>>> ...ellei kaltaisesi punakit pääse vallalle
Neulanpistoja neulanpistoja... Ei. En minä ole punikki. Minä olen konservatiivi ja isoisäni jo vuosisadan alussa suomentama sukunimikin oli ruotsalainen. Minulla ei ole minkäänlaisia siteitä Venäjään tai Venäjälle. En ole edes koskaan käynyt siellä.
Minä olen kotosin Kemistä. Siellä olivat ihka aidot kommunistit vallassa. Ne ovat sitä väkeä, jotka aina ovat ottamassa muilta, ja antamassa tätä ottamaansa sitten muka eteenpäin. Samoin he aina sopivasti asemoivat itsensä siihen välimieheksi, joka sitä jakoa tekee, ja se jaon tuotos menee aina kahteen pinoon, koska pitäähän heidän saada myös osansa. Noita kun tarpeeksi kauan katselee, ne oppii tunnistamaan aina ja joka tilanteessa. Ne ovat niitä selittäjiä, miksi juuri Sinun olisi luovuttava jostain omastasi, jonka olet juuri vaivalla ja työllä itsellesi hankkinut.
Pidän vähän hupaisana, että joku päätyy ajattelemaan, että minä olisin punikki. Voisin luonnehtia, että "väärä johtopäätös."
Samoin silloin sitten oppi tunnistamaan valehtelemisen ja paskanpuhumisen. Myös institutionalisoidun sellaisen. Sitä oppi kuuntelemaan sanojen sisältöä, ja tekemään siitä sen katekismus käännöksen. Kysymään sen: "Mitä se on?"
===
Ainahan lehdistö on ollut surkeaa. Mitä enemmän niillä kirjoittajilla on ollut riesanaan ideologioita, sitä enemmän ne ovat sortuneet valehtelemaan. Tottahan minä aikoinaan huvitin itseäni lukemalla Kansan Tahtoa. Jutut olivat aivan Pahkasika tasolla. (Pahkasika oli muinainen vittuilu ja viisastelu lehdykkä, yhdenlainen teekkareiden vappujulkaisu ilman sitä vappua)
Hoksasin jo Eu:hun liittymisen aikana sen, että sen asian puolesta rummutettiin täysin kritiikittömästi. Tavan mukaan asia alkoi minua vituttamaan. Vähän silleen kun pakkosyötettävää hanhea vituttaa se, kun joku tunkee väkisten viljaa kurkusta alas. Ja nyt jäljestäpäin onkin sitten käynyt selväksi, että me olimme törkeän mielipiteen muokkaamis ohjelman kohteina. Yllätys yllätys.
Sama koskee nyt esim. tätä EU:n nykyistä "pakolais" -ongelmaa. Ongelmista ei saa tietoa virallisia lähteitä pitkin, koska tiedonvälittäjät ovat omine taustavoimineen vain PÄÄTTÄNEET, että meille kannattaa valehdella. Jopa ns. virallisillakin lähteillä on nykyisin omia agendojaan. Ne agendat eivät ole meidän suomalaisten etu. Agendahan on toinen ja siistimpi nimi tosiasioiden valikoinnille, jolla on jokin tarkoitusperä. Ennen tuota asiaa sanottiin valehtelemiseksi. Nyt tuollaista säädytöntä toimintaa opetetaan jo yliopistotasolla jonain media oppina. Minusta taas tiedonvälittäjälle riittäisi ihan vain se, että puhuisi totta.
NYT nämä samat tiedonvälityslähteet ovat taustavoimineen päättäneet, että meidän pitää ehdottomasti liittyä Natoon. Kaiken tässä elämässä opitun varjolla, minä ajattelen, että joskohan tämä(-kään) asia on nyt sitten ihan noin.
Huomaan kulkevani lehtikioskin ohitse, ja lukevani lööppejä, joiden perusteella voisi todellakin uskoa, että Suomi on jo sodassa Venäjää vastaan. Suomesta aika harva ihminen on oikeasti koskaan tavannut Putinia, saati sitten että hän olisi jakanut päässään olevia aikomuksiaan, haaveitaan tai suunnitelmiaan meidän kanssamme.
Kuitenkin: Jatkuvasti rummutetaan siitä, mitä Putin aikoo. Juttujen taso alkaa nyt olemaan jo sillä tasolla, että Putin syö pikkulapsia aamiaiseksi, sen jälkeen röyhtäisee, ja (huom!) röyhtäisee vielä pahalla ja demonisella tavalla, ja alkaa sitten suunnittelemaan ympärysvaltojensa valloittamista. Eihän se jätkä pysty kohta enää edes hengittämään, etteikö joku tulkkaa sitä hengitysääntä jotenkin pahaksi ja epämiellyttäväksi asiaksi.
Tämä tolkuton demonisointi on uponnut kuin mätään kukkoon osalle tämänkin palstan kirjoittajista. Putin ja putler sitä ja tätä ja tuota. Ja aina pahaa.
Minä näen nyt, että Venäjä ja Putin ovat aivan tarkoituksellisen mustamaalaus kampanjan vääristeltyä lähdemateriaalia, ja minä olen suomalaisena miehenä nyt tuon vääristelykampanjan kohde. Arkijärki sanoo nyt minulle, että minulle valehdellaan, ja minä ihmettelen syytä siihen. Hanhi on jo saanut riittävän suuren annoksensa viljaa, ja tunnistaa kyllä pakkoruokkijansa kädet. Hanhi ei tykkää noista käsistä. Kädet lähinnä vituttavat hanhea.
Tuossa Saramon tekstissä aika asiantuntevasti kerrottiin ja perusteltiin asioita, mitä Krimillä oikeasti tapahtui. Sen teon seurauksena vieraan sotilasliiton julkinen edustaja ja puolustaja sotatohtori Jantunen aloitti mustamaalauskampanjan Saramoa vastaan, nimitteli häntä julkisesti venäjätrolliksi, ja otti jopa yhteyttä hänen esimieheensä Tiitiseen saadakseen Saramon vaiennettua. Se, mitä ei tapahtunut, oli se, että noita Saramon väitteitä olisi pystytty kiistämään. Tämä oli se asia, minkä minä huomasin, ja painoin tämän asian mieleeni. Tiedotusvälineet ovat valehdelleet meille taas tästäkin asiasta, ja käyttävät nyt tuota Venäjän sotilaallista vastausta tunkeutumisyritykseen loputtoman vääristelevän uutisoinnin lähteenä. Putin valloittaa ja tappaa ja tuhoaa, ja tuntemattomien lähteiden mukaan syö myös niitä pikkulapsia. Jos et muuta tuosta ymmärrä, niin ajattele herran tähden edes niitä lapsia.
Aivan. Ja tätä suoranaista sontaa pitää suomalaisena miehenä sietää, kun aamulla aukaisee sanomalehden. Sitä pitää sietää, kun kulkee lehtikioskin ohitse ja lukee ne lööpit, ja sitä pitää sietää, kun illalla aukaisee television. Olo on tosiaan kuin pakkoruokitulla hanhella, joka on ruokintasession jälkeen vielä vittuillessaan heitetty viljasiiloon perseelleen istumaan ja odottamaan sitä seuraavan päivän pakkoannosta.
Jos minä nyt vähän pyristelen, niin eihän se vielä sentään sitä tarkoita, että minä olen epäisänmaallinen ruplilla ostettu venäjätrolli. Eihän? Kun en minä sitä todellakaan ole.
Suomi selvisi ikävistä neuvostoajoista ja niiden uskonnollista lähetyskäskyä muistuttavasta "menkää ja tehkää kaikki maailman työläiset kommunisteiksi" ajoista lähinnä sillä, että esitti ulospäin sangen kohteliasta ja kaivoi samalla raivopäisenä tätä maata sotilaslinnakkeeksi itselleen. Kaikilla laskentapöydillä myöhemmin nuo 900 000 miestä oli aivan pakko ottaa huomioon. Yli ei vain voinut ajatella kävelevänsä. Kun maailmaa ei voi oikeasti muuttaa, koska se on täynnä idiootteja, niin joskus ihan hyvä selvitymisstrategia on lähinnä hoitaa omat asiansa. Mutta hoitaa ne sitten hyvin. Ajatella itse, ja ajatella ihan vain puhtaasti omaa etuaan.
Lännen uutistoimistojen taustavoimat syöttävät meidän tiedotusvälineillemme oikeastaan aivan kaikki uutiset. Kun asiaan on nyt fokusoitunut, niin aivan kaikissa noissa uutisissa on jokin alla oleva agenda, jolla minuun ja myös Teihin yritetään vaikuttaa. Kun aiempi hienovarainen uutisointi ei näytä tuottavan tulosta, niin painetta on vain lisätty. "Uutisointi" saavuttaa yhä typerämpiä muotoja, jotka todellakin muistuttavat noita muinaisia Kansan Tahdon juttuja. (lyhyesti: AIVAN KAIKKI on porvareiden vikaa ja syytä. Myös se, että kissakin kuoli.)
Minusta suomalaisen miehen arkijärjen, tyyliin: talvi on tulossa, pitäisi ostaa autoon uusi akku, pitäisi nyt ihan varoitella meitä tästä jatkuvasta kampanjoinnista naapurimaata kohtaan. Noin ne aikaisemmatkin sodat on aina aloitettu ja muilla muuten maksatettukin. Kylvetty eripuraa ja valheita ja vastapuolta demonisoimalla ja sillä pelottelemalla muokattu mielipiteitä. Meitä halutaan nyt järkyttää, ja meitä halutaan nyt pelotella. Mitä enemmän tätä tehdään, sitä tarkemmin minä näitä asioita katselen ja huomioin. Olen havainnut, että mitään, mitä meille kerrotaan Venäjästä ja Putinista, ei ole oikein totta. Saman huomaatte Tekin, kunhan vain kohdistatte huomionne tähän asiaan. Uutisointi on koko ajan sellaista neulanpisto uutisointia. Aivan kaikki huomioidaan ja uutisoidaan se oletettu demonisuus ja oletettu pahuus edellä. Minusta tuo on pelkkää mielten myrkyttämistä. Arvotonta ja valheellista toimintaa, josta on totuus ja suoraselkäisyys kaukana.
Me olemme päästäneet nyt maahan ei suomalaisen ja ei suomen etua ajavan sotilasliiton informaatiovaikuttamiskeskuksen, ja se tekee suomalaisin voimin nyt vaikuttamista meidän keskuudessamme. Ei Venäjä noille pärjää, niiden uutisointihan on aivan infantiililla tasolla. En ole koskaan viitsinyt edes vilkaistakaan mitään Russian Today antia. Ei kiinnosta.
Se on alkanut suomalaisena reserviupseerina ja konservatiivisena patrioottina kiinnostamaan, kun joku koko ajan ja jokaisessa julkisessa sanakäänteessään tuota naapurimaata ja sen johtajaa demonisoi. Hommalle voisi nauraa ääneen ja tehdä nuo demonisoijat aivan naurettaviksi, mutta huolettaa aivan helvetisti, kun tuo pahantahtoinen propaganda leviää kuin muste paperissa. Propaganda siis sittenkin kuitenkin toimii. On olo, että noita musteläikkien levittäjiä on nyt pakko alkaa vastustamaan. Ne eivät ole hyviä ihmisiä, eivätkä niiden ajamat asiat ole hyväksi meille. Mikään maailman järki ei voi selittää alkeellisia kehitysmaita sotilaallisella ylivoimalla ja ilman mitään sodanjulistuksia pommittavaa sotilasliittoa hyväksi asiaksi, eikä mikään maailman järki voi selittää hyväksi asiaksi puhdasta vihanlietsontaa keskenään ihan hyvissä väleissä olevien naapureiden keskuuteen. Ne oikeasti hyvät välit näkyvät siinä yksinäisessä ruosteisessa aidassa siellä hiljaisessa metsässä. Se on helvetin tyhmä ja lähinnä täysin harhaan johdettu ihminen, joka ei tuota asiaa nyt tajua.
Nyt on aika herätä. Me olemme todella ikävän ja hellittömättömän vaikuttamisen kohteena koko ajan. Ja tuolla toiminnalla ei todellakaan ole mikään hyvä tarkoitus. MInä olen suomalainen ja suomessa koulutettu isänmaallinen upseeri. Minusta Nato käy matalan kynnyksen vaikuttamissotaa Venäjää vastaan koko ajan. Vanhojen oppien mukaan tietenkin Venäjää nyt syytetään siitä, mitä oikeasti ja todellisuudessa itse tehdään. Ei Venäjällä ole muuta kuin jokin Russian Today. Käykö joku suomalainen oikeasti imuroimassa jotain uutisia sieltä, korkeintaan muuta kuin jokin Bäckman? No sitähän minäkin. Venäläisten vaikuttamiset Suomeen ovat lähinnä sillä tasolla, että ne ihan ääneen kertovat, mistä ne tykkäävät ja mistä ne eivät tykkää omilla lähialueillaan. Öhh.. miten muuten tuo asia pitäisi hoitaa? Vihjailla kautta rantain ja käyttäen kiinalaistyylisiä vertauksia ja zen koaneja? Niitä sitten jokainen voisi tulkita ja selitellä aivan miten lystää ja omia tarkoitusperiään niihin vielä sitoen? Eihän venäläisiä helpompia poliittisia vastapelureita tai kumppaneita edes olekaan, kun ne heti iskevät vaatimuksensa pöytään. Kyllä noiden kanssa juttuun tulee. Ne asiat mitkä eivät sovi meille, ne vain ohitetaan. Ei syntynyt koskaan mitään yhteisiä sotaharjoituksia niiden kanssa tai mitään muutakaan Varsovan liiton meininkiä, vaikka vähäistä suurempaa pyrkyä heidän puoleltaan noihin olikin. Ei kun ei.
Ainahan maailmassa on vaikuttamista ja valtapolitiikkaa. Se mikä tässä nyt huolestuttaa minua niin kovasti (niin että minä jo hermostutan osan Teistä näillä liian pitkillä kirjoituksillani), on aito huoli tästä tiedottamis paineen jatkuvasta nostamisesta ylöspäin ja ylöspäin. Venäjää mustamaalataan nyt joka ainoalla rintamalla, ja aivan väärin ja jopa valheellisin perustein. Kysymys kuuluu, että mitä on tämän mustamaalaamiskampanjan takana? MIkä on sen tarkoitus? Kai nyt muutkin jo tämän asian huomaavat ja ovat tähän jo havahtuneet? Meidän välejämme meidän omaan lähiympäristöömme myrkytetään. Täällä on nyt irrallaan riidankylväjiä kuin Asterix sarjakuvissa konsanaan. (kai tuokin sentään kuuluu meidän yhteiseen kulttuuriperintöömme?) Kai Te nyt riidankylväjän ja riidankylvämisen tunnistatte?
Pakkohan tähän jatkuvaan julkiseen valehtelemiseen on nyt jo puuttua.
T -.-