Mistä tulpista nyt puhutaan?
Itse olen aina ollut kylmänarka, ruipelo kun olen. Ja nyt muutaman kilometrin keikalla Vespalla palellutin itseni ja nyt toista päivää kuumeessa. Jee! (Itse asiassa kävin vain korjaamolla kysymässä joko auton vesivuoto olisi löytynyt: oli, siis oli lätäkkö auton alla, mistä se tulee sitä ei vielä tiedetty. Kuumeisena ei tosin kiinnostakaan...edes laskun suuruus) Aikoinaan kun kävin moottoripyörällä 10 asteen lämmöissä Turussa, niin palattua piti istua kylvyssä että sai syväkylmän itsestä pois. Metka tunne kun muuten alkoi olla lämmin mutta polvet oli sisältä kylmät. Jos nykyisin pitää lähteä ajamaan viileällä pidemälle, vedän kuntopyörällä itseeni peruslämmön ja pistän kuumaa vettä sisältävän taskumatin takin sisään, se auttaa tunniksi! Ei tullut nyt nurkka-ajoon oma neuvoa noudatettua...
Italiassahan ne käöyttä skoottereissa semmoista peittoa, jonne sujahdetaan alle. Siinä etuna että jäähdyttimen poistoilma jää sinne sisään lämmittämään alakroppaa. ;-)
-ja sit väitetään että italialaiset olisi "tyyli ensin, käytännöllisyys sikseen" Sen verran kauhean näköisiä nuo on.
Tuuli/talvisuoja jaloille Termoscud Pro Tucano Urbano, Vespa GTS, GTV ja GT malleille. musta
italialaiset.fi