Paljon maxaa ja mistä? Kyselee complete rookie.Pihalla metri lunta mutta kevään ensimmäiset ratapäivät jo ostettuna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljon maxaa ja mistä? Kyselee complete rookie.Pihalla metri lunta mutta kevään ensimmäiset ratapäivät jo ostettuna
Ahvenisto, 60€Paljon maxaa ja mistä? Kyselee complete rookie.
Työmatkat maisemareittejä ajellenAi vitsi kuvia katellessa ja mopojakin tullut liikenteessä nähtyä niin kai se pitää viikonloppuna omakin kasawika kaivaa tallista ulos
Onneks on keväthuollot tehty ja uusien renkaiden laittokin tilattu ensikuun alkuun niin kelpaa sitten päristellä. Itsekkin kun alalla olen töissä niin huomaa kyllä selvästi että prätkäkuume on moneen osunut, huomattavasti enemmän nykyisiä ja uusia motoristeja jo liikenteessä kamppeita hakemassa kuin aikasempina vuosina.
Nyt itseä vähän PK-seutulaisena huolettaa nää tulevat liikkumisrajoitukset. Jos nyt oikein luin niitä rajoituksia niin ilmeisesti myös "hupi" prätkäily olisi kielletty? Töihin ja takas saisi ajaa mutta se olis siinä?
Ai vitsi kuvia katellessa ja mopojakin tullut liikenteessä nähtyä niin kai se pitää viikonloppuna omakin kasawika kaivaa tallista ulos
Onneks on keväthuollot tehty ja uusien renkaiden laittokin tilattu ensikuun alkuun niin kelpaa sitten päristellä. Itsekkin kun alalla olen töissä niin huomaa kyllä selvästi että prätkäkuume on moneen osunut, huomattavasti enemmän nykyisiä ja uusia motoristeja jo liikenteessä kamppeita hakemassa kuin aikasempina vuosina.
Nyt itseä vähän PK-seutulaisena huolettaa nää tulevat liikkumisrajoitukset. Jos nyt oikein luin niitä rajoituksia niin ilmeisesti myös "hupi" prätkäily olisi kielletty? Töihin ja takas saisi ajaa mutta se olis siinä?
Missä sanotaan että huvikseen ei saa ajaa? Virkistymistarkoituksessa oleva ulkoilu on sallittu...Ai vitsi kuvia katellessa ja mopojakin tullut liikenteessä nähtyä niin kai se pitää viikonloppuna omakin kasawika kaivaa tallista ulos
Enimmäkseen kivijalkakaupoista. Haluan kuitenkin sovittaa ensin varusteet. Itellä tuntuu olevan vaikea löytää sopivia varusteita niin en jaksa tilailla ja palautella jos ei olekaan sopiva.Mistä olette ostaneet kypärän ja muita varusteita, netistä vaiko kivijalasta? Pitäis hankkia käytännössä kaikki ajovarusteet (ei radalle) nyt ja paikallisessa mätänetissä nyt ei kovin kummoinen tarjonta taida olla eikä oikein muita liikkeitä... Umpikypärää etsimässä jne.
Enimmäkseen kivijalkakaupoista. Haluan kuitenkin sovittaa ensin varusteet. Itellä tuntuu olevan vaikea löytää sopivia varusteita niin en jaksa tilailla ja palautella jos ei olekaan sopiva.
Mimmoiselta myyjältä tuo oli? URL?
Ihan hyvännäköinen, ja hintakin on kohdallaan.
Suosittelen panostamaan ajovarusteisiin, ovat kuitenkin pitkäikäistä tavaraa.
En ole huomannut tätä ilmiötä itse. Vinkkinä voin toki antaa seuraavan: laihdutaPaskanmarjat! Mun kokemuksen mukaan ihan sama mikä merkkipuku kyseessä, niin kaikki mystisesti kutistuu talven aikana ja keväällä saa olla ettimässä uutta
Juu, siitä tietää että kisakauden alku lähenee, kun meillä alkaa kotona karppaus. Nuukana ei haluaisi ehjää pukua vaihtaa isompaan ja kärsiihän tuossa tehopainosuhde myös.En ole huomannut tätä ilmiötä itse. Vinkkinä voin toki antaa seuraavan: laihduta
Metzelerit on liukkaat renkaat, toki rauhallisella ajolla rengas kuin rengas menee...Pitäisi hommata 600cc Fazeriin uudet kumit eteen ja taakse. Ei varmaan kovin pahasti mene pieleen jos Metzelerin Roadtec 01 pyöräyttää alle? Hemmetisti rengasvaihtoehtoja niin hankala päättää sopivaa. Ajot ovat pääasiassa maantiellä ja kaupunkipörräilyssä. Radalla ei tule käytyä ja ajotyylikin on aika rauhallista.
Metzelerit on liukkaat renkaat, toki rauhallisella ajolla rengas kuin rengas menee...
Metzelerit on liukkaat renkaat, toki rauhallisella ajolla rengas kuin rengas menee...
voin allekirjoittaa, metzeler nyt takana ja on pirun liukas rengas. vai pitäsköhä polttaa pinta rikki. Dunlopit oli edelliset ja oli mukavemmat renkaat
Mulla oli myös nämä ennen, tämä nykyinen continental menee oikeastaan samaan sarjaan niiden kanssabattlax oli mulla edellinen ja minusta siinä oli aika tasapainoinen rengas normi ajaan ja mutkatielle.
Roadtec 01 on perhanan hyvä yleisrengas ja monet käyttäjät on rankannu Pilot Roadin edelle. Jopa vitosen.Noh, rauhallista se oma ajelu tosiaan on ja mutkat tulee otettua aika varmanpäälle. Tuosta roadtec01:stä on tullut luettua arvosteluja ja useassa testissä on pärjännyt erinomaisesti. Veikkaanpa, että mitkätahansa renkaat päihittävät nuo nykyiset kovettuneet (takana DOT nro:1205,Battlax BT020, edessä 3214,Pilot powerit)
Jarruttaakin voi laittmalla jalat maahan.höpö höpö 30 vuotta vanhakin eturengas toimii
On kyllä nyt pientä mopokuumetta havaittavissa, ajattelin jos seuraavaksi ostaisi Suzukin Intruder 1400:sen. Siinä viehättää jykevä V-kone ihan pätevällä väännöllä. Eikä tarvi ajaa kahta sataa että mopoilusta voi nauttia. Pysyy kortti ja henkikin paremmin tallessa