Minä olen antanut niitä alapeukkuja ihan vain siksi, kun olen toivonut että vastaavat jäisivät kokonaan pois suosituksista ja tilalle tulisi jotain parempaa. Siitä huolimatta siellä on välillä jotain "Mall Cop" -tason paskaa ja muuta tauhkaa.
Ja se mikä vielä enemmän ärsyttää, on se että palvelu suosittelee jatkuvasti leffoja ja sarjoja jotka on jo aiemmin katsonut ja/tai arvioinut. Ei luulisi olevan vaikeaa lisätä algoritmiin asetusta, ettei se suosittele sellaisia lainkaan, mutta ei vaan onnistu, vaikka tästä(kin) on vuosien ajan annettu palautetta Netflixille. Veikkaan, että joku lisenssisopimus vaatii heitä näyttämään tiettyjä titteleitä suosituksissa riippumatta käyttäjän tekemisistä.
Enkä nyt tarkoita edes sitä "Watch it again" -listausta, vaan näitä arvioituja/katsottuja titteleitä on jokaisessa kategoriassa.
Itse en ole koskaan tajunnut, mitä virkaa koko peukkusysteemillä on. Suosittelut ovat esimerkiksi olleet aina täysin arvottomia, ja olen vain ajoittain käynyt kaikki listat läpi.
Eihän tuolla Suomi-sivulla kovin paljoa kamaa muutenkaan ole kerralla tarjolla.
Jättääkö se sivusto jotakin näyttämättä minulle kaikilta listoilta noiden peukkujen perusteella, vai päteekö tuo tosiaan vain siihen totaalisen turhaan "Suosittelulistaan"?