Mönkijät

Kiitos vastauksesta, noita Maxxisseja voi harkita, ainoa ongelma voi tulla että pitää lyödä spaceria väliin mutta sehän onnistuu kyllä.
 
Millainen mönkijä kyseessä? Onko joku fyysinen rajoite laittaa isompia ja leveämpiä kumeja?

Edit: Eli sulla on 12x6.5 tuuman vanteet? Onko kaikki neljä saman levyisiä ja minkä kokoset vanhat renkaat on?
--> Joo kyllä kaikki neljä samankokoisia
Renkaan ei ole pakko olla (ja harvemmin onkaan) saman levyinen kuin vanne. Esim. Mulla tossa Renessä 10" kumit 7" vanteella joka kulmassa, ja kaverin outissa 12" kumit 7" vanteella takasissa. Eli kyllä siinä kumissa saa olla ihan reilustikin leveyttä, näyttää vain enemmän donitsilta mitä isompi ero on.
--> Eli käytännössähän tässä olikin juuri kysymyksenä se että onko renkaan "pitopinta" eli mihin kumi asettuu niin aina jotenkin vakiolevyinen vai miten aina voi mennä erikokoinen rengas samalle vanteelle? Eli onko renkaan leveys keskiaukon kohdalta sama oli rengas 8 tai 9 tuumaa leveä pinnaltaan?
--> 8 tuumaa on 20,3cm eli tulisi vielä vanteesta noin 1cm per puoli ulospäin? Nyt vanteen mitta noin 18,8cm "reunasta reunaan" ja tämähän ei ole sama kuin tartuntapinnan mitta eli 6,5 tuumaa.

IMG20230920082958.jpg
 
No siis kyllä, renkaan selkä on sen 8" eli se tulee sen 0.75" ~1.9cm (eli ei paljon mitään) puoleltaan vanteen kannaksesta ulospäin. Profiili renkaassa on sen verran korkea että se "venyy" kyllä paljonkin kapeammalle vanteelle. Ei tuossa ole ongelmaa.

Eli onko renkaan leveys keskiaukon kohdalta sama oli rengas 8 tai 9 tuumaa leveä pinnaltaan?
Se voi olla enemmän tai vähemmän, koska renkaan runko kykenee venymään profiilista riippuen X-määrän kumpaankin suuntaan.
 
Viimeksi muokattu:
Paljonko mönkijät kestää kilometrejä/käyttötunteja? Kiinalaisia cfmotoja yms katellut ja yhessä oli 300h/11tkm 400cm³ moottori niin onko tuommonen aivan loppu vai sisäänajettu :confused: auton moottoreita tullu kasailtua parikin mutta ei mitään tietoa näistä pienmoottoreista mikä niitten oletettu kesto edes on , ja kyllä tiedän että ne ei laadullisesti ole lähelläkään canameja mutta ei ole tarkoitus mennä suon silmään upottaa sitä penkkiä myöten niin ei sen tarvis olla niin hyvä
 
Paljonko mönkijät kestää kilometrejä/käyttötunteja? Kiinalaisia cfmotoja yms katellut ja yhessä oli 300h/11tkm 400cm³ moottori niin onko tuommonen aivan loppu vai sisäänajettu :confused: auton moottoreita tullu kasailtua parikin mutta ei mitään tietoa näistä pienmoottoreista mikä niitten oletettu kesto edes on , ja kyllä tiedän että ne ei laadullisesti ole lähelläkään canameja mutta ei ole tarkoitus mennä suon silmään upottaa sitä penkkiä myöten niin ei sen tarvis olla niin hyvä
Jos öljyt vaihdetaan aikanaan, eikä käyttö ole pelkkää suolla kaasuauki ajamista niin eikai tollanen 11tkm ole vasta kuin hyvä alku :D
 
Lisäksi noista lukemista tulee keskinopeudeksi 37 km/h. Minulla on henkilöautossa noin 52. Mönkijä ei siis todennäköisesti ole ollut kovassa vedossa ja työkäytössä läheskään 300 tuntia tai välttämättä ollenkaan.
 
Millainen peli linhai 300 tb3 on? Noita näyttää saavan muutamalla tonnilla. Ajoa tuskin montaa sataa km vuodessa on.
 
Kiinalaisista varmaan se CF (ja sisarmerkki GOES) on lähinnä niitä harkinnan arvoisia.
 
En ole kyllä linhaista kovin hyviä kommentteja kuullut. Ja mitä liikkeessä yhtä itse käpistellyt, niin aika lelun oloiselta vaikutti.
 
Tarviis tehdä mönkijään ylläpitolatausta ctek:n laturilla, ja "virallinen" maahantuojan ohje on irroittaa akku aina ennen latausta. Osaako joku kertoa syyn, että miksi ei kannata ladata akun kengät kiinni (irroitettava vähintään maa-kaapeli) ?

Ja jos itse lataatte akkua, niin onko kiinni vai irti ?
 
Viimeksi muokattu:
Tarviis tehdä mönkijään ylläpitolatausta ctek:n laturilla, ja "virallinen" maahantuojan ohje on irroittaa akku aina ennen latausta. Osaako joku kertoa syyn, että miksi ei kannata ladata akun kengät kiinni (irroitettava vähintään maa-kaapeli) ?

Ei kait siinä ole muuta kuin mahdollinen tulipaloriski, mikä sitten saattaa aiheuttaa melkoista vääntöä mahdollisen vakuutustapahtuman myötä. Oiskohan ollut 2021 Sportsmanissa on jo vakiona liitin ylläpitolaturille ja niissäkin piuhat menee suoraan rengasliittimillä akulle ja kaverin Outlanderissa 2023 XU+ mallissa näytti olevan samanlainen viritys, joko tehtaan, maahantuojan tai myyjäliikkeen taholta asennettuna, ei ainakaan erikseen tilattu.
 
En myös jaksa uskoa että sillä mitään todellista merkitystä on. Joku vastuuvapautuslausekehan se on.
 
ei kyllä ole tullut irroiteltua akkua latausta varten missään vehkeessä. Can Am latautunut CTekin Polarilla siinä missä muutkin vaikka akku paikallaan.
 
Tarviis tehdä mönkijään ylläpitolatausta ctek:n laturilla, ja "virallinen" maahantuojan ohje on irroittaa akku aina ennen latausta
En myös jaksa uskoa että sillä mitään todellista merkitystä on. Joku vastuuvapautuslausekehan se on.
Ohje on muutenkin täysin paviaani-rautalankaohje ja normaaliin käyttötapaukseen soveltumaton. Ei akun testaus kuormitusvastuksella sekään kuulu asiaan kun halutaan vain kytkeä ylläpitolaturi. Ja jos ylläpitolaturille on vielä valmis liitin osassa vehkeitä niin kyllähän se on tarkoitettu käytettäväksi.

Ei sillä ettei olisi muutenkin normaali käytäntö että akkua ulkoisesti ladataan ajoneuvoon asennettuna. Niinhän Defan laturikin toimii.
 
Onko kukaan käynyt vielä koeajamassa tai ostanut tuota uudistettua 2023 cfmoto cforce 450 tai 520 mallia? Varsinkin vertaus vanhempaan kiinnostaisi, siinä oli omaan makuun turhan kova jousitus.

Edit: tuollahan tuo video oli edellisellä sivulla...Saa silti kertoa mielipiteitä.
 
Viimeksi muokattu:
Ei oo tänä talvena traktoria tarvinnu ku mukavahan tolla on lumitöitä tehdä, mitä nyt naapurit vähän kärsii.
Tuossa pientä ääni näytettä ku tuli kesällä tuo putki vaihdettua
 
15-v. pojalle pitäisi hankkia traktorimönkijä (T3b) ja koppiversiot voi unohtaa. Onko teillä ehdottaa jotain hyvää ja luotettavaa budjetilla 5000€ (+-2000€). Myös olisi kiva kuulla seuraavista: vältä tätä mallia ja ehdottamasti tämä/nämä mallit.
 
Mulla nyt ei muista kokemusta ole kun Kawasakista ja CFMotosta (CForce450). Molemmat oli ainakin itselle hyviä, kvf400 oli toki jeesuksen vanha, mutta silti ihan toimiva ja hyvä työjuhta.

CF on 2018 ja ostettu 500km ajettuna. Nyt mittarissa 4500km ja tällä useampi talvi hoidettu noin 1km kotitien auraukset, kesällä metsähommat ja yleistä kottikärryn roolia. Ei vikoja, kaadettu pari kertaa mutta ei ole niissäkään mitään tekniikasta hajonnut. Metsikkö sellaista kivikkoa että muoviset katteet CFMotosta säpäleinä ja parsittu nippusiteillä kasaan. Kawassa muovi oli pehmeämpää ja pakkasillakaan siitä en saanut katteita hajalle. Kawassa oli vetoja aika paljon enemmän, vaikka moottori oli periaatteessa spekseiltään vastaava, mutta CF:ssä sitten taas ihan maantiellä mukava ominaisuus on että nelivedon saa pois päältä ja takaveto päällä on välillä ihan hauskaakin lumisilla hiekkapätkillä, joskaan en nyt kauheasti kyllä sillä käy missään huvikseni ajelemassa. Mielestäni halpa ominaisuuksiin nähden. Tosin varmaan jos nyt olisin ostamassa niin ottaisin samaan rahaan kilvettömän Hondan, kun en sillä kilvellä oikein mitään tee. Silloin vain sattui tuo olemaan sopivasti tarjolla niin hain pois.
 
TGB Blade 450 IRS vm. ~2010
Kaasari Mikuni BSR33 (kyljessä lukee "33 77")?

Kaasari vuotaa ajon aikana ja säilytyksessä kaiken bensan tankista pois kaasarin tyhjennysletkun kautta. Tippoja tulee letkusta 10 s välein.

Siihen letkuun on vain kaksi reittiä:

1. Tyhjennysruuvia avaamalla kohokammion pohjareiästä. Tyhjennysruuvin pitävyys on testattu bensalla 15 min ajan. Alla olevaan talouspaperiin ei vuotanut tippaakaan.
Screenshot_2024-05-13-12-04-57-13_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4.jpg


2. Kohokammion ylivuotopillin kautta. Pillissä näkyvän rajan perusteella bensapinta on ollut ainakin suurimman osan ajasta yli 5 mm yläreikää alempana. Vuotoa on ollut viimeisen vuoden ajan. Silloin tankki on tyhjennetty käytön jälkeen, joten uuttaa rajaa ei luultavasti ole ehtinyt muodostua, mutta taso ollee silti pielessä, koska tämä on ainoa jäljellä oleva reitti letkuun.
Screenshot_2024-05-13-12-05-21-96_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4.jpg



Mahdollisia syitä liian korkeaan polttoainetasoon:
1. Kohot jumissa, mutta ei, koska liikkuvat äärimmäisen herkästi.

2. Kohoissa reikä, minkä takia eivät kelluisi. Ei tämäkään, sillä kohoihin ei mene fairyvesi puolen tunnin upotuksessa, eikä kohoissa ole koskaan ollut bensaa, vaikka usein on tarkistettu käytön jälkeen.
Screenshot_2024-05-13-12-06-17-11_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4.jpg


3. Kohon metalliliuska, joka painaa uimurin neulaa (float valve) olisi väärin taivutettu. Tämä voisi olla mahdollinen, mutta liuska on suora, ja se painaa neulan kiinni jo 5 mm ennen kohon liikeradan ylintä asentoa.

4. Tuo kumikartioinen uimurin neula tai sen vastinpinta eivät ole tiiviitä, jolloin polttoainetta tulee lisää ja lisää vaikka koho painaisi neulaa kiinni. Tämä on mielestäni todennäköisin syy. Kartio ja sen vastaparissa oleva reikä vaikuttavat puhtaalta ja melko vähän kuluneelta (ja on puhdistettu parikin kertaa), mutta ainahan kumi ikääntyy.
Screenshot_2024-05-13-12-05-54-44_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4.jpg



Mistä löytäisi uuden neulan (float valve) ja vastinparin? Liikun Espoo-Hämeenlinna -akselilla. Saako varaosaliikkeistä, onko joku tietty korjaamo, vai meneekö nettitilaukseksi ja millä tiedoilla saa oikean?

Miten polttoainetaso mitataan? Oikea taso on ohjeen mukaan 31,5 mm +/- 0,5 mm, mutta en saa selvää mistä mihin mitataan.
Screenshot_20231009-113310.png
 
Korjaussarjaa saa ainakin ostettua alan liikkeistä. Tulee uudet tiivisteet ja neulaventtiili yms.
Tulikin jo haettua Motonetista tällainen:

Muuten kaikki oli sopivaa, mutta messinkiosan reikä oli vain 1,2 mm vs. alkuperäisessä 2,0 mm. Käytin siksi alkuperäistä messinkiä, ja vaihdoin siihen tuoreen O-renkaan. Uusi neulaventtiili oli juuri sopiva. Saapa nähdä vuotaako enää. Säädin samalla polttoainetasoa 1-2 mm alemmas.
 
osaako joku auttaa tuollaisen Linhain kanssa joka ei lähde käyntiin, rele naksuu ohjaustangon edessä mutta muuta ei tapahdu. Joku liitin on myös irti eikä sille löydy vastaparia.
 

Liitteet

  • 2024-05-22 14.35.20.jpg
    2024-05-22 14.35.20.jpg
    448,5 KB · Luettu: 45
  • 2024-05-22 14.35.24.jpg
    2024-05-22 14.35.24.jpg
    404 KB · Luettu: 44
osaako joku auttaa tuollaisen Linhain kanssa joka ei lähde käyntiin, rele naksuu ohjaustangon edessä mutta muuta ei tapahdu. Joku liitin on myös irti eikä sille löydy vastaparia.
Starttihan näissä on jo tehtaalta ihan sysipaska, tarvii tosi hyvän akun että jaksaa startata. Ootko varauksen tarkistanu? Ja kunhan ei ois rajotinboksille menevä johto, en nyt voi tarkistaa minkälainen liitin siinä oli kun en oo samalla tontilla kamppeen kanssa.
 
akku puuttuu tuolta takarenkaan vierestä, sitten tarakalla olevaan laatikkoon on asennettu akku, ilmeisesti korvaamaan alkuperäinen akku. Tuo oli tyhjä ja varmaan entinen, pitää ostaa uusi akku nyt aluksi.
 
Tulikin jo haettua Motonetista tällainen:

Muuten kaikki oli sopivaa, mutta messinkiosan reikä oli vain 1,2 mm vs. alkuperäisessä 2,0 mm. Käytin siksi alkuperäistä messinkiä, ja vaihdoin siihen tuoreen O-renkaan. Uusi neulaventtiili oli juuri sopiva. Saapa nähdä vuotaako enää. Säädin samalla polttoainetasoa 1-2 mm alemmas.
Motonetin huoltosarjan uusi neulaventtiili korjasi TGB 450 Bladen vuotavan kaasuttimen. Pari päivää ajeltu maastossa, viety multaa nurmikoille, täytetty mökkiläisten yhteisen tien kuoppia ja kuskattu soraa laituriritilöiden alle. Ei vuoda säilytyksessä, tyhjäkäynnillä, kierroksilla, ajossa tai rinteessä. Ennen vuoti kaikkialla ja koko ajan.
 

Liitteet

  • Screenshot_2024-05-25-08-22-25-01_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4.jpg
    Screenshot_2024-05-25-08-22-25-01_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4.jpg
    439,8 KB · Luettu: 69
sain Linhain käyntiin jarrukliinerillä tarkistettuani, että tulppaan tulee kipinä, eli kaasuttimessa lienee joku ongelma ettei saa polttoaineitta.

Kaikki suodattimet näyttää olevan aika likaisia. Yritin etsiä osia mutta aika heikosta suomessa on valikoimaa, aliexpressissä on jotain mutta jokainen tuote eri myyjällä niin alkaa postikulut olla isot. Onko vinkkejä mistä näihin kannattaisi osia tilata, tarttis myös katteita rikkinäisten tilalle?
 
Mikähän olisi sopiva sähkömönkijä 4 vuotiaalle? Perus omakotitalon kiertämiseen :D
 
sain Linhain käyntiin jarrukliinerillä tarkistettuani, että tulppaan tulee kipinä, eli kaasuttimessa lienee joku ongelma ettei saa polttoaineitta.

Kaikki suodattimet näyttää olevan aika likaisia. Yritin etsiä osia mutta aika heikosta suomessa on valikoimaa, aliexpressissä on jotain mutta jokainen tuote eri myyjällä niin alkaa postikulut olla isot. Onko vinkkejä mistä näihin kannattaisi osia tilata, tarttis myös katteita rikkinäisten tilalle?
oisko tsäänssiä käyttää kaasari ultraäänipesurissa?
 
Mönkijöihin (avomalli) on nykyisin myytävänä lisätelttakatoksia. Hieman hölmön näköisiä tietysti ovat, mutta suojannee vesisateelta. Mikä mahtaa olla noiden laillisuus tieliikenteessä? Traktoreissa sinänsä on takavuosinakin ollut lisäkoppeja iät ja ajat.

Halpojahan nuo on aitoon koppimönkijään verattuna jota meidänkin teinit kinuaa. Varsinkin, kun mönkijä on jo olemassa.
assetstream.aspx
 
Mönkijöihin (avomalli) on nykyisin myytävänä lisätelttakatoksia. Hieman hölmön näköisiä tietysti ovat, mutta suojannee vesisateelta. Mikä mahtaa olla noiden laillisuus tieliikenteessä? Traktoreissa sinänsä on takavuosinakin ollut lisäkoppeja iät ja ajat.

Halpojahan nuo on aitoon koppimönkijään verattuna jota meidänkin teinit kinuaa. Varsinkin, kun mönkijä on jo olemassa.
assetstream.aspx
teinit ajelee hienoilla valoilla tuunatuilla koppimönkijöillä. Vähän veikkaan, että ei mene teinille läpi tollanen paavimobiili. Varmaan melkoinen lepatus huippunopeudella ajaessa tuolla. Metsässä sitten ensimmäinen risukosketus repii kaikki paskaksi.
 
teinit ajelee hienoilla valoilla tuunatuilla koppimönkijöillä. Vähän veikkaan, että ei mene teinille läpi tollanen paavimobiili. Varmaan melkoinen lepatus huippunopeudella ajaessa tuolla. Metsässä sitten ensimmäinen risukosketus repii kaikki paskaksi.

Idea sinänsä meni jo läpi, kun sanoin, että osta omilla rahoillasi koppimönkijä tai kävele/fillarilla kouluun. ;)

Kaikkeen ei tarvitse vanhempien suostua, ja kaikilla ei ole edes tavallista mönkijää.

EDIT: Toisaalta koska hinta on 99 euroa, niin noita on varaa ostaa aika moneen risukosketukseen uusia. :D
 
Viimeksi muokattu:
Paljonko mönkijöissä on yleensä rekisteriin merkitty jarruton perävaunumassa? Jos katsot omasta, niin kerro myös omamassa ja ajoneuvoluokka. Jostain syystä tämä on niin salaista tietoa, ettei edes valmistajat laita myyntiesitteisiin tuota. Ei ole mitään tiettyä mallia mielessä, vaan asia kiinnostaa yleisellä tasolla.
 
Viimeksi muokattu:
Mönkijöihin (avomalli) on nykyisin myytävänä lisätelttakatoksia. Hieman hölmön näköisiä tietysti ovat, mutta suojannee vesisateelta. Mikä mahtaa olla noiden laillisuus tieliikenteessä? Traktoreissa sinänsä on takavuosinakin ollut lisäkoppeja iät ja ajat.

Halpojahan nuo on aitoon koppimönkijään verattuna jota meidänkin teinit kinuaa. Varsinkin, kun mönkijä on jo olemassa.
assetstream.aspx

Saako tälläisiä olla muka liikenteessä?:zoom:
 
Paljonko mönkijöissä on yleensä rekisteriin merkitty jarruton perävaunumassa? Jostain syystä tämä on niin salaista tietoa, ettei edes valmistajat laita myyntiesitteisiin tuota. Ei ole mitään tiettyä mallia mielessä, vaan asia kiinnostaa yleisellä tasolla.
300kg näyttää mulla olevan. Eli ei juuri mitään
 
Veikkaan että teinit mieluummin kävelee, kuin ajaa tuollaisella. Eli ei tarvinne murehtia tieliikenteen laillisuudesta siinä kohtaa xD
Jos tuollainen teltta on laillinen niin ihmettelen miten yli 25kg sähköpyörä voi olla niin vaarallinen että tarvii vakuituksen:zoom:
 
Mönkijöihin (avomalli) on nykyisin myytävänä lisätelttakatoksia. Hieman hölmön näköisiä tietysti ovat, mutta suojannee vesisateelta. Mikä mahtaa olla noiden laillisuus tieliikenteessä? Traktoreissa sinänsä on takavuosinakin ollut lisäkoppeja iät ja ajat.

Halpojahan nuo on aitoon koppimönkijään verattuna jota meidänkin teinit kinuaa. Varsinkin, kun mönkijä on jo olemassa.
assetstream.aspx


Just hyvä. Ja saa samalla työvehkeestä käytännöllisen harrastekulkuneuvon. Hyvä tietää olemassa olosta, vaikka ei ole ajankohtainen.
 
rassasin tuota Linhai 400 kaasaria jotta koneen saisi käyntiin. Putsasin kaasuttimen ja nyt kone lähti hieman kaasua avaamalla käymään, tyhjäkäynti puuttuu, lienee säätö, mutta ongelma, että tulvii eli kohon neula ei tiivistä. Yritin tutkia korjaussarjaa mutta sellanen maksaa 50€ ja uusi kaasari kiinasta samanverran. Ei näihin tunnu oikeen saavan osia mistään edullisesti. Vetari suojakumikin on rikki eikä kiinasta löydy sellastakaan. Puhumattakaan katteista, risojen tilalle ei löydy uusia mistään.
 
Jos kaasari maksaa 50e niin eikö se nyt ole silloin aika edullinen?
joo se on edullinen, en tiedä onko sitten 100% samanlainen mutta koska suomessa pelkkä huoltosarja maksaa tuon ja kaasari jotain 450€(!) niin kai se on tilattava ja toivottava, että ainakin osat kävisi. Epäilen, että tuo kohon neula ei tiivistä kunnolla ja siksi tulvii. Se on jotain kumimaista ainetta ja varmaan kovettunut.
 
Täältähän löytyi hengissä olevaa mönkijäkeskustelua. Kuumetta on, kokemusta ei muutamia ajokertoja lukuunottamatta. Lumentyöntöön kohde numero 1, toisena yleinen käyttö kakkosautona.

Kellään kokemuksia uusimmista CFmotoista kokoluokissa 625 ja 800? Menossa koskettelemaan ja koeajamaan liikkeeseen toivottavasti jo huomenna. 2025 GEN3 mallit tulossa kohta ja mitä kehuja lukenut ja nähnyt videoina, ei ainakaan kuumetta laske jos vertailee vanhempiin. Mm. kehittyneempi variaattori, aikahan sen näyttää osoittautuuko toimivaksi vai ei.

CFmotoa pidän vahvana vaihtoehtona, 2-3 tonnia edullisempi merkkipelejä vastaan, paremmilla varusteilla (kahvalämppärit, käsisuojat mm.). Massaa oletettavasti myös riittävästi. Pihaa ja pihatietä noin 90 metriä putsattavana, kolallakin pärjäis vaan onhan se jotain harrastettava.
 
joo se on edullinen, en tiedä onko sitten 100% samanlainen mutta koska suomessa pelkkä huoltosarja maksaa tuon ja kaasari jotain 450€(!) niin kai se on tilattava ja toivottava, että ainakin osat kävisi. Epäilen, että tuo kohon neula ei tiivistä kunnolla ja siksi tulvii. Se on jotain kumimaista ainetta ja varmaan kovettunut.

Sen voi testata, pitääkö neula. Puhalla sinne minne bensa menee kun kaasari on oikein päin, pitäisi ilman mennä läpi. Käännä nyt kaasari ympri ja puhalla uudestaan, ilman ei pitäisi mennä läpi.

Pikku kikkoja mitä nykysukupolvi ei aina muista analogisten vehkeiden kanssa ;)
 
Sen voi testata, pitääkö neula. Puhalla sinne minne bensa menee kun kaasari on oikein päin, pitäisi ilman mennä läpi. Käännä nyt kaasari ympri ja puhalla uudestaan, ilman ei pitäisi mennä läpi.

Pikku kikkoja mitä nykysukupolvi ei aina muista analogisten vehkeiden kanssa ;)
kiitos tästä, mietinkin, että miten saan tuon testattua.
 
Täällä on allekirjoittaneella Can Amin 2008 vuoden Outlander 400efi ollut 2018 vuodesta lähtien pihan puhdistuksessa ja kevyessä hyötykäytössä. Olen vaihdellut öljyjä noin 40h/2v välein. Hyvin vähillä vioilla päässyt, venttiilikopan tiivisteen uusin ja isompana ongelmana oli akun kuoleutuminen,kun kesäisin on niin vähän käyttöä. Ongelma loppui,kun asenti ylläpitolaturin.Melkein 800h koneessa ja ei mitään merkkiä lopusta.Lähellä oli, että ei tullut uutta CF Moton 850 keväällä ostettua,mutta vielä maltoin mieleni.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 287
Viestejä
4 551 193
Jäsenet
74 952
Uusin jäsen
Filppu32

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom