Sen takia kutsun niitä hypermotoiksi

Ajoasento on mukava ja itselleni se mieluisin pyörätyyppi monikäyttöisyyden takia. Plus noiden kanssa ei ole koko ajan joku haastamassa kun näyttävät adventureilta. Loistavia laitteita jos esim. ajelee paljon taajamassa työmatkoja tms. mutta tykkää silti harrastaa touringia.
Hyperissä on kyllä vakiona erittäin jäykkä keula joka vie fiilikset ajella huonompia teitä + paska rengasvalinta, mutta noita voi muokata niin ei tarvitse enää suunnitella reittejä

TKC80 voisi olla mielenkiintoinen rengas. Tosin hiekkateissä on se ongelma, että niissä on kaksi etenemis vaihtoehtoja; rullaillen tai "tuppi nurin". Jälkimmäisessä on aika suuret riskit päätyä jonkun keulaan.
Rengas irtoaa kyllä herkästi tiestä vahingossakin, kiihdytyksissä ei kauhean hyvä ominaisuus.
Mistä tuon löysit ? Muistaakseni 182kg on kuivapaino, mutta en löytänyt varmistusta tälle. Eivät ole norsuja, mutta kyllä tuon 30kg erotuksen huomaa ihan selvästi. IMHO jos hakusessa on supermoto niin katsoisin silloin supermotoja enkä näitä hypermotoja.