Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se näissä kierrätyssarjoissa ja -leffoissa häiritsee kun ei aina muista onko niitä nähnyt jo vai ei, ja aina ei muista JustWatchiin päivittää jokin katsotuksi. Mutta ihan ok leffahan tuo oli.Sonic 3 tullut myös tarjolle.
Jos tykkäsi aiemmista niin tykkää tästäkin ja mun mielestä tämä on paljon parempi mitä kakkonen.
Jos näiden leffojen suhteen on onnistunut pysymään pimennossa niin kannattaa myös katsoa eka puolisko lopputeksteistä sillä siellä on teaseri nelosesta.
Muakin vituttaa se kun nämä palvelut ei voi laittaa vaikka jotain pientä checkmarkia sen kuvan päälle kun olet edes aloittanut jonkun leffan tai sarjan.Se näissä kierrätyssarjoissa ja -leffoissa häiritsee kun ei aina muista onko niitä nähnyt jo vai ei, ja aina ei muista JustWatchiin päivittää jokin katsotuksi. Mutta ihan ok leffahan tuo oli.
Osa palveluntarjoajista toki jo tarjoaa sen tickin. Mutta tämä Netflixin tapa kysyä lopetettuani just sarjan 'haluatko katsoa sen uudelleen' tai viime viikolla katsottu leffa on suositusten joukossa on aika outoa palveluntarjontaa. Mutta se ei poista tätä kierrätysleffojen tai sarjojen ongelmia kun aina ei muista mistä paketista se on ( tässä tapauksessa) Netflixiin tullut ja oliko se kakkonen vai kolmonen( Sonicin tapauksessa) minkä viime vuonna katsoin. Ja kun löydän jonkun leffan joltain tarjoajalta uutuuksien joukosta enkä ole merkinnyt sitä JustWatchissa katsotuksi, puolen tunnin katsomisen jälkeen( ja usein toki jo aikaisemmin) muistankin jokaisen kohtauksen ulkoa. Selviää, että sehän olikin palveluntarjoajalla Y viime vuoden, tänä vuonna X:llä.Muakin vituttaa se kun nämä palvelut ei voi laittaa vaikka jotain pientä checkmarkia sen kuvan päälle kun olet edes aloittanut jonkun leffan tai sarjan.
Varsinkin joululeffojen suhteen tuo on mulle ärsytyksen aihe sillä mä olen varmaan niitä harvoja jotka aidosti tykkää niistä netflixin joululeffoista vaikka niissä on lähinnä aina se sama tarina jossa joku mimmi menee lomalle johonkin ja sattumalta löytää elämänsä rakkauden.
Onneksi olkoon. Lukemalla tuon tiedät melkein jokaisen joululeffan juonen
Noita kuitenkin tulee joku likemmäs 10 joka vuosi enkä mä voi muistaa nimeltä mitkä olen katsonut joten sitten tulee aina klikattua jotain ja näen, että se on jo katsottu.
Sekään ei auta miten ne leffojen ja sarjojen kuvat tuntuu vaihtuvan joka kerta kun käynnistän kännykkä sovelluksen joten niitäkään ei voi yrittää muistaa.
Usein netflix itse vielä suosittelee mulle jotain leffaa tai sarjaa jonka olen just edeltävänä päivänä katsonut.
Ja jatkuvaan, kuten muutamalla muullakin palveluntarjoajalla( mökinkävijän arkea vaihtaa kotiverkkoa paikasta toiseen aina parin päivän välein).Mitenkähän hyvin Netflix toimii, kun lapset on osan aikaa äidillään ja siellä mobiililaitteet tietenkin eri langattomassa tai mobiililla? Saattaa olla, että vanhempi katselee läppäriltäänkin. Että nariseeko palvelu tätä nykyä tällaisesta?
Alkaa olemaan kyllä tyyris tuo 4K vaihtoehto. Pääsääntöisesti yhdestä laitteesta katsottavassa taloudessa tuntuu aika suurelta tuo basicin ja premiumin hintaero, kun samalla maksaa usean käyttäjän mahdollisuudesta. Saahan tuohon premiumiin toki talouden ulkopuolelta 2 lisäjäsentä 4,99€/kk/hlö hinnalla eli periaatteessa kimppatilauksena kolmen tutun kesken saa hinnan tiputettua 10€/kk/hlö tasolle.Netflix on tehnyt uudet hinnankorotukset palveluunsa.
![]()
Kuinkahan paljon nämä hinnankorotukset lisäävät tuloja
Eihän vaan ole jotain VPN-yhteyttä käytössä?Kyllä se oli aika tämäkin tilaus lopettaa. Eikä syynä ole yksistään hinta, vaan myös se, että maksavaa asiakasta kiusataan. Edes kotona ei pysty Netflixiä katsomaan eri laitteilla, kun ei mukamas ole samassa kotitaloudessa. Jatkuvasti pitäisi olla kotitaloutta päivittämässä, että pystyy katsomaan toisessa huoneessa. Toi paska ei vaan mun mielestä toimi miten pitäisi.
Ei ole VPN käytössä.Eihän vaan ole jotain VPN-yhteyttä käytössä?
Ei muuten, mutta kun minä en ole nähnyt vielä kertaakaan missään perheen laitteessa minkäänlaista kyselyä tähän liittyen, vaikka laitteita käytetään milloin missäkin, myös lomilla/matkoilla. Käytössä on LG:n televisio, Chromecast ja useita puhelimia, tietokoneita ja tabletteja.
Olet onnekas. Meillä tulee välillä vähän väliä vaikka aika kiukkuisesti premiumista maksammekin. Ja noudatan heidän ohjettaan miten kotona ja mökillä tulisi liittää laitteen ns. kotiverkkolaitteiksi vaikka eri verkkoja käyttävätkin. Sama tosin parilla muullakin operaattorilla.Eihän vaan ole jotain VPN-yhteyttä käytössä?
Ei muuten, mutta kun minä en ole nähnyt vielä kertaakaan missään perheen laitteessa minkäänlaista kyselyä tähän liittyen, vaikka laitteita käytetään milloin missäkin, myös lomilla/matkoilla. Käytössä on LG:n televisio, Chromecast ja useita puhelimia, tietokoneita ja tabletteja.
Samsungin perustelkkaan saa edelleen lähetettyä. Harmillisesti kaikki älykkäämmät televisiot on päivittyneet ja tuo mahdollisuus on poistunut. Todella suuri huononnusPoistivat mahdollisuuden "lähettää" mobiililaitteesta televisioonkin jokin aika sitten, eli pitäisi joka helvatan telkkariin asentaa ja pistää omat tunnukset. Tosi kätevää jos vaikka vierailulla jossain taikka matkalla haluaisi hotellissa vaikka katsoa.
Ja puolustivat tuota tietoturvalla, tosi turvallista ku ny idiootit syöttää tunnuksiaan ties mihin telkkariin...
Vain todella vanhoilla laitteilla näköjään tuki, ku ei muuten toimisi.
Cast device or cast icon isn't showing in the Netflix app
Fix a missing Netflix cast icon. Learn why your device may not be compatible and how to check for network or setting issues on iOS, Android, and Chromecast.help.netflix.com
Onneksi toimii vielä muilla palveluilla.
Kasikaudella paranee kuvanlaatu. Ilmeisesti samaan aikaan tuotannossa tehtiin silloin muutoksia. Itsellä kasikausi menossa ja vakaasti harkitsen että jätän katsomisen siihen. Ysi- ja kymppikausien kuviot ei kiinnostanut aikoinaan yhtään eikä sitä vähää nyt. Kai se kelailemalla menisi. Harmi kun Atlantista eikä leffoja ole tullut Netflixiin.Tulipas aloteltua stargatea ja onpas Netflix tehnyt aivan järkyttävän kuvanlaatuvalinnan. Videolaatu 0.8 Mbps / 432 parhaimmillaan. Jos löytyisi alkuperäiset VHSsät niin varmaan pesisivät laadussa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.