Netflix

Liittynyt
23.10.2018
Viestejä
575
Tuo on kyllä Netflixissä ihan hanurista, että jos haluat 4K laadulla katsoa, niin on oltava tuo kallein perhepaketti. Se on itselläkin käytössä ja on tunnukset veljellä, siskolla ja porukoilla. Nyt siihen tulee stoppi näköjään ja taidanpa perua koko tilauksen perustuen tuohon aikaisempaan syyhyn, sekä se, että Netflixissä ei tunnu olevan enään juurikaan katsottavaa tarjontaa tai lähinnä nuo 90% uusista netflix originals leffoista/sarjoista, joista vielä isompi osa on kuraa.

Onneksi nämä ovat vapaavalintaisia tilauksia, mutta on myös perin hanurista, kun on niin monta suoratoistopalvelua, että leffat ja sarjat alkaa olemaan hyvin hajautettu eri palvelujen piiriin, joka taas ajaa siihen, että jonkun yhden tai muutaman elokuvan takia pitää ottaa joku palvelu, jos sen haluaa katsoa. Kokoajan tulee uusia ja entistä enemmän hajoaa tarjonta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 868
2014 alusta ollut Netflix-tilaus, mutta nyt tuli siihen stoppi. Aiemmin Netflix nimenomaan kannusti ihmisiä jakamaan tilinsä ja niin ollaan tehtykin
Niih, kun tein tilauksen ja sopimuksen Netflixin kanssa niin Netflix kannusti ihmisiä jakamaan salasanansa muiden kanssa. Siitä ollaankin sitten tehty 180 asteen käännös jossain vaiheessa.
Sulla on siis alkuperäisessä vuoden 2014 tilausvahvistuksessa ohjeet jakaa salasana haluamiesi ihmisten kanssa vai viittaatko yli kolme vuotta tilauksesi alun jälkeen julkaistuun yhteen twiittiin?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 248
Sulla on siis alkuperäisessä vuoden 2014 tilausvahvistuksessa ohjeet jakaa salasana haluamiesi ihmisten kanssa vai viittaatko yli kolme vuotta tilauksesi alun jälkeen julkaistuun yhteen twiittiin?
Twiittiin liittyen, se on Netflixin julkaisemaa markkinointia sosiaalisessa mediassa.

Aikaisin ToS jonka löysin on vuodelta 2016 ja siellä sanotaan mm.
- "Netflix on vain henkilökohtaiseen, epäkaupalliseen käyttöön .... eikä yleisötapahtumiin" (henkilökohtainen käyttö ei ole mikään tarkasti määritelty laillinen termi, käytännössä jos et tienaa käytöllä rahaa tai käytä sitä muihin omiin kaupallisiin tarkoituksiin niin se on henkilökohtaista käyttöä)

- "Käyttäjätilin omistajan ei pitäisi paljastaa muille salasanaansa pitääkseen käyttäjätilinsä turvassa ..." (tässä on käytetty konditionaalia eikä salasanan jakamista ole kielletty)

Missään tuolla ei sanota että käyttö on rajoitettu vain sinun kotitalouden piiriin ja vain säännöllisesti sinun kotona olevassa lähiverkossa vieraileville laitteille. Ja salasanan kertomisesta muille sanotaan konditionaalissa että ei pitäisi, jotta pääkäyttäjällä pysyy tilin hallinta hyppysissä. Tuosta konditionaalimuotoisesta asettelusta taas voitaisiin jopa päätellä Netflixin olettavan, että tiliä käytetään useamman henkilön laitteilla ja että suositus on että käyt itse kirjautumassa laitteilla sisään Netflixiin sen sijaan että kerrot tilin salasanan muille.

Jos maksulliseen lisenssiin kuuluu neljä samanaikaista käyttäjää (neljä samanaikaista ruutua ja neljä erillistä käyttäjäprofiilia yhden käyttäjätunnuksen alla) niin ei pitäisi olla mitään väliä onko ne kolme muuta käyttäjää tässä samassa kämpässä kuin minä vai sadan metrin päässä naapurissa. Jos maksan neljän käyttäjän lisenssistä kun aktiivisia käyttäjiä on oikeasti vain kaksi, niin sen luulisi olevan Netflixille aika hyvä diili. Mutta joo. Netflix on muuttanut käyttöehtojaan ja nykyään kaikkien käyttäjien pitää olla "samassa taloudessa". Ja siksi pistin tilauksen poikki, koska en näe järkeä maksaa neljän käyttäjän lisenssistä mansikoita kun käyttöehdot rajoittaa käytön minun kohdalla vain yhteen käyttäjään.

Sen sijaan että Netflix kusee nyt about kaikkien käyttäjiensä muroihin, olisivat voineet esim. tarkkailla kuinka monella laitteella ja mistä sijainneista porukka käyttää yhtä tiliä. Sitten jos näyttää siltä että käyttäjiä on enemmän kuin neljä niin olisivat alkaneet sellaisille tileille iskeä kapuloita rattaisiin.

Joka tapauksessa noi Netflixin nykyiset säännöt ja hintavaihtoehdot on typerät ja sinkkutalouksia syrjivät. Se on tietysti Netflixin oma asia miten ne paskansa hinnoittelee, mutta onneksi voin äänestää lompakolla surkeaa kohtelua vastaan ja hankkia samat sisällöt muualta ilmaiseksi. Jos Netflix haluaa vielä joskus minulta rahaa niin voivat miettiä mikä meni vikaan ja miten voisi hinnoitella palvelun järkevämmin, ja millaista sisältöä palvelussa pitäisi olla.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
700
Onko suomessa tarjolla se aiemmin mainittu mahdollisuus jossa voi maksaa muutaman euron lisää kuukaudessa ja saa lisättyä talouden ulkopuolisen käyttäjän tiliin?
Mä olen käyttänyt broidin tunnareita ja maksanut sille 5.5e/kk ja sillä on se paras paketti joten tuo on ollut ihan win-win tilanne kun mä olen saanut 4k halvalla ja sen tarttee itse maksaa vähemmän.
Jos täällä olisi mahdollisuus maksaa se 4$/e enemmän kuukaudessa ja jatkaa käyttöä kuten tähänkin asti niin 9.5e/kk olis edelleen mulle ihan ok hinta kun jos otan oman tilin niin se paskin 720p laatu kuitenkin maksaa jo sen 8e/kk.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 370
Onko suomessa tarjolla se aiemmin mainittu mahdollisuus jossa voi maksaa muutaman euron lisää kuukaudessa ja saa lisättyä talouden ulkopuolisen käyttäjän tiliin?
Mä olen käyttänyt broidin tunnareita ja maksanut sille 5.5e/kk ja sillä on se paras paketti joten tuo on ollut ihan win-win tilanne kun mä olen saanut 4k halvalla ja sen tarttee itse maksaa vähemmän.
Jos täällä olisi mahdollisuus maksaa se 4$/e enemmän kuukaudessa ja jatkaa käyttöä kuten tähänkin asti niin 9.5e/kk olis edelleen mulle ihan ok hinta kun jos otan oman tilin niin se paskin 720p laatu kuitenkin maksaa jo sen 8e/kk.
Jatkossa Tupla- ja Perhepakettiin vois lisätä lisäjäsenen, jonka hinta 3,99€.

Netflix on kyllä jo pitkän aikaa ollut tilattuna ihan vaan vanhojen hyvien aikojen kunniaksi eikä sieltä ole löytynyt katsottavaa pitkään aikaan. Nykyinen perhetilaus jaettu kolmelle perheelle.

Eilen katsoin puolitoista jaksoa Fubaria ja totesin tuon olevan aivan käsittämätöntä kuraa.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 269
Taitaa nyt julkaisuun tulevat sarjat olla korona-ajan tuotoksia ja jotenkin se näkyy lopputuloksessakin. Siellä on maskit päässä hikoiltu kuvauksissa ja muualla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 664
Jos maksulliseen lisenssiin kuuluu neljä samanaikaista käyttäjää (neljä samanaikaista ruutua ja neljä erillistä käyttäjäprofiilia yhden käyttäjätunnuksen alla) niin ei pitäisi olla mitään väliä onko ne kolme muuta käyttäjää tässä samassa kämpässä kuin minä vai sadan metrin päässä naapurissa.
Netflixin näkökulmasta nuo eivät ole sama asia muutamastakin syystä.

Ensinnäkin, 4 saman perheen käyttäjää kuluttavat luultavasti vähemmän kasitaa kuin neljä toisistaan riippumatonta käyttäjää eri talouksissa. 4 perhekäyttäjää on luultavasti 2 aikuista ja 2 lasta, jotka välillä katsovat yhdessä sisältöä, välillä ehkä 2 eri streamia yhtä aikaa ja usein kukaan näistä ei katso mitään kun perhe tekee jotain muuta. Veikkaan, että perhe kuluttaa paljon vähemmän kaistaa.

Toiseksi, kyse on markkinoinnista ja rahan tekemisestä, Netflix on laskenut, että tulee kannattavammaksi tarjota vain vähän kalliimpi tilaus perheille ja sallia 4 käyttäjää, kuin yrittää saada kaikki neljä ostamaan omat tilauksensa, mikä varmaan olisi se lähtökohta. Käytännössä on hyvin vaikea pakottaa jokainen ostamaan omat tilauksensa, joten kalliimpi perhetilaus on tapa saada edes hiukan enemmän liikevaihtoa perheistä. Se, että sitä on käytetty myös kaverien kanssa jakamiseen ei muuta tilannetta. Netflixille on ollut järkevää kasvattaa ensin markkinaosuutta voimakkaasti ja sitten kun massaa on paljon, tiukentaa ehtoja ja koettaa saada enemmän tilaajia.

Itse maksan erittäin mielelläni 4k-tilauksen ja musta on vain hyvä, jos vapaamatkustajien määrä vähenee. Mutta jaloilla äänestäminen on sallittua, joten jos ei Netflixistä halua maksaa niin tilaus hiiteen vaan. Hyvä sisältö kyllä saa ihmiset myös palaamaan.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 868
Twiittiin liittyen, se on Netflixin julkaisemaa markkinointia sosiaalisessa mediassa.
Eipä tämä minnekään johda, osa irtisanoo, osa kikkailee edelleen. Mutta muistutanpa kuitenkin että kyseinen twiitti-ketju on mainostanut Love-sarjaa ja sisältynyt mm. tällaiset ns. lausunnot "Love is chemicals." ja "Love is a pain in the butt." joten eihän sitä kukaan voi vakavissaan ottaa virallisena ilmoituksena että jakaminen kotitalouden ohi on sallittua.

Toki minustakin olisi hienoa jos perustiliin voisi lisätä halutun laadun ja käyttäjät valmiiden konfiguraatioiden sijaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
378
Tuo 17€ siitä että kahden hengen talous saa 4k mahdollisuuden on ihan vittuilua ja kytkykauppaa. Miksi ei voi olla mahdollisuutta esim. yhden laitteen katseluun 4k laadulla? En ikipäivänä tule maksamaan tuota hintaa varsinkin jos jakaminen on kielletty (maksaisin 4 rinnakkaisen streamin katsomisesta mutta ikinä ei ylittyisi kahden rinnakkaisen katselijan käyttö).
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 291
Alusta asti olen ollut Flixin tilaaja katkeamatta, mutta nyt saa loppua koska käytän itse niin vähän. Ainoa syy miksi en ole perunut jo aiemmin on ollut kroonisesti persaukisen opiskelija-veljen sponssaus, mutta kerran hänkään ei enää saa kohta katsoa, niin eipä tuo tilausta ole enää mitään syytä roikottaa.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 154
Rahaahan nää firmat tottelee, jos joku muutos aiheuttaa tilaajamäärien (tulojen) tippumisen niin korjausliikkeitä tulee jossain vaiheessa, ehkä, ellei olla vaan päätetty että syteen tai saveen mutta näin mennään. Paketit irti vaan niin alkaa näkyä myyvässä päässä, mikään muu niitä ei kiinnosta kuin tulos viivan alla.

Itse irtisanoin jo viime kesäkuussa hinnankorotusten jälkeen, ei ole kyllä hinnat laskeneet sen jälkeen koska riittävän monet on vissiin olleet edelleen valmiita maksamaan tästä sen rahan. Katotaan tippuuko tilaajamäärät tällä kertaa riittävästi jotta joku muuttuu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 664
Itse irtisanoin jo viime kesäkuussa hinnankorotusten jälkeen, ei ole kyllä hinnat laskeneet sen jälkeen koska riittävän monet on vissiin olleet edelleen valmiita maksamaan tästä sen rahan. Katotaan tippuuko tilaajamäärät tällä kertaa riittävästi jotta joku muuttuu.
Jos miettii että inflaatio huitelee jossain 8% korvilla, niin väistämättä suoratoistopalveluilla on hinnannostopaineita koska niiden kulut nousevat karkeasti inflaation tahtiin. Ja kyllä se inflaatio halutaan lopulta siirtää täysimääräisenä kuluttajahintoihin. 4k-tilauksen hintahan on Suomessa ollut 16e vuodesta 2019 lähtien eli aika pitkään. Vastavoimana on sitten markkinaosuuksien muutokset. Ei mitään hajua, miten se on Suomessa kehittynyt. HBO varmaan jäänyt Disneyn jalkoihin. Netflix yhä luultavasti kuningas.
 

LGS

Liittynyt
08.09.2019
Viestejä
16
Ad hominem
Ihmettelen aina kovasti sitä, kuinka näitä voittonsa pienen ihmisen selkänahasta repiviä jättiyrityksiä puolustelevia hyödyllisiä idiootteja löytyy jopa täältä.

Siis Netflixin hinnalla saat kaksi muuta vapaavalintaista ja vapaasti katseltavaa palvelua, mutta silti moni nöyränä kumartaa vain syvemmälle...

Amazon toki on muuten huomattavasti ikävämpi tapaus, paitsi tietysti Prime Videon osalta.

"Netflixin kilpailija Prime Video ei voinut vastustaa kiusausta, vaan muistutti Netflixiä tämän lupauksista jakamalla Netflixin oman tviitin tälle takaisin. Siinä Netflix sanoo ylpeillen, kuinka salasanan jakaminen on rakkautta. Samaan syssyyn Prime Video jakaa lupauksen, että sen sisältöjä saa katsoa kuka tahansa, jolla on tilaus sekä salasana."
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 664
Ihmettelen aina kovasti sitä kuinka näitä voittonsa pienen ihmisen selkänahasta repiviä jättiyrityksiä puolustelevia hyödyllisiä idiootteja löytyy jopa täältä.
Tämä ad hominem taisi olla kohdistettu puhtaasti mulle kun erehdyin ymmärtämään asiaa Netflixin näkökulmasta? Jätä noi idiootiksi haukkumiset väliin vaikka olisit itse asiasta eri mieltä. Kerron muutaman syyn kun kerran noin ihmettelet:
  • Netflixin kustannus ei tunnu missään omassa taloudessani. Jokainen tekee valintansa omista lähtökohdistaan. Minä en jätä Netflixiä katsomatta vain siksi että naapurille kustannus on liikaa. Kannatan lämpimästi jaloilla äänstämistä jos ei pidä palvelusta. Tai turhien kulujen karsimista jos oma talous on tiukoilla.
  • Ymmärrän jotain markkinataloudesta. Netflix pyrkii tekemään rahaa omistajilleen, ei asiakkaille. Se selittää monia ratkaisuja. Netflixiä voit sinäkin ostaa pörssistä jos koet sen hyväksi. (Tämä ei ole sijoitussuositus).
  • Vapaamatkustamisessa ei ole mitään puolusteltavaa ja sitähän moni yrittää hyväksikäyttää. En siis halua rahoittaa vapaamatkustajien katselua, joten hyvä jos niistä päästään eroon.
  • Netflix on olemassa, koska se tekee voittoa. Ilman hyvää taloutta ei tule uutta sisältöä ja parempaa laatua.

Siis Netflixin hinnalla saat kaksi muuta vapaavalintaista palvelua, mutta silti moni nöyränä kumartaa vain syvemmälle...
Koska suoratoistopalveluissa on eri sisältö. Jos haluat sisältöä, jonka saat vain Netflixistä, niin ei ole kauheasti mahdollisuuksia. HBO Maxista ei ole iloa jos haluat katsoa Stranger Thingsiä. Jos taas halvemmat piisaavat, niin siitä vain. Hienoa, että on tarjontaa kaikkiin makuihin. Ei kai kukaan pakota Netflixiä tilaamaan. Ei tätä kannata ottaa niin henkilökohtaisesti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 248
Vapaamatkustamisessa ei ole mitään puolusteltavaa ja sitähän moni yrittää hyväksikäyttää. En siis halua rahoittaa vapaamatkustajien katselua, joten hyvä jos niistä päästään eroon.
Mitä vapaamatkustamista se on jos tilaukseen kuuluu mahdollisuus striimata samaan aikaan neljällä laitteella ja tiliä käyttää max. neljä käyttäjää kolmella samanaikaisella laitteella kuten minun tapauksessa?
Riistoa sen sijaan on se, että parhaan kuvanlaadun saa vain tuohon neljän ruudun tilaukseen, jolloin tällaisella yksin asuvalla kolme neljäsosaa tilauksesta menee harakoille.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
818
Salaa toivon mielessäni, että "#cancelnetflix saisi samat mittasuhteet, kuin taannoinen #metoo ja pääsisivät miettimään Netflixin kabineteissa, että mites tämä nyt näin meni.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 664
Mitä vapaamatkustamista se on jos tilaukseen kuuluu mahdollisuus striimata samaan aikaan neljällä laitteella ja tiliä käyttää max. neljä käyttäjää kolmella samanaikaisella laitteella kuten minun tapauksessa?
Jos jako on tarkoitettu saman kotitalouden käyttäjille, niin se on vapaamatkustamista jos sitä jakelee kavereille, jotka eivät asu samassa kotitaloudessa.

A Netflix account is meant to be shared by people who live together in one household.
Selitin jo aiemmin, miksi Netflixin kannalta on täysin eri asia jakaa ne katseluoikeudet vapaasti vs. saman perheen sisällä.

Riistoa sen sijaan on se, että parhaan kuvanlaadun saa vain tuohon neljän ruudun tilaukseen, jolloin tällaisella yksin asuvalla kolme neljäsosaa tilauksesta menee harakoille.
No ei. Mikään ei mene harakoille. Netflix on hinnoitellut tuotteen niin, että 4k maksaa 16e. Ja sitten Netflix on hinnoitellut toisen tuotteen niin että 4 striimiä maksaa 16e. Ja sitten Netflix on yhdistänyt nuo tuotteet niin, että 4k:ta haluava saa ilmaiseksi 3 lisästriimiä. Ja 4 striimiä haluava saa ilmaiseksi 4k:n.

Tuo on ihan normaalia tuotteistusta ja firma miettii mitkä ominaisuudet on sellaisia että ihmiset haluavat niistä maksaa ja toisaalta mietitään kuinka monte erilaista tuotetta kannattaa valikoimassa olla. Jokainen lisätuote lisää kustannuksia.

Yhtälailla joku voisi haluta tuotteen, josta on kaikki sit-comit ja standup otettu pois. Tai kaikki kauhu. Tai ominaisuudet A, B ja C. Ja sitten valitetaan ettei juuri minun haluamaa mahdollisimman halpaa versiota olekaan tarjolla. Saa sitä riistoksikin kutsua, mutta on se vähän hassua.

Netflix siis pyrkii luomaan sellaisen tuotteistuksen, että rahaa tulisi maksimaalinen määrä. Ja se ei toteudu jos saa räätälöidä liikaa sitä pakettia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 664
Kun katselee miten paljon aivan uskomatonta ripulia Netflix on viime vuosina tuutannut pihalle, tätä on kyllä välillä aika vaikea uskoa...
Ei ehkä kannata pitää omaa makua kovin globaalina mittarina. Varmasti siellä on monentasoista kamaa, mutta ainakin itselleni myös tosi laadukasta ja viihdyttävää sisältöä, joka on pitänyt asiakkaana myös ihan viime vuodet. Ja välillä eteen tulee hyviä klassikoita joita syystä tai toisesta en ole katsonut tai haluan katsoa uudestaan. Mutta makuja on monia.
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Jos jako on tarkoitettu saman kotitalouden käyttäjille, niin se on vapaamatkustamista jos sitä jakelee kavereille, jotka eivät asu samassa kotitaloudessa.
Kyllä tässä mentiin perse edellä puuhun, en ole aivan varma että olenko ymmärtänyt asian väärin mutta pitääkö mökkiläisten nyt kerran kuukaudessa kantaa telkkari käymään kotona? Ja miten minun ja työpaikan koneeni.

"Katso missä tahansa"

Myönnän että yksi sukulainen on tiliäni käyttänyt, rahaa tästä en ole saanut ja kun kerroin että se katkeaa niin tokesi hänkin ettei ota omaa tilalle.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 154
Jos miettii että inflaatio huitelee jossain 8% korvilla, niin väistämättä suoratoistopalveluilla on hinnannostopaineita koska niiden kulut nousevat karkeasti inflaation tahtiin. Ja kyllä se inflaatio halutaan lopulta siirtää täysimääräisenä kuluttajahintoihin. 4k-tilauksen hintahan on Suomessa ollut 16e vuodesta 2019 lähtien eli aika pitkään. Vastavoimana on sitten markkinaosuuksien muutokset. Ei mitään hajua, miten se on Suomessa kehittynyt. HBO varmaan jäänyt Disneyn jalkoihin. Netflix yhä luultavasti kuningas.
Itsellä ollut tuo tupla/Full HD tilaus jonka tilaamisen aikaan olin Ruotsissa niin hinta tuli kruunuina ja oli noin kympin euroissa, mutta kun sielläkin hinta nousi viime kesänä samaan ~12 euroon kuin Suomessakin niin ei enää tunnu hintansa väärtiltä kun samalla rahalla saa HBO:n ja SkyShowtimen molemmat. Sitten kun vielä mukaan tulee tämä palveluiden pirstaloituminen ja katsottavat ohjelmat sirpaloituu eri palveluihin mutta hinta nousi nousemistaan niin mikäpä sitä laittaessa tilauksen katki ja katsellessa välillä mitä muualta tulee. Sitten kun näistä nykyisistä palveluista katsottava "loppuu" niin varmaan Netflix tulee taas joksikin aikaa takaisin, eiköhän sinne sitten ole taas muutaman kuukauden kk-maksujen verran uutta katsottavaa saatu.

Annetaan nyt sitten firmoille sitä mitä ne itse tilaa kun jokainen haluaa perustaa oman palvelunsa, joko myy palveluaan riittävän halvalla (kuten HBO ja SkyShowtime ainakin tähän asti kestoalennuksillaan) tai sitten vaihdellaan palveluita ja pistetään osa tauolle välillä.


Kyllä tässä mentiin perse edellä puuhun, en ole aivan varma että olenko ymmärtänyt asian väärin mutta pitääkö mökkiläisten nyt kerran kuukaudessa kantaa telkkari käymään kotona? Ja miten minun ja työpaikan koneeni.

"Katso missä tahansa"

Myönnän että yksi sukulainen on tiliäni käyttänyt, rahaa tästä en ole saanut ja kun kerroin että se katkeaa niin tokesi hänkin ettei ota omaa tilalle.
En tiedä onko tuosta kaikkia yksityiskohtia vielä julkaistu miten ne tuota asiaa tarkkailee ja miten homman "saa pelaamaan" mutta vahva mutu olis siihen suuntaan että jonkinlainen toissijainen vahvistuskeinokin on olemassa että saa omat laitteet toimimaan muuallakin kuin kodin sisäverkon wlanissa. Ehkä joku tilinhaltijan koodivahvistus tms. systeemi, samaan tapaan kuin nyt esim. linkkaat TV:n tiliisi. Ainakin jossain vanhemmissa asiaa käsitelleissä artikkeleissa muistaisin tällaista nähneeni tyyliin vahvistusta pyydetään jos laite ei ole käynyt X ajanjakson sisällä pääkäyttöpaikan wlanissa.

Tarkoitushan ei ole estää asiallisia käyttäjiä käyttämästä palvelua, vaan niitä oman talouden ulkopuolisia käyttäjiä. Jos jotain koodivahvistuksia kysellään Pekalta viikon välein kavereille jaettujen salasanojen takia niin se varmaan laskee innostusta jaella tunnuksia kavereille ja sukulaisille, tai saa maksamaan niistä lisämaksua, mikä on koko tämän harjoituksen tarkoituskin.

Itse olen yllättynyt että Netflix on tätä näinkin pitkään katsellut "läpi sormien" kun kuitenkin kyseessä on ollut käsittääkseni aika laajalle levinnyt ilmiö. No, tuotot laskee niin pitää alkaa tilkitsemään reikiä...
 
Liittynyt
16.10.2019
Viestejä
1 132
Riistoa sen sijaan on se, että parhaan kuvanlaadun saa vain tuohon neljän ruudun tilaukseen, jolloin tällaisella yksin asuvalla kolme neljäsosaa tilauksesta menee harakoille.
Yhtä lailla jos haluaa vaikka emolevyyn jonkin paremman ominaisuuden niin joutuu maksamaan enemmän ja samalla saa ominaisuuksia, joita ei tarvitse. Toki niissä tulee lisää materiaalikustannuksia, muttei läheskään yhtä paljon, mikä on noussut hinta. Eikä se serverikapasiteettikaan ilmaista ole... Muutenkin nuo yhden hinnan ihmeet ovat lähinnä sisäänheittohintoja ja/tai niitä subventoidaan rankasti, mitä Amazon oletettavasti tekee kun tarjoaa Primea ilmaiseksi monesti.

Eikä firmoja tarvitse suinkaan kumartaa, jos hinta on liian kova suhteessa saatuun laatuun niin voi ottaa halvemman tilausvaihtoehdon tai kilpailijan. Tai vaikka tehdä muuta vapaa-ajallaan. Itsekään en ole tilannut Netflixiä tänä vuonna kuin yhden kuukauden ja sekin oli se FullHD-taso, kun en katsonut sen kummempaa materiaalia sieltä, vaikka multa 4K-töllö ja Atmos-vehkeet löytyykin. Muuten olen tilannut muita palveluita yksi kerrallaan tai katsonut Blu-raytä. Tänään otan Primen seitsemän päivän kokeilun ja perään 30 päivää ilmaista Primea (jos kikka vielä onnistuu, onnistui vielä viime vuonna ainakin). (e: En ollut varma, toimiko tuo viikon ilmainen trial enää, joten otinkin suoraan 30 päivää ilmaista.) Joskus kesällä otan varmaankin 'flixin seuraavaksi ja silloin 4K-laadulla.

Mitä sitten itse haluaisin streamipalveluilta? Yhden ainoan palvelun, jossa on kaikki tarjonta. Olen mietiskellyt, että nykyiset palveluntarjoajat saisivat muodostaa jonkin koalition mikä tätä palvelua pyörittää, jota yhteisesti rahoittavat ja jossa siis kaikki sarjat ja leffat. Utopiaa, tiedän, mutta parempi kuin tämä pirstaloitunut meininki, jossa pitää pitää omaa kirjanpitoa, missä mikin sarja menee ja montako kautta kutakin sarjaa löytyy, että voi tilata kunkin silloin, kun siellä on tarpeeksi tarjontaa vähintään kuukaudeksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 664
Mitä sitten itse haluaisin streamipalveluilta? Yhden ainoan palvelun, jossa on kaikki tarjonta. Olen mietiskellyt, että nykyiset palveluntarjoajat saisivat muodostaa jonkin koalition mikä tätä palvelua pyörittää, jota yhteisesti rahoittavat ja jossa siis kaikki sarjat ja leffat. Utopiaa, tiedän, mutta parempi kuin tämä pirstaloitunut meininki, jossa pitää pitää omaa kirjanpitoa, missä mikin sarja menee ja montako kautta kutakin sarjaa löytyy, että voi tilata kunkin silloin, kun siellä on tarpeeksi tarjontaa vähintään kuukaudeksi.
Ja jos olisi yksi palvelu jossa on kaikki sisältö, niin voidaan vain miettiä sen pavelun tähtitieteellistä hintaa. Siis jos sitä sisältöä ei saa muualta. Voi olla että jossain vaiheessa tapahtuu konsolidoitumista, mutta se kyllä tulee sitten nostamaan hintoja.
 
Liittynyt
16.10.2019
Viestejä
1 132
Ja jos olisi yksi palvelu jossa on kaikki sisältö, niin voidaan vain miettiä sen pavelun tähtitieteellistä hintaa. Siis jos sitä sisältöä ei saa muualta. Voi olla että jossain vaiheessa tapahtuu konsolidoitumista, mutta se kyllä tulee sitten nostamaan hintoja.
Hmm, totta, mahdollista kyllä.
 

InarinIhme

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.01.2019
Viestejä
340
Ja jos olisi yksi palvelu jossa on kaikki sisältö, niin voidaan vain miettiä sen pavelun tähtitieteellistä hintaa. Siis jos sitä sisältöä ei saa muualta. Voi olla että jossain vaiheessa tapahtuu konsolidoitumista, mutta se kyllä tulee sitten nostamaan hintoja.
No en tiedä. Vaihtoehdot pysyy samana. Pirstaleinen-> Ei kellekkään rahaa koska piratismi. Yksi ja kallis-> piratismi.

Turha sitä on esittää high ground filosofiaa koska ihmiset menee sieltä mistä aita on matalin. Netflix löi tulille juuri siinä että se oli ainut ja sai muilta lisenssit joten nyt kun se ei ole ainut niin ihmiset on ruvennut palaamaan piratismiin ja vpn ansiosta jopa pienemmällä riskillä.

Syy ei ole asiakkaissa vaan juuri palveluntuottajissa.
 
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
1 601
Jotenkin täältä saa taas käsityksen että Netflix on jokaisen kansalaisen oikeus mahdollisimman halvalla. Ei ole. Älkää valittako ja maksaa tai perukaa tilaus. Niin yksinkertaista se on. Vaikka nämä ovat toki maksuasioita, niin sen voin paljastaa että ette juuri mistään jää paitsi perumalla tilauksen.
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 291
Jotenkin täältä saa taas käsityksen että Netflix on jokaisen kansalaisen oikeus mahdollisimman halvalla. Ei ole.
Ei täällä ole kukaan vaatinut mitään tuon suuntaistakaan ja tämä on ihan puhdasta olkiukkoilua.

Netflix on ensin +10 vuotta de facto sallinut salasanan jakamisen ja epäsuorasti kannustanutkin siihen. Nyt he sitten yksipuolisella ilmoituksella muuttavat tämän käytännön. Tämä on tietysti täysin heidän oikeutensa, aivan kuten asiakkailla on ihan yhtälailla täysi oikeus vittuuntua asiasta.

