Avaat pultit ja hiiren oikealla otat öljypohjan pois.Pistin männät ja en muistanut kiriä ennenkuin löin öljypohjan paikalleen. Nii eikö sitä öljypohjaa saa pois mitenkään? Näyttää vaan kampiakselin pultteja vihreinä.
Itse sain aurauskulmat mielestäni aika hyväksi sillai että vaan ajoin tiellä pieniä pätkiä välillä kulmaa säätäen niin kauan kunnes auto ei enää vetäny kumpaankaan reunaan.Ja aurauskulmia mietin itsekkin.
Kiitoksia tiedosta, itse tässä mietinkin että jaksaisiko ruveta kokeilemaan linuxilla. Mitään edes kohtuutehokkaita windows-koneita kun ei mulla satu olemaan...Olipa ilo huomata että Wine Staging versiolla peli toimii sujuvasti myös Linux maailmassa. Maailman valloitus alkakoon...
Miksi nykyään edes tehdään jotain windows only pelejä?Olipa ilo huomata että Wine Staging versiolla peli toimii sujuvasti myös Linux maailmassa. Maailman valloitus alkakoon...
No tämä. Koko eilisen illan yritin saada kuntoon, mutta meni vain pahemmaksi ja lopulta latasin tallennuksen uudelleen uutta yritystä varten. Auto on muuten ajokunnossa, venttiilit ja laturin hihnankin sain kohdilleen.Aurauskulmat kyllä perkeleen ärsyttävä saada kuntoon, puoltaa niin perkeleesti.
ryyppy päällä? tai sitten laturin hihna lähtenyt hemmettiin.Mun mielestä ne kulmat oli yllättävänkin helppo säätää. Ei vaan saa kauheesti pyörittää kerralla. Missäköhän voisi olla vika ku sain satsuman omasta mielestä hyvään kuntoon, kävi suht nätisti ja kulki suoraan. Lähdin käymään kaupalla ja vähän ennen kaupungin risteystä alkaa kone keittää ja auto jää siihen. Tuntuu myös että bensaa syö aika tehokkaasti.
Miten oot tuon pakun noin ruttuseks saanu
Kun pelissä ei ole pukkeja niin jotain oli kokeiltava, hyvin pysyy paikoillaan korien päällä.
Eihän tuo ole vielä edes rutussa. Voisin laitella jossain välissä kuvaa omasta Satsumasta kun nokka on kuin norsun vittu sen takia kun muutaman kerran bugas kivasti ja tämä ukko veti sen moottoritilan vähän isommaksi osasta kohtaa ja toisesta on vähän sisässä. Ruuvailin tuossa lamputkin "ilmaan".Miten oot tuon pakun noin ruttuseks saanu
Muutaman kerran on saattanut lipsahtaa metsän puolelle, aika helposti menee ruttuiseksi jos saa kaadettua katon kautta ympäri.Miten oot tuon pakun noin ruttuseks saanu
Pitää hakee hayosikolla, ei nouse paska-auton kyytiin.No mitäs helvettiä, menin hakemaan tuota ukkoa pubista paska-autolla, kävelin viereen niin se saatana heitti selälleen ja alkoi nukkumaan Mites tuon saa tuosta kyytiin?
Tällä metodilla itsekkin saanu ne aika helposti kuntoon. Muutamia kierroksia kerrallaan ja ajaa sen verran että näkee puoltaako jne.Itse sain aurauskulmat mielestäni aika hyväksi sillai että vaan ajoin tiellä pieniä pätkiä välillä kulmaa säätäen niin kauan kunnes auto ei enää vetäny kumpaankaan reunaan.
Ennakkomaksu toimii korjaamolla. Eli luottoa ei tipu.Joutuuko korjaamolle maksamaan heti? Vai saako sen samanlailla "piikkiin" ku kaupalta bensan?
^Tämä.unohtui ilmeisesti kiristää vaihde vivusto ja oli lentäny hevon kuuseen auton alta. eipä löytyny ei niin mistään. hinasin sit korjaamolle jos vaikka se sais uuden osan jostain ku itte ei löydä
Takapäässä on tukivarsien alla piilossa molemmin puolin yhdet jarrujuntturat. .Semmosta vikaa satsuman kanssa et liikkuu hetken hyvin mutta hetken päästä ei liiku yhtään. Viaksi osoittautui että jarrunesteet katoaa. Onko tuolla alustassa niitä ihmeen pultteja kun konehuoneen puolelta kaikki on kiinni? Eikä ole rahaa vierä jarrujen korjaukseen...
Mulla löytyi vivusto itekseen koti tieltä. monta kertaa kävelin kattelemassa ja poistuin pelistä. Seuraavan kerran ku ajoin autolla ni oli tielle ilmestynyt^Tämä.
Laturin remmi kadonnut, ei löydy enään mistään. Vein auton pajalle koneen täysremppaan, laittaako se koijari remmin koneeseen vai pitääkö sitä nyt käydä kaatsilta tonkimassa? En sieltä meinaan remmiä löytänyt.
Oon laturin remmiä hakenu vaikka mistä muttei löydy. Eikö se korjaamon tyyppi sitä asenna kun konerempan maksoin?Mulla löytyi vivusto itekseen koti tieltä. monta kertaa kävelin kattelemassa ja poistuin pelistä. Seuraavan kerran ku ajoin autolla ni oli tielle ilmestynyt
Aurauskulman säädin itse niin että otin sopivan kiintoavaimen valmiiksi käteen ja lähdin ajamaan. Mulla puolsi oikealle niin ajaessa pysähdyin välillä ja siirryin vänkärin puolelle ja kojelaudan läpi kurkotin säätämään kulmaa aina pykälä kerrallaan kunnes ei enää puoltanut nopeassa vauhdissakaan.Onko vinkkejä miten saisi aurauskulman säädettyä kohdilleen? Silmämääräisesti melkein mahdotonta. En ole vielä jakohihnaakaan kiristänyt. Tuntuu vinkuvan aika helvetillisesti. Täytyykö irroittaa mitä kaikkea kiristääkseen sen hihnan?
Mielestäni viriosia ei saa katsastuksessa olla ja vastaavasti vissiin esim. ovia ei tarvitse olla kiinni katsastaessa.Rindell nakkasi hylätyn katsastuspäätöksen kouraan ja vikalista näyttää seuraavalta:
-Seisontajarru
-Varoituskolmio
-Polttoainelinja
-Pakoputkisto
-Renkaat
Onko nyt niin, että noita postissa tilattuja osia ei saa katsastuksessa olla? Se selittäisi ainakin renkaat ja pakoputkiston. Seisontajarrun vika hieman mystinen, se nimittäin pitää auton ainakin paikallaan, voiko tuota säätää jotenkin vielä enemmän? Polttoainelinja, mistähän tätä kannattaisi lähteä paikantamaan? Ja eniten näistä ihmetyttää tuo varoituskolmio, saako jostain ostettua vai mistä se pitäisi tuonne autoon taikoa?
Itse käytin tätä.Mikäs olisi tällä hetkellä paras/yksityiskohtaisin autonrakennusguide?