Mikä auto minulle?

Viestiketju alueella 'Autot ja liikenne' , aloittaja Formica, 19.10.2016.

  1. Joymään

    Joymään

    Viestejä:
    455
    Rekisteröitynyt:
    05.03.2017
    En ollut ostohommissa, tuli vaan testattua kaverin autoa. Kyseinen auto oli dieseli, BPS vaihtoauto, niin ei tarvitse pariin vuoteen pelätä ketjun katkeamista, tai ainakaan korjausta omalla kustannuksella.
     
    dot1q tykkää tästä.
  2. Centteri

    Centteri

    Viestejä:
    1 170
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kauppakassia vaimolle etsin. Toki suht pätevää sellaista. Onko kokemuksia/mielipiteitä tästä pikkuturbosta..?
    Hinta olis "kaikilla herkuilla" abaut 21k.
    Eli vastaava-->
    Kia Rio 1,0 T-GDI ISG 100hv EX EcoDynamics + Premium Pack
     
  3. spede

    spede

    Viestejä:
    2 168
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Nyt ajossa A140 '03, n. 5-6000 km tulee vuodessa eli ei paljon paskaakaan. Keskuslukituksen kanssa ongelmia & muitakin sähköfiboja ruvennut olemaan niin saa mennä paaliin vanha merssu.

    Mitäs laitetaan tilalle? Budjetti max. 10k€ mutta kun ajoja vähän niin mieluusti maksaisin myös vähemmän kuin maksimit. Ei suurempia kriteerejä muuta kuin että veivattavat ikkunat ei kelpaa ja vähän saisi olla enemmän vääntöä kuin tuossa nykyisessä 1.4 bensakoneessa.
     
  4. Sepek

    Sepek

    Viestejä:
    624
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Spedelle vastaus: Lähes kaikki yli 1,5L koneet. Itselläni oli Saab 9-5 2,3T etanolilla, hyvä ajaa, oli tehoa ja vääntöä. Siirryin Audi A4 Avantiin, kulkeee, kiihtyy ja hyvä ajaa. Uskoisin Skoda Octavian hoitavan asia, jos varusteet on valmiina. 150hp/240Nm riittää n.1500kg:n kulkineelle. (Saab 9-5 jäi pihaan, saan nautiskella)
     
    spede tykkää tästä.
  5. Myrkky

    Myrkky

    Viestejä:
    4 819
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Volkswagen Passat 1.8-20 Turbo 4d Porrasperä 2000 - Vaihtoauto - Nettiauto

    Siinä vähän tehokkaampaa kapistusta. Kuvan mukaan sähköakkunat löytyy, on turboa, lisäksi renkaat ja vanteet, sisustus ym. kuuluu hintaan ainakin ilmoituksen mukaan.:btooth:

    No vakavasti ottaen kympillä saa jo vaikka mitä näppärää. Jos A mersu ollut ennen ja jotain samantyyppistä, niin valinnan varaa riittää. Tilantarve? A mersuhan on ilmeisen tilava jos tarvii kuljettaa kaikenlaista, joten jos ehkä jotain samantapaista voisi kuvitella...?
     
    spede tykkää tästä.
  6. Docweird

    Docweird

    Viestejä:
    2 469
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Pasuuna ”kokeilunyynnissä” vaihteeksi kolminkertaisen hintaan... :facepalm:
     
  7. melville

    melville

    Viestejä:
    31
    Rekisteröitynyt:
    11.05.2017
    Rahaa on mutta en ajatellut "sijoittaa" siitä enempää kuin 3000€ autoon. Tuossa hintaluokassa auton arvo ei hirveästi alene, toisin kuin vaikka 10000€ hintaluokassa. Auto on huono sijoituskohde. Bussikorti löytyy mutta hinta/laatusuhde on huono, koska kallista aikaa kuluu joka päivä yli tunti, jonka autolla voi säästää.
     
  8. Raaka

    Raaka

    Viestejä:
    284
    Rekisteröitynyt:
    01.01.2018
    Itsellä alkaa lähestyä nuo lastenrattaat-vaihde elämässä ja tilava farkku-diesel haeskelussa. Budjetti siinä 8000-10000€ välissä.

    Onko täällä porukalla minkä verran kokemusta 2-sukupolven Skoda Superb:stä farkkuna?
    Itsellä ei ole oikein mitään kosketuspintaa Skodaan ylipäätään, mutta moni on tuota SuperB:tä kehunut tilavaksi autoksi, eikä tekniikassa ole ollut moittimista.
    Manuaalinahan tuon joutuisi ottamaan, kun ei hirmuisia haluja ole DSG:hen sotkeutua.
     
  9. Meisseli

    Meisseli

    Viestejä:
    836
    Rekisteröitynyt:
    03.03.2017
    Tekniikan kestävyys riippuu jossain määrin siitä mikä moottori siellä on. Hervottoman kokoinen auto Superb kyllä on, takuulla mahtuu rattaat ja muutkin romut kyytiin.
     
  10. mmst1

    mmst1

    Viestejä:
    603
    Rekisteröitynyt:
    17.06.2019
    Mondeo kantsii kans katsoa... luulis kyllä että Octavia riittäis, toki se on astetta muovisempi ja kalseampi käikäle sekin sitten.
     
  11. Raaka

    Raaka

    Viestejä:
    284
    Rekisteröitynyt:
    01.01.2018
    2.0tdi 140hp ( se laiskempi) versiota olen Superb:ssä katsellut.

    Joo, mondeoita löytyy muutamia lähipiiriltä, niin ne on sinänsä tuttuja ja olen niitäkin vähän katsellut.
     
  12. hypodermic

    hypodermic

    Viestejä:
    391
    Rekisteröitynyt:
    31.08.2017
    Superb, A6 ja Passat lienee Vag-vaihtoehdot ja sitten tosiaan ainakin Mondeo. Octaviassa tahtoo olla hiinä ja hiinä pitkälle kuljettajalle, jos kuskin penkin taakse laittaa turvakaukalon/-istuimen. Tietääkseni Passat on hieman väljempi, ainakin jos puhutaan tuoreesta B8 korista.

    Siinä sellaisia joita itse selaillut kun pitäisi mahtua lastenratasta, turvaistuinta ja vielä 190cm kuskikin mukavaan ajoasentoon. :p Se tietysti aina vähän vaihtelee miten jalat suorallaan tykkää ajaa. Superbin tiloja on vaikea lyödä, jos ei valtava auton koko haittaa - toki eipä taida kovin monen sentin ero olla esim Mondeon pituuteen.
     
  13. LawnMoaner

    LawnMoaner

    Viestejä:
    58
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Tässä miettinyt BMW:tä seuraavaksi autoksi. Iskeytyi silmään tuo BMW 320i GT 2016. Meneekö koko kukkaro näiden bemareiden kanssa? Kakkosautona on isompi farmari, joten joku ketterämpi auto olisi ykkösautoksi parempi. Toyotat, Fordit, VW:t, ranskalaiset ja muut tylsät autot ei kiinnosta, ne on kaikki ajettu. Onko tuolle ehdottamalle parempia vaihtoehtoja esimerkiksi juuri BMW:ltä? Haussa olisi lähinnä auto jolla pääsee ohi helposti tarvittaessa (kaikki tähän asti ajetut autot on 1.6 moottorin vanhempia autoja joten verrataan niihin), ja sisältä saisi löytyä kunnollinen infotainment. Peruutuskamerat yms. plussaa. Katselin että jos nyt ostaisi auton, voisi kallistua tuohon 2014 malliin, niitä saisi jo 22k eurolla. Kuinka paljon tuon 2016 mallin oletetaan tippuvan arvossa esimerkiksi 2 vuodessa?
     
  14. pelitys

    pelitys

    Viestejä:
    773
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Kannattaako sitä bemaria hankkia vaivoiksi jos rahapuoli ja kulut noin kovasti huolettaa? Voi muut merkit tietysti tuntua tylsältä kun on ajanut pirkkamalleja karvalakkimoottorilla. VW ja Skoda on ollut oman kokemuksen mukaan hyvä ajettavuus, ei toki aivan niin ärhäkkä kuin BMW. Mutta nekin kärsivät kaikenlaisista pikkuvioista... Ford Fiestoja on ainakin täällä kovasti hehkutettu jos haluaa ketteryyttä.
     
  15. LawnMoaner

    LawnMoaner

    Viestejä:
    58
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Ei se huoleta, lähinnä kiinnostaa että onko vanhan kansan juttuja tai kateutta. Kyllä tällä iällä menee jo joka kuukausi rahaa säästöön joten ylläpito ei ole ongelma.
     
  16. nook

    nook

    Viestejä:
    221
    Rekisteröitynyt:
    23.11.2016
    Vois kuvitella että 2016 on vielä siinä luokassa että vikoja ei kovin paljoa ole. 2014 mallia en lähtis ostamaan. Itellä oli joskus 7v vanha bemari (Z4) ja vikoja oli aivan perhanasti. Itse en enää bemareihin koske.
     
  17. Manakuski

    Manakuski

    Viestejä:
    571
    Rekisteröitynyt:
    12.10.2017
    20i mallia ei oikein voi suositella. Siihen 1.6:seenkin verrattuna se on aika laiska, koska kyseessä on painava auto. 28i:ssä sitten potkua riittää jo kivasti ja dieseleissä (20d ja tehokkaammat) on vetoja jo oikein paljon mukavammin väännön ansiosta. BMW:ltä ei nykyään oikein voi suositella muuta kuin 30d:tä, koska tuo 2-litrainen bensaturbo ei ole sieltä luotettavimmista päästä. 20d taas on ihan perusluotettava jos ei ketju pidä ääntä ja on öljyjä ahkerasti vaihdettu.

    Jos 20d:n ostaa niin kannattaa tähdätä uudemmalla B47-moottorilla oleviin, joissa on siis Adblue, eli 2015 eteenpäin alkaa olemaan eri BMW:n malleissa kyseinen kone. Adbluessa taas on sitten omat juttunsa.

    Itse suosittelisin normaalia 3-sarjalaista ton GT:n sijaan, on huomattavasti näppärämpi ajella ja tietenkin 30d-koneella ja xDrivenä jos rahaa on. Muuten 20d ja xDrive.

    Koeajolla kannattaa kuunnella kylmällä käynnistettäessä ketjua ja ehdottomasti laatikon toimintaa tunnustella ajossa. ZF:n 8-vaihteisen pitää toimia smoothisti vaihtaen, ei pitäisi vaihteiden vaihtamiset juuri tuntua (ainoastaan kun laatikko puottaa hidastettaessa ykköselle saa se vaihto tuntua, se on normaalia).

    Alustasta ei myöskään saa mitään kuulua ja jos kuuluu nitinöitä/natinoita on yleensä ovien/ikkunoiden tiivisteissä käytetty joko väärää silikonia (ainoastaan BMW:n oma silikoni ei aiheuta nitinöitä/natinoita) tai muuten ovat vaihtokunnossa.

    Myös korkeahko polttoaineenkulutus maantieajossa kielii heti tukkeutuneesta hiukkassuodattimesta.
     
    Viimeksi muokattu: 05.09.2019
  18. Incredible Buff

    Incredible Buff

    Viestejä:
    1 251
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kannattaa ainakin varmistaa, että tuossa 320i:ssä on se uudempi B-sarjan moottori. Se vanha N20 on karmea sepelimylly ja muutenkin ongelmainen. Joskus 2016 korvilla vaihtui.
     
  19. LawnMoaner

    LawnMoaner

    Viestejä:
    58
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Mites, kun tuosta moottorin mappauksesta on puhuttu, että 320:llä päästäisiin noihin 328 lukemiin? Onkohan näistä ollut jotakin haittaa?
     
  20. jrp

    jrp

    Viestejä:
    121
    Rekisteröitynyt:
    05.11.2016
    Samoilla linjoilla. Seitsemän vuotta on oman kokemuksen mukaan se raja, jossa kyseisen merkkinen auto kannattaa pistää viimeistään vaihtoon.
     
  21. Tembba

    Tembba

    Viestejä:
    58
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Itse ajanut nyt pari viikkoa 120d xdrivellä ja voin sen verran kehua että vaihteisto toimii kuin ajatus tuon moottorin kanssa ja jos tarve on päästä kovaa tuo kyllä lähtee mukavasti, melkein hot hatch luokkaa. B47 moottori ehdottomasti, ei kannata koskea n47 ellei ole aukoton huoltohistoria ja jakoketjuhuolto tehty.
     
  22. Manakuski

    Manakuski

    Viestejä:
    571
    Rekisteröitynyt:
    12.10.2017
    Kannattaa aina laittaa eka sähköinen seisontajarru päälle ennen kuin laitat laatikon parkille, että säästää parkkilukkoa, yhdessä taksissa alkoi laatikko nykimään aina D:lle siirtäessä kun ei ollu käytetty seisontajarrua näin vinkkinä :)
     
  23. Tembba

    Tembba

    Viestejä:
    58
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Tässäpä on manuaaliskäibä :D
     
  24. Manakuski

    Manakuski

    Viestejä:
    571
    Rekisteröitynyt:
    12.10.2017
    Ui juma, makia peli.
     
    SR50La tykkää tästä.
  25. pelitys

    pelitys

    Viestejä:
    773
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Tämäkö on sitä kuuluisaa BMW-laatua?
     
  26. aapelih

    aapelih

    Viestejä:
    227
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Oman käsitykseni mukaan ihan fiksu toimintatapa kaikkien tomaattien kanssa. (Siis kässäri ensin pitämään auto paikoillaan ja sitten vasta keppi P:lle).

    Tuo säästää laatikon (yllättävän) heiveröistä parkkikynttä ja pitää käsijarrumekanismin vetreänä, kun sitä käytetään. Kuulostaa ihan win-win-diililtä :tup:.
     
    VeGe-, Oxamin, Hair ja 5 muuta tykkäävät tästä.
  27. Manakuski

    Manakuski

    Viestejä:
    571
    Rekisteröitynyt:
    12.10.2017
    Ihan kuule säästää jokaisen automaattilaatikon parkkilukkoa. Se kun yleensä on vaihteistossa vain pienehkö osa, jota vasten laitat 1,5 tonnia rautaa. Ennemmin jättää auton jarrujen varaan tuplavarmistukseksi. Koskaan ei muuten bemarissa ole seisontajarru jäätynyt.

    Ja taksikäytössä sitä autoa tosiaan liikutellaan hiukkasen enemmän, joten noita vaihteitakin kytketään aika paljon useammin D:ltä P:lle ja päinvastoin.
     
  28. null

    null

    Viestejä:
    590
    Rekisteröitynyt:
    06.11.2016
    Tähän on vielä pakko takertua sen verran, että ZF valmistaa näihin laatikot, ei BMW.
     
    Oxamin tykkää tästä.
  29. ers

    ers

    Viestejä:
    57
    Rekisteröitynyt:
    13.11.2017
  30. pokkus

    pokkus

    Viestejä:
    1 345
    Rekisteröitynyt:
    21.10.2016
    Niin, ei se BMW itse valmista mitään tai korkeintaan todella pienen osan osista vaan alihankkijat. BMW siitä kokonaisuudesta silti on vastuussa vaikka alihankkija olisi kuka tahansa.
     
  31. null

    null

    Viestejä:
    590
    Rekisteröitynyt:
    06.11.2016
    On toki vastuussa, mitä se nyt saksalaisten valmistajien keskuudessa ikinä tarkoittaakaan.
    Eikä sillä, onhan näillä kiva ajaa kunhan sattuvat toimimaan. muutoin kyllä täyttä paskaa kaikkine tyyppivikoineen joita tuntuu riittävän.

    En toki ole seurannut onko se ruoho sen vihreämpää siellä toisella puolellakaan.
     
  32. MrB

    MrB

    Viestejä:
    416
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Ei taida sellaista aitaa ollakaan, jonka takaa löytyis vihreempää ruohoa. Pitää vain valita paskoista vaihtoehdoista kivoimman värinen...
     
    SR50La tykkää tästä.
  33. Diplomaatti

    Diplomaatti

    Viestejä:
    181
    Rekisteröitynyt:
    30.07.2019
    Niin tai hankkii B47 jossa ei ole adblueta.

    Perus 3-sarja on helvetin pieni, että ottaisin kyllä suoraan GT:n sen monikäyttöisyyden takia ja omaan makuun parempi versio kolmosesta.

    Jos xdriveä niin vetarit kannattaa olla vaihdettu. 1000 Eur kappale.
     
  34. Köntsä-Ana

    Köntsä-Ana

    Viestejä:
    93
    Rekisteröitynyt:
    26.06.2017
    Oliko bemareissa jopa niin että moottoritkin tulee Renaultilta?
     
  35. Diplomaatti

    Diplomaatti

    Viestejä:
    181
    Rekisteröitynyt:
    30.07.2019
    Mersun 1.6 on Rellun koneet.
     
  36. Moronicus

    Moronicus

    Viestejä:
    71
    Rekisteröitynyt:
    17.07.2018
    Miten iso farmari sulla oikein on? 3-sarjan GT:llä on pituutta 4824 mm. Pidempi kuin esim. 2014 farkku-Passat.

    Kaikki on suhteellista, mutta suosittelisin jotain muuta kuin 320i tai sitten haet siihen softapäivityksen.

    Mulla on 328i GT xDrive, jolla omamassaa 1735 kg. Teho-painosuhde on riittävä, 0-100 6.5s. Tuntuu ja myös papereiden mukaan on yhtä nopea kuin aiemmin omistamani E92 330d xDrive.

    Suurin piirtein vakio-328i:n lukemiin päästään, juu. 328i:stä saa puolestaan irti noin 290 hp.
    Tekniset erot on selitetty tuolla: BMW F3x 320i-328i

    Ei tietenkään ole. Jopa 320iA GT menee 0-100 7.9 sekunnissa ja 8-vaihteinen laatikko löytää kyllä sopivan vaihteen ohitustilanteisiin, joten on se nyt miljoona kertaa parempi kuin joku vanha turboton 1.6.
     
  37. Kaktus

    Kaktus

    Viestejä:
    40
    Rekisteröitynyt:
    23.11.2016
    Jokseenkin huvittavaa, kun porukka puhuu näistä "isoista" autoista ja amerikkalainen sedan on jo metrin pidempi kuin vaikka superb farkku. :)
     
  38. LawnMoaner

    LawnMoaner

    Viestejä:
    58
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Kävin tänään koeajamassa 2014 vuoden 328i GT:n itseasiassa, ja vaikutti hyvältä. En tätä yksilöä lähtenyt vielä ostamaan, puuttui pari herkkua. Myöskin, kun käänsi rattia hieman oikealle, jostain vasemmalta (takaa ehkä?) kuului jotain ulinaa/ulvomista. Onko tuo ratti normaalisti kuinka herkkä, tuntui ettei dead zonea ole laisinkaan, vaan pieni sentin ratin nypyttely sai auton jo kääntymään, tuntui ratti jotenkin löysältä, vai olenko vain tottunut näihin 1.6 juniin? Onko ollut paljon vikoja tai korjailtavaa, kauan olet omistanut? Oliko hyvä ostos?
     
  39. Pyrres

    Pyrres

    Viestejä:
    1 227
    Rekisteröitynyt:
    18.07.2017
    En tuosta bimmeristä tiedä mutta ohjauksen nopeus on monessa autossa nykyään aivan absurdi vs vanhemmat. Itse pidän siitä mutta vaatii kyllä totuttelua hetken tai kaksi jos ei ole aiemmin omistanut autoa missä on nopea ohjaus. Esim omassa Fiestassa on lock to lock kaksi kierrosta ja deadzonea ei juuri ole. Vaatii esim vastaohjauksiin uudelleenkalibroinnin jopa aiempiin hot hatcheihin verrattuna. Ja matka-ajossa voi joskus olla hiukan rasittava kun auto haluaa elää ja kääntyä millin liikkeistä ratissa. Itsellä on 70-luvun pikkujapsi ja tuo Fiesta ja voin sanoa että vaatii aika pienen hetken tottua jos ei ole toista ajanut hetkeen. Toinen reagoi kaikkeen millisekunnissa minimaalisella voimankäytöllä ja toinen vaatii voimaa kaikkeen ja on huomattavan hidas liikkeissään.
     
  40. Moronicus

    Moronicus

    Viestejä:
    71
    Rekisteröitynyt:
    17.07.2018
    Eikä ole. Esim. Chevrolet Impala on ns. "full-size sedan". Sillä on pituutta 5113 mm. Superb-farkku on 4861 mm. Volvo S90 on 4963 mm.
     
    SR50La tykkää tästä.
  41. Moronicus

    Moronicus

    Viestejä:
    71
    Rekisteröitynyt:
    17.07.2018
    Tämä on nyt mun kolmas BMW (edelliset E92 330d ja i3). Hain Ruotsista pari kuukautta sitten, postasin juuri Omat autot -ketjuun.

    Ohjaus on tarkka joten mitään dead zonea ei toki ole, mutta myös selvästi kevyempi kuin mitä Bemarissa on perinteisesti ollut. Kaupungissa kevyt ohjaus on ok, mutta maantiellä jäykempi olisi rauhallisempi ja tunnokkaampi. Sport-modessa ohjaus jäykkenee ns. tavalliseen Bemari-tasoon; täytyy selvittää, saisiko sen myös comfort-modeen.

    Toistaiseksi ei ole ollut mitään vikoja tai korjattavaa. Auto oli ollut Ruotsissa leasing-yhtiön omistama ja oletettavasti työsuhdeautona, joten jos jotain oli joskus hajonnut, niin ainakin se oli laitettu kuntoon.
     
  42. Centteri

    Centteri

    Viestejä:
    1 170
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Viimeksi muokattu: 07.09.2019
  43. Kaktus

    Kaktus

    Viestejä:
    40
    Rekisteröitynyt:
    23.11.2016
    En nuista uusista muovichevyistä tiedä, puhun nyt vanhan liiton amerikkalaisista. :) Oma deltakin on sen 5512mm, vaikka on pienennettyä koria.
     
  44. Sonic Empire

    Sonic Empire

    Viestejä:
    563
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Juuh okei, mää vertaamassa nykyautoja johonkin ikäloppuun letukkaan tmv. :facepalm:

    Superb on iso auto nykymittapuun mukaan.
     
  45. hkultala

    hkultala

    Viestejä:
    5 392
    Rekisteröitynyt:
    22.10.2016
    Alunperin puhuttiin autojen sisätilojen tilavuudesta, ei ulkomitoista.

    Nykyautot ovat sisältä paljon tilavampia kuin nuo antiikkiset maantielaivat, joissa melkein puolet auton mitasta oli nokkapeltiä ja n. neljäsosa peräkonttia
     
  46. Myrkky

    Myrkky

    Viestejä:
    4 819
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Hyundai Equus VS500 5.0 V8 Aut. KATSO VARUSTEET! Porrasperä 2012 - Vaihtoauto - Nettiauto

    Tässä nyt tarjoilisin seuraavanlaista koreanlaivaa. Mitä siihen pituuteen tulee, mikä jokaiselle on se juttu omalla kohdallaan.

    5,160 mm (203.1 in) (Sedan) 5,460 mm (215.0 in) (Limousine)

    Kyseinen ilmon yksilö on vielä vähän ajettu, vain 14 533 poronkusemaa.

    Muoks. toi siis entinen diplomaattiauto. Oletettavasti E-korean käytössä ollut. Joskus aikaisemmin törmännyt Mersu S 260 W126 manuaaliin ilman mitään varusteita, joku kasari vehje ajalta kun paremmalla korealla oli vielä lähetystö suomessa.
     
    Viimeksi muokattu: 08.09.2019
    SR50La ja lospolloshermanos tykkäävät tästä.
  47. lospolloshermanos

    lospolloshermanos

    Viestejä:
    121
    Rekisteröitynyt:
    02.08.2017
    Muuten kyllä, mutta kiinnostus lopahti tuohon Skodan keulamuotoiluun :(
     
  48. Joymään

    Joymään

    Viestejä:
    455
    Rekisteröitynyt:
    05.03.2017
    emelianenko tykkää tästä.
  49. itarumaa

    itarumaa

    Viestejä:
    1 183
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Ihan hieno tuo Hyundai mutta varmaan aika mahdoton myydä, kun samaan hintaan tai halvemmalla saa Lexus LS600h mallin jonka ainakin itse ottaisin paljon mielummin. Yleisesti ottaen kyllä tuollainen iso sedanlippulaiva olisi itselleni mieluinen auto. Klassinen ja hillitty, mutta kuitenkin voimaa pellin alla.
     
    Oxamin ja SR50La tykkäävät tästä.
  50. baggio

    baggio

    Viestejä:
    715
    Rekisteröitynyt:
    10.01.2019
    Hupaisa hintahan perustuu siihen, että tuo on ainoa yksilö Suomessa ja koko pohjoismaissa. Hitaampikin myynti lyö leiville, jos lopulta löytyy se joka on kyvykäs ja halukas maksamaan tavallisen ihmisen käyttöauton verran ekstraa siitä ettei kellään muulla ole samanlaista.