Jatkossa Tupla- ja Perhepakettiin vois lisätä lisäjäsenen, jonka hinta 3,99€.Onko suomessa tarjolla se aiemmin mainittu mahdollisuus jossa voi maksaa muutaman euron lisää kuukaudessa ja saa lisättyä talouden ulkopuolisen käyttäjän tiliin?
Mä olen käyttänyt broidin tunnareita ja maksanut sille 5.5e/kk ja sillä on se paras paketti joten tuo on ollut ihan win-win tilanne kun mä olen saanut 4k halvalla ja sen tarttee itse maksaa vähemmän.
Jos täällä olisi mahdollisuus maksaa se 4$/e enemmän kuukaudessa ja jatkaa käyttöä kuten tähänkin asti niin 9.5e/kk olis edelleen mulle ihan ok hinta kun jos otan oman tilin niin se paskin 720p laatu kuitenkin maksaa jo sen 8e/kk.
Sopimukset ja hinnat
Katso, millaisia suoratoistosopimuksia Netflix tarjoaa ja paljonko Netflix maksaa.
help.netflix.com
Netflix on kyllä jo pitkän aikaa ollut tilattuna ihan vaan vanhojen hyvien aikojen kunniaksi eikä sieltä ole löytynyt katsottavaa pitkään aikaan. Nykyinen perhetilaus jaettu kolmelle perheelle.
Eilen katsoin puolitoista jaksoa Fubaria ja totesin tuon olevan aivan käsittämätöntä kuraa.