Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millaista vikaa ja minkäikäisissä vehkeissä?Ite en polarista ostas mistään hinnasta. On tuttavapiirissä pelkkää ongelmaa ollu niiden kanssa. Itse kävin koeajamassa uutta can am outlanderi hd7:aa. Kyllähän se pienoinen pettymys oli tehojen puolesta. Vanhemassa 650 twin moottorissa tuntuu olevan möyhyä ihan eri tavalla. Paperilla 9hv ero twinin hyväksi minkä kyllä huomasi.
Eikös tuo 570 ja 650 twini oo ihan sama kone vuodesta 2018 alkaen? Käsitykseni mukaan 570:ssä on vain miedompi ohjelma. Uusi hd5 ja hd7 on myös 650cc mutta yksisylinterinen.
Ainakin mitä itse tiedän niin Can Am:it on luotettavia vehkeitä. Huollot olen ohjekirjan mukaisesti tehnyt itse. Jos haluaa käyttää muualla huollossa niin täältä voi hakea virallisen huoltopaikan eli jälleenmyyjän Löydä Can-Am-jälleenmyyjä: SSV-ajoneuvot ja mönkijät (brp.com) . En osaa Hondaan verrata muutoin kuin sanoa että kummatkin tekee luotettavia vehkeitä omien tietojeni mukaan.Kuinkas luotettavuus ja huollot vertautuu Can-Amissa ja Hondassa? Hondan hinnat kovemmat, mutta taitaa olla luotettavin
Mistä ostit ja mitä tuli hinnaksi?Tulipa tehtyä juuri kaupat uudesta 570 can am outlander maxista. Ohjelma tulee varmaan heti laitettua niin saa 650 tehot käyttöön
Itse kävin koeajamassa uutta can am outlanderi hd7:aa. Kyllähän se pienoinen pettymys oli tehojen puolesta. Vanhemassa 650 twin moottorissa tuntuu olevan möyhyä ihan eri tavalla. Paperilla 9hv ero twinin hyväksi minkä kyllä huomasi.
Tulipa tehtyä juuri kaupat uudesta 570 can am outlander maxista. Ohjelma tulee varmaan heti laitettua niin saa 650 tehot käyttöön
Noista Segway/Snarler:eista ei ole tullut kuin huonoa kuultua. Ota ihmeessä Honda jos nuo vaihtoehtoina.Kävin liikkeessä mönkijää kattelemassa. Hondaa ja Segwayta myyvät. Jostain syystä kovasti myyjä kauppas Snarler AT6 L EPS Full Version T3b | segwaypowersports.fi. Hintahan ei paha kun toimitettuna vähän päälle 8keur.
Onko noista kokemusta?
Eikä tarvi edes ohjelmointia vaan BUDSilla rasti ruutuun. Mutta Sercapilla saa softattua kyllä 650 tehot ja vielä hilkun päälle.
En tiedä kuinka suhtautuvat tehorajoituksen poistoon. Voi vaihdella huollosta riippuen. 570 ja 650 kumminkin samoja koneita. Siinähän ei sinänsä "muuteta" ohjelmallisesti mitään, eikä käytetä kolmannen osapuolen softia tms. BRP:n omalla softalla (BUDS2) otetaan moottorinohjaukselta tehorajoitus pois rasti ruutuun (tai rasti ruudusta) menetelmällä. Tietysti sen saa halutessaan taas päälle, jos tulee jotain takuuasiaa.Ei taida takuun aikana uskaltaa sittenkään vielä muuttaa tehoja. vai vaikuttaako tuo edes takuuseen jos vaan laittaa sen ”raksin ruutuun” ja saa 650 tehot.? Pirteämmälle tuo jokatapauksessa tuntuu kuin uusi hd7. Koneessa on luonnetta.
Jostain muistelen lukeneeni, että hytti ja pitää olla jotta voi ajaa ilman kypärää.Traktorimönkijällä liikkuvan kannattaa olla perillä ajokorttiluokista
Jos ajaa traktorimönkijällä kadulla, niin pitääkö käyttää kypärää vai onko se vain suotavaa? Lähtökohtaisesti kaikilla on.
Jos siihen rakennetaan koppi ympärille, niin poistuuko tuo kypärärajoitus vai pitääkö siellä kopissa olla myös kaikilla aina kypärät päässä, verrattuna esim. mopoautoon?
Traktorimönkijällä liikkuvan kannattaa olla perillä ajokorttiluokista
Jos ajaa traktorimönkijällä kadulla, niin pitääkö käyttää kypärää vai onko se vain suotavaa? Lähtökohtaisesti kaikilla on.
Jos siihen rakennetaan koppi ympärille, niin poistuuko tuo kypärärajoitus vai pitääkö siellä kopissa olla myös kaikilla aina kypärät päässä, verrattuna esim. mopoautoon?
Tähän malliin olen itsekkin kallistumassa. Tuntui hinnat nousevan uuden malliin myötä, niin nyt hyvä aika tilata. Onko pitkä toimitusaika?Tulipa tehtyä juuri kaupat uudesta 570 can am outlander maxista. Ohjelma tulee varmaan heti laitettua niin saa 650 tehot käyttöön
Tähän malliin olen itsekkin kallistumassa. Tuntui hinnat nousevan uuden malliin myötä, niin nyt hyvä aika tilata. Onko pitkä toimitusaika?
Kerroppa kokemuksia kun pääset ajelemaan
ihan sai heti hakea liikkeestä ojanrauta ylivieska. Hyvä palvelu, suosittelen. Yksi kappale jäi maxi mallia vielä sinne.
Kerroppa kokemuksia kun pääset ajelemaan
Joo sillä bensamittarilla kestää tovi heräillä seisomisen jälkeen. Normal katastrof. Jonkun aikaa kun ajelee niin näyttää oikein.
Joo tulee kujeet tutuksi. Mulla yleensä päivän seisottamisen jälkeen on kadonnut pari pykälää mittarista kun lähtee ajelemaan, oli se sitten ollut täysi, puolillaan tai "tyhjä". Normalisoituu lämmettyään. Sama homma kaverin Outlanderissa.Normal katastrof no ajelin 10km kotoa tankille niin pihasta kun läksin nii oli yks palkki ja sitte parin kilsan jälkeen meni nollaan. Täytyy seurailla miten tuo käyttäytyy
Joo ja jos talvet sen kuin lyhenee/vähä lumistuu niin entisestään mönkijä vain parempi.Hauskempaa / monikäyttöisempää tämä on kuin kelkkailu.
Joo voi nvahvistaan tämän aikalailla omastakin Outlanderista mutta ei sitä ole enää vuosiin tullut mietittyä kun tietää jo että paljonko on bensaa vielä jäljellä milloinkin noin suunnilleen.Joo tulee kujeet tutuksi. Mulla yleensä päivän seisottamisen jälkeen on kadonnut pari pykälää mittarista kun lähtee ajelemaan, oli se sitten ollut täysi, puolillaan tai "tyhjä". Normalisoituu lämmettyään. Sama homma kaverin Outlanderissa.
Minkälaisen vinssin laitoit ja entäs nuo valot?Viimeisimpänä takavinssi ja työvalot joka kulmaan.
Minkälaisen vinssin laitoit ja entäs nuo valot?
Et varmasti pety, sovi kaupat vaan meinasitko yksi vai kaksipaikkaisena?Helkkari kun asuu niin mehtässä että lähellä ei ole tommosta outlanderia nähtävillä. Tuski menee vikaan, vaikka sika säkissä ostaakin?
Maxi houkuttelisi, kun tiedän että varmasti jonoksi asti tuttuja jotka haluaa päästä kyytiin. Ilmeisesti yksipaikkaiseenkin mahtuisi kyytiin, mutta ahtaampi tila ja ei laillinen isoilla teillä?Et varmasti pety, sovi kaupat vaan meinasitko yksi vai kaksipaikkaisena?
Maxi houkuttelisi, kun tiedän että varmasti jonoksi asti tuttuja jotka haluaa päästä kyytiin. Ilmeisesti yksipaikkaiseenkin mahtuisi kyytiin, mutta ahtaampi tila ja ei laillinen isoilla teillä?
Jotain 200h sanoisin. On saanut kenkää, on työnnetty lunta ja vedetty niittomurskainta.Paljonko tuolla hihnalla ajettu?