Joo aika kumaraan sai mennä jos halusi jotain tuulensuojaa. Mutta parisataa kilsaa tuli suhailtua pitkin poikin Porvoo, Sipoo yms akseleilla. Alkoi tulla jo perus rutiinia, sain ajomodea kuntoon (eri matka-ajoon kuin mutkatielle jne), sai rauhassa keskittyä liikenteeseen vs miettiä jatkuvasti pyörää ja tietä. Juu paljon on opittavaa, mutta ihan hyvä alku.
Varusteista huomioita, hanskat ovat ensimmäiset jotka tuntuvat vetävän viileäksi ja näpeissä alkaa tuntua ja pitää oikeasti hommata jotkut puolivaimentavat tulpat. Ajo melu on varsin raju jos miettii pidempää altistusta. Mutta bonuksena Cardon mikki toimi mahtavasti ja puhelut sujuivat lennosta ja tuo Ridesync Android Auto setup toimi mahtavasti navigoidessa kun piti löytää jotain ruokaa ja oli vain ajanut johonkin eikä ollut mitään hajua missä sitä oli.
On se todettava että tuo Hornetin vääntö ja teho ovat kyllä varsin rajut näin maalikolle jos kaasua oikeasti kääntää. Tuntuu että ihan sama mikä vaihde/nopeus niin vaihdetta ei tarvitse vaihtaa vaan voivaan kääntää kahvaa enemmän. Ja tuo quick shifter on mahtava. Kun ei liiemmin vielä uskalla käyttää kaikkea tehoa niin etenkin alaspäin vaihtaessa aivan mahtava.
Alkoi tuossa pimeän tultua tulla jo hiukan kylmä ja kotiin tultua katsoin lämpömittaria niin +4c ja virallinen lämpötila +2c. Pitää pitää inssin kanssa kiirettä jos haluaa ennen talvea
.