- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 407
Omassa Kotarissa (SD 1290R) tuli hankittua tuota varten race dongle kit, mielestäni myydään myös useimpiin muihinkin kotareihin. Suolainen hinta silloin se n.100e, varsinkin kun tietää että on sisällä yksinkertaista elekroniikkaa, mutta ei löytynyt verkosta myöskään ohjeita sen itse tekemiseen... (Tosin löytyi video, missä kaveri kertoi tehneensä itse, demosi miten toimi mutta ei missään ohjeita ) Onpahan aina asetukset samat mitä sammuttaessa. Sen puoli kesää sillä ajeli ja aina paikaltaan oli säädettävä asetukset halutunlaiseksi, jonka jälkeen loppui hermot ja ostin donglen.Maantiellä se on hyvä mutta, jos ajelee pienempiä polkuja tai sorateitä niin ei saa lukittua takarengasta mutkiin mentäessä, jolloin jarrutusmatkat pitenee huomattavasti ja metsässä hieman hankala toisinaan käyttää. Saa ne napista yleensä pois, mutta jos pyörä sammuu ajossa niin pitää aina erikseen laittaa pois päältä. Se ainakin turhautti edellisessä kotarissa kun luistonesto ja abs aina meni päälle kun pyörä sammu.
Aikoinaan tuli säädettyä CBR 1000RR firebladelle pientä kikkaretta lähinnä vastuksia kolvaamalla, ettei vikavalot syttyneet ylimääräisen romun poistosta.