- Liittynyt
- 10.01.2019
- Viestejä
- 20 108
Tuosta pätkästä oli hiljan keskustelua, uutisointