Itse käytin tätä.
Onkos kuinka tarkka?
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse käytin tätä.
Onko nyt niin, että noita postissa tilattuja osia ei saa katsastuksessa olla? Se selittäisi ainakin renkaat ja pakoputkiston. Seisontajarrun vika hieman mystinen, se nimittäin pitää auton ainakin paikallaan, voiko tuota säätää jotenkin vielä enemmän? Polttoainelinja, mistähän tätä kannattaisi lähteä paikantamaan? Ja eniten näistä ihmetyttää tuo varoituskolmio, saako jostain ostettua vai mistä se pitäisi tuonne autoon taikoa?
Kauppa reissu. 8 minsan kohalla alkaa sattua
Ei taida mistään saada ostettua koneen osia uusia? Satsuma ei millään suostunut starttaamaan keittämisen jälkeen, niin otin tienposkessa kannen koneesta irti ja kas, ei ollut yhdessä sylinteriputkessa kuin kiertokanki tallella Uutta mäntää huutaisi, mutta tuo korjaamon moottorin korjaushinta on aika suolainen
Oon laturin remmiä hakenu vaikka mistä muttei löydy. Eikö se korjaamon tyyppi sitä asenna kun konerempan maksoin?
Onko nyt niin, että noita postissa tilattuja osia ei saa katsastuksessa olla? Se selittäisi ainakin renkaat ja pakoputkiston.
Onkos kuinka tarkka?
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Jossain sanottiin että korjaamolla vois säätää vaihteiston välityksiä, mutta en ainakaan itse ole sellaista mahdollisuutta löytänyt. Noi vakiovälitykset on vähän turhan pitkät kyllä.
Huomasitko että korjaamon hinnoista saa aina 50% alennusta? Ei ne NIIN pahoja hintoja ole. Muutaman paskakeikan käy heittämässä niin saa jo jotain huoltoja ostettua. Itse annoin korjaamon säätää moottorin ja aurauskulmat ja korjata korin kun oli mutkalla ties mihin suuntaan.
Hihnan saa sieltä ruokakaupasta, se on seinällä heti ulko-oven vasemmalla puolella.
Vaikuttaisi bugilta. Ite laitoin omaani keskiputken melkein viimeisenä. Eli moottori ja takavaimennin oli jo paikallaan+auto oli maassa. Siitä vain kyljen läpi putki auton alle ja etti kohan missä tulee ruksi ja pultit kiinni.Pelissä on paljon hyvää, eikä vaikeustaso sinänsä haittaa. Ainoa oikeasti ärsyttävä tähän asti on ollut pakoputken laitto autoon, joka ei onnistunut millään tavalla. Lopulta kippasin traktorin avulla koko roskan kyljelleen ja vasta sitten sai pakoputken paikalleen, ilman konetta vieläpä. Toki ensin takaäänenvaimennin kiinni ensin.
En tiedä oliko kyseessä bugi vai mikä mutta ei tämä nyt näin vaikeaa sais olla. Positiivista on kuitenkin se, että puhelimen voi ottaa irti seinästä, niin saa rauhassa kasata autoa
Kauppa reissu. 8 minsan kohalla alkaa sattua
Pelissä on paljon hyvää, eikä vaikeustaso sinänsä haittaa. Ainoa oikeasti ärsyttävä tähän asti on ollut pakoputken laitto autoon, joka ei onnistunut millään tavalla. Lopulta kippasin traktorin avulla koko roskan kyljelleen ja vasta sitten sai pakoputken paikalleen, ilman konetta vieläpä. Toki ensin takaäänenvaimennin kiinni ensin.
Ubuntussa ainakin steam toimii ihan sulavasti, lataa vain .deb-paketin steamin sivulta ja menoksiVaikuttaa aika legendaariselta peliltä ja samalla itellä alkoi ensimmäistä kertaa harmittamaan että siirryin Linux käyttäjäksi. Nähtävästi tässä on keskitytty enemmän sisältöön kuin ulkoasuun.
Mites muuten jos vahingossa unohtaa maksaa polttoaineen kaupassa, kuinka kauan kauppias muistaa tuon? Viimeksi ku parin päivän päästä menin takasi, niin siellä kassakoneessa odotti maksamattomista bensoista lasku.
Voi veljet. Sinne holahti paskaletku kokonaisuudessaan kaivonpohjalle, kun yritin sitä vetää pois ja irtosi sitten pastatykistä. Saakohan letkun jollain jekulla takaisin, kuten kaatopaikalta, vai tarttiskohan vaan suosiolla ottaa aikaisempaa tallenusta käyttöön?
Voi veljet. Sinne holahti paskaletku kokonaisuudessaan kaivonpohjalle, kun yritin sitä vetää pois ja irtosi sitten pastatykistä. Saakohan letkun jollain jekulla takaisin, kuten kaatopaikalta, vai tarttiskohan vaan suosiolla ottaa aikaisempaa tallenusta käyttöön?
Jees, tuli huomattua! Hyvä näin.Letku tulee takaisin kun tallennat ja loadaat saven.
Satsuma on kasassa ja enää pitäisi säätää kaasari kuntoon ja aurauskulmat. Hommasin seosmittarin mutta silti tuntuu olevan vaikeuksia saada ruuvi kohdilleen... Hörppäsi puoli tankillista reiluun minuuttiin ja piti hinata rekalla takas kotipihalle. Aurauskulmat varmaan laitan suosiolla korjaamolla, mutta luulisi tuon kaasarin säätöjen onnistuvan kotikonstein.