- Liittynyt
- 14.07.2018
- Viestejä
- 1 021
Siinä Kolopallo miettii, uskaltaisiko tummasta vedestä kahlata yli. Suht siistin oloinen kyllä ikäisekseen ja 260 tkm ajetuksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö nuo tehokkaammat autot ala kärsiä tehoinflaatiosta, kun sähkömoottorisissa perhevankkureissa alkaa olla kaikissa +300 hv?
Sähkikset menevät ohi oikealta ja vasemmalta. Toki ymmärrän jos joku tykkää korista, äänistä, fiiliksestä tms.
Ajajan auto, 3.0i suora vapari. Näitä ei alle 200tkm ajettuna enää hirveästi löydä mistään
E90 325i/330i perus-sedaneita on niin paljon enemmän myynnissä kuin 130i niin ei pysty suoraan vertailemaan hintoja. Ja ostaja kohderyhmäkin on eri pienellä sportilla versus perheauto.
Ei nettiautosta vaan huutokaupassa.
"Kulki ja meni lujaakin tarvittaessa. Eli voidaan sanoa, että ainakin silloin oli tehot tallella. Laatikko vaihtoi kuulemma kuin unelma ja nelivetokin toimi niin hyvin, että kaikki pyörät löi sutia tarvittaessa."
Mulla oli yks auto, joka oli parsittu tommosesta kylkimällistä ja toisesta joka oli edestä ja perästä pahemmin rutussa. Ei vaan silloin ollut niin monimutkaiset korirakenteet ja muutenkin perinteinen 2.0i.Nimenomaan kulki..
Koko auto niin solmussa että korjaaminen on varmasti tosi helppoa ja edullista. Mutta pääasia että on toiminut.
Mitä te oikein höpötätte, että vaatisi korjaamista? Ilmoituksessa lukee: Tieliikennekelpoisuus: Ajoneuvo on tieliikennekelpoinen
Kovaa ajoa vaan. Motonetistä joitain tehoainetta tankkiin niin kulkee entistäkin kovempaa.
Toi nahkanen bonnet bra on typerintä typeryyttä. Hieroo maalipinnan paskaksi, sen sijaan että suojaisi sitä. Ja ihan vitun ruma muutenkin
Melko kallis turbo+vaihto.... " - turboahdin vaihto/ €5230,- (21.04.2023, remontti ulkomailla, lasku on). "
Jotain hämärää pakko olla taustalla.Miten ei muka -23 vuotisen pelin sähköviat eivät menisi takuun piiriin? Pitäisi olla päivänselvä juttu (alle 2v vanha auto) vaikka on tuontiautokin...
Miksi kukaan möisi tuon "tappiolla" edes selvittämättä missä vika? Joku haisee.. ettei olisi selvinnyt että on kolaroitu, kastunut tmv. Tosin jos olisi joku tuollainen case, se kyllä selviäisi uudellekin ostajalle nopeasti.Miten ei muka -23 vuotisen pelin sähköviat eivät menisi takuun piiriin? Pitäisi olla päivänselvä juttu (alle 2v vanha auto) vaikka on tuontiautokin...
Pitääköhän kone irroittaa että saa vaihdettua? Muistelen että jossain muussakin Bemarissa on tosi hankalassa paikassa.
Miksi kukaan möisi tuon "tappiolla" edes selvittämättä missä vika? Joku haisee.. ettei olisi selvinnyt että on kolaroitu, kastunut tmv. Tosin jos olisi joku tuollainen case, se kyllä selviäisi uudellekin ostajalle nopeasti.
Tässäkin olisi 80000e hintapyyntö 23v vanhasta ylimaalatusta farkku-Audista...Onhan se hieno ja tehokas mutta löytyykö 83 000e maksajaa yli 10v vanhalle, yli 200tkm ajetulle ja ylimaalatulle autolle? Nuorilla, jotka tuollaista kuolaa, ei varmasti ole noita rahoja taskussa.
onTäähän on kova audimies. Onko tuo kolmaskin myynnissä?
Tässäkin olisi 80000e hintapyyntö 23v vanhasta ylimaalatusta farkku-Audista...
Eiköhän laittanut vaan autot sinne jos joku tyhmä lankeaa. Jotkut keräilijät tekee noin, vaikka varsinaista halua ei olisikaan luopua, paitsi jos massia tulee extra paljon.Sama myyjä, arvelen että ei ole ihan heti kukaan hakemassa noita Audeja.
Jape on tuttu alan harrastaja ja varmasti ei myy mitään huonokuntoisia fixattuja romuja, vaan oikeesti hyvin pidettyjä korjattuja ja huollettuja laatuautoja. Noi autot on arvokkaita keräilypiireissä hyvin pidettynä. Hyväkuntoisten keräilykappaleiden hinnoittelusta varmaan löytyy monta mielipidettä. Arvostajat arvostaa, muut ei.
Toki jos ei tiedä autoista mitään ja katsotaan vain numeroita niin voihan se tuntua hassulta että noi oikeasti maksaa.
Ja minä en kommentoinut sitä että löytyykö näille ostajaa suomesta vai ei, kommentoin sitä että miksi tälläiset autot maksaa sen mitä maksaa.Alunperin oli kyse, että löytyykö Suomesta 80 000e maksajia näille Audeille eikä siitä onko ne hienoja tai mitä muualla maksaa. Ei ole helppoja myytäviä, se kellä on 80ke ylimääräistä katselee muita kuin +200tkm ajettuja kisakireitä farkkuja.
Juniorit näistä tietysti haaveilevat mutta maksukyky loppuu siihen 30ke luokkaan.
Alunperin oli kyse, että löytyykö Suomesta 80 000e maksajia näille Audeille eikä siitä onko ne hienoja tai mitä muualla maksaa. Ei ole helppoja myytäviä, se kellä on 80ke ylimääräistä katselee muita kuin +200tkm ajettuja kisakireitä farkkuja.
Juniorit näistä tietysti haaveilevat mutta maksukyky loppuu siihen 30ke luokkaan.
Ja minä en kommentoinut sitä että löytyykö näille ostajaa suomesta vai ei, kommentoin sitä että miksi tälläiset autot maksaa sen mitä maksaa.
83 000e on pyyntihinta, ei siitä voi päätellä mitä se myydessä maksaa. Ei ainakaan tuota 83 000e Puolet vähemmän mittarissa niin olisi ehkä mahdollista saada täysi pyyntihinta
Tää.
Jape on hieno audimees eikä mulla ole mitään häntä vastaan, mutta noi kilometrit... Jos autostaan haluaa voiko tässä sanoa "Keski-Eurooppalaisen keräilykappaleen" tasoisen hinnan niin sen pitää kyllä olla OEM .. korkeintaan OEM+ ja kilsat ihan jotain muuta kuin 200-250tkm. Kilsojen merkitys häviää oikeastaan vain jenkkimuskeleissa tai jossain kasarilaitteissa, esim. E24 M5 / M635CSi. Ne menee preemiumilla vaikka kilsat ois +200k.
Katsoinko väärin vai oliko tolla kymmenvuotiaalla RS6:kin vaivaiset 5 omistajaa + Jape. Ja kilsoja se päälle 200tkm. Eli aivan jäätävästi. Ei kukaan täysjärkinen halua tuollaista, vieläpä yli markkinahinnan. Aivan sama onko auto "läpikäyty" ja ammattilaisten toimesta kiilloteltu, ruostesuojailtu ja alustapesty.
Ostin pari vuotta sitten erikoisauton, samaa vuosimallia (2014) kuin yllä oleva Audi RS6. Kilsoja omassani oli alle 1/3 osa tosta Audista, mutta skippasin silti heti kaikki vastaavan omistajahistorian (4-6 tyyppiä ennen minua) omaavat vehkeet. Löysin fiksun yksilön, jota oli käytetty (9 vuotta ja ~72tkm) ja jolla oli ollut 2 omistajaa, yksi ulkomailla 2 vuotta ja toinen Suomessa ~7 vuotta. Jarrupaloja myöden kaikki bemarin OEM kulutus / pisteosia, ei mitään ebaysta tilattua 2nd hand seppälää. Tykkäsin.
Olen niin vanhanaikainen jantteri, että elän siinä lumemaailmassa että ns. erikoisautoilla suurempi määrä omistajia = enemmän kenkimistä ja ylläpidosta tinkaamista = suurempi mahdollisuus työntää kätensä paskaan. Eräänlainen "kiertopalkintostatus", tyyliin kenkii yhden kesän, puolikkaan talven -> ei takuuvarmasti panosta auton tekniseen ylläpitoon.
Tuo lainaamani 205tkm ajettu Audi RS6: Jos ymmärsin oikein niin Jape hankki sen 3 vuotta sitten (?) eli sillä oli ollut jo 6-7 vuotiaana 5 omistajaa - toisin sanoen auto on vaihtanut omistajaa reilun vuoden välein?? Eiiii .... lähde
Miksi ne maksaa ?Ja minä en kommentoinut sitä että löytyykö näille ostajaa suomesta vai ei, kommentoin sitä että miksi tälläiset autot maksaa sen mitä maksaa.
Hyh 80k tollasesta, kyllä harmittaa sit hävitä kiihdytyksessä jollekki 30k teslalle.Tässäkin olisi 80000e hintapyyntö 23v vanhasta ylimaalatusta farkku-Audista...