Mullakin lävähti eilen "tervetuloa uudistettuun toriin". Ei tuossa mitään hyperkriittistä ole vielä tullut vastaan. Kaikenlaista pientä.
Tuollahan on nyt hieman kätevää kun näkee koska viimeksi ilmoitusta on muokattu. Toisaalta kun yritin katsoa yhtä ilmoitusta, joka mielestäni vanhassa oli yli puolitoista vuotta vanha ilmoitus, siitä ei enää näy sitä, vaan pelkästään viimeisin muokkaus, enkä saa mitenkään enää vanhaa Toria auki. Saisi näkyä molemmat.
Tosiaan kun vähän selailee noita kategorioita, tuolla on paljon isoja joissa on ihan liikaa ilmoituksia yhdessä läjässä. Arvelisin että noita lisätään. Pidemmällä välillä tuo olisi aika huono, kun myyjät alkavat lätkiä ilmoitusten teksteihin erilaisia alakategorioita.
Toivottavasti väki siirtyy vaikka sinne, nythän tuo on aika autio paikka.
Tulee olemaan tulevaisuudessakin. Vastoin valituksia käyttäjät eivät lähde mihinkään torista. Tori on lähes paras paikka ostaa tai myydä juuri mitään.
Esim
https://beta.tori.fi/recommerce/forsale/search?q=Asus+RTX+3070+Ti+näytönohjain ei löydä tätä
https://beta.tori.fi/recommerce/forsale/item/5913912
Ei mulle myyjänä tulisi ihan helposti mieleen mainostaa jonkun 3070 ti:n olevan juurikin näytönohjain, ja vieläpä perusmuotoisena sanana. Varsinkaan ostajana ei lähtisi liian tarkkaa hakua tekemään.
Minä en ainakaan ennen päässyt esimerkiksi minulle viestin lähettäneen henkilön myyntejä katsomaan, mutta tässä nykyisessä pääsen.
En tiedä onko se hyvä vai huono asia, että pääsee näkemään toisen kaikki myynnit.
Niitä voi katsella kuka tahansa tän planeetan noin 8 miljardista ihmisestä.
Sä puhut "suoraan löytämisestä". Useimmiten niitä ilmoituksia voi myös helposti löytää hakukoneilla käyttäen sitä nimimerkkiä jonka he näkevät kun otat yhteyttä. Tämä toki ei ollut välttämättä mahdollista mikäli sun tunnuksesi on hankalasti googletettava.
Torissa ainakin tehtiin vaan nopeasti uusi käyttäjä ja sama meno jatkui.
No, voisit tehdä toisen tunnuksen ja ostaa vain sillä.
Nää on kuule sitkeitä nämä elämäntapahäiriköijät, joiden sisältä elämässä on vain trollaus ja kiusanteko.
Eli oikeastaan mikään ei kuitenkaan auttaisi, koska kyseiset häiriköt jo aikaisemmin vanhalla systeemillä löysivät riittävän helposti myös sinun ilmoituksiisi. Ja täten tää uusi systeemi ei juuri pahentanut asiaa?
Tuo karttahaku on mun mielestä ihan potentiaalinen. Se kyllä tarvitsisi olla tarkempi jos haluaisi vain selata ilmoituksia. Tuo kartta löytyy kun klikkaa minkä tahansa ilmoittajan sijantia. Ja siitä voi sitten klikata tuota vasemalla olevaa tori kohtaa.