muutenkin pitää huolta niin kori loppuu ensin.

Yhdellä omallani saman korisella, mutta tietenkin farkulla, on nyt huristeltu 570tkm, sama bensakone, mutta 2.8 mallisena sekä manuaalina.
Yksi 300D, eli diisselikin löytyy, 1,1milj ajettuna, mutta siitä on kori nyt loppu niin toimii varaosa-autona :D
 
Liittynyt
11.10.2017
Viestejä
1 092
Mulla on 16-17v vanha 185000km ajettu fiat punto johon ei ole öljynvaihtoja lukuunottamatta tehty mitään huoltoa moottorin puolella yli viiteen vuoteen

Ja öljyt vaihdetaan noin 30000km välein, eli about joka toinen vuosi.

Kertaakaan ei ole tarvinnut lisätä öljyä, alarajan lähelle, mutta selvästi yläpuolelle kuitenkin on tuossa ajassa vain vajunut.

Vaikka tuo auto onkin "kasa paskaa", niin kyllähän noi audit yms on Fiatiakin huonompaa tekniikkaa tietyiltä osin, mikä on melkoinen saavutus :D

Kyllähän tuollaisen 1l/1000km auton paikka on joko romuttamo tai korjaamo, arvoa en itse paria satasta moottorivikaisesta autosta laskisi
Ottamatta mitenkään kantaa näihin "löytöihin", niin jo oman turvallisuuteni takia lisään autoon ennemmin öljyä kuin ajan vanhalla Fiat Puntolla.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Minulle vastasi n. 0.5l / 1000km
Noh, tiedä sitten mutta yksikään auto mulla ei ole tuollaisia määriä syönnyt, pahin oli mondeo joka söi vuoden ja 15tkm aikana tuon 0,5l öljyä ja sillä oli 300tkm ajettu
 

zet

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 404
Rokatun näköinen Rocco :D Ja hinta voi pyörryttää joitakin.....https://www.nettiauto.com/volkswagen/scirocco/12217820
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
997
Itselle sentään tarjottu vain kesämökkiä 600km päästä ja halkopinoa vaihdossa 10ke autoon. Sanoisin että näitä "tarjouksia" tulee aina, vaikka ilmoituksessa lukisi mitä. Vaikea sanoa mitä siellä ruudun toisella puolella liikkuu päässä, vai liikkuuko mitään.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 449
Kyllähän se yksi taitelija vaihteli taulujaan autoihin ihan hyvälläkin menestyksellä, että eipä noista aina tiedä.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 755
Joskus tarjottiin omakotitaloon vaihdossa asuntoautoa. Ei nyt ihan ollut sitä mitä oli mielessä.
 

tavallinen viikari

2024
Tukijäsen
Liittynyt
04.04.2020
Viestejä
1 308
No ei täältä, mutta autona ei mikään haluttava malli. Museoautona sama kuin Nissan sunny, eli harmaata massaa
Kyllä tuo minun mielestä eroaa Nissan Sunnystä niin kuin yö päisvästä: Ilmastointi, automaattilaatikko, tehokas V6 moottori, siisti coupe-kori, huoltohistoria, toimiva auto.

Ei taida sunnystä löytä tuommoista.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Kyllä tuo minun mielestä eroaa Nissan Sunnystä niin kuin yö päisvästä: Ilmastointi, automaattilaatikko, tehokas V6 moottori, siisti coupe-kori, huoltohistoria, toimiva auto.

Ei taida sunnystä löytä tuommoista.
On niitä coupena ja mielummin mä sellaisen otan
 

Liitteet

Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
247 310
Viestejä
4 310 066
Jäsenet
72 015
Uusin jäsen
Jaglando

Hinta.fi

Ylös Bottom