Mopokuumetta

Maantiellä se on hyvä mutta, jos ajelee pienempiä polkuja tai sorateitä niin ei saa lukittua takarengasta mutkiin mentäessä, jolloin jarrutusmatkat pitenee huomattavasti ja metsässä hieman hankala toisinaan käyttää. Saa ne napista yleensä pois, mutta jos pyörä sammuu ajossa niin pitää aina erikseen laittaa pois päältä. Se ainakin turhautti edellisessä kotarissa kun luistonesto ja abs aina meni päälle kun pyörä sammu.
Omassa Kotarissa (SD 1290R) tuli hankittua tuota varten race dongle kit, mielestäni myydään myös useimpiin muihinkin kotareihin. Suolainen hinta silloin se n.100e, varsinkin kun tietää että on sisällä yksinkertaista elekroniikkaa, mutta ei löytynyt verkosta myöskään ohjeita sen itse tekemiseen... (Tosin löytyi video, missä kaveri kertoi tehneensä itse, demosi miten toimi mutta ei missään ohjeita :lol:) Onpahan aina asetukset samat mitä sammuttaessa. Sen puoli kesää sillä ajeli ja aina paikaltaan oli säädettävä asetukset halutunlaiseksi, jonka jälkeen loppui hermot ja ostin donglen.

Aikoinaan tuli säädettyä CBR 1000RR firebladelle pientä kikkaretta lähinnä vastuksia kolvaamalla, ettei vikavalot syttyneet ylimääräisen romun poistosta.
 
Eiks noissa 690 Kotareissa ollut jotain keinuvipu ongelmaa ainakin tiettyyn vuoteen asti? Ja muistanko ihan väärin, että Hussen 701 on hyvin pitkälti sama laite? Viisaammat korjatkoon
 
Täällä on yksi 690 SMCR -15, reilut 25tkm ajossa. Alustaa ja rengastusta lukuunottamatta tämähän on täysin sama laite kuin Enduro R. Oman kokemuksen pohjalta voi sanoa että kone kestää aika hurjaakin väärinkäyttöä ja tuppinurin ratapäivillä huudattamista. Kurafoorumeilla joitain yksiköitä on avattu vasta 100tkm kohdilla ja silloinkin vaihdettua kytkinlevyt tms. Öljyjä, öljy- ja bensansuodattimia saa vaihtaa aika tiuhaan ja muuta perushuoltoa on syytä harrastaa.

Omassa on evo1-setti imusihdillä, suoralla putkella ja kartoilla höystettynä, persedynossa voi varovasti sanoa vakioon verrattuna olevan se 10% enemmän pyrkimystä. Muutenkin näissä tuntuu olevan aika riittävästi suorituskykyä, joten en pitäisi tehoeroja kovin merkittävänä. Ehkä kovempaan ajoon noita uudempia avustavia järjestelmiä voisi kaipailla.

ABSien haukkumista en voi ymmärtää, näihin on saatavilla niitä dongleja joilla saa takapyörästä ABSit pois ja uudemmissa tämä kai on jo ihan näytöltä valittavissa(?) Sellainen löytyy itseltäkin, se on hyvä räppäilyssä ja soralla, mutta en voisi kuvitella ottavani ABSeja pois etupyörältä. Muutenkin näissä ABSit tuntuvat käyttäytyvän hienosti ja loogisesti, mitä olen vertaillut samanikäisten japsimallien ruksuttimiin.

supermotossa taitaa olla paremmat etujarrut myös? Mietin, että voisi SM vanteet ja kummit enduroonkin hankkia muutamaa ratapäivää varten. Saako tuon etujarrun keittämään helposti, jos käy harrastelijamielellä radalla pyörimässä?

Käytettyjen hinnat kyllä aivan tapissa, kuten olivat jo viime kesänä. Melkein tekisi mieli venyttää budjettia ja hakea uusi ennemmin.

Absit & luistonesto ovat omasta mielestä vain hyvä asia, mutta joku pikakytkin on kurahommissa ehdottoman tarpeen.
 
Eiks noissa 690 Kotareissa ollut jotain keinuvipu ongelmaa ainakin tiettyyn vuoteen asti? Ja muistanko ihan väärin, että Hussen 701 on hyvin pitkälti sama laite? Viisaammat korjatkoon
Ymmärtääkseni se oli vuoteen 2014 asti. Täyttä varmuutta ei ole, siksi olen omassakin pelissä keinuvipuja tutkinut aika tarkalla silmällä, kun olen koppaa käyttänyt auki venttiilivälyksiä tarkistaakseni.

Ainakin 2019 vuoteen 701 on melkosama kuin 690, pieniä poikkeuksia lukuunottamatta. Moottori on sama, poikkeuksena 2016-17 701, johon tuli uudempi moottori vuoden aikaisemmin kuin 690. Muuten 701:ssa on hieman muutettu runkogeometriaa, joka on ilmeisesti hieman ketterämpi kääntymään ja parempi mutkaisille radoille. (Myös kääntösäde paikoillaan on huomattavasti pienempi, tämän voin allekirjoittaa)

supermotossa taitaa olla paremmat etujarrut myös? Mietin, että voisi SM vanteet ja kummit enduroonkin hankkia muutamaa ratapäivää varten. Saako tuon etujarrun keittämään helposti, jos käy harrastelijamielellä radalla pyörimässä?
Supermotossa on vakiona 320mm levy ja 4-mäntänen radiaalipuristin, jolla pysähtyy kivasti. Käsittääkseni Enduroon pystyy laittamaan SM-vanteet, mieluusti isommalla levyllä ja adapterilla puristimeen. Mutta Supermotoon taas on hankalampi mahduttaa enduro vanteet, juurikin tuon isomman puristimen takia, kun se ottaa herkästi pinnoihin kiinni. Tuskinpa jarrujen keittäminen tulee ongelmaksi, noilla ajetaan paljon kuumemmissakin olosuhteissa. Yhdillä ratapäivillä oli myös vastaava vanhempi Enduro SM-vanteilla ja aika hyvin sitäkin kurnutettiin.
 
690/701-kuume nousee aina säännöllisin väliajoin täälläkin. Ois varmasti hyvä kompromissi monenlaiseen ajoon. Itse saanut sellaisen käsityksen että yleisesti ottaen lujia vehkeitä ovat, mutta sitten pienellä prosentilla on ollu kyllä monenlaista ohjelmaa, koneen täysremonteista lähtien. Käyttö varmasti vaikuttaa paljon, supermotolla torvi auki radalla on aika myrkkyä isolle yksisylinteriselle koneelle. Johtosarjan viimeistely on käsittääkseni vuosimallista riippumatta jätetty käyttäjän hommaksi, suojaamattomia johtoja jotka hankaa runkoon eristeen puhki ja temput alkaa.

Käytettyjen hinnoista samaa mieltä mitä mitä aiemmat kirjoittajat, täysin lapasesta ovat lähteneet.
 
Aikanaan 2013 vuosimallisella 690 Duke ärrällä tuli ajettua 25tkm, johon mahtui ratapäiviä varmaan vajaa parikymmentä.. Eipä sitä ajamalla tuntunut rikki saavan, vikavapaa pyörä oli kaikki vuodet.
 
690/701-kuume nousee aina säännöllisin väliajoin täälläkin. Ois varmasti hyvä kompromissi monenlaiseen ajoon. Itse saanut sellaisen käsityksen että yleisesti ottaen lujia vehkeitä ovat, mutta sitten pienellä prosentilla on ollu kyllä monenlaista ohjelmaa, koneen täysremonteista lähtien. Käyttö varmasti vaikuttaa paljon, supermotolla torvi auki radalla on aika myrkkyä isolle yksisylinteriselle koneelle. Johtosarjan viimeistely on käsittääkseni vuosimallista riippumatta jätetty käyttäjän hommaksi, suojaamattomia johtoja jotka hankaa runkoon eristeen puhki ja temput alkaa.

Käytettyjen hinnoista samaa mieltä mitä mitä aiemmat kirjoittajat, täysin lapasesta ovat lähteneet.

Kaverilla teki 690 viime kesänä täystuhon, toki takana juurikin torvi auki 50km motarilla...
 
Mulla oli viime kesänä myös KTM 690 Duke. 2008 ja siitä oli moottori jouduttu korjaamaan. Radalla ei tullut ajettua Dukella.

Samoin viime kesänä oli KTM 990 Super Duke. Sillä tuli ajettua radallakin monta kertaa ja toimi kyllä erittäin luotettavasti.
 
Onhan tässä jo käsitelty ABS huonot puolet. Bemarissa piti sammuttaa moottori että sai ABS in pois päältä. Eipä sitä aina muistanu ja muutamaan kertaan ehti elämä juosta silmissä kun toisella aivosolulla mietti että mihin puiden väliin tähtää satkun vauhisa. Vaihde vaan alas kakkoselle asti ja moottorijarrulla sai niin paljo poikittain että taipu mutkasta läpi. Onneksi bokserisa oli suht raju moottorijarru.

KTM tyylisesti myös 690 mahtuu vaikka mitä vikoja. Nuo nokkaviat on melko kuuluisia. Ruiskuisa vissiin viallisia suuttimia. Jotaki laatikkovikoja. Eriparinen alusta. Uudet on kehittyny oikeaan suuntaan, mutta oisin valmis testaan kohtuu kilsoilla toista moottoriversiota joka on oikeasti 690.
 
Oma 690e jätti kaksi kertaa aikoinaan tielle, mutta enemmän oli käyttäjässä vika. :D Omasta meni 6-23tkm aikana kaatumissensori ja koneen poski lensi pellolle kun oli stage 2:n modien huohotinletku penkin irrottamisen vuoksi mennyt rungon ja penkin väliin. Nätisti lensi öljyt koneesta.

Alkupään versioissa oli ongelmaa mittariston, nokkien ja johtosarjan kanssa. Johdot saattoi hangata runkoon ja vetää oikosiin. Tuo johtosarja taitaa olla heikkoa kaikissa noissa. Muuten aika vähävikaisia tuntuneet olevan kotariksi ja hyvin kilometrejä kestäneet.
 
Kotarissa pääsee sähkövikojen kanssa vähemmällä kun uutena purkaa hieman johtosarjoja, käärii niitä uusiksi paremmin, suojaa lisää johtoja ja liittimiä ja niputtaa ne uusiksi ettei mikään hankaa minnekään.

Vähän hölmöä etteivät voi tehtaalla tehdä tuota kunnolla mutta kun viitsii itse nähdä tuon vaivan niin saa huolettomammat sähköt.
 
Onhan se joissain muisaki vehkeisä että vallanki emäputken nurkalta kannattaa irrotella/löysätä nipousiteet tai ne kumiset jutut millä piuhat on kiinnitetty. Ei oo yks tai kaks bemmiåkään mistä on hiutunu johtoja risaksi tuosta ja tehny käyntivikoja.
 
Mopo kuume kasvaa muksulle. Kellään kokemuksia Yamaha YZF-R125. Itellä ollu pari kesää nyt yammun 600cc ja loistava ollu just omaan satunnaiseen käyttöön. Siksi mietin josko muksulle hommaa Yamaha YZF-R125. Se on jo 16v mutta täytti niin syksyllä ettei enää korttia saanu ajaa.. Miten se menee jos omalla kolmiolla saako vielä? Jos hommaan sille rätkän ni saako se ajotunnit ajella omalla ja käsittelyn? Muksu on n.160cm tyttö ja on sillä kokemusta kyllä 50cc dt aikasemmin. Missään ei oikein infoa miten korkea se on tuo 125. Minulle tuntu että tuo aikaisempi tuunattu dt 50cc jopa korkeampi oli mitä 600cc "villikissa" yamaha.

edit. ja jos jollain on nuita kevareita vaikka joutilaana ni saa vinkkailla yv. Kevari muksulle ja tietty jos vinkata kiinnostavaa tonnista ni se mulle :D!
 
Mopo kuume kasvaa muksulle. Kellään kokemuksia Yamaha YZF-R125. Itellä ollu pari kesää nyt yammun 600cc ja loistava ollu just omaan satunnaiseen käyttöön. Siksi mietin josko muksulle hommaa Yamaha YZF-R125. Se on jo 16v mutta täytti niin syksyllä ettei enää korttia saanu ajaa.. Miten se menee jos omalla kolmiolla saako vielä? Jos hommaan sille rätkän ni saako se ajotunnit ajella omalla ja käsittelyn? Muksu on n.160cm tyttö ja on sillä kokemusta kyllä 50cc dt aikasemmin. Missään ei oikein infoa miten korkea se on tuo 125. Minulle tuntu että tuo aikaisempi tuunattu dt 50cc jopa korkeampi oli mitä 600cc "villikissa" yamaha.

edit. ja jos jollain on nuita kevareita vaikka joutilaana ni saa vinkkailla yv. Kevari muksulle ja tietty jos vinkata kiinnostavaa tonnista ni se mulle :D!
Tuolla voi vertailla eri mopoja keskenänsä erimittasille kuskeille:

 
Moottoripyörien rakenteen muuttaminen näemmä helpottui 2021 keväällä, ei ole hirveästi ollut tästä juttua missään. Euro2 päästöluokkaan asti voi moottorin esimerkiksi ahtaa. Laitoin maahantuojalle viestiä, että mikä tuon oman K5 bussin päästöluokka on, vaikka tuskin minulla riittää mielenkiinto rueta siihen turboa värkkäämään. Edit. Euro2 on bussi, joten sen puolesta saisi ahtaa. Ahtaminen ottaa ihan väkisin 3000-3500€ ja ei siinä mitään järkeä ole.


