jukeb0xi
Tukijäsen
- Liittynyt
- 30.10.2016
- Viestejä
- 312
Eka chattiaspa, George Romel, oli vaan että ota yhteys pankkiis jos ei toimi kortit. Mitään popuppia ei ole millä laittaa tiedot.
Toka, Pratibha, alko heti kyseleen maata ja että ei tu onnistuun. Tammikuussa -24 on estetty vääriä maa/kortti juttuja.
Mitään popuppeja ei oo.
Ja rupes suorastaan kuttuileen et ei muutu vaikka chattailee uusiks eri henkilöidenn kanssa ja alko copypasteileen edellisten chattien logeja.
No, mennään turgamen lahjakorteilla sit.
Ja sen popupin kautta sain vielä syksyllä laitettua tiedot.
Samat litaniat tuli täälläkin, vaikka ennen chattia laitoin varalta Turkin VPN:n päälle. Abdul lähetti vaan sähköpostiin linkin oman accountin sivulle, mistä lisätään maksutapa ja siinäpä se pakottaa vahvistamaan turkkilaisella puhelinnumerolla.
Yritin vielä kalastella, että sivu ei päästä minua eteenpäin, onko mitään muuta tapaa lisätä maksutapa ja selitteli että ei.
Noh katsotaan jaksaako yrittää vielä uusiksi toisen aspan kanssa vai olisko se aika lyödä NF tauolle.
Edit: Kokeilin vielä toista aspaa. Häneltäkään ei tullut popup-lomaketta vaan sama linkki ja suositteli vaihtoehtoisesti käyttämään lahjakortteja. Tuli mielenkiintoinen kommentti häneltä:
Kysyin vielä voisiko silti yrittää kortin lisäystä toisella tapaa ja vastaus:Netflix is aware of the situation and is monitoring it closely for the payment failure with credit and debit card payments for Turkey region. For now, the best option is to use a gift card as an alternative payment method.
I'm sorry as of now, the gift card use is the only option, we'll update you via email once the cards issue is resolved. Then you can update the card.
Viimeksi muokattu: