Kiitos tiedosta, pistänpä tilaukseenSaat voittoa tuon erotuksen. Uusi maksu alkaa vasta kuukauden jälkeen, mutta laatu päivittyy heti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos tiedosta, pistänpä tilaukseenSaat voittoa tuon erotuksen. Uusi maksu alkaa vasta kuukauden jälkeen, mutta laatu päivittyy heti.
Eilen tuli puolihuolimattomasti testattua tämä aiemmin keskusteluttanut Turkki-kikkailu, jolla sai UHD-sopparin n. 5,6e / kk.
En ota kantaa homman moraalisuuteen, mutta omalla katselukäyttäytymisellä Suomihinta oli kynnyskysymys.
- Pohjalla vanha normaali Suomi-tili, joka ollut tauolla muutaman kuukauden. Tilillä tallessa maksutiedot, puhelinnumerot yms.
- VPN-yhteys Turkkiin (NordVPN, 7 päivän trial)
- Netflix-sovelluksen kautta sisään ja tilaus uusintaan (UHD hintaan 54,99 TL / kk), ei kikkailuja, ei ongelmia
- VPN poikki, poistoon ja triali peruutukseen
- Netflix toimii normaalisti ilman kikkailuja ja sopparin tiedoissa hinta on tuo 54,99 TL toistaiseksi
Jos moraalisuus mietityttää, lopputulos on sama jos sattuu Turkin reissulla aktivoimaan Netflixin..
Hmmm.. Tämä alkoi kiinnostamaan itseäkin. Tohon riittää että liittää vain jonkun ramdom osoitteen turkista? Ei ole aikaisempaa kokemusta noista VPN kikkailuista..
Ja onnistuuko tuo vaikka tilaus on jo voimassa vai pitääkö pitää jokin tauko? Tuolla saattaa myös tuon myötä olla eri ohjelmia kuin Suomen Netflixissä?
Mulla tosiaan oli aiemmin käytössä ollut tili, joka ollut hetken tauolla. Ei tarvinnut syöttää osoitteita, puhelinnumeroita, maksutietoja tms. uudestaan, koska ne oli jo joskus aiemmin syötetty ja olivat tosiaan ihan kotimaisia.
Ohjelmat määräytyy sen maan mukaan missä katsot, eli ihan normaali Suomen ohjelmisto.
Vanha tilaus ei voi olla päällä, eli vähintään yhden päivän katko tilausten väliin.Okei, kuulostaapa aika helpolta. Ainoo vaan että pitääkö tuo tilaus laittaa jonkinmoiselle tauolle. No katsotaan.
Kokeilin tätä samaa, mutta kun jatkoin tilauksen loppuun (android-sovellus) niin se ilmoitti että maksutiedot ovat vanhentuneet (paypal-maksu käytössä) ja pitäisi syöttää uudet maksutiedot. Tähän pystyi syöttämään maksukortin tiedot, mutta ei hyväksynyt kortin cvc-numeroa, en siis saanut aktivoitua tilausta.Eilen tuli puolihuolimattomasti testattua tämä aiemmin keskusteluttanut Turkki-kikkailu, jolla sai UHD-sopparin n. 5,6e / kk.
Ainakin, jos maksukortti uusiutuu, niin joutuu yhden kuukauden maksaan Suomihintoja, että saa uuden maksukortin rekisteröityä netflix tilille. Sitten kun uusi maksukortti rekisteröity ja tilaus päättynyt, niin voi tehdä ton Turkki kikkailun.Kokeilin tätä samaa, mutta kun jatkoin tilauksen loppuun (android-sovellus) niin se ilmoitti että maksutiedot ovat vanhentuneet (paypal-maksu käytössä) ja pitäisi syöttää uudet maksutiedot. Tähän pystyi syöttämään maksukortin tiedot, mutta ei hyväksynyt kortin cvc-numeroa, en siis saanut aktivoitua tilausta.
edit: Tai hyväksyi kyllä cvc:n, mutta jatka-nappia painaessa palasi takaisin kortin tietojen syöttöön ja cvc-kenttä oli tyhjä varmaankin turvallisuussyistä. Anyway, ei siis antanut syöttää uuden kortin tietoja, ja jostain syystä vanha paypal-maksu (joka vielä kuukausi sitten toimi) ei enää kelvannut. Tiedä sitten pitäisikö oletus-maksutapa olla luottokortti (ja tiedot valmiina sisällä) jotta se menisi suoriltaan läpi.
Tästä ketjusta olen lukenut muutamankin kerran että Paypal on vetäytynyt Turkin markkinoilta joten jos turkkilaisena olet tilaamassa veikkaisin sitä syyksi.Joo niin se varmasti menee. Ihmettelen vai tuota että miksei paypal-maksu toimi.
Aivan, sehän selittääkin.Tästä ketjusta olen lukenut muutamankin kerran että Paypal on vetäytynyt Turkin markkinoilta joten jos turkkilaisena olet tilaamassa veikkaisin sitä syyksi.
Miten sait sen Nordvpn seitsemän päivän kokeilun kun itelle ei tarjoo missään?Eilen tuli puolihuolimattomasti testattua tämä aiemmin keskusteluttanut Turkki-kikkailu, jolla sai UHD-sopparin n. 5,6e / kk.
En ota kantaa homman moraalisuuteen, mutta omalla katselukäyttäytymisellä Suomihinta oli kynnyskysymys.
- Pohjalla vanha normaali Suomi-tili, joka ollut tauolla muutaman kuukauden. Tilillä tallessa maksutiedot, puhelinnumerot yms.
- VPN-yhteys Turkkiin (NordVPN, 7 päivän trial)
- Netflix-sovelluksen kautta sisään ja tilaus uusintaan (UHD hintaan 54,99 TL / kk), ei kikkailuja, ei ongelmia
- VPN poikki, poistoon ja triali peruutukseen
- Netflix toimii normaalisti ilman kikkailuja ja sopparin tiedoissa hinta on tuo 54,99 TL toistaiseksi
Jos moraalisuus mietityttää, lopputulos on sama jos sattuu Turkin reissulla aktivoimaan Netflixin..
Miten sait sen Nordvpn seitsemän päivän kokeilun kun itelle ei tarjoo missään?
Joo IMDB-pisteytys oisi loistava tuolla, tulee uuden katsottavan kohdalla googleteltua joka tapauksessa pisteet sieltä.No ei nyt sentään ihan niinkään, eli kyllä se yrittää tarjota sieltä sellaistakin materiaalia mikä voisi osua käyttäjän makutottumuksiin niiden annettujen arviointien perusteella. Ikävä kyllä se algoritmi tuntuu olevan aika huono siinä.
IMDB-pisteiden näyttäminen olisi loistava lisä, mutta se saattaisi paljastaa suoraan liian monen tittelin kohdalla, että se Netflixin 97% suositus onkin ihan viturallaan.
Et voi Turkista tilatessa enään muuttaa maksuvaihtoehtoja tai kokeilla muita kortteja. Se toimii jos olet aikaisemmin tilannut suomesta käsin, irtisanonut ja sitten tilaat Turkista VPN:llä koskematta maksuvaihtoehtoihin.Ei toimi Turkin kikkailu enää, ainakaan minulla. Kahta luottokorttia kokeillut ja ilmoittaa "There appears to be a problem with the payment method you are trying to use." Myös lahjakortti ilmoittaa "The code entered is not valid.".
Argentiinassa "Sorry, something went wrong. Please try again later."
Itsellä on kortti vanhenemassa parin kuukauden päästä. Tein aikoinaan täysin uuden tunnuksen VPN:nää käyttäen Turkin kautta ja silloin onnistui suomalaisen pankkikortin lisääminen tilin tietoihin kun lahjakortin saldo loppui. Saa nähdä miten tässä käy kun yritän lisäillä uutta korttia lähitulevaisuudessa.Et voi Turkista tilatessa enään muuttaa maksuvaihtoehtoja tai kokeilla muita kortteja. Se toimii jos olet aikaisemmin tilannut suomesta käsin, irtisanonut ja sitten tilaat Turkista VPN:llä koskematta maksuvaihtoehtoihin.
Todella hyvä kausi oli.Sex Educationin kolmoskausi on tullu Netflixiin.
Ei ole rajoituksia päällä ollut ainakaan vuoteen. Tuosta sarjasta en osaa sanoa, eikä jaksa tarkistaa.Minkälainen netflixin kuvanlaatu nykyisin on? Onko bitrate samaa kuraa kun koronan alkuaikoina kun sitä reilusti laskettiin?
Onko Into the Nightin kakkoskausi UHD/HDR?
Onko Into the Nightin kakkoskausi UHD/HDR?
Pari jaksoa takana, vaikuttaa ihan kiinnostavalta sarjalta. Vaikea arvioida vielä tässä vaiheesa mitä käänteitä sarja ottaa, mutta alustavasti tuntuu sotkevan draamaa ja kauhua.
Tämä oli kyllä ehtaa Flanagania. Alkoi vähän hitaasti, mutta kolmosjaksossa alkoi jo vauhdittua. Vahva suositus Hill Housen/Bly manorin faneille.
Onko kauhuelementit enemmän ahdistavuudessa / jännityksestä vai runsaassa jumpscaren käytössä? Kiinnostas hieman tuo, mutta vihaan leffoja / sarjoja jossa kauhu luodaan pelkkien jumpscarejen varaan.Tuli ahmittua viikonloppuna tämä. Oli kyllä aivan timanttista kamaa - juonen ydin on hemmetin kekseliäs ja kuten sanoit, sarjan edetessä juonikuvion sisuksia alkaa paljastua enemmän ja enemmän vähän kerrassaan. Oli kyllä omalta osaltani ihan 5/5 tämä.
Sama. Kaikenlaiset säikyttelyt ovat vain halpa keino kiertää kirjoittajan mielikuvituksen puutetta. The Shining on hyvä esimerkki kauhusta, jossa ei tarvitse liikaa säikytellä. The Others oli myös hyvä tässä mielessä.Onko kauhuelementit enemmän ahdistavuudessa / jännityksestä vai runsaassa jumpscaren käytössä? Kiinnostas hieman tuo, mutta vihaan leffoja / sarjoja jossa kauhu luodaan pelkkien jumpscarejen varaan.
Onko kauhuelementit enemmän ahdistavuudessa / jännityksestä vai runsaassa jumpscaren käytössä? Kiinnostas hieman tuo, mutta vihaan leffoja / sarjoja jossa kauhu luodaan pelkkien jumpscarejen varaan.
Itse taas en syty yhtään yliluonnolisuuksista. Ei pysty samaistuun tilanteeseen.Näitä kommentteja lukiessa mulle tulee sellainen mielikuva, että tuo sarja olisi kuin mulle tehty sillä esim ekat kaks paranormal activity leffaa on mun mielestä parhaimpia kauhuleffoja ikinä.
Mulle hyvä kauhuleffa tai sarja on sellainen joka perustuu just siihen tunnelmaan ja psykologiseen kauhuun ja ns. säikyttelyjä ei ole oikeastaan ollenkaan.
Olenko olettamukseni kanssa oikeassa vai väärässä?
Paranormal activityt taitavat olla aika korkealla juuri tuolla mainitulla jumpscare-asteikolla.Näitä kommentteja lukiessa mulle tulee sellainen mielikuva, että tuo sarja olisi kuin mulle tehty sillä esim ekat kaks paranormal activity leffaa on mun mielestä parhaimpia kauhuleffoja ikinä.
Mulle hyvä kauhuleffa tai sarja on sellainen joka perustuu just siihen tunnelmaan ja psykologiseen kauhuun ja ns. säikyttelyjä ei ole oikeastaan ollenkaan.
Olenko olettamukseni kanssa oikeassa vai väärässä?
Paranormal activityt taitavat olla aika korkealla juuri tuolla mainitulla jumpscare-asteikolla.
Mä en oikeasti edes enää muistanut, että noissa olisi ollut jotain isompia säikyttelyjä sillä mulle parasta oli sen valvontakamera matskun katsominen ja usein mietein, että liikkuko joku oikeasti vai kuvittelinko vain. Yleensä se oli tuo jälkimmäinen kunnes jotain oikeasti tapahtui
Mulle siis parasta on juurikin painostava tunnelma vaikka mitään ei oikeasti tapahtuisikaan.
Tuon Midnight Massin tunnelma on enemmän sellainen surullinen ja unenomainen. Uskoisin että tuohon ehkä pettyy, jos lähtee katsomaan "kauhua". Ensisijaisesti tuo on ehdottomasti draama.
On se toki ihan hyvä sarja ja tuli katottua se läpi parilta istumalta. Se vaan olisi voinut olla vielä niin paljon parempikin. Tapahtumissa ja hahmojen käyttäytymisessä ja tarkoitusperissä oli aika paljon epäloogisuuksia ja osittain myös todella kehnoa näyttelyä (varsinkin VIP:t), mutta toisaalta suoraviivainen ja melkoisen raaka kuvaus pelasti monta muuta heikompaa osa-aluetta. Tuohan on korealainen leffa ja kulttuurierot selittävät jonkin verran toimintaa.Seuraavaksi kuitenkin squid game jonka suhteen olen aika optimistinen vaikka joku sitä pitikin jo yli hypetettynä.
Pari jaksoa takana, vaikuttaa ihan kiinnostavalta sarjalta. Vaikea arvioida vielä tässä vaiheesa mitä käänteitä sarja ottaa, mutta alustavasti tuntuu sotkevan draamaa ja kauhua.
Tämä on sääntö eikä poikkeus. Kaikissa, toistan, ihan kaikissa Koreasarjoissa kaikki länkkärinäyttelijät on ihan täyttä koiranpaskaa, eikä Squid Game tee tähän poikkeusta. Se on jo läppä Koreasarjaredditissä kun ne on vielä ne pari samaa ö-luokan länkkäriä jotka on kaikissa sarjoissa tekee kaikki länkkäriroolit. Ne on jopa niin huonoja aina että alkaa jo miettiä että osaako ne ohjaajat kertoa edes heille mitä haluavat kun se kielimuuri on kumminkin aikamoinen yleensä.On se toki ihan hyvä sarja ja tuli katottua se läpi parilta istumalta. Se vaan olisi voinut olla vielä niin paljon parempikin. Tapahtumissa ja hahmojen käyttäytymisessä ja tarkoitusperissä oli aika paljon epäloogisuuksia ja osittain myös todella kehnoa näyttelyä (varsinkin VIP:t), mutta toisaalta suoraviivainen ja melkoisen raaka kuvaus pelasti monta muuta heikompaa osa-aluetta. Tuohan on korealainen leffa ja kulttuurierot selittävät jonkin verran toimintaa.
Tämä oli vähän kuin pitkä Black Mirrorin jakso.