Puhutko nyt MV:n väestä?Edes lähestymiskieltoa ei valvota mitenkään ja sitä saa rikkoa kuinka paljon vaan ilman mitään seurauksia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)
Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.
Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.
Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.
Puhutko nyt MV:n väestä?Edes lähestymiskieltoa ei valvota mitenkään ja sitä saa rikkoa kuinka paljon vaan ilman mitään seurauksia.
Jos ne korreloi taannoisen katupartiojengin kanssa niin näillähän oli vaimonhakkaamisesta ensikäden tietoaPuhutko nyt MV:n väestä?
Ihan jokaisesta lähestymiskiellon saaneesta. Muistan nähneeni jopa tilaston, missä lähes jokainen kiellon saanut rikkoi sitä.Puhutko nyt MV:n väestä?
Uhreja suojellaan esimerkiksi siten, että viranomaiset on vähintäänkin passiivisesti uhrin puolella, eivätkä itse rikollisia kuten vaikkapa Venäjällä tai muissa epäoikeusvaltioissa.Millä tavalla uhreja suojellaan? Suomessa annetaan sakkoa tai vankeutta teon jälkeen, mutta mitenkään uhreja ei suojella. Edes lähestymiskieltoa ei valvota mitenkään ja sitä saa rikkoa kuinka paljon vaan ilman mitään seurauksia.
Millä tavalla uhreja suojellaan? Suomessa annetaan sakkoa tai vankeutta teon jälkeen, mutta mitenkään uhreja ei suojella. Edes lähestymiskieltoa ei valvota mitenkään ja sitä saa rikkoa kuinka paljon vaan ilman mitään seurauksia.
Minä nyt puhuin yleisesti, että mitä vainon kohteeksi joutunutta suojellaan. Jesikkankin pitäisi olla turvassa jatkuvalta ahdistelulta, mutta eipä ole. Tekee oikein hyvää, että toimittajat itse huomaavat miten uhreja suojellaan. Sinänsä Jessikasta kyllä saa kirjoittaa nettiin kritiikkiä, mutta jotkut ei taida ymmärtää ahdistelun ja kritiikin eroa.Jouhevastipa tässä ketjussa siirryttiin "miksi tarvitsisi suojella, sai mitä kerjäsi" tilasta "miten sitä nyt sitten muka suojeltaisiin" tilaan.
Onhan noita keinoja, joilla perussekopään yrityksiä ottaa yhteyttä verrattaen matalan profiilin ihmiseen voidaan huomattavastikin vaikeuttaa. Tosin tärkeintä nyt saada ne pahimmat masinoijat sieltä takaa tuomiolle.
mutta jotkut ei taida ymmärtää ahdistelun ja kritiikin eroa.
Onko mun kirjoitukset olleet ahdistelua? Kyllä minusta voi olla sitä mieltä ettei narkkarin kuulu olla toimittaja. Ja kirjoittaa se foorumille.Tän viestin ironisuus räjäyttää pään.
Onko mun kirjoitukset olleet ahdistelua? Kyllä minusta voi olla sitä mieltä ettei narkkarin kuulu olla toimittaja. Ja kirjoittaa se foorumille.
Onko mun kirjoitukset olleet ahdistelua? Kyllä minusta voi olla sitä mieltä ettei narkkarin kuulu olla toimittaja. Ja kirjoittaa se foorumille.
Kaikki naapuririitely ja somessa uhoamiset ovat myös kunnianloukkauksen alaisia rikoksia jos tämä sama logiikka pätee. Työpaikalla vittuilut ja erimielisyyden pomojen kanssa myös kunnianloukkausta? Täälläkin ihmisiä sanotaan jälkeenjääneeksi ja tyhmiksi eikä siitä ole kirjattu ainuttakaan kunnianloukkausta. Nyt toveri valot päälle siellä. Ei ihan joka asiaa missä minulle sanottiin tuhmasti viedä tuomarin arvioitavaksi. Tiedostan sen, että uin tässäkin asiassa valtavirtaa vastaan. Koitettu on.
Mutta jos siellä nyt on painettu oikein urakalla lokausjuttuja (ja näköjään edelleen painetaan) ulos niin se voikin jo olla. Ja siitä on seurannut ihan oikeasti sellaista.
Jos ne jutut on totta, niin kai sen voi kirjoittaa. Ellei ole, niin sitten asia on toinen. Sekin myös vähän riippuu, että mitä on sanottu. Nato-trolli nyt on ihan mielipekysymys, joten siitä nyt ei pitäisi mitään tulla. Huumeiden kaupustelijaksi syyttäminen onkin sitten toinen juttu. Ilman todisteita taitaa tulla seurauksia.
Eikö niissä syytekirjelmissä juuri noin lukenut, että oli listattu valheelliset väitteet?Jos ne jutut on totta, niin kai sen voi kirjoittaa. Ellei ole, niin sitten asia on toinen. Sekin myös vähän riippuu, että mitä on sanottu. Nato-trolli nyt on ihan mielipekysymys, joten siitä nyt ei pitäisi mitään tulla. Huumeiden kaupustelijaksi syyttäminen onkin sitten toinen juttu. Ilman todisteita taitaa tulla seurauksia.
Mitä vittua mä just kattelin ja kuuntelin? En mä edes tiennyt että kiusaaminen on vedetty sille tasolle, että käydään Moskovassa jotain pilkkavideoita vääntämässä nettiin
MV Idoottien tekemä idiooteille.Uhkailu jatkuu edelleen. Poliisi on tehnyt kotietsinnän erään uhkailijan kotiin. Naisen nimellä esiintynyt henkilö uhkasi iskeä ja pudottaa toimittaja Ahon portaissa oikeuskäsittelyn yhteydessä.
Mitä vittua mä just kattelin ja kuuntelin? En mä edes tiennyt että kiusaaminen on vedetty sille tasolle, että käydään Moskovassa jotain pilkkavideoita vääntämässä nettiin
Oli kyllä wtf-video. Mutta olisko Nykäsen Matinkin pitänyt aikoinaan sleepparit haastaa oikeuteen pilkkapiisin takia? Lennä Nykäsen Matti, tule kännissä takaisin?
Klamydia teki piisin jostain missistä. En nyt muista kenestä, mutta laulun sanat eivät muistaakseni kovin kunnioittavat ole.
Miksi muuten niistä ei tehdä pilkkalauluja jotka väittävät maata litteäksi tai poliitikkoja liskoalieneiksi?
Ainakin yhden entisen työkaverin mukaan(hyppäsi sm tasolla samaan aikaan samoissa kisoissa) Nykänen otti kuppia myös kisojen aikana.Eikös Matti ole jopa todistetusti hypännyt mäkeä ja (eri yhteydessä) juonut alkoholia?
Kuten miksi on haukuttu? Bloggaajaksi, ulkomaalaistaustaiseksi, kitisijäksi, kokaiininkäyttäjäksi?Tässäkin ketjussa on haukuttu Janitskinia melko väkevästi. Nyt ei sitten muuta kuin käräjille ja korvauksia nostelemaan elämän pilaamisesta.
Etkö ole lukenutkaam ketjua? Hetki, kaivan excelin esiin.Kuten miksi on haukuttu? Bloggaajaksi, ulkomaalaistaustaiseksi, kitisijäksi, kokaiininkäyttäjäksi?
No hei luetaan ketju kilpaa ja etsitään kaikki suorat valheet. Voin aloittaa sillä kidutuksella. Eikun sehän ei ollut kenenkään tässä ketjussa vaan Mv:n esittämäEtkö ole lukenutkaam ketjua? Hetki, kaivan excelin esiin.
Kuten miksi on haukuttu? Bloggaajaksi, ulkomaalaistaustaiseksi, kitisijäksi, kokaiininkäyttäjäksi?
Nyt jos luen sen eilen linkitetyn syytekirjelmän niin lupaatko varpilla että juuri nuo termit ovat siellä ja perusteena ehdottomalla vankeudelle?Batman on nyt syytteessä ja vaaditaan ehdotonta vankeutta kun on nimittänyt Jessikka Aroa nimillä "NATO-pissis" ja "söpö-Jessi".
Toki tuosta voi tulla käräjäreissu, mutta en ole eri mieltä.Tolle desantti bätmänille oikea tuomio olisi Niskalaukaus maanpetturuudesta.
Batman on nyt syytteessä ja vaaditaan ehdotonta vankeutta kun on nimittänyt Jessikka Aroa nimillä "NATO-pissis" ja "söpö-Jessi".
Kohta on tulossa uutta oikeudenkäyntiä viharikoksista ja rikoksesta ihmisyyttä vastaan kun oli tuollaiseen tänään joku väitetysti syyllistynyt:
Mistäs sen tietää? Jos poliisi on käynyt niin tuskin nekään tiesivätKuin naurettavista asioista voidaan tehdä "juttu"?
Jenspa ei varmaan mikään Jessikkan fani mutta ei todellakaan mikään todellinen uhka.
Pahoinpitelyuhkaus naurettavaa?Kuin naurettavista asioista voidaan tehdä "juttu"?
Jenspa ei varmaan mikään Jessikkan fani mutta ei todellakaan mikään todellinen uhka.
Pahoinpitelyuhkaus naurettavaa?
Luuletko oikeasti että nimimerkki Jenspa suunnitteli Jessikkan pahoinpitelyä?
Eli laittoman uhkauksen voi poistaa rikoslaista, koska eihän kukaan oikeesti?Luuletko oikeasti että nimimerkki Jenspa suunnitteli oikeasti Jessikkan pahoinpitelyä?
Mielestäni höpöhöpö uhriutumista. Korvausten toivossa.
Eli laittoman uhkauksen voi poistaa rikoslaista, koska eihän kukaan oikeesti?
Mites nää höpöhöpö tapaukset erotetaan oikeista?Täysin selvät höpöhöpö tapaukset voisi pystyä ignoraamaan. Netissä näitä tapahtuu miljoonia päivässä. Tästä tehtiin sitten juttu.
Näin, siksi käynnissä olevan oikeudenkäynnin asianomistajan uhkailijaa pitää hieman jututtaa.Maalaisjärkeä voi käyttää
Niin, oliko tuossakin twiitin kuvaamassa tapahtumassa nyt jotain niin puolusteltavaa, että tänne piti nostaa kun ei twiittaajakaan maininnut mitään oikeusjutusta?