Kohta 8.2
 
Viimeksi muokattu:
Alkaa kuume taas nousemaan ajojen suhteen. Oma uusi mopo tuli laitettua nippuun viikko-pari takaperin. Oli taas näperrettävää kerrakseen tuon yliteippauksen kanssa, täytyy koittaa olla kaatuilematta :D Teknisiä muutoksia tuli ainoastaan blipperin muodossa, nyt on semmoinenkin.

Edit: tai siis uusi ja uusi. Kerkesin minä yhden viikonlopun tällä viime syksynä ajaa ja kaataakin kertaalleen.

katso liitettä IMG_20220123_014850_084.jpg
IMG_20220122_192618-01.jpeg
 
Viimeksi muokattu:

Liitteet

  • IMG_20210108_162430.jpg
    IMG_20210108_162430.jpg
    2,4 MB · Luettu: 103
Uusia pyöriä ostaneet, minkä suuruisia alennuksia olette pyöristä saaneet?
Tässä vähän uusi pyörä polttelisi ehkä joku tracer 9 tai vastaava n. 20K€ pyörä mielessä. Hondaltakin olisi NT1100 tullut...
 
Uusia pyöriä ostaneet, minkä suuruisia alennuksia olette pyöristä saaneet?
Tässä vähän uusi pyörä polttelisi ehkä joku tracer 9 tai vastaava n. 20K€ pyörä mielessä. Hondaltakin olisi NT1100 tullut...
Viime keväänä uusi Kawa Z900. Alennus listahinnasta vaivaiset 500e. Monesta paikasta kysyin, tämä oli ainoa liike joka suostui ylipäänsä tinkimään. Pyörät tekee kauppansa koronan takia ilman alennuksiakin ilmeisesti. Tuokin alennus koostui pääasiassa jostain tekaistuista toimitusmaksuista tms.

Sitten taas käytettyjen hinnat on samasta syystä ampuneet niin ylös, että en pidä tällä hetkellä uutta kovin järjettömänä vaihtoehtona.
 
Luulisi, että tämä bensan 2€/litra hinta rajoittaa ainakin jonkun verran porukan ajohaluja. Itseäni ainakin hirvittää, että raaskiiko sitä paljonkaan ajella.
 
Uusia pyöriä ostaneet, minkä suuruisia alennuksia olette pyöristä saaneet?
Tässä vähän uusi pyörä polttelisi ehkä joku tracer 9 tai vastaava n. 20K€ pyörä mielessä. Hondaltakin olisi NT1100 tullut...
Taitaa tilanne olla sellainen että jos et mene nyt jo kauppaan niin keväällä on enää eioota. Tänne tulossa Triumph GT Pro 900 :lol:
 
Uusia pyöriä ostaneet, minkä suuruisia alennuksia olette pyöristä saaneet?
Tässä vähän uusi pyörä polttelisi ehkä joku tracer 9 tai vastaava n. 20K€ pyörä mielessä. Hondaltakin olisi NT1100 tullut...

Heikkoja on alennukset kun monen mallin osalta kaikki mitä saadaan niin myydään ennen kesää. Muutamia satasia oli omankin Tridentin "alennus" viime keväänä eli käytännössä siinä tingataan vain noita toimituskuluja pois / pienemmäksi. Jos heti alkukesäksi uuden haluaa niin ei liikoja kannata miettiä vaan toimia nyt heti.

Luulisi, että tämä bensan 2€/litra hinta rajoittaa ainakin jonkun verran porukan ajohaluja. Itseäni ainakin hirvittää, että raaskiiko sitä paljonkaan ajella.

Ei vaikuta kyllä tasan yhtään mitenkään. Jos hinta on esim. 1.6e tai 2e erotus on 40snt ja hintaero tuhatta kilometriä kohden on niin olematon, että eihän sillä ole yhtään mitään merkitystä.
 
Mopo kuume kasvaa muksulle. Kellään kokemuksia Yamaha YZF-R125. Itellä ollu pari kesää nyt yammun 600cc ja loistava ollu just omaan satunnaiseen käyttöön. Siksi mietin josko muksulle hommaa Yamaha YZF-R125. Se on jo 16v mutta täytti niin syksyllä ettei enää korttia saanu ajaa.. Miten se menee jos omalla kolmiolla saako vielä? Jos hommaan sille rätkän ni saako se ajotunnit ajella omalla ja käsittelyn? Muksu on n.160cm tyttö ja on sillä kokemusta kyllä 50cc dt aikasemmin. Missään ei oikein infoa miten korkea se on tuo 125. Minulle tuntu että tuo aikaisempi tuunattu dt 50cc jopa korkeampi oli mitä 600cc "villikissa" yamaha.

edit. ja jos jollain on nuita kevareita vaikka joutilaana ni saa vinkkailla yv. Kevari muksulle ja tietty jos vinkata kiinnostavaa tonnista ni se mulle :D!
Ite tuollaisella aikanaan ajoin korttini ja en hirveästi voi suositella varsinkaan kaupunki nopeuksiin. Käy aika nopeasti käsille raskaaksi kun ei ole pitävää ilmapatjaa alla, eikä tuollaisella oikeastaan sellaista vauhtia saanut, että olisi hyvä. Jos tarkoitus on paljon kurvailla "kulmilla" kavereiden kanssa niin ennemmin suosittelisin esim. YBR125 ja siihen vaikka kyykkymäinen katesarja, hitosti mukavempi kun ei käsiä särje aina kun kavereita moikkaa. Toki jos on kyykky saatava henkeen tai vereen niin sitten ymmärrän, mutta tollaseen kavereiden kanssa kevarimopoiluun en voisi kuvitella.
 
Uusia pyöriä ostaneet, minkä suuruisia alennuksia olette pyöristä saaneet?
Tässä vähän uusi pyörä polttelisi ehkä joku tracer 9 tai vastaava n. 20K€ pyörä mielessä. Hondaltakin olisi NT1100 tullut...
Viimeisen parin vuoden aikana käytettyjen hinnat ovat räjähtäneet. Samalla uusien tuotanto sakkaa samalla tavalla kuin autojen. Taitaa tilanne olla pikemminkin se, että listahinnan maksava saattaa hyvällä tuurilla saada pyörän ajoissa.
.
 
Luulisi, että tämä bensan 2€/litra hinta rajoittaa ainakin jonkun verran porukan ajohaluja. Itseäni ainakin hirvittää, että raaskiiko sitä paljonkaan ajella.

Ei sillä paljoa väliä ole omilla 3-5Kkm/kausi ajoilla. Eri asia niillä gubbeilla jotka painaa kilometrikisaa sen +60Kkm/vuosi :D Tosin taitaa niillä muutenkin olla eläke&pinkka kunnossa ettei paljoa paina.
 
Luulisi, että tämä bensan 2€/litra hinta rajoittaa ainakin jonkun verran porukan ajohaluja. Itseäni ainakin hirvittää, että raaskiiko sitä paljonkaan ajella.
Ajoin mopolla parhaimmillaan 3000km vuodessa. Bensaa siis kului 30x6l=180l koko kesässä. Jos tuo tuntuu paljolta, kannattaa laskea yhteen kaikki muut mopoilun kustannukset ajovarusteista alkaen. On aika mitätön kustannus. Nykyään menee veneen tankkiin noin 1000l kesässä.
 
Itse sain 1000€ lahjakortin josta sitten lisävarusteita ja ajokamppeita, mm lämpökahvat.
 
Pyöräkuume taas nousemassa ja jotenkin kiinnostaisi KTM E Freeride tai BHR E-Race Supermoto | Lite Bike Store

Supermotoilla molemmat eniten kiinnostaisi. Päivittäinen ajo on sen 100km työmatkaa ja kaupunki leikkimist. Lataus onnistuu työmaalla. Bhr laturi mahtuisi reppuun ja ktm laturi ei...
 
no meneehä se 8 litraa jos oikein huudattaa, 5-6 litran välii on tuo oma gsx-r vieny omassa käytössä.
Kun ei tuota tarvitse edes oikein huudattaa, isot kaasarit+isot suuttimet niin soppa maistuu. Penkissä kun käytin niin totesi vain penkittäjä että mielummin vähän rikkaamalla kun käy viileämpänä mikä on vain hyvä asia ilmajäähdytteisessä moottorissa.

Jos ajaisi puhdasta maantietä rauhassa niin pääsis varmaan alle 7 kulutuksiin, mutta kun ei malta, ei malta :shy:
 
Luulisi, että tämä bensan 2€/litra hinta rajoittaa ainakin jonkun verran porukan ajohaluja. Itseäni ainakin hirvittää, että raaskiiko sitä paljonkaan ajella.

Ei tuo 2 € / litra missään moottoripyörähommissa tunnu, kun ei pyörä oikein mitään kuluta.

Venehommissa tuo hintataso on ollut ainakin suosituimmilla veneasemilla arkipäivää jo useamman vuoden ja esimerkiksi tuollainen 6 metrinen jenkkiläinen pikkupaatti 305 cid pikkulohkolla haukkaa äkkiä 25-40 litraa tunnissa ihan normiajolla riippuen kelistä ja siitä miten monesti joutuu nostamaan plaaniin.
 
Pyöräkuume taas nousemassa ja jotenkin kiinnostaisi KTM E Freeride tai BHR E-Race Supermoto | Lite Bike Store

Supermotoilla molemmat eniten kiinnostaisi. Päivittäinen ajo on sen 100km työmatkaa ja kaupunki leikkimist. Lataus onnistuu työmaalla. Bhr laturi mahtuisi reppuun ja ktm laturi ei...
Mulla oli vuokralla E Freeriden ekoja malleja(2016 muistaakseni). Kevyttä polkua ja asvalttia ajoi noin 25-30km akullisella. En tiedä kuinka tuo uusi malli jaksaa.
 
Luulisi, että tämä bensan 2€/litra hinta rajoittaa ainakin jonkun verran porukan ajohaluja. Itseäni ainakin hirvittää, että raaskiiko sitä paljonkaan ajella.

Eise vielä paha ole 2€. Ite olen valmis maksamaan vaikka 10€/l kohan saa vaan ajaa prätkällä.

Mopokuume se oisi itelläkin, muksulle pitäsi eka 125cc hommata ja josko itekki uudistas yammun villikissa 600cc uudemnaksi.

Muksulle:
Yamaha YZF-R 125

Itelle: ???
 
PT Vataselle sopis hyvin kun on niin kehu jätkä. Tai Qatarin öljysheikille. Mut ei tolla ajaa kyllä kehtais, huppu päälle ja ladon takaosaa seisomaa.
 
Lunta tulee niin vielä ehtii vähän ruuvaamaan.
 

Liitteet

  • CFD20C42-7500-48B2-9863-DD564BE150D1.jpeg
    CFD20C42-7500-48B2-9863-DD564BE150D1.jpeg
    1,8 MB · Luettu: 142
  • EBC7D78E-F9CF-4711-A1F2-662D6ACAD4C0.jpeg
    EBC7D78E-F9CF-4711-A1F2-662D6ACAD4C0.jpeg
    4,5 MB · Luettu: 163
  • 7AC1A088-D659-40A9-8546-C58E0886B63C.jpeg
    7AC1A088-D659-40A9-8546-C58E0886B63C.jpeg
    4,3 MB · Luettu: 632
Voi itku kun olisi itsellä sellaiset tilat, että pystyisi pudottamaan moottorin alas bussista ja tekemään sille saman operaation. Hyvä tuosta tulee. Jos tuo gen2 painekotelo tuntuu asettuvan huonosti, niin laita tosiaan ne pidemmät silikoniputket tai sitten käytä sitä hitsarilla.
 
Talvihuolto aloitettu, akku irti ja lataukseen. Kaasari pitäisi putsata, asentaa vilkkuihin automaattikatkaisija (Smart Turn System) , ruuvata paikalleen Honda Goldwingin takaiskari-jousihässäkkä ja vielä jarruvaloon hankkia tukevampi teline, nuo STS:T ja RoadWingit on hankittu jo syssyllä, ei vaan oo saanu aikaiseksi aloittaa purkamista ja kasaamista.
Tuo 4-6 asteinen kostea, ja väliin jopa luminen autohalli, jossa "Ajoneuvojen korjaus kielletty" -laput ja kyyläävät naapurit ovat osaltaan toimineet hidasteena, mutta kevät koittaa, niin minäkin.
Fillarihan on vuosituhannen alun XV1600A Yamaha WildStar.

edit. 17.5. Kaasari huollettu, jarruvalon teline väkerretty, muut sitten kun lämpö riittää.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
259 656
Viestejä
4 512 159
Jäsenet
74 447
Uusin jäsen
Atnu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom