Netin kauppapaikat(Tori, huuto, ebay, ...)

Liittynyt
15.04.2021
Viestejä
69
Ärsyttävä ominaisuus uudessa torissa. Selaat vaikkapa kännyköitä ja klikkaat myynti-ilmoitusta. Vanhassa versiossa klikkasit selaimessa takaisin nappia niin ilmoituslistassa palattiin kyseessä olevan ilmoituksen kohtaan josta oli helppoa jatkaa selaamista. Nyt palataan aina sivun yläreunaan josta joutuu skrollaamaan siihen kohtaan jossa olit listausta.
 
Liittynyt
06.07.2019
Viestejä
129
Ärsyttävä ominaisuus uudessa torissa. Selaat vaikkapa kännyköitä ja klikkaat myynti-ilmoitusta. Vanhassa versiossa klikkasit selaimessa takaisin nappia niin ilmoituslistassa palattiin kyseessä olevan ilmoituksen kohtaan josta oli helppoa jatkaa selaamista. Nyt palataan aina sivun yläreunaan josta joutuu skrollaamaan siihen kohtaan jossa olit listausta.
Todellakin, olen jo alkanut automaattisesti avaamaan uuteen välilehteen ilmotukset joita katson.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 435
Todellakin, olen jo alkanut automaattisesti avaamaan uuteen välilehteen ilmotukset joita katson.
Ootas vaan kun kehittäjät keksivät tehdä tuohon jonkun javascript-purkan että enää et saa avattua ilmoituksia uuteen välilehteen... Parissa verkkokaupassa tuollaisia virityksiä on jostain syystä tehty ja oma asiointi niissä loppui aika äkkiä kun ei enää voinut availla tuotteita tarkempaan tarkasteluun eri välilehdille.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
620
Ovat nyt jotenkin sisällyttäneet VUOKRATAAN ilmoitukset tänne myös. Hygglo palvelu jotenkin integroitu tähän Toriin. Ei yllätä että ovat samaa konsernia. Tämän takia piti kaikkiin hakuvahteihin lisätä NOT hygglo jotta ei tulisi noita useita vuokrausilmoituksia hakuihin :mad:
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 887
Ovat kyllä sössineet Torin. Katselukertoja tulee noin 30% aiemmasta ja sitä myöten myös yhteydenottoja vähemmän.
No enpä ihmettele, en itsekkään tuolta enää mitään jaksa etsiä.
Sama juttu. Uudistuksen jälkeen oma Torin kokonaiskäyttö laskenut varmaan johonkin neljäsosaan aiemmasta. Onneksi ehdin tuolta vuosien aikana tekemään paljon hankintoja ja myös myymään valtaosan tarpeettomista tavaroistani.
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 825
En tiedä onko muita syitä näihin päivityksiin kuin mitkä lie verottajan seuraamiset. Nettiautonkin uusi versio on huonompi kuin vanha. Miksi nämä nykyään meneekin pääsääntöisesti persiilleen. Mm. Juhlapesun sovellus paskottiin kauan sitten eikä ole saatu samalle tasolle mitä oli joskus.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 887
En tiedä miten ainakaan itseäni voisi seurata? En ole tehnyt sivulle vahvaa tunnistautumista. Rekisteröitymiseen olen käyttänyt prepaid-numeroa ja ei-yksilöivää sähköpostiosoitetta. Lisäksi VPN on itsellä tavallisesti aina päällä. Mutta ehkä tuo vahva tunnistautuminen tulee pakolliseksi vielä kaikille.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
345
En tiedä miten ainakaan itseäni voisi seurata? En ole tehnyt sivulle vahvaa tunnistautumista. Rekisteröitymiseen olen käyttänyt prepaid-numeroa ja ei-yksilöivää sähköpostiosoitetta. Lisäksi VPN on itsellä tavallisesti aina päällä. Mutta ehkä tuo vahva tunnistautuminen tulee pakolliseksi vielä kaikille.
Toivottavasti. Mahdollisen kusettajan tunnusmerkit täyttyi heittämällä
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 825
Siinäpä tuo ongelma onkin, ei huvita antaa omia tietoja joka paikkaan mutta sitten et eroa tori huijareista. Varmaan Sampsaa on verottaja myös lähestynyt että ilmiantaisi täältä kaikki kauppiaat. ATK laitteilla kun tunnetusti voi rikastua kun vanha rautaa nousee arvossaan..
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
612
Toivottavasti. Mahdollisen kusettajan tunnusmerkit täyttyi heittämällä
Aika pienet kusettamisen mahdollisuudet tuolla on jos toimii, niinkuin tuolla alussa oli tarkoituskin, eli jos ostat tai myyt jotain niin kaupat kasvotusten.
Tori itse luulee olevansa joku nettikauppa ja siinä kohdassa meni puurot ja vellit sekaisin.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 887
Siinäpä tuo ongelma onkin, ei huvita antaa omia tietoja joka paikkaan mutta sitten et eroa tori huijareista. Varmaan Sampsaa on verottaja myös lähestynyt että ilmiantaisi täältä kaikki kauppiaat. ATK laitteilla kun tunnetusti voi rikastua kun vanha rautaa nousee arvossaan..
Omalla kokemuksella paras Tori-kusetuksen välttämisvihje on vuosia vanha käyttäjätunnus, joka itselläni luokkaa ~5v vanha. Kyllähän ylläpito sulkee kusettajan tunnukset aika aktiivisesti, eli ei sitä pitkään pysty harrastamaan. Itse asiassa noita tunnuksia löytyy kaikkiaan 4, joista 3 oli päivittäisessä aktiivikäytössä. -Lähinnä sen vuoksi, että hakuvahdeilla oli rajoitus 20kpl per tili, ja itsellä ne keikkui siinä rajoilla, että mahtui 3 tilin taakse. Mutta nyt kun sivusto kustu, eikä koko hakutoiminto oikein enää toimi, niin eipä ole enää tuota ongelmaa. Pari hassua hakuvahtia olen yrittänyt kyhätä kaikkein aktiivisimmin etsimilleni tuotteille, mutta kuten sanottua, toimivat niin ja näin, ja into niiden tarkisteluun lopahtanut murto-osaan aiemmasta.
 
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
1 028
Toivottavasti. Mahdollisen kusettajan tunnusmerkit täyttyi heittämällä
Siis etkai vihjannut Azaloomin olevan kusettaja? Ei kusettajaksi vielä tulla tietoturvallisuuden maksimoinnilla, vaan kaupankäynnin käytöksellä ja tyylillä. Sitä paitsi noutokauppa on aina varmin tapa tehdä kauppoja, koska rahaa ei tipu ilman mitään konkretiaa.

Joka tapauksessa tämä Torin uudistus on kyllä tehty joillain muilla lähtökohdilla kuin käyttäjien käytettävyyden ehdoilla. Selkeä pudotus ilmoituksen kävijämäärissä ja alussa olleet viestittelyn ongelmat olivat myös merkittäviä. On selvää, että Torin taustalla olevalla konsernilla on tavoite lisätä tuottoja, koska tuota ToriDiili-pakettia tyrkytetään niin voimakkaasti.
 
Liittynyt
06.07.2019
Viestejä
129
Siis etkai vihjannut Azaloomin olevan kusettaja? Ei kusettajaksi vielä tulla tietoturvallisuuden maksimoinnilla, vaan kaupankäynnin käytöksellä ja tyylillä. Sitä paitsi noutokauppa on aina varmin tapa tehdä kauppoja, koska rahaa ei tipu ilman mitään konkretiaa.

Joka tapauksessa tämä Torin uudistus on kyllä tehty joillain muilla lähtökohdilla kuin käyttäjien käytettävyyden ehdoilla. Selkeä pudotus ilmoituksen kävijämäärissä ja alussa olleet viestittelyn ongelmat olivat myös merkittäviä. On selvää, että Torin taustalla olevalla konsernilla on tavoite lisätä tuottoja, koska tuota ToriDiili-pakettia tyrkytetään niin voimakkaasti.
Sanotaanko näin että torissa rekisteröitymättömän henkilön kanssa en tekisi muuta ku noutokauppaa - jota olen muutenkin aina suosinut (vain 1-2 kertaa olen maksanut ja postia odotellut).

Täällä ja esim. matkapuhelinfoorumilla niin kyllä noita suosituksia ja tilin ikää tulee katsottua aina tarkkaan - tosin nämä olleet aina F2F kauppoja kun näiltä foorumeilta ostanut. Juuri myin täältä ekan kerran postin vältyksellä ja (huomioiden myös palautteeni vähäisen määrän) annoin pyytämättä ostajakandidaatille heti enemmän tietoa itsestäni voidakseni vakuuttaa olevani kuka olen ja rehti. Kaupat menivät oikein hyvin: ostaja maksoi ja minä postitin -- ostajakin oli tyytyväinen saamansa.
 
Viimeksi muokattu:

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 344
Samat fiilikset täällä, onko jengillä rahat vaan niin loppu jo vai onko uudistus karkottanut tosiostajat. Samoja semipro myyjien lowball tarjouksia tulee kyllä edelleen mutta tavisostajilta ei mitään.
Ei ole rahat loppu. Siellä on liikaa paskaa ja krääsää jotka pitäisi hinnoitella kirpparihinnoilla eikä kympeissä. Eikä se takaa silti paskan myyntiä. Tuote ja hinta kohdalleen niin tavara on myyty päivässä.
 
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
105
Tää sama heppu myy tätä samaa ohjainta joka toinen päivä eri tilillä. Myös samat 2 muuta tuotetta ovat aina "myynnissä"
Nouto ei sovi.
Ilmianto tehty mutta mitään vaikutusta sillä ei ole. Toivoa vain ettei kukaan ehdi siirtämään rahoja ennen ku tuo lyödään taas kiinni.
Jos identtisillä kuvilla tulee joka kerta tuonne niin eikö tori saa tuota suodatettua pois.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
[URL
Jos identtisillä kuvilla tulee joka kerta tuonne niin eikö tori saa tuota suodatettua pois.
Saisi varmasti, mutta ei kiinnosta, kun sitten jää mainostuloja saamatta. Tori.fi on käytetyn tavaran myynnissä suora vastine suomi24:lle.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
1 479
Tää sama heppu myy tätä samaa ohjainta joka toinen päivä eri tilillä. Myös samat 2 muuta tuotetta ovat aina "myynnissä"
Nouto ei sovi.
Ilmianto tehty mutta mitään vaikutusta sillä ei ole. Toivoa vain ettei kukaan ehdi siirtämään rahoja ennen ku tuo lyödään taas kiinni.
Jos identtisillä kuvilla tulee joka kerta tuonne niin eikö tori saa tuota suodatettua pois.
12 minuuttia viestistäsi niin tuo linkkaamasi ilmoitus on "404 ei löydy".
 
Liittynyt
10.05.2023
Viestejä
490
...sarjassamme cool story bro...

Koitin, vastoin parempaa tietoani, ostaa Torista jotain, mutta jälleen kerran keskustelun toinen osapuoli osoittautui A-luokan debiiliksi. Rupesi vituttamaan niin paljon että poistin tilini kokonaan. :D

Mä en kerta kaikkiaan mitenkään pysty ymmärtämään, miten te jaksatte tuolla diilistä ja vuodesta toiseen... Vai voiko mulla vain olla ollut aivan kosmisen huono tuuri?
 

Pitkä_ja_hikinen_hevari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.08.2023
Viestejä
460
Joskus vuosia sitten myin huippuhyvää vannejarrullista maantiepyörää ( Dura-Acen kiekot + osasarja ). Suomessa tarjoukset oli jotain satasia. Ebayssä sain kunnon hinnan saksalaiselta 4000€.
Persaukista sakkia täynnä koko maa. Tilit vedetään kurkusta alas samointein.

Tori.fi:ssä romut pitää myydä jollain 1€:lla jotta kelpaa. Mutta viitsinkö mennä notkumaan 1€:n takia johonkin ostopaikkaan tunniksi?
Muistan kun joskus myin jotain 5€:n tuotetta. Joku soitti ja pyysi alennusta bensoihin kun tulee hakeen. Kysyin miten annat 5€:n tuotteesta alennusta? Täysi vitsi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
777
...sarjassamme cool story bro...

Koitin, vastoin parempaa tietoani, ostaa Torista jotain, mutta jälleen kerran keskustelun toinen osapuoli osoittautui A-luokan debiiliksi. Rupesi vituttamaan niin paljon että poistin tilini kokonaan. :D

Mä en kerta kaikkiaan mitenkään pysty ymmärtämään, miten te jaksatte tuolla diilistä ja vuodesta toiseen... Vai voiko mulla vain olla ollut aivan kosmisen huono tuuri?
Olisit vaan sen keskustelun poistanu, huono tuuri jos käy niin saattaa olla just tommosta niin itse vaan poistan ja blokkaan tommoset...satoja kauppoja tehneenä ostajana ja myyjänä niin suurimmaks osaks menny suht ok
 

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 885
...sarjassamme cool story bro...

Koitin, vastoin parempaa tietoani, ostaa Torista jotain, mutta jälleen kerran keskustelun toinen osapuoli osoittautui A-luokan debiiliksi. Rupesi vituttamaan niin paljon että poistin tilini kokonaan. :D

Mä en kerta kaikkiaan mitenkään pysty ymmärtämään, miten te jaksatte tuolla diilistä ja vuodesta toiseen... Vai voiko mulla vain olla ollut aivan kosmisen huono tuuri?
Kokeile joskus myydä jotain.
Itse yritin viime vuonna kaupitella polkuhintaan auton osia (uusia, vielä laatikossa ja kuitit mukana, ilmoituksessa kaikki mahdolliset koodit sekä listattuna yhteensopivuus) mutta parin oharin ja muun tyypillisen vammailun jälkeen päädyin tuhoamaan osat ja heittämään ne roskiin.
Olen tehnyt kauppaa verkossa sekä yritysten että yksityishenkilöiden kanssa vuosikymmeniä, mutta tuo oli ylivoimaisesti turhauttavin kokemus.
Ei sinällään riipu verkkoalustasta, mutta ihmetyttää vaan että mikä joitain ihmisiä vaivaa ja miten ne yleensäkään selviävät arjestaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 926
Joskus vuosia sitten myin huippuhyvää vannejarrullista maantiepyörää ( Dura-Acen kiekot + osasarja ). Suomessa tarjoukset oli jotain satasia. Ebayssä sain kunnon hinnan saksalaiselta 4000€.
Persaukista sakkia täynnä koko maa. Tilit vedetään kurkusta alas samointein.

Tori.fi:ssä romut pitää myydä jollain 1€:lla jotta kelpaa. Mutta viitsinkö mennä notkumaan 1€:n takia johonkin ostopaikkaan tunniksi?
Muistan kun joskus myin jotain 5€:n tuotetta. Joku soitti ja pyysi alennusta bensoihin kun tulee hakeen. Kysyin miten annat 5€:n tuotteesta alennusta? Täysi vitsi.
Eiköhän tässä ole se seikka että suomi on vain niin perkeleen pieni maa väkimäärällisesti että hyvin spesiifeille erikoistuotteille on vain täällä hyvin vähän kysyntää = ei hintakilpailua eikä niitä saa myytyä välttämättä ollenkaan, korkeintaan joku ostaa kuriositeettina.
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
428
Vähän vierastin alkuun tuota tori.fi:n uutta ilmettä, mutta ajattelin että kai tähän tottuu. Nyt sitten pitkästä aikaa päätin tutkia tarjontaa auton renkaista ja vanteista, niin huomasin että aiemmin niin mainio renkaiden/vanteiden haku filttereineen on tuhottu täysin, eikö tuolta muka saa edes tuumakokoa enää valittua vai enkö vain osaa?
 

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 407
Vähän vierastin alkuun tuota tori.fi:n uutta ilmettä, mutta ajattelin että kai tähän tottuu. Nyt sitten pitkästä aikaa päätin tutkia tarjontaa auton renkaista ja vanteista, niin huomasin että aiemmin niin mainio renkaiden/vanteiden haku filttereineen on tuhottu täysin, eikö tuolta muka saa edes tuumakokoa enää valittua vai enkö vain osaa?
Joo, mm. renkaisiin ja telkkuilmoituksiin ei voi tuumakokoa valita eli toistaiseksi noita tietoja ei edes talleteta eikä näin ollen ole olemassa, jotta voisivat myöhemmin päivittää hakua tai selaustoimintoa tukeen niitä.. vissii sama ilmoituspohja osastosta riippumatta.

Näyttökuva 2024-4-5 kello 8.26.06.pngNäyttökuva 2024-4-5 kello 8.29.27.png
 
Viimeksi muokattu:

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 344
Käytetyn tavaran myyminen ja ostaminen on taitolaji. En tiedä millainen palvelun sitten pitäisi olla että sen taidon tarpeen voisi siirtää järjestelmän huoleksi ilman että kuluttaja joutusi maksamaan reilusti ekstraa.

Näitä on kansainvälisesti mutta rake on jotain 10-15% luokkaa (esim. Ebay), veikkaan ettei normaali torikrääsän myyjä/ostaja sellaista maksaisi. Varsinkin jos joutuu maksamaan vähän pelkästä tuotteen laittamisesta myyntiin…
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 458
Ei sinällään riipu verkkoalustasta, mutta ihmetyttää vaan että mikä joitain ihmisiä vaivaa ja miten ne yleensäkään selviävät arjestaan.
Täähän se juttu on, että erittäin suuri osa ei selviä. Työpaikoillakin vaaditaan jotain vähän enemmän niin ei aukea työura ja elämää kitkutetaan yhteiskunnan tuilla. Sitten metsästetään niitä euron aarteita toreista mistä vielä yritetään tingata kun suurin resurssi mitä löytyy on aika ja sitä voi käyttää chättäämiseen ja renkaiden potkimiseen.


En ole hiljattian torissa myynyt kuin yhden käyttämättömän kanootin. Katoin, että kaikki on tallella ja toimii. Uuden hinnat 300€-> niin laitoin 200€ myyntiin. 3vk oli myynnissä juuri tossa välissä kun alusta vaihtu. Aluksi ei mitään ytheydenottoja sitten viimisen 5 päivän sisään tuli 3. Joku kysy myynkö 120€. Vastasin, että 150€ lähtee. Siihen jäi. Joku kysyi postitatko. Vastasin kyllä (luki kyllä ilmoituksessakin ja arvio postikuluistakin). Siihen jäi. Kolmas kysyi postitatko ja vähän lisätietoja. Vastasin. Ilmoitti sen jälkeen, että ostaa ja ilmoitin postikulujen hinnan. Ihmettelin koko ajan että eikö tämä tinkaa mitään. Sitten tilille tuli pyynti+postit...


Ebayn kautta meni saksaan yksi laturi kanssa hiljattain. Sekin uusi ja avaamaton. Pisti osta heti hintaan tarjousta mihin laitoin vastatarjouksen, mutta ei ehtinyt hyväksyä ja pisti viestiä sen jälkeen, että hinta olisi ok. Siellä näköjään pystyi lähettämään hinnan ostajelle niin meni sitä kautta. Hällä kesti viikon hakea postista ja aika perään tuli jotain kommenttia ettei tietty ominaisuus toimi. Lähetti sakanskielisiä kuvia. Pyysin lähettämään englanniksi, että voin selvittää paremmin mahdollisesti valmistajan kanssa. Sitten tulikin jo ilmoa, että kaikki toimii hienosti ja hyvät pääsiäiset. Ebay:ssa vissiin oli joku kamppis kun ei mennyt euron latia sinne suuntaan vaan sain kaikki rahat suoraan tilille. Aikaisemmin muistan maksaneeni kohtalaisiakin summia ebay/paypal akseliin. Nythän ebay hoitaa maksuliikenteen täysin itse. Rahat on kyllä jumissa ainakin siihen asti, että se tuote haetaan postista.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
428
Joo, mm. renkaisiin ja telkkuilmoituksiin ei voi tuumakokoa valita eli toistaiseksi noita tietoja ei edes talleteta eikä näin ollen ole olemassa, jotta voisivat myöhemmin päivittää hakua tai selaustoimintoa tukeen niitä.. vissii sama ilmoituspohja osastosta riippumatta.
Okei, mielenkiintoista että jätetty nuo aika olennaiset pois. Onneksi näköjään aika monessa ilmoituksessa esim vanteen tuumakoko ja pulttijako löytyy jostain kohtaa ilmoitusta, johon pääsee kiinni tuolla vapaasanahaulla
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 716
Okei, mielenkiintoista että jätetty nuo aika olennaiset pois. Onneksi näköjään aika monessa ilmoituksessa esim vanteen tuumakoko ja pulttijako löytyy jostain kohtaa ilmoitusta, johon pääsee kiinni tuolla vapaasanahaulla
Tosin se vapaasanahakukin toimii nykyään miten sattuu, ja erittäin suurella todennäköisyydellä et tule löytämään sillä kaikkia kohteita mistä olisit saattanut olla kiinnostunut.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Muistelin, että Tori.fi kautta löytyi aikoinaan autojen osto ja myynti ilmoituksia. Tällä hetkellä löytyy vain autojen varaosia ja tarvikkeita mutta itse peltilehmien myynti-ilmoitukset loistavat poissaolollaan.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
Muistelin, että Tori.fi kautta löytyi aikoinaan autojen osto ja myynti ilmoituksia. Tällä hetkellä löytyy vain autojen varaosia ja tarvikkeita mutta itse peltilehmien myynti-ilmoitukset loistavat poissaolollaan.
Etusivulla on valittavana painike "ajoneuvot", jossa näyttäisi olevan kulkineita laidasta laitaan:

 
Liittynyt
08.12.2022
Viestejä
200
Kyllä Torissa pärjää (ainakin ennen uudistusta) jos omaa lehmän hermot ja oppii ketkujen metkut. Tosiostaja ei yleensä pahemmin tinkaa eikä kitkuttele, se vaan tulee ja ostaa. Pitää oppia tunnistamaan myös, kuinka nopeaan kannattaa henkilö laittaa estoon ja unohtaa hänet ja siirtyä seuraavaan. Tällä tavalla olen viimekin vuonna myynyt tavaraa ison summan edestä, eikä kukaan ole valittanut jälkeenpäin, kun tuote on kunnossa.

Mutta, nyt tämä uusi ongelma, Tori itsessään on osoittautunut ylitsepääsemättömäksi. Kun ei vaan tavara enää liiku, katselukertoja ei tule, eikä siten myöskään kauppoja. Ihmiset on hylänneet ikävä kyllä Torin nyt.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
793
"Kiertotalouskokemuksen tarjoaminen" uudistuneessa Torissa on hyvin rasvaista jargonia.

Luettuani vuosia sitten tämän kirjan voisin kuvitella jonkun bisnesnarsistin/psykopaatin päässeen irti tekemään tuhojaan. Jälki on luokkaa on hyvä diili tehdä itselleen voittoa 50-100k aiheuttamalla firmalle vähintään satakertaisen tappion.

 
Liittynyt
22.09.2020
Viestejä
320
Kyllä Torissa pärjää (ainakin ennen uudistusta) jos omaa lehmän hermot ja oppii ketkujen metkut. Tosiostaja ei yleensä pahemmin tinkaa eikä kitkuttele, se vaan tulee ja ostaa. Pitää oppia tunnistamaan myös, kuinka nopeaan kannattaa henkilö laittaa estoon ja unohtaa hänet ja siirtyä seuraavaan. Tällä tavalla olen viimekin vuonna myynyt tavaraa ison summan edestä, eikä kukaan ole valittanut jälkeenpäin, kun tuote on kunnossa.

Mutta, nyt tämä uusi ongelma, Tori itsessään on osoittautunut ylitsepääsemättömäksi. Kun ei vaan tavara enää liiku, katselukertoja ei tule, eikä siten myöskään kauppoja. Ihmiset on hylänneet ikävä kyllä Torin nyt.
Joo ostajana ainakin pärjää. Yleensä ostan sellaista tavaraa jonka pääsen hakemaan. Ei se ole sen vaikeampaa kuin kirjoittaa ”Hei. Tarjoaisin tästä xx€ ja voisin tulla hakemaan vaikka huomenna maksutavalla x. Jos tämä käy, niin sovitaan tarkempi aika ja paikka.”

Myyjänä suosin aina noutoa jonka tuon ilmi ilmoituksessa. Sitten vaatiikin lehmänhermoja kun tulee ”postitatko” ja/tai ”tarjoan -70% myytkö” viestejä.

Tulisi kohta ajankohtaiseksi myydä vanha 2015 vuoden macbook pro ja tuo pitäisi todennäköisesti lähettää. Yritän myydä tutuille ja jos ei mene kaupaksi niin pidän sen itsellä. En jaksa alkaa parin sadan euron vuoksi käymään tuota torirumbaa..
 
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
105
Tää sama heppu myy tätä samaa ohjainta joka toinen päivä eri tilillä. Myös samat 2 muuta tuotetta ovat aina "myynnissä"
Nouto ei sovi.
Ilmianto tehty mutta mitään vaikutusta sillä ei ole. Toivoa vain ettei kukaan ehdi siirtämään rahoja ennen ku tuo lyödään taas kiinni.
Jos identtisillä kuvilla tulee joka kerta tuonne niin eikö tori saa tuota suodatettua pois.
Sama ohjain jo ainakin toista kertaa tänään tietysti aina eri nimisellä kaverilla.
Screenshot_20240406_111129_Brave.jpg
 

Ihime

Tukijäsen
Team SER
Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
3 297
Hieman offtopic, mutta selkeästi ihmisiä tympii tämä uudistettu tori. Tänään ravintolassa viereisessä pöydässä naikkonen valitti lähes koko meidän ruokailun ajan kumppanilleen kuinka paska tori nykyään on ja esitteli puhelimellaan. Lie kauan jatkanu vielä meidän poistuttua :D
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
95
Kyllähän tori sekavampi on kuin ennen uudistusta ja tuotealueet hieman ihmeelliset, itse kun nyt remppaa kotona teen niin olen rakennustarvikkeita etsinyt, nythän siellä on seassa kukkia, verhoja yms... Mutta saihan noista turhimmat pois kun kävi hakuasetukset läpi.
Äsken tein kaupat yhdestä tuotteesta ja perjantaina edellisen kerran joten vielä sieltä löytyy tarpeellista tavaraakin.
 
Liittynyt
06.07.2019
Viestejä
129
No nyt tuli uusi yllätys vastaan...

Selaillessani erästä tuotekatoriaa jota seuraan PC:llä (kuten 99% suosin) niin avatessani yhden ilmon - lukikin siinä että MYYTY

Tori_Screenshot 2024-04-08 071114.png

Siis eihän myytyjä tuotteita ole päässyt aiakeemminkaan selaimella katsomaan - ja listassakaan ei ollut tietoa että tämä oli myyty
Tori2_Screenshot 2024-04-08 071456.png

voi ihmetysten aikaa... :hmm:
 

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 407
No nyt tuli uusi yllätys vastaan...

Selaillessani erästä tuotekatoriaa jota seuraan PC:llä (kuten 99% suosin) niin avatessani yhden ilmon - lukikin siinä että MYYTY



Siis eihän myytyjä tuotteita ole päässyt aiakeemminkaan selaimella katsomaan - ja listassakaan ei ollut tietoa että tämä oli myyty


voi ihmetysten aikaa... :hmm:
Sinänsä ok, että ilmoitus jää näkyville. Luo läpinäkyvyyttä ja voi vertailla hintoja. Siis, jos toi toimis kuten pitäis (kuten esim. huutonetissä), jotta järjestelmään tallentuis lopullinen hinta. Pitäis nyt kuite vähintään poistaa viestin lähetysmahdollisuus tuossa vaiheessa ja poistaa hakulistoilta ellei nimenomaan etsisi myytyjä.
 
Liittynyt
08.12.2022
Viestejä
200
Itseäni suuresti ärsyttää kun on hakutulokset on oletuksena "osuvimmat ensin", vaatii aina lisävaivaa klikata se "uusimmat ensin" esiin. Ongelma jota ei ennen ollut.
Heh, nämä on pieniä asioita, mutta ärsyttää joskus suunnattomasti. Itse etsin monesti halvin ensin-haulla, mutta eihän se enää ole noin muotoiltu uudessa Torissa vaan "alhaisin hinta" ja tuo ei meinaa aina sattua silmään, vaikka se on ensimmäisenä siinä listalla ja sitten ei mukamas meinaa edes löytää aina. Miksi se ei voi olla halvin hinta?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 175
Viestejä
4 214 562
Jäsenet
71 011
Uusin jäsen
Alibisyotto

Hinta.fi

Ylös Bottom