Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Todellakin, olen jo alkanut automaattisesti avaamaan uuteen välilehteen ilmotukset joita katson.Ärsyttävä ominaisuus uudessa torissa. Selaat vaikkapa kännyköitä ja klikkaat myynti-ilmoitusta. Vanhassa versiossa klikkasit selaimessa takaisin nappia niin ilmoituslistassa palattiin kyseessä olevan ilmoituksen kohtaan josta oli helppoa jatkaa selaamista. Nyt palataan aina sivun yläreunaan josta joutuu skrollaamaan siihen kohtaan jossa olit listausta.
Ootas vaan kun kehittäjät keksivät tehdä tuohon jonkun javascript-purkan että enää et saa avattua ilmoituksia uuteen välilehteen... Parissa verkkokaupassa tuollaisia virityksiä on jostain syystä tehty ja oma asiointi niissä loppui aika äkkiä kun ei enää voinut availla tuotteita tarkempaan tarkasteluun eri välilehdille.Todellakin, olen jo alkanut automaattisesti avaamaan uuteen välilehteen ilmotukset joita katson.
Oisko torille jotain korvaavaa alustaa?
Ovat kyllä sössineet Torin. Katselukertoja tulee noin 30% aiemmasta ja sitä myöten myös yhteydenottoja vähemmän.
No enpä ihmettele, en itsekkään tuolta enää mitään jaksa etsiä.
Toivottavasti. Mahdollisen kusettajan tunnusmerkit täyttyi heittämälläEn tiedä miten ainakaan itseäni voisi seurata? En ole tehnyt sivulle vahvaa tunnistautumista. Rekisteröitymiseen olen käyttänyt prepaid-numeroa ja ei-yksilöivää sähköpostiosoitetta. Lisäksi VPN on itsellä tavallisesti aina päällä. Mutta ehkä tuo vahva tunnistautuminen tulee pakolliseksi vielä kaikille.
Aika pienet kusettamisen mahdollisuudet tuolla on jos toimii, niinkuin tuolla alussa oli tarkoituskin, eli jos ostat tai myyt jotain niin kaupat kasvotusten.Toivottavasti. Mahdollisen kusettajan tunnusmerkit täyttyi heittämällä
Siinäpä tuo ongelma onkin, ei huvita antaa omia tietoja joka paikkaan mutta sitten et eroa tori huijareista. Varmaan Sampsaa on verottaja myös lähestynyt että ilmiantaisi täältä kaikki kauppiaat. ATK laitteilla kun tunnetusti voi rikastua kun vanha rautaa nousee arvossaan..
Toivottavasti. Mahdollisen kusettajan tunnusmerkit täyttyi heittämällä
Sanotaanko näin että torissa rekisteröitymättömän henkilön kanssa en tekisi muuta ku noutokauppaa - jota olen muutenkin aina suosinut (vain 1-2 kertaa olen maksanut ja postia odotellut).Siis etkai vihjannut Azaloomin olevan kusettaja? Ei kusettajaksi vielä tulla tietoturvallisuuden maksimoinnilla, vaan kaupankäynnin käytöksellä ja tyylillä. Sitä paitsi noutokauppa on aina varmin tapa tehdä kauppoja, koska rahaa ei tipu ilman mitään konkretiaa.
Joka tapauksessa tämä Torin uudistus on kyllä tehty joillain muilla lähtökohdilla kuin käyttäjien käytettävyyden ehdoilla. Selkeä pudotus ilmoituksen kävijämäärissä ja alussa olleet viestittelyn ongelmat olivat myös merkittäviä. On selvää, että Torin taustalla olevalla konsernilla on tavoite lisätä tuottoja, koska tuota ToriDiili-pakettia tyrkytetään niin voimakkaasti.
Samat fiilikset täällä, onko jengillä rahat vaan niin loppu jo vai onko uudistus karkottanut tosiostajat. Samoja semipro myyjien lowball tarjouksia tulee kyllä edelleen mutta tavisostajilta ei mitään.
Saisi varmasti, mutta ei kiinnosta, kun sitten jää mainostuloja saamatta. Tori.fi on käytetyn tavaran myynnissä suora vastine suomi24:lle.[URL
Jos identtisillä kuvilla tulee joka kerta tuonne niin eikö tori saa tuota suodatettua pois.
