Ehkä se täysperän kolmion takaa tunkeminen realisoituu sitten kun ajat semmosta ja tajuat että ruuhkasemmassa paikassa sillä ei voi vittuilematta liittyä mihinkään. Tapauksia on toki erilaisia enkä sitä kiistä ettei siellä mulkkuja ole ratissa.Tilanne on hieman eri, kun etuajo-oikeutettu joutuu väistämään kolmion- tai stopmerkin takaa tulevaa kuin suoralla tiellä edeltävät puheet missä takana tuleva hiillostaa luukussa kiinni. Jolloin takana tulevan reagointi+jarrutusaika ei riitä pysähtymään liian lyhyen turvavälin takia.
Edit. Tämän takia talvella vajaavetoisella autolla vatii isomman välin mihin mennä, kuin vastaavasti nelivedolla mikä saa pitoa ihan eri tavalla. Eikä nelivedollakaan voi joka väliin mennä tunkemaan. Liiallinen kaasun painaminen vajaavetoisella sutii, mutta ei juurikaan kiihdy. Nelivedolla taas se auto ottaa vauhtia koko ajan vaikka auto olisi kylkiedellä menossa kaasulla.
Olen myös monesti kironnut täysperävaunullista rekkaa mikä tahallaan kääntää eteen komion takaa. Katsoo vaan kuskin paikalta silleen et voi voi ku mulla on isompi auto. Olen muutaman kerran meinannut mennä kysymään, että humalassako se kuski ajelee.