- Liittynyt
- 02.11.2016
- Viestejä
- 1 287
Missä päin nuin vähä lunta enää ?Ducati Supersport 950S löysi kotiin
Ilmeisesti aivan uusi? Hienolta näyttää. Pitäisi päästä Ducati ajamaan myös joskus. En tiedä vaan missä niitä myydäänDucati Supersport 950S löysi kotiin
Tälläisellä tzr r 125 tuli ajeltua junnuna, huiput melkein 200 kun oli vähän 2tahtia kutiteltu.
Toki kannattaa huomioida että tuollainen 16v junnu painaa sen 50kg, nykyään sama jamppa ajokamojen kanssa 90kg...
2V ilmajäähy + kuivakytkinKatso nettimotosta joku kauppias jolla on vanhempaa 2-venttiilistä ilmajäähdytettyä Ducatia varastossa ja ota semmonen ensin koeajolle.
Näissä nurkissa se pyöri oman NSR:n heposetkin joskus silloin kauniilla 90-luvulla. Muistaakseni 31hp sille oli tarjoiltua Hondan puolesta uutena.Mulla oli joskus 90-luvun alussa -89 mallin tzr, 27hp. Olisko jossain Gilerassa ollut samoihin aikoihin 38hp.
KTM 690:stä en ole omistanut, mutta kaveri niitä "väkisin" harrasti eikä suositellut kun itse harkitsin sellaista. "Sitten saa ainakin koko ajan korjata" oli vastaus
Korjaus alkaa täälläkin. Tai tarkemmin täytyy varmaan viedä KTM super duke r jonnekkin osaavalle korjaamolle, kun vika taitaa olla itselle liian hankala. Eli tuossahan on vain toiselta puolelta takahaarukka ja uudet laakerit kaipaisi.Eikös se ole osa sitä KTM kokemusta
Nyt en kyllä ymmärtänyt..Näyttää vaJavaiselta ilman oksatelinettä mihin tulee keppi millä saa huidottua naislaumaa kauemmas.
Tyylikkään näköinen ja värinen vanha moottoripyörä. Ja ennen noissa onkin ollut aika vähän kuutioita, ilmeisesti.Nyt en kyllä ymmärtänyt..
Kävelykeppiä en itse vielä tarvitse, eikä tuo jawa varmasti ole niin someseksikäs, kuin uudet moottoripyörät.
Yritän kuitenkin senkin saada ajokuntoon.
Varsinainen mopohan tuo onkin, kolmella vaihteellaan ja 150 kuutiollaan.
Edit: Voi kyllä olla väärä foorumi laitella noita vanhempia moottoripyöriä.
Oli noita samaan runkoon tehtyjä jo 250cc ja ylikin samaan aikaan. Eli siis 50-60 luvulla. Ja peltiosatkin olivat samoja, ilmeisesti.Tyylikkään näköinen ja värinen vanha moottoripyörä. Ja ennen noissa onkin ollut aika vähän kuutioita, ilmeisesti.
Ei missään nimessä ole väärä foorumi. Itseäni ainakin kiinnostaa kaikki aiheeseen liittyvä ja luen oikein mielelläni, jos jaksat silloin tällöin päivittää tänne projektikuulumisia. Varsinkin pyörät, joiden historia on noinkin pitkälle tiedossa, ovat mielenkiintoisia sekä tekijälle että lukijalle. Tsemppiä projektiin!Edit: Voi kyllä olla väärä foorumi laitella noita vanhempia moottoripyöriä.
Löytyykö kyseiselle merkille jotaan harrastaja ryhmää? Facebook/kerho tms.Missäs kannattaisi kaupata museorekisteröityä mopoa? Velipojalla on tallissa 70-luvun tuotos jossa mittarissa about 250km.
-70 luvun alkua vai loppua? Tulee mieleen "munan halkaisija" tankillinen sm solikka. Löytyy mullakin kaksi solikkaa ja kokoelmiin mahtuisi vaikka lisää.Joku Solifer, mutta googlella ei nyt tullu vastaan saman näköistä. Eipä tullut otettua kuvaa moposta eilen.
Kova teholukema kieltämättä liikennemallissa, jos vertaa vaikka entisiin 125cc ratapyöriin. Esim. Honda lupasi 44 hp ja nuo koneet rakennettiin uusiksi joka kisaan. Liikennemalleissa vielä vaimentimet ja polttoaineen kulutus alempi, että todellisuus lienee alle 30 hp uutena.Tuo 38hp lähentelee jo 375cc moottorin tehoja.
Aikaansa edellä. Tietysti olihan honda monkeyssäkin samanlainen usd. Ei ihan verrattavissa nykyaikaan.Oho, upside down haarukka ^
Onnea pyörästä! Jos naarmu on pohjamaalille saakka, niin ei se siitä kyllä vahalla katoa, eikä edes myllyttämällä. Kyllä se maalia vaatii. Jos vaimennin ei miellytä silmää, niin itse ainakin vaihtaisin koko sliparin. Saisi samalla vaikka laitettua vähän pienemmän tuon pitkän tilalle.Ostin ekaksi pyöräksi tuollaisen pikkubandiitin. Saako tankin naarmuja piiloon kunnon vahalla vai täytyykö ruveta ihan maalailuhommiin? Ihan pohjamaalille asti pahin naarmu. Samalla kiinnostaisi peittää jollakin putken hiilikuitukuvio, näyttää omaan silmään huonolta.
Täytyy myös muutenkin putkia alkaa kiillottelemaan tuosta alkupäästä
Jos naarmua ei tunne kynnellä niin sen voi saada piiloon myllyttämällä tai vahalla. Peittävin vaha naarmuiselle pinnalle on Bilt Hamber Auto-balm.Ostin ekaksi pyöräksi tuollaisen pikkubandiitin. Saako tankin naarmuja piiloon kunnon vahalla vai täytyykö ruveta ihan maalailuhommiin? Ihan pohjamaalille asti pahin naarmu. Samalla kiinnostaisi peittää jollakin putken hiilikuitukuvio, näyttää omaan silmään huonolta.
Täytyy myös muutenkin putkia alkaa kiillottelemaan tuosta alkupäästä
Joo kyllä huomaa eron ajaessa ja äkkiä nää kuluu."Hiukan" pyöreämmältä näyttää tuo uusi rengas, kun vertaa loppuun kuluneeseen vanhaan. Molemmat samaa 190/55R17 kokoa. Luulisi että ajettavuudessakin olisi selvä ero, kunhan saa uuden alle?
Bridgestone Battlax S21 olisi tarkoitus laittaa myös eteen.
Tuossahan on jo enemmän kilsoja kuin itsellä pariin edelliseen kesään verattuna yhteensä . Jospa sitä tälle kesää saisi jopa tonnin rikki.Joo kyllä huomaa eron ajaessa ja äkkiä nää kuluu.
Tän helteisen kevään ajelut so far.
Paras tapa koittaa kuinka syvälle naarmu menee on kastelu, lakassa oleva naarmu häviää kun sen päälle kaataa vetää ja tulee taas esiin kun kuivuu.Ostin ekaksi pyöräksi tuollaisen pikkubandiitin. Saako tankin naarmuja piiloon kunnon vahalla vai täytyykö ruveta ihan maalailuhommiin? Ihan pohjamaalille asti pahin naarmu. Samalla kiinnostaisi peittää jollakin putken hiilikuitukuvio, näyttää omaan silmään huonolta.
Täytyy myös muutenkin putkia alkaa kiillottelemaan tuosta alkupäästä
Varo sitten kun lähdet ekaa kertaa liikkeelle uudella takarenkaalla; se on LIUKAS. Voimankäyttö pitää olla varovaista."Hiukan" pyöreämmältä näyttää tuo uusi rengas, kun vertaa loppuun kuluneeseen vanhaan. Molemmat samaa 190/55R17 kokoa. Luulisi että ajettavuudessakin olisi selvä ero, kunhan saa uuden alle?
Bridgestone Battlax S21 olisi tarkoitus laittaa myös eteen.
Ekana katsot kaasareiden synkkauksen
On kyllä hauska vehje Kaasarit pitäisi varmaan pestä tai seoksia vähän säätää. Pintakaasulla tuntuu vähän röpöttelevän.
Entinen omistaja oli vienyt synkattavaksi juuri ennen myyntiä. Eli n. 300km sitten. Kuittikin on tallella.Ekana katsot kaasareiden synkkauksen
Paljonko maksoi synkkaus?Entinen omistaja oli vienyt synkattavaksi juuri ennen myyntiä. Eli n. 300km sitten. Kuittikin on tallella.
Jos varastoinnin aikana renkaan pinnalle päätynyt joku liukas aine arveluttaa, niin yksi hyvä konsti on kostuttaa rätti bräkiksella ja pyyhkiä renkaan pinta sillä.Varo sitten kun lähdet ekaa kertaa liikkeelle uudella takarenkaalla; se on LIUKAS. Voimankäyttö pitää olla varovaista.