Eikä ebay myynneissä vastuu pääty edes tuohon. Eräästä ebay myynnistäni alkoi vastaanottaja jenkeissä lutkuttamaan, että kunto ei ole se mitä on luvattu, teki disputen, jonka ebay päätteli (aivan oikein) ostokrapulaiseksi kusetusyritykseksi ja maksoi minulle lopulta holdissa olleet rahat. Tämän jälkeen tuo sankari teki disputen paypaliin, taas oli rahat uudestaan holdissa pitkän aikaa, kunnes paypalikin lopulta tuli siihen tulokseen, että rahat maksetaan minulle, tavarassa ei ole vikaa. Tämän jälkeen tuo ostaja teki disputen luottokorttiyhtiöönsä, joka yllättäen päättikin, että ei tarvitse maksaa ja ostaja saa pitää tavaran ja rahansa. Reilu puoli vuotta meni tähän vääntelyyn (sen alkuperäisen 6kk ajan jälkeen), meni rahat, sekä tavara.. Erikoista sinänsä, kun Ebay ja Paypal käyttivät päätöksensä tukena molempien osapuolien kirjoituksia, viestinvaihtoa ja valokuvia, luottokorttiyhtiö teki päätöksensä yksipuolisesti ainoastaan ostajan toiveen mukaan.