My Summer Car

Kannattaa mennä ratsunin alle työkalusalkku kädessä. Hemmetti auto veti kauheen pompun ja nokka on ny solmussa. Mitään korinkorjaus työkaluja tässä ei taida vielä olla? :facepalm:

Jos meet tonne korjaamolle niin saattaa tulla kalliiks. Käy sitä ennen viemässä muutama puukuorma tai tyhjentämässä paskakaivo. Mukava laittaa auto kuntoon kun saattaa jopa jäädä vähän rahaa kaliaankin
:kippis:
 
Tajusin juuri että tämähän on vasta hieno peli. Tuli vahingossa vastaan youtubessa.
Pakko ostaa huomenna.
 
Satsuman sain pyörilleen. Jospa huomenna pistäis moottorin nippuun ja tilas lisämittarit ja huoran portaat :smoke:

Kiroilunappi on kyllä kätevä.
 
Onkos tuolle lietteelle jokin loppusijoitus paikka vai kipataanko vaan lähimpään ojaan tahi järveen? :cigar:
 
On kyllä haastava saada jarrut toimimaan. Kaikki mutterit on kiristetty mitä löytänyt oon, mutta ei vaan toimi. Jarrunestettä on laitettu eikä näytä vuotavan sitä..

Liikkeelle sain jo auton, käkkärillä pysähtyy hyvin :tup:
 
Jos paku kaatuu niin aika helppo tapa saada takas kun menee peräkonttiin ja työntää koria vasten.
 
Saako noita poliiseja mitenkään perästä? Koitin sellaista taktiikkaa että ajoin vastaantulevien kaistalla. Kun vastaan tuli auto, käänsin hieman oikealle ohi jolloin poliisit ajoi takanaolevaa päin. Aina ne sai mut kuitenkin kiinni. Lopulta maksoin sakot kun kuorma-auto kaatui tielle.
B74eiPT.jpg
 
Päivityksen myötä ilmestynyt Dirtiness-mittari. Punaisella heti kärkeen, sitä laskemalla vissiinkin saa kärpäset pois pörräämästä.
Mutta miten lie sitä lasketaan? Suihkua ei saa päälle, löylyt saunassa ei tee mitään ja pyykkiä ei voi pestä. Täytyy käydä vielä dippaamassa järveen.
 
Release notesin mukaan ainakin saunassa pitäs laskee, olisko siinä sit joku bugi..
-Added 'Dirtiness' meter to show when you should go to Sauna to get rid of the FLIES
 
Steamin forumilla joku kertoi, että siinä bugi tai ominaisuus, että se dirtinessin arvo menee suuremmaksi kuin palkki. Jos niin käy, niin täytyy saunoa ensin ylimääräiset pois, ennenkuin palkki alkaa laskea.
 
On kyllä haastava saada jarrut toimimaan. Kaikki mutterit on kiristetty mitä löytänyt oon, mutta ei vaan toimi. Jarrunestettä on laitettu eikä näytä vuotavan sitä..

Liikkeelle sain jo auton, käkkärillä pysähtyy hyvin :tup:
Sama ongelma, eilen vajaan tunnin hieroin jarruja enkä saanut kuntoon. Jarrunestesäiliö täynnä, seurasin jarruletkut läpi ja kiristin joka mutterin joka liittimestä, mutta ei tunnu vielä toimivan muu kuin käsijarru. Huomasin myös että poljin ei enää pelaa jarrua polkiessa, jossain vaiheessa säätelyä se kuitenkin liikkui van ei enää. Tekis välissä parit paskasäiliön tyhjennykset ja kokeilisi sitten uusin silmin tutkia ongelmaa lisää. :kahvi:
 
Tuostakin videosta mieleen, että lähtee vähän häiritsevän helposti henki. Heti ojaan ajamisesta seuraavana hengenlähtö. Saisi olla auton lunastuskuntoon ajamisen taso myös mukana.
 
Tuostakin videosta mieleen, että lähtee vähän häiritsevän helposti henki. Heti ojaan ajamisesta seuraavana hengenlähtö. Saisi olla auton lunastuskuntoon ajamisen taso myös mukana.

Huomasin illalla, että paku ei ole kovin vakaa 120km/h vauhdissa... Väistin rekkaa ja tuloksena kyljellään liukua puiden seassa. Hengissä selvittiin, ikkunan hajoitin, että pääsin ulos :vihellys:
 
Sama ongelma, eilen vajaan tunnin hieroin jarruja enkä saanut kuntoon. Jarrunestesäiliö täynnä, seurasin jarruletkut läpi ja kiristin joka mutterin joka liittimestä, mutta ei tunnu vielä toimivan muu kuin käsijarru. Huomasin myös että poljin ei enää pelaa jarrua polkiessa, jossain vaiheessa säätelyä se kuitenkin liikkui van ei enää. Tekis välissä parit paskasäiliön tyhjennykset ja kokeilisi sitten uusin silmin tutkia ongelmaa lisää. :kahvi:
Jos kerran nestettä ei vuoda ni Tarviikohan ne ilmata?
Tai onko polkimen pultti kiinni?
 
Jos kerran nestettä ei vuoda ni Tarviikohan ne ilmata?
Tai onko polkimen pultti kiinni?
Polkimen pultti on kiinni, samoin kaikki pultit/mutterit jotka löysin kun letkut kävin läpi, jollei sitten jossain piilossa ole mutteria jota ei näe kuin tietystä kulmasta. Ilmauksesta ei mitään käryä, voisihan sitä kokeilla pumpata jarrupoljinta jonkin aikaa..
 
Ei tarte ilmata, jokaisen jarruputken luona joka on renkaan lähellä oli muistaakseni mutteri :)
 
Alotin tänää uuden saven kun vanha kusi ihan täysin. Oon kävelemässä himaan kirkolta läpällä(auto puolessa matkaa koska ajoin 40 km/h vittu ojaan ja kuolin???) haen kahvia keittiöstä niin tuun huoneeseen niin mikäs muukaan kun joku ajanu päälle hiekkatiellä :( Nyt auto uusiks kasattu(nykyään menee enää joku 1.5-2h koko autohommaan. Pieni vinkki; menkää rekalla kauppaan, hiacella aivan hirveetä mennä.
 
Joo tolla kuorma-autolla pääsee perkeleen kovasti. Teli alhaalla ja lukot päällä tosi vakaa ajella hiekkatiet. Jos menee ojaan niin teliä ylös alas ja vaihteita vaihtelee edes takasin niin lähtee äkisti liikkeelle. Ei lähde heilumaan niinku paku ja jos joku ajaa päälle niin korkeintaan menee kyljelleen tai ojaan ja et kuole. Sitä en tiedä mitä käy jos toinen kuorma-auto ajaa suoraan keulaan. Kerran ajoin tuon puuhun ja auto pomppasi vaan taaksepäin. 120km/h tuon saa kulkemaan. Jarrujakaan ei tarvii kun laittaa kovasta vauhdista ennen risteystä pienen puolen päälle ja pitää kaasun pohjassa. Risteyksen jälkeen iso puoli takas ja pari kolme kertaa B:stä pienempää vaihetta silmään. Huvittavaa ajella tuolla kun noin voi tehdä.
 
Peruutin Hajosikon kylillä ojaan enkä saanut sitä irti. Onneksi sikaosasto oli täynnä kaljaa, vetäisin lärvit ja heräsin kotitilan laiturilta hemmetinmoisessa krapulassa. Nyt on saatanallinen nälkä, saa nähdä ehtiikö takaisin kylille ennen kuolemaa.
Vinkkinä kehittäjälle; tähän pitäisi saada taksi jolle soittaa, että pääsee kotiin (tai tarvittaessa mihin tahansa). Toki ensi pitäisi kävellä lähimpään puhelimeen.

leka autotallissa
Lada DLC:n mukana tulee kahden kilon hienosäätöleka sekä sirppi ja vasara venttiilien säätöä varten...


Tai sit ei :darra:
 
Mistähän tässä saa padi-ohjauksen toimimaan. On tuo xboxin wireless for pc käytössä enkä löytänyt mistään sitä?? Joku pro vois vinkata :)

Lisäksi en saanut keikkiössä uotua kaljakopasta kaljaa, en vaan ymmärrä miten se sen dokailee! :D Sain vain heiteltyä koria pitkin poikin.

