- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 2 404
Vähän ajettu CRX orkkiskunnossa, näitä ei tule enää usein vastaan näillä kilsoilla. Harmi ettei hintaa ole uskallettu laittaa näkyviin, varmaan joku järkyttävä....
ainakin vaaleiden nahkapenkkien kans kun kerran tekee ton virheen, niin sitä ei toiste enää teeNäitä ei kyllä ymmärrä jotka heittävät nastarenkaat takapenkille suojaamatta (suojapussit eivät montaa euroa maksa motonetissä) niistä tulee kovin herkästi naarmuja penkkeihin ja sisustaan kun pääsevät liikkumaan edestaas....
Tulikohan myyjälle paha mieli kommentista, kun ei siinä nyt näytä yhtään kuvaa olevan nastarenkaistaNäitä ei kyllä ymmärrä jotka heittävät nastarenkaat takapenkille suojaamatta (suojapussit eivät montaa euroa maksa motonetissä) niistä tulee kovin herkästi naarmuja penkkeihin ja sisustaan kun pääsevät liikkumaan edestaas....
Ei ollut alunperinkään. Vain maininta tekstissä että penkeissä jälkiä renkaista.Tulikohan myyjälle paha mieli kommentista, kun ei siinä nyt näytä yhtään kuvaa olevan nastarenkaista
Tämä kommentti siinä vain oli "- Sisustan takaosassa naarmuja nastarenkaista " eli talvirenkaita on kuljetettu autossa ilman suojuksiaTulikohan myyjälle paha mieli kommentista, kun ei siinä nyt näytä yhtään kuvaa olevan nastarenkaista
Ei ollut alunperinkään. Vain maininta tekstissä että penkeissä jälkiä renkaista.
Ach so! No ei niitä tekstejä jaksa kukaan lukeaTämä kommentti siinä vain oli "- Sisustan takaosassa naarmuja nastarenkaista " eli talvirenkaita on kuljetettu autossa ilman suojuksia
Ilmeisesti toi takapenkitön, ratariisuttu aito JCW GP on aika hinnoissa muuallakin, vähän spessumpi vielä kuin JCWEveliinalla taitaa olla hintapyynti vähän karannut käsistä........
Nopeasti katsottuna saksan tarjontaa, niin hinta taitaa olla aika kohdillaan.Eveliinalla taitaa olla hintapyynti vähän karannut käsistä........
Asunta tuo kyllä kivoja pelejä Suomeen. Kyllä lottopotin osuessa tulisi hänen kanssaan kauppaa tehtyä.Nyt sitikkaa alle
Onko tuossa tekniikassakin jotain spessua vai perustuuko tuo harvinaisuus pieneen tekomäärään? Kuitenkin noin puolet kalliimpi kuin vastaava JCW. Aika kova Mini-fanaatikko saa silti olla, että 25000e lyö tiskiinIlmeisesti toi takapenkitön, ratariisuttu aito JCW GP on aika hinnoissa muuallakin, vähän spessumpi vielä kuin JCW
Kyllä kelpaisi ajella kesällä.Nyt sitikkaa alle
Joku helvetin surullinen 5 heppaa kai lisää, mutta tosiaan riivitty äänieristystä ja takapenkkiä myöden painoa vekeOnko tuossa tekniikassakin jotain spessua vai perustuuko tuo harvinaisuus pieneen tekomäärään? Kuitenkin noin puolet kalliimpi kuin vastaava JCW. Aika kova Mini-fanaatikko saa silti olla, että 25000e lyö tiskiin
No noista ei tavallinen autonostaja maksa x2 hintaa. Ei varmasti mikään helppo myytävä tuollainen erikois-MiniJoku helvetin surullinen 5 heppaa kai lisää, mutta tosiaan riivitty äänieristystä ja takapenkkiä myöden painoa veke
Melko erikoinen käyttöönottopäivä, viimeinen valmistusvuosihan taisi olla 1991. Olisiko sitten seissut liikkeessä muutaman vuoden?Vähän ajettu CRX orkkiskunnossa, näitä ei tule enää usein vastaan näillä kilsoilla. Harmi ettei hintaa ole uskallettu laittaa näkyviin, varmaan joku järkyttävä....
Autodoc kertoi että -87, muut ei löytäneet mitään rekkarilla. Trafia en jaksanut edes vilkaista.Melko erikoinen käyttöönottopäivä, viimeinen valmistusvuosihan taisi olla 1991. Olisiko sitten seissut liikkeessä muutaman vuoden?
Jep, -92 tulivat Del Sol avoräksät markkinoille.Melko erikoinen käyttöönottopäivä, viimeinen valmistusvuosihan taisi olla 1991.
Olen joskus -79 päässyt istumaan tuollaisen CX:n kuskin paikalle. Oli se pienelle pojalle ihmeen paikka, tässä on autoilun tulevaisuus. Jotain muuta kuin lähipiirin kadetit ja taunukset. Vaatisi varmaan uskomattoman määrän huolenpitoa jos aikoisi ajella, mutta olisi kyllä yhä ihan jotain muuta.Kyllä kelpaisi ajella kesällä.
Sulla kävi tuuria kun tollaset hydrauliikka onnettomuuksissa niin ollut ihmiset sen jälkeen monta viikko sairaana ja jopa menetänyt henkenssä. Yhessä isossa yhtiössä pistettin suoja verkko johdonpäälle että jos mene rikki niin se paine purkantuu sihen verkoon.Eipä siinä vanhan citikan ylläpidossa mitään erityisen ihmeellistä ole jos vain ei ole päässyt pahasti ruostumaan. Hydrauliikka noissa on diravi ohjauksineenkin melko yksinkertainen kun malttaa vähän perehtyä.
Toki varovainen kannattaa olla, omasta cx:stä olin irrottamassa jarru/ohjausvaraajapalloa...kaikki paineet PITI olla vajutettu ja varmistettu. Varovaisesti sivulta löysäsin ylöspäin osoittavaa putkea ja juuri sillä hetkellä kun heilautin päätäni, päättikin putki irrota ja varaajapallon sisältämä öljy tuli paineella ylähuuleen. Tunne vastasi suunnilleen sitä miltä biljardipallosta todennäköisesti tuntuu kepin iskeytyessä siihen.
Huuli turposi lahjakkaasti ja öljyä tihkui jonkin aikaa ihon läpi.
Tossa 89tkm ajettu ja ihan selvästi alkavat "pussit" on tuossakin perseen kohdalla:Yllättävän paljon nahka on jo pussittunut kuskin penkissä pienillä viron kilsoillakin https://www.nettiauto.com/bmw/m135i/12102383
Jostain syystä saksalaisissa premium-merkeissä on niin paskat penkit, että ne näyttää alle 100tkm ajettuina, huonommalta kuin saman verran poljettu Fiatti. Mut kuulemma on vaan hoidosta kiinni jne. Aku Ankan parhaat.Tossa 89tkm ajettu ja ihan selvästi alkavat "pussit" on tuossakin perseen kohdalla:
Ei noi bemmin penkit vaan taida kestää, ainakaan noissa "hinnat alkaen" (ei 35 vaan 1-sarja yleensä) malleissa ainakaan?
En tosta linkittämästäni tiedä historiaa onko klassinen "suomiauto" vai Liettuan kautta uitettu kahdesta kootti kolari-jenkki, mutta aika usein noissa suomibemareissakin näkee ihan hirveitä penkkejä. Avoissa ymmärtäisin, mutta en noissa umpimalleissa. Toki siinä ekassa korostaa onelmaa penkkien vaaleus ja se että ne näyttää siltä kuin niitä ei olisi pesty about koskaan - kylki on ihan törkeän näköinen.Jostain syystä saksalaisissa premium-merkeissä on niin paskat penkit, että ne näyttää alle 100tkm ajettuina, huonommalta kuin saman verran poljettu Fiatti. Mut kuulemma on vaan hoidosta kiinni jne. Aku Ankan parhaat.
Ai että on hieno.Nyt sitikkaa alle
Mikä tuosta tekee 10000€ arvoisen?Nyt sitikkaa alle
Ainakin diesel-malleissa se taitaa olla lähinnä varustelutaso, sillä kolmannessa sukupolvessa Octaviaa se RS-diesel ei ollut edes nopein diesel, vaan samalla voimalinjalla varustettu ei-RS oli speksattu nopeammaksi ainakin viivalta, muistaakseni myös huipuissa, mikä sinällään sotii sitä sporttimallin ideaa vastaanItse en ole ikinä ymmärtänyt tuota 2-litran dieseliä RS:ssä noilla (170-184hv) tehoilla. Urheilullisuus kaukana ja muut ottaa noista pari litraisista kuitenkin ”vakiomalkeissakin” yli 200hv (esim 250CDI, Passatissa 235hv). Nelivedosta toki plussaa.
Vai onko RS vain varustetaso ei Skodan ”GTI”?
Kunto?Mikä tuosta tekee 10000€ arvoisen?
Saksasta tulee taas delegaatio hakemaan tuon VW T3 Transporter Syncron tuolta pois "pilkkahintaan". Eli maksavat siitä todennäköisesti jotain 10k€ ja myyvät silti monenkertaisella hinnalla sitten eteenpäin. Nuo valtion käytössä olleet erikoismallit (16" rattailla) on ihan järkyttävissä hinnoissa maailmalla. Olispa tajunnut 15 vuotta sitten kerätä niitä säilöön, kun niitä sai puoli-ilmaiseksi niin olis nyt massimies.PUOLUSTUSVOIMIEN KÄYTÖSTÄ POISTETUN MATERIAALIN HUUTOKAUPPA, Tampere - Huutokaupat.com
Huutokaupat.com on Suomen kiinnostavin kauppapaikka. Sivustolla on jatkuvasti myynnissä monipuolinen valikoima ajoneuvoja, työkoneita, asuntoja, tontteja, työkaluja, kalusteita ja paljon muuta. Ilmoittajina toimivat tuhannet yritykset, ulosottovirastot, puolustusvoimat, kunnat ja muut julkisen...huutokaupat.com
Nyt olis kaikenlaista kampetta kaupan, joku PDF näkyi olevan missä tarkemmin kohteista. Harmi että huudot ei ole netissä vaan livenä.
Niin siis puolustusvoimat myy.
Jaa, eipä ollut itsellä mitään tietoa että ne on niinkin arvostettuja. Itse kattelin että muutama UAZ löytyy ja Land cruisereita - toki noi telavehkeetkin olisi hauskoja. Jos siis olisi tilaa, taitoa ja liikaa rahaaSaksasta tulee taas delegaatio hakemaan tuon VW T3 Transporter Syncron tuolta pois "pilkkahintaan". Eli maksavat siitä todennäköisesti jotain 10k€ ja myyvät silti monenkertaisella hinnalla sitten eteenpäin. Nuo valtion käytössä olleet erikoismallit (16" rattailla) on ihan järkyttävissä hinnoissa maailmalla. Olispa tajunnut 15 vuotta sitten kerätä niitä säilöön, kun niitä sai puoli-ilmaiseksi niin olis nyt massimies.
Mitenhän lie sitten noiden G-mallien Mersujen kanssa? Onhan nekin tietyllä tavalla olleet kulttikamaa viime vuosina.Jaa, eipä ollut itsellä mitään tietoa että ne on niinkin arvostettuja. Itse kattelin että muutama UAZ löytyy ja Land cruisereita - toki noi telavehkeetkin olisi hauskoja. Jos siis olisi tilaa, taitoa ja liikaa rahaa
Nekin meni vähän ohi silmien, kun noita kuviahan oli aika monta, ja nopsaan vaan vilkaisin läpi.Mitenhän lie sitten noiden G-mallien Mersujen kanssa? Onhan nekin tietyllä tavalla olleet kulttikamaa viime vuosina.
Tuota itsekkin ihmetellyt. Ja miten se nahka edes voi venyä, kun ei sen alla ole mitään pehmustetta, vaan joku vaneri perstuntumasta päätellen.Jostain syystä saksalaisissa premium-merkeissä on niin paskat penkit, että ne näyttää alle 100tkm ajettuina, huonommalta kuin saman verran poljettu Fiatti. Mut kuulemma on vaan hoidosta kiinni jne. Aku Ankan parhaat.
Jossain mainittiin, että kun sen nahan kastelee läpimäräksi ja sen jälkeen kuivaa niin se kutistuu takaisin alkuperäisiin mittoihinsa. Mahtaako olla bullshittiä?Tuota itsekkin ihmetellyt. Ja miten se nahka edes voi venyä, kun ei sen alla ole mitään pehmustetta, vaan joku vaneri perstuntumasta päätellen.
Onhan noissa aikalailla toppausta persuksen alla. Sekoitat varmaan niihin tavallisiin ei-sportpenkkeihin, ne ovat kuin vanerilaudan päällä istuisitTuota itsekkin ihmetellyt. Ja miten se nahka edes voi venyä, kun ei sen alla ole mitään pehmustetta, vaan joku vaneri perstuntumasta päätellen.
Voisin kuvitella että T4 Syncroa koskee sama asia. Alkuvuodesta meni yksi vähän ajettu ex-pv yli 8000€ hintaan, tuskin hintataso laskemaan päin. Tuonnehan voisi mennä huutamaan jollei tuossa yhdessä T4 olisi jo tarpeeksi rahaa ja aikaa kiinni.Saksasta tulee taas delegaatio hakemaan tuon VW T3 Transporter Syncron tuolta pois "pilkkahintaan". Eli maksavat siitä todennäköisesti jotain 10k€ ja myyvät silti monenkertaisella hinnalla sitten eteenpäin. Nuo valtion käytössä olleet erikoismallit (16" rattailla) on ihan järkyttävissä hinnoissa maailmalla. Olispa tajunnut 15 vuotta sitten kerätä niitä säilöön, kun niitä sai puoli-ilmaiseksi niin olis nyt massimies.
T4 Syncrot eivät mielestäni oikein vielä ole niin hinnoissaan. Pari vuotta sitten tuon oman Syncro-doppelini hain ja senkin jälkeen seurannut aina satunnaisesti tarjontaa. Mutta ei näissä T4-porttereissa arvo ainakaan laske, kun näyttäis että etuveto-Caravellestäkin saan omani pois vaikka se mulla 5 vuotta on ollut arkiajokkina. Nyt jostain syystä innostuin sitä kaupittelemaan eteenpäin kun vois nuo arkiajot hoidella pienemmälläkin kulkineella kun 90% yksin ajelee.Voisin kuvitella että T4 Syncroa koskee sama asia. Alkuvuodesta meni yksi vähän ajettu ex-pv yli 8000€ hintaan, tuskin hintataso laskemaan päin. Tuonnehan voisi mennä huutamaan jollei tuossa yhdessä T4 olisi jo tarpeeksi rahaa ja aikaa kiinni.
Pakottaa kuinka? Autoveroahan uusissa autoissa ei ole kuin ripaus, ellet ole ostamassa jotain V8 Ferraria. ALV on korkea, mutta niin se on kaikissa EU-maissa.valtio käytännössä pakottaa ajamaan vanhoilla lahnoilla.
Samaa mietin itsekin. Esim BMW hinnastosta halvin bensakone esim 3-sarjaan on suomessa n.250e kalliimpi ja dieseleistä taas esim 320d xdrive on suomessa 4 tonnia halvempi kuin saksassa.Pakottaa kuinka? Autoveroahan uusissa autoissa ei ole kuin ripaus, ellet ole ostamassa jotain V8 Ferraria. ALV on korkea, mutta niin se on kaikissa EU-maissa.
Suomalaiset nyt vaan on köyhiä ja pihejä. Ja vaikka haluaisi ostaa uuden auton niin ei voi, ettei naapuri tule kateelliseksi.
Jos luet tarkkaan niin puhuin viestissäni käytetyistä autoista. Tämä uusien hybridien ja petoshybridien matala vero on verraten uusi juttu Suomen maassa.Pakottaa kuinka? Autoveroahan uusissa autoissa ei ole kuin ripaus, ellet ole ostamassa jotain V8 Ferraria. ALV on korkea, mutta niin se on kaikissa EU-maissa.
Suomalaiset nyt vaan on köyhiä ja pihejä. Ja vaikka haluaisi ostaa uuden auton niin ei voi, ettei naapuri tule kateelliseksi.