Kiitos vastauksista.
Lueskelin että tosta moottorin kuorestakin voisi dremelillä ottaa jonkun verran materiaalia pois, toinen vaihtoehto hioa BBstä. Nyt tuota kierrettä 9mm näkyvissä eli kiristysmutteria ei saa kun puolille kierteille, jos ottais moottorin kuoresta aavistuksen pois että saisi moottoria tuon 3mm sisäänpäin niin sehän parantaisi jo paljon. 12mm näkyvää kierrettä pitäisi riittää.
Testasin kampia ja kyllä ainakin kun laitto vaan hollille ilman kiristystä niin mahtuu pyörimään, jää ei-ketjun-puolelle 3-4mm rakoa.
Jarkki; olet avannut tuon moottorin niin kuinka paksu kuori on eli mitä arvioisit paljonko siitä moottorin kuoresta uskaltaisi dremelöidä?
Lueskelin että tosta moottorin kuorestakin voisi dremelillä ottaa jonkun verran materiaalia pois, toinen vaihtoehto hioa BBstä. Nyt tuota kierrettä 9mm näkyvissä eli kiristysmutteria ei saa kun puolille kierteille, jos ottais moottorin kuoresta aavistuksen pois että saisi moottoria tuon 3mm sisäänpäin niin sehän parantaisi jo paljon. 12mm näkyvää kierrettä pitäisi riittää.
Testasin kampia ja kyllä ainakin kun laitto vaan hollille ilman kiristystä niin mahtuu pyörimään, jää ei-ketjun-puolelle 3-4mm rakoa.
Jarkki; olet avannut tuon moottorin niin kuinka paksu kuori on eli mitä arvioisit paljonko siitä moottorin kuoresta uskaltaisi dremelöidä?