Hesarin artikkeli torista:
Nettikauppa | Uudistettu Tori.fi kerää rajua kritiikkiä käyttäjiltä
Tori.fi:n johtaja Jenni Tuomisto kertoo, että uudistuksesta on tullut kymmeniä tuhansia palautteita. Tuomisto lupaa, että palaute käydään läpi, ja siihen myös reagoidaan.www.hs.fi
”Halusimme uudistua, koska haluamme tehdä kiertotalouskulutuksesta entistä relevantimman vaihtoehdon uuden tavaran ostamiselle. Uudistuksilla pyrittiin luomaan entistä helppokäyttöisempi ja luotettavampi palvelu”, Tuomisto sanoo.
--
Jotta käytetyn tavaran kauppa voisi kasvaa, palvelua oli muutettava vastaamaan sitä kokemusta, jonka ihminen saa, kun hän ostaa verkosta minkä tahansa uuden tuotteen."
Niinpä sitä kiertotalous kokemustahan me kaipasimme.....
Siinä kokemuksessa ei ole juuri yhteyttä kun uuden tavaran tilaa vaikka Amazonista versus Tori.fi palvelussa tavaran myyminen siellä tai sieltä ostaminen.
Toisessa se on pari klikkausta hiirellä, niin viikon päästä postissa on paketti noudettavissa tai tuovat kotiovelle paketin. Toisessa siihen prosessiin liittyy monenlaisia vaiheita ja prosessi saattaa kestää viikkoja. Huonolla tuurilla toiselta osapuolelta ilmestyy puukko kesken f2f kaupanteon tehostamaan vaatimuksia tai joku nisti alkaa esitellä jotain Danske Bankin demosovellusta. Tai ovelle ilmestyy oikein seurue juhlavasti pukeutunutta väkeä.