Tää sama heppu myy tätä samaa ohjainta joka toinen päivä eri tilillä. Myös samat 2 muuta tuotetta ovat aina "myynnissä"rtx 3080 12gb
myydään rtx 3080 12gb näytönohjain ollut vähäisessä pelikäytössä postitus 10€www.tori.fi
Nouto ei sovi.
Ilmianto tehty mutta mitään vaikutusta sillä ei ole. Toivoa vain ettei kukaan ehdi siirtämään rahoja ennen ku tuo lyödään taas kiinni.
Jos identtisillä kuvilla tulee joka kerta tuonne niin eikö tori saa tuota suodatettua pois.
Olisit vaan sen keskustelun poistanu, huono tuuri jos käy niin saattaa olla just tommosta niin itse vaan poistan ja blokkaan tommoset...satoja kauppoja tehneenä ostajana ja myyjänä niin suurimmaks osaks menny suht ok...sarjassamme cool story bro...
Koitin, vastoin parempaa tietoani, ostaa Torista jotain, mutta jälleen kerran keskustelun toinen osapuoli osoittautui A-luokan debiiliksi. Rupesi vituttamaan niin paljon että poistin tilini kokonaan.
Mä en kerta kaikkiaan mitenkään pysty ymmärtämään, miten te jaksatte tuolla diilistä ja vuodesta toiseen... Vai voiko mulla vain olla ollut aivan kosmisen huono tuuri?
...sarjassamme cool story bro...
Koitin, vastoin parempaa tietoani, ostaa Torista jotain, mutta jälleen kerran keskustelun toinen osapuoli osoittautui A-luokan debiiliksi. Rupesi vituttamaan niin paljon että poistin tilini kokonaan.
Mä en kerta kaikkiaan mitenkään pysty ymmärtämään, miten te jaksatte tuolla diilistä ja vuodesta toiseen... Vai voiko mulla vain olla ollut aivan kosmisen huono tuuri?
Eiköhän tässä ole se seikka että suomi on vain niin perkeleen pieni maa väkimäärällisesti että hyvin spesiifeille erikoistuotteille on vain täällä hyvin vähän kysyntää = ei hintakilpailua eikä niitä saa myytyä välttämättä ollenkaan, korkeintaan joku ostaa kuriositeettina.Joskus vuosia sitten myin huippuhyvää vannejarrullista maantiepyörää ( Dura-Acen kiekot + osasarja ). Suomessa tarjoukset oli jotain satasia. Ebayssä sain kunnon hinnan saksalaiselta 4000€.
Persaukista sakkia täynnä koko maa. Tilit vedetään kurkusta alas samointein.
Tori.fi:ssä romut pitää myydä jollain 1€:lla jotta kelpaa. Mutta viitsinkö mennä notkumaan 1€:n takia johonkin ostopaikkaan tunniksi?
Muistan kun joskus myin jotain 5€:n tuotetta. Joku soitti ja pyysi alennusta bensoihin kun tulee hakeen. Kysyin miten annat 5€:n tuotteesta alennusta? Täysi vitsi.
Joo, mm. renkaisiin ja telkkuilmoituksiin ei voi tuumakokoa valita eli toistaiseksi noita tietoja ei edes talleteta eikä näin ollen ole olemassa, jotta voisivat myöhemmin päivittää hakua tai selaustoimintoa tukeen niitä.. vissii sama ilmoituspohja osastosta riippumatta.Vähän vierastin alkuun tuota tori.fi:n uutta ilmettä, mutta ajattelin että kai tähän tottuu. Nyt sitten pitkästä aikaa päätin tutkia tarjontaa auton renkaista ja vanteista, niin huomasin että aiemmin niin mainio renkaiden/vanteiden haku filttereineen on tuhottu täysin, eikö tuolta muka saa edes tuumakokoa enää valittua vai enkö vain osaa?
Ei sinällään riipu verkkoalustasta, mutta ihmetyttää vaan että mikä joitain ihmisiä vaivaa ja miten ne yleensäkään selviävät arjestaan.
Okei, mielenkiintoista että jätetty nuo aika olennaiset pois. Onneksi näköjään aika monessa ilmoituksessa esim vanteen tuumakoko ja pulttijako löytyy jostain kohtaa ilmoitusta, johon pääsee kiinni tuolla vapaasanahaullaJoo, mm. renkaisiin ja telkkuilmoituksiin ei voi tuumakokoa valita eli toistaiseksi noita tietoja ei edes talleteta eikä näin ollen ole olemassa, jotta voisivat myöhemmin päivittää hakua tai selaustoimintoa tukeen niitä.. vissii sama ilmoituspohja osastosta riippumatta.
Okei, mielenkiintoista että jätetty nuo aika olennaiset pois. Onneksi näköjään aika monessa ilmoituksessa esim vanteen tuumakoko ja pulttijako löytyy jostain kohtaa ilmoitusta, johon pääsee kiinni tuolla vapaasanahaulla
Muistelin, että Tori.fi kautta löytyi aikoinaan autojen osto ja myynti ilmoituksia. Tällä hetkellä löytyy vain autojen varaosia ja tarvikkeita mutta itse peltilehmien myynti-ilmoitukset loistavat poissaolollaan.
Etusivulla on valittavana painike "ajoneuvot", jossa näyttäisi olevan kulkineita laidasta laitaan:Muistelin, että Tori.fi kautta löytyi aikoinaan autojen osto ja myynti ilmoituksia. Tällä hetkellä löytyy vain autojen varaosia ja tarvikkeita mutta itse peltilehmien myynti-ilmoitukset loistavat poissaolollaan.
Ihan niin paljon en itseäni vihaa.Kokeile joskus myydä jotain.
Kyllä Torissa pärjää (ainakin ennen uudistusta) jos omaa lehmän hermot ja oppii ketkujen metkut. Tosiostaja ei yleensä pahemmin tinkaa eikä kitkuttele, se vaan tulee ja ostaa. Pitää oppia tunnistamaan myös, kuinka nopeaan kannattaa henkilö laittaa estoon ja unohtaa hänet ja siirtyä seuraavaan. Tällä tavalla olen viimekin vuonna myynyt tavaraa ison summan edestä, eikä kukaan ole valittanut jälkeenpäin, kun tuote on kunnossa.
Mutta, nyt tämä uusi ongelma, Tori itsessään on osoittautunut ylitsepääsemättömäksi. Kun ei vaan tavara enää liiku, katselukertoja ei tule, eikä siten myöskään kauppoja. Ihmiset on hylänneet ikävä kyllä Torin nyt.
Vähän offtopic, mutta miksi et myy täällä? Kannettavat tietokoneetTulisi kohta ajankohtaiseksi myydä vanha 2015 vuoden macbook pro ja tuo pitäisi todennäköisesti lähettää. Yritän myydä tutuille ja jos ei mene kaupaksi niin pidän sen itsellä. En jaksa alkaa parin sadan euron vuoksi käymään tuota torirumbaa..
Vähän offtopic, mutta miksi et myy täällä? Kannettavat tietokoneet
Sama ohjain jo ainakin toista kertaa tänään tietysti aina eri nimisellä kaverilla.Tää sama heppu myy tätä samaa ohjainta joka toinen päivä eri tilillä. Myös samat 2 muuta tuotetta ovat aina "myynnissä"rtx 3080 12gb
myydään rtx 3080 12gb näytönohjain ollut vähäisessä pelikäytössä postitus 10€www.tori.fi
Nouto ei sovi.
Ilmianto tehty mutta mitään vaikutusta sillä ei ole. Toivoa vain ettei kukaan ehdi siirtämään rahoja ennen ku tuo lyödään taas kiinni.
Sinänsä ok, että ilmoitus jää näkyville. Luo läpinäkyvyyttä ja voi vertailla hintoja. Siis, jos toi toimis kuten pitäis (kuten esim. huutonetissä), jotta järjestelmään tallentuis lopullinen hinta. Pitäis nyt kuite vähintään poistaa viestin lähetysmahdollisuus tuossa vaiheessa ja poistaa hakulistoilta ellei nimenomaan etsisi myytyjä.No nyt tuli uusi yllätys vastaan...
Selaillessani erästä tuotekatoriaa jota seuraan PC:llä (kuten 99% suosin) niin avatessani yhden ilmon - lukikin siinä että MYYTY
Siis eihän myytyjä tuotteita ole päässyt aiakeemminkaan selaimella katsomaan - ja listassakaan ei ollut tietoa että tämä oli myyty
voi ihmetysten aikaa...
Itseäni suuresti ärsyttää kun on hakutulokset on oletuksena "osuvimmat ensin", vaatii aina lisävaivaa klikata se "uusimmat ensin" esiin. Ongelma jota ei ennen ollut.