Älkää valittako ja maksaa tai perukaa tilaus. Niin yksinkertaista se on.
Niinhän ne tekevätkin, mutta miksi ei saisi myös valittaa? Lompakollaan äänestäminen on toki paras tapa, mutta kritiikin esittäminen ääneen on myös hyvä tapa varmistaa, että yritys varmasti ymmärtää mistä tyytymättömyys johtuu.

Vai pitääkö vaan kiltisti kumartaa, että syvä kiitos corporate-sama, saisinko toisen kiekan kuivana kakkoseen?
 
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
1 601
Ei täällä ole kukaan vaatinut mitään tuon suuntaistakaan ja tämä on ihan puhdasta olkiukkoilua.

Netflix on ensin +10 vuotta de facto sallinut salasanan jakamisen ja epäsuorasti kannustanutkin siihen. Nyt he sitten yksipuolisella ilmoituksella muuttavat tämän käytännön. Tämä on tietysti täysin heidän oikeutensa, aivan kuten asiakkailla on ihan yhtälailla täysi oikeus vittuuntua asiasta.



Niinhän ne tekevätkin, mutta miksi ei saisi myös valittaa? Lompakollaan äänestäminen on toki paras tapa, mutta kritiikin esittäminen ääneen on myös hyvä tapa varmistaa, että yritys varmasti ymmärtää mistä tyytymättömyys johtuu.

Vai pitääkö vaan kiltisti kumartaa, että syvä kiitos corporate-sama, saisinko toisen kiekan kuivana kakkoseen?
Oliko joku 17 euroa 4 henkilön tilaus tms? 4,25 euroa kavereiden kesken?
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Eilen katsoin puolitoista jaksoa Fubaria ja totesin tuon olevan aivan käsittämätöntä kuraa.
Minä en päässyt edes ekaa jaksoa loppuu. On kyllä pitkästä aikaa taas niin mahdottoman typerä sarja, joka lisäksi aliarvioi katsojan älykkyyttä joka käänteessä, ettei mitään rajaa. Tähän ei kannata käyttää sekuntiakaan.

Edit.
IMDB:ssä arvosana on näköjäään 6,5, jossa on vielä ainakin puoli numeroa liikaa.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 355
Ei ole kyllä mikään ihme, että jengi tilailee netflixiä maailmalta VPN kanssa kun firma yrittää kaikkensa pilatakseen käyttäjäkokemuksen :thumbsup: Henkilökohtaisesti menee samantein katkolle kun ekan kerran tulee blokkia reissuhommien takia.
 
Liittynyt
15.01.2020
Viestejä
343
Ei ole kyllä mikään ihme, että jengi tilailee netflixiä maailmalta VPN kanssa kun firma yrittää kaikkensa pilatakseen käyttäjäkokemuksen :thumbsup: Henkilökohtaisesti menee samantein katkolle kun ekan kerran tulee blokkia reissuhommien takia.
Sanoin äsken 15,99€ sopimukseni irti. Alkoi vituttamaan kun useamman kerran omalla profiililla pitänyt varmistaa talossani olevia televisioita omakseen:devilish:
Viimeksi eilen kun tulin illalla kotio, niin Netflix totesi ettei jo kahteen kertaan aikaisemmin todennettu tv kuulu talouteen..
Soitin asiakaspalveluun ja sieltä vastattiin suomeksi että palvelua on ainoastaan englanniksi saatavilla. Englantini ei ole niin vahvaa että olisin voinut hoitaa asian puhelimessa, joten menin chattiin hoitamaan asiani. Ensimmäiset ohjeet oli, että pitää tarkistaa ettei kukaan ulkopuolinen käytä Netflixiä. Totesin että kukaan ulkopuolinen ei kotonani ja muuallakaan tietämättäni käytä. Seuraavaksi olikin sitten että laitteet pitää buutata. Siinä vaiheessa sanoin että laitetaan sopimus poikki. Yllättävää että se onnistui täysin kivutta ja vahvistus tuli suomeksi saman tien spostiin. Siinä meni 10v asiakassuhde poikki..
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
818
Ilmeisesti Turkki ei ole ainakaan vielä tässä vaiheessa noiden anti-sharing maiden joukossa.
 

LGS

Liittynyt
08.09.2019
Viestejä
16
Ei ole kyllä mikään ihme, että jengi tilailee netflixiä maailmalta VPN kanssa kun firma yrittää kaikkensa pilatakseen käyttäjäkokemuksen :thumbsup: Henkilökohtaisesti menee samantein katkolle kun ekan kerran tulee blokkia reissuhommien takia.
Sama täällä. Sandman, Better Call Saul ja pari muuta kun on paketissa, niin se on sitten joka tapauksessa siinä.

Hupaisaa sinänsä kuinka minuuttien varoajalla päivystävillä lumihiutaleilla on yleensä aikaa raapustella täällä elämäntehtävänään lukuisia ja nolon pitkiä "perusteluita" (mutku Stranger Things!) Netflixin puolustamiseksi. Luulisi nyt jokaisella olevan vähän parempaakin tekemistä. huoh

Noh, nettosaajilla onneksi on jopa "varaa" Netflixiin ja aikaa todellakin riittää sen loputtoman ryönän läpikäyntiin, eikä tarvitse edes vaivata pientä päätään ulkomaanmatkojen, kesämökin tai kakkoskodin tilanteella. On ne onnekkaita...
 

kaarlos

Virallinen JimmZ-boikotoija
Premium-jäsen
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 533
Ihan kiinnostavan oloinen Arnold Schwarzeneggeristä kertova minisarja tullut Netflixiin. Suosittelen ekan kahden jakson perusteella.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Jenkkien sketsisarjat eivät kovinkaan usein uppoa, kun niiden huumori tuppaa olemaan ikävän usein lähinnä huutamista, sylkemistä ja kiusallisen pitkäksi venytettyjä jaaritteluita kiusallisista ihmisistä kiusallisissa tilanteissa. "I Think You Should Leave with Tim Robinson" ei ole poikkeus tuossa kaavassa, mutta jos tällaisesta tykkää, niin kannattaa vilkaista ja on siellä seassa muutama ihan oikeastikin hauska sketsi. IMDB-arvosana on peräti 8.0.


 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 664
Näyttää hyvin toimivan tuo rajoitus.
Netflix odottaa joitain perumisia, mutta sen mukaan muissakin maissa uudistus on ollut nettopositiivinen:

The company said that it expected some cancel reaction in the United States, but based on earlier rollouts in other countries, the policy change would result in acceleration in revenue growth and member base.

Eli eipä näytä ainakaan näiden tietojen perusteella Netflix ampuvan itseään jalkaan, vaan näyttää saavan enemmän tilaajia ja vähemmän vapaamatkustajia, joilla ei ole varaa maksaa tilauksestaan. Mutta kunnolla tuo selviää kun muutos on ollut tarpeeksi pitkään voimassa ja Neflix julkaisee viralliset luvut.

Lyhyt (n. viikon) lomareissu EU:n ulkopuolelle ei ainakaan aiheuttanut mitään ongelmia katsomiseen.
 
Liittynyt
03.06.2021
Viestejä
32
Voi iloa ja riemua. Nyt Netflix alkoi ahdistelemaan. Taloudessa kolme eri ulkoverkon IP:tä mobiilireitittimineen. Yksi IP maksettu staattiseksi ja kahdessa dynaaminen. Laitteina on kaksi Smart-TV:tä ja yksi nVidia Shield. Pihapiiri on iso (kaksi piharakennusta) ja mobiilineteille järkevä tarve.
Näillä kun Googlaa, niin sanoo hän yleensä, että sijaintisi on "Uusimaa" ja tätä staattista käyttäessä on aina "Helsinki".
Nyt pamahti pari päivää sitten seuraava ruudulle:

1.png

Eli vaihtoehtona tilata kalliimpi paketti.. Vai mitä tuo tarkoittaa?
.. tai merkata itsensä Matkatilaan. No, napsautin matkatilaan ja sitten tuli perään viesti:
2.png

Avasin linkin ja sivulle tuli näkyviin nelinumeroinen koodi, jonka avulla Netflix aukesi (väliaikaisesti). Sivulla kerrottiin koodin olevan voimassa oudon pitkät 15 minuuttia (tuossa ajassahan ehtii vaikka suihkussa- tai jopa lähikaupassa käymään).

3.png


Pahoittelen ekan kuvan laatua. Ei ollut käsillä parempaa laitetta, eikä jaksanut sohvalta nousta ja polvia kuluttaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 351
Voi iloa ja riemua. Nyt Netflix alkoi ahdistelemaan. Taloudessa kolme eri ulkoverkon IP:tä mobiilireitittimineen. Yksi IP maksettu staattiseksi ja kahdessa dynaaminen. Laitteina on kaksi Smart-TV:tä ja yksi nVidia Shield. Pihapiiri on iso (kaksi piharakennusta) ja mobiilineteille järkevä tarve.
Näillä kun Googlaa, niin sanoo hän yleensä, että sijaintisi on "Uusimaa" ja tätä staattista käyttäessä on aina "Helsinki".
Nyt pamahti pari päivää sitten seuraava ruudulle:


Eli vaihtoehtona tilata kalliimpi paketti.. Vai mitä tuo tarkoittaa?
.. tai merkata itsensä Matkatilaan. No, napsautin matkatilaan ja sitten tuli perään viesti:

Avasin linkin ja sivulle tuli näkyviin nelinumeroinen koodi, jonka avulla Netflix aukesi (väliaikaisesti). Sivulla kerrottiin koodin olevan voimassa oudon pitkät 15 minuuttia (tuossa ajassahan ehtii vaikka suihkussa- tai jopa lähikaupassa käymään).



Pahoittelen ekan kuvan laatua. Ei ollut käsillä parempaa laitetta, eikä jaksanut sohvalta nousta ja polvia kuluttaa.
No nyt tämä alkaa mitä tuossa reilu vuosi sitten pohdiskelin :hmm:

Mielenkiintoista kyllä, että miten tuo oikeasti tulee toimimaan täällä mobiiliverkkojen luvatussa maassa. IP-osoitteen mukainen sijainti, kun mobiiliyhteydellä on milloin missäkin, niin saattaa muksun tabletti olla Turussa kun olkkarin tv on Vaasassa. Ja sijainnin muuttumiseksi riittää, että napauttaa lentotilan päälle/pois. Mielenkiinnosta äsken testasin omalla luurilla naputella lentotilaa päälle/pois, niin oma luuri vaihtoi Helsinki -> Hollola -> Seinäjoki -> Vaasa -> Eura. Jos tässä pitää jatkossa jatkuvalla syötöllä olla todistamassa, että käyttääkö Netflixiä nyt tällä kertaa minä itse vai oma muksu tabletilla, niin lähtee Netflix tilaus katkolle ja sitten katsellaan vain Disney plussaa, HBO Maxia tai Amazon Primea.
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 096
Voi iloa ja riemua. Nyt Netflix alkoi ahdistelemaan. Taloudessa kolme eri ulkoverkon IP:tä mobiilireitittimineen. Yksi IP maksettu staattiseksi ja kahdessa dynaaminen. Laitteina on kaksi Smart-TV:tä ja yksi nVidia Shield. Pihapiiri on iso (kaksi piharakennusta) ja mobiilineteille järkevä tarve.
Näillä kun Googlaa, niin sanoo hän yleensä, että sijaintisi on "Uusimaa" ja tätä staattista käyttäessä on aina "Helsinki".
Nyt pamahti pari päivää sitten seuraava ruudulle:


Eli vaihtoehtona tilata kalliimpi paketti.. Vai mitä tuo tarkoittaa?
.. tai merkata itsensä Matkatilaan. No, napsautin matkatilaan ja sitten tuli perään viesti:

Avasin linkin ja sivulle tuli näkyviin nelinumeroinen koodi, jonka avulla Netflix aukesi (väliaikaisesti). Sivulla kerrottiin koodin olevan voimassa oudon pitkät 15 minuuttia (tuossa ajassahan ehtii vaikka suihkussa- tai jopa lähikaupassa käymään).



Pahoittelen ekan kuvan laatua. Ei ollut käsillä parempaa laitetta, eikä jaksanut sohvalta nousta ja polvia kuluttaa.
Olisiko tuon saanut kuntoon kun olisit klikannut tuota "Update Netflix household" namiskaa?
Täällä ohjetta asiasta:
Mutta ei kai tämä voi mitenkään toimia:
"HUOMAUTUS:

Verkkoyhteys tarkoittaa langatonta tai langallista verkkoyhteyttäsi. Jos sinulla on useampi Wi-Fi-verkko, saatamme liittää niistä vain yhden Netflix-kotitalouteesi. Jos haluat katsoa Netflixiä laitteella, joka käyttää eri palveluntarjoajan Wi-Fi-verkkoa tai jolla on toinen ulkoinen IP-osoite, sinua saatetaan pyytää vahvistamaan kyseinen laite osana Netflix-kotitalouttasi. Varmista, että asetat tai päivität Netflix-kotitaloutesi laitteella, joka käyttää suosimaasi tai eniten käyttämääsi verkkoyhteyttä."

Eihän sitä aina katso (saman) wifi verkon kautta Netflixiä edes yksi ihminen niin kuin @Mustang243 tuossa edellä ja aiemmin jo mietti.

Toisaalta lause
"Jos haluat katsoa Netflixiä laitteella, joka käyttää eri palveluntarjoajan Wi-Fi-verkkoa tai jolla on toinen ulkoinen IP-osoite, sinua saatetaan pyytää vahvistamaan kyseinen laite osana Netflix-kotitalouttasi."
antaa ymmärtää että kotitalous olisi kuitenkin myös laitekohtainen?
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 857
Olisiko tuon saanut kuntoon kun olisit klikannut tuota "Update Netflix household" namiskaa?
Täällä ohjetta asiasta:
Mutta ei kai tämä voi mitenkään toimia:
"HUOMAUTUS:

Verkkoyhteys tarkoittaa langatonta tai langallista verkkoyhteyttäsi. Jos sinulla on useampi Wi-Fi-verkko, saatamme liittää niistä vain yhden Netflix-kotitalouteesi. Jos haluat katsoa Netflixiä laitteella, joka käyttää eri palveluntarjoajan Wi-Fi-verkkoa tai jolla on toinen ulkoinen IP-osoite, sinua saatetaan pyytää vahvistamaan kyseinen laite osana Netflix-kotitalouttasi. Varmista, että asetat tai päivität Netflix-kotitaloutesi laitteella, joka käyttää suosimaasi tai eniten käyttämääsi verkkoyhteyttä."

Eihän sitä aina katso (saman) wifi verkon kautta Netflixiä edes yksi ihminen niin kuin @Mustang243 tuossa edellä ja aiemmin jo mietti.

Toisaalta lause
"Jos haluat katsoa Netflixiä laitteella, joka käyttää eri palveluntarjoajan Wi-Fi-verkkoa tai jolla on toinen ulkoinen IP-osoite, sinua saatetaan pyytää vahvistamaan kyseinen laite osana Netflix-kotitalouttasi."
antaa ymmärtää että kotitalous olisi kuitenkin myös laitekohtainen?
Nohuhu, niinpä! Eihän kaikilla ole edes wifiä kotona, jos on vaikka simkortit tabletissa, kännykässä, lisäksi voi olla erillinen mokkula tietokoneessa jos sellaista edes on
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 248
Hyvä huomio. Luulin sen tarkoittavan Netflix-diilin muuttamista, tms. Pitääpä kokeilla tota kun jaksaa. Olen silti alustavasti hieman skeptinen. :cool:
Se taitaa vaan vaihtaa sitä verkkoa jota Netflix pitää sinun pääasiallisena kotiverkkona. Se tietysti kannattaa vaihtaa siihen joka on päärakennuksessa käytössä, mutta piharakennusten omissa verkoissa se sitten kitisee tuota samaa asiaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
63
Itse katselen työreissuilla Netflixiä puhelimella, tabletilla tai AppleTV:n kautta jomman kumman laitteen hotspotissa. Repesi pelihousut navasta alaselkään kun en päässyt koko reissuviikkona katsomaan maksamaani Netflixiä. Oli muuten pitkät ja tylsät illat hotellissa. Aivan hanurista koko Netflixin pelleily. Tämä sinetöi homman ja ensimmäisestä vuodesta saakka voimassa ollut sopimus katkesi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 664
Itse katselen työreissuilla Netflixiä puhelimella, tabletilla tai AppleTV:n kautta jomman kumman laitteen hotspotissa. Repesi pelihousut navasta alaselkään kun en päässyt koko reissuviikkona katsomaan maksamaani Netflixiä. Oli muuten pitkät ja tylsät illat hotellissa. Aivan hanurista koko Netflixin pelleily. Tämä sinetöi homman ja ensimmäisestä vuodesta saakka voimassa ollut sopimus katkesi.
Mä kävin hetki sitten briteissä, olin toista viikkoa, eikä ollut kyllä mitään ongelmaa katsella Netflixiä. Ei tullut mitään kyselyjä missään vaiheessa. Läppärillä lähinnä katselin. Miksiköhän tuo joillain triggeröityy ja joillain ei?
 

jhu

Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
120
Omassa tilauksessa on kerran tullut tuollainen ilmoitus, kun perhetiliä toisessa osoitteessa käyttävä perheenjäsen avasi TV:n. Sille ei tehty mitään ja kun seuraavan kerran avasi Netflixin, niin kaikki oli taas ihan kuin ennen. Matkoilla ollaan parhaillaan eikä täälläkään mitään erityistä, paitsi normaali ilmoitus että tilille on kirjauduttu jossain muussa maassa.

Samassa yhteydessä kyllä havaitsi, että Skyshowtime on reissussa tehty paljon helpommaksi käyttää, kun luurista voi suoraan striimata televisioon kirjautumatta erikseen TV:n sovellukseen tai edes asentamatta sovellusta. Netflixissä on pakko kirjautua TV:n sovellukseen omalla tilillä ennen kuin voi katsoa mitään, mikä ei ole jaetussa TV:ssä mikään ideaali, koska pitää muistaa kirjautua ulos. Nytkin siinä TV:ssä oli joku saksalainen käyttäjä jättänyt tilinsä kirjautuneena sisään.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 627
Viestejä
4 197 129
Jäsenet
70 756
Uusin jäsen
FuriousJumper

Hinta.fi

Ylös Bottom