Ja pakun sain käyntiin ja vaihdevipua runkattua mutta ei liikahtanutkaan. Millä sen käsijarrun oikein saa pois päältä? Z-näppäimestähän se kai pitäis lähteä mut paskat, jengaa vaan ottaa mutta matka ei taitu :D

Help anyone! Ja yks ilonpilkahdustkin. Repesin kun sain pakun radion päälle, voi luoja! Kunnon tunnelmankohottaja
 
Mistähän tässä saa padi-ohjauksen toimimaan. On tuo xboxin wireless for pc käytössä enkä löytänyt mistään sitä?? Joku pro vois vinkata :)

Lisäksi en saanut keikkiössä uotua kaljakopasta kaljaa, en vaan ymmärrä miten se sen dokailee! :D Sain vain heiteltyä koria pitkin poikin.

Ja pakun sain käyntiin ja vaihdevipua runkattua mutta ei liikahtanutkaan. Millä sen käsijarrun oikein saa pois päältä? Z-näppäimestähän se kai pitäis lähteä mut paskat, jengaa vaan ottaa mutta matka ei taitu :D

Help anyone! Ja yks ilonpilkahdustkin. Repesin kun sain pakun radion päälle, voi luoja! Kunnon tunnelmankohottaja
Ainakin DS4:lla riitti, kun asetuksiin vaan muokkasi ohjaimesta painikkeet haluamiinsa toimintoihin.

Kaljaa saa juotua painamalla F:ää.

Käsijarrun saa pois päältä hiirellä. Hiiren vasenta pitämällä ja hiirtä liikuttamalla liikkuu toiseen suuntaan ja oikealla toiseen suuntaan.
 
Halkoja näköjään voi tehdä helposti niin, että kun pistää pölkylle halon, kävelee sitä päin ja ottaa pinosta uuden. Se spawnii sen aiemman halon sisään ja molemmat halkeaa, eli kirvestä ei tartte.
 
Halkoja näköjään voi tehdä helposti niin, että kun pistää pölkylle halon, kävelee sitä päin ja ottaa pinosta uuden. Se spawnii sen aiemman halon sisään ja molemmat halkeaa, eli kirvestä ei tartte.

Ei tarvii kun hiirellä vähän tönästä sitä halkoo jotakin päin niin saa sen halki.
 
Onkos joku testiny savegamen talteen ottamista ja sit uudelleen siirtämistä pelin kansioon jos sattuu kuolemaan?
 
Ensimmäiset kaksi tuntia pelin parissa takana...

...Hiacen käynnistys ja liikkeelle saanti helvetinmoisen työn takana kun en löydä oikeaa näppäintä saadakseni käsijarrun pois. Auto vihdoin liikkeellä ja pölyn alta kaivetun DFGT:n nopea konfigurointi menun kautta. Seuraavat puoli tuntia etsitään kauppaa ja ilta alkaa hämärtämään kun Teimon kyltti vihdoin näkyy horisontissa. Tankki täyteen ja oluet konttiin nopiaan kun kauppiaalla on jo kiire avaamaan pubia. Kotimatka alkaa ja ensimmäisellä suoralla amis posottaa vastaantulijan kaistaa kahta sataa suoraan kohti, nopea väistöliike ja oma auto katollaan koivikossa. Noh henkihän siinä lähti ja eikun alusta.

Kaupalle ajaminen onnistuukin tällä kertaa jo vanhasta muistista ja päätän tästä rohkaistuneena valita nopeamman reitin kotiin. Käännyn hiekkatien risteyksestä tottakai väärään suuntaan ja sitten ollaankin aivan hukassa. Yö pimenee, kaljakori tyhjenee, sijainti on edelleen epäselvä ja jossain välissä matkaa poliisitkin pysäyttävät. Tankki hupenee uhkaavasti ja väsymys painaa. Vihdoin löytyvät tutut seudut ja satsuma pihalta lojumasta. Ulkona on jo pilkkopimeää ja talon ulko-ovi täytyy etsiä Hiacen ajovaloja apuna käyttäen. Sisällä etsintä jatkuu, tällä kertaa kohteena valokatkaisija. Katkaisinta ei löydy, mutta eteen tulee vessan ovi. Nopea tallennus ja tästä onkin hyvä jatkaa illemmalla! :comp:
 
Ainakin DS4:lla riitti, kun asetuksiin vaan muokkasi ohjaimesta painikkeet haluamiinsa toimintoihin.

Kaljaa saa juotua painamalla F:ää.

Käsijarrun saa pois päältä hiirellä. Hiiren vasenta pitämällä ja hiirtä liikuttamalla liikkuu toiseen suuntaan ja oikealla toiseen suuntaan.

No nyt sain pakun liikkeelle. Mutta missäs kohtaa saitkaan noi padin asetukset muutettua? Nimittäin sun ohjeilla sain nyt pelin sisällä osan napeista vaihdettuapadille, mutta esim kääntyminen oikeaan ja vasempaan ei ole ollenkaan koko valikossa. On vain se millä siirrytään sivusuunnassa vasemmalle tai oikealla, kääntymistä ei löydy. Vai onko niin että itse ukon liikuttamista ei saakaan padille? Vain autoilun? :)
 
Miten tuo pakoputkisto pitäisi saada kiinni? Tein pelin Wikin ohjeiden mukaisesti kaiken ja kaikki osat ovat myös kiristettyinäkin, mutta jos peli ylipäätään antaa yrittää asentaa putkiston, niin se tippuu välittömästi irti - olipa auto sitten tallissa ylös tunkattuna tai ulkona samalla tavalla. Traktorilla nostettunahan sen ei kaiketi pitäisi edes onnistuakaan, senkin tosin yritin tuloksetta. :rage:

Onkos joku testiny savegamen talteen ottamista ja sit uudelleen siirtämistä pelin kansioon jos sattuu kuolemaan?

Kyllä, toimii.
 
Mihin kansioon nuo tallennukset oletuksena menee? Voisi ottaa varuilta talteen jos tässä nyt pitkällekin vielä pääsee.

edit: C:\Users\Username\AppData\LocalLow\Amistech\My Summer Car
 
Viimeksi muokattu:
Oon nyt katellu muutamat videot ja naureskellu, näinköhän pitää tilipäivänä ostella kun kaljan juonti ja ympäriinsä kuseskelu on sentään mukavaa :D Ja entisenä Datsun 100A:n omistajana (-73 malli). :D
 
Paskakaivon tyhjennys oli edessä ja vihdoin pääsi sinne auton kanssa. Hirveä operaatio oli letkun saaminen paskakaivoon ja kaiken päälle ukko tipahti siitä luukusta kaivoon ja sinne jäätiin. En tiedä onko tuo jätetty mahdolliseksi, vai onko kyseessä bugi. Hauskaa kuitenkin oli :)
 
Miten tuo pakoputkisto pitäisi saada kiinni? Tein pelin Wikin ohjeiden mukaisesti kaiken ja kaikki osat ovat myös kiristettyinäkin, mutta jos peli ylipäätään antaa yrittää asentaa putkiston, niin se tippuu välittömästi irti - olipa auto sitten tallissa ylös tunkattuna tai ulkona samalla tavalla. Traktorilla nostettunahan sen ei kaiketi pitäisi edes onnistuakaan, senkin tosin yritin tuloksetta. :rage:



Kyllä, toimii.
Montun päällä onnistui kun laittoi ensin äänenvaimentimen kiinni perään. Ilmeisesti putki jää silloin roikkumaan osittain sen varaan ja saa pultattua loppuun.
 
Montun päällä onnistui kun laittoi ensin äänenvaimentimen kiinni perään. Ilmeisesti putki jää silloin roikkumaan osittain sen varaan ja saa pultattua loppuun.
Joo, sainkin sen äsken juuri tuon postaamisen jälkeen laittamalla vaimentimen ja sitten itse putkiston. Kiitoksia vastauksesta kuitenkin, noinhan se onnistui. :)

EDIT: Ja vielä lisäyksenä, että aikaisemmin vaimenninkin tippui suoraan irti eikä antanut kiristää kiinni.
 
Auto vihdoin kokonaan kasassa, mutta vaihteet ei mene päälle. Mikähän saattaisi olla vikana? Pultit olen kaikki käynyt läpi, mutta onko siellä jotain, mikä saattaisi helposti mennä ohi kasatessa/säätäessä?

e: Vapaalle vaihtaessa nytkähtää hiukan, muuten ei tapahdu mitään.
 
Auto vihdoin kokonaan kasassa, mutta vaihteet ei mene päälle. Mikähän saattaisi olla vikana? Pultit olen kaikki käynyt läpi, mutta onko siellä jotain, mikä saattaisi helposti mennä ohi kasatessa/säätäessä?

e: Vapaalle vaihtaessa nytkähtää hiukan, muuten ei tapahdu mitään.
Ekana tulisi mieleen, että onhan kytkimessä nestettä ja muutenkin kytkin kasattu oikein?
 
Menin baariin, sulkemisaika meni, jäin sisälle ja kaikki ovet ovat lukossa. Baarin pitäjä jäi myös joten piti odotella kaupan avaamiseen saakka haistatellessa kauppiaalle.

Takahuoneen valokatkaisija avaa etuoven.
 
Onhan hieno peli. :)

Auto on saatu kasattua ja katsastettua, joka olikin urakka kun ei viriputki kelvannut inssille ja puskurikin oli hukassa. Ralliakin tuli testattua aikaan 6:16:68, auto täynnä rojua ja kolhuja varoen. AT-asemia myöten oli kyläralli mallinnettu. :tup:

Hyvä pohja jatkaa pelin kehitystä. Aikaa tässä saa kulumaan pirusti.
 
Se tunne kun ukko kuolee janoon kaupan portaille.
(joo, on paskakuorman tyhjennys menossa. Kyllä seuraava sade ne ois huuhtonu pois :smoke:)
oUzVWx9.jpg
 
No voi hemmetti. Ajattelin sitten ryhtyä pelaamaan kunnolla ja kaivoin komerosta ratin käyttöön. Ikivanha microsoftin ratti, johon ei mitään omia ajureita ole olemassakaan, mutta toimii ihan hyvin perus hid-ohjaimena windowsista ja muissa peleissä, esim. Dirt rally toimii ihan kokonaan. Tässä ei. Ei suostu tunnistamaan ratin kääntöä vasemmalle. Kaikki muu toimii. Säätäessä sai sitten sellaiseen kuntoon, että peli kuvittelee ratinkäännön keskipisteen olevan oikealle kääntämisen puolessa välissä, eli kun rattiin ei koske, niin renkaat kääntyneenä vasemmalle, ja kun ratin kääntää tappiin oikealle, niin renkaat käätyneet oikealle. mutta kun ratista kääntää vasemmalle, niin mitään ei tapahdu. Hieman kelvoton pelattava näin. Googlesta löysin että joillain ollut samanlaisia ongelmia joidenkin yksittäisten pelien kanssa, mutta ratkaisua ei löytynyt. Vinkkejä jostain kikka kolmosesta?
 
Viimeksi muokattu:
Pieni vinkki; menkää rekalla kauppaan, hiacella aivan hirveetä mennä.
Muutaman kerran kauppareissun ryssittyäni hokasin, että järven rantaa pitkin pääsee hiacella perkuleen nopsaan ja helposti kaupoille. Lähtee kotoa sinne puuliiterin suuntaan ja ajaa sen ohi kunnes tulee vettä vastaan ja ajelee niin, että vesi pysyy oikealla puolella. Voi ajaa kaasupohjassa ilman pelkoa ojista tai vastaantulijoista.
 
Onko juoksu nappula tulossa peliin? Rasittavaa kulkea ympäri kenttään ilman juoksua. Sais tämän pelin koodari palkata moninpeli koodarin noilla Steam rahoillaan, tämä peli vaatii kovasti monipeliä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 744
Viestejä
4 497 427
Jäsenet
74 278
Uusin jäsen
Mikat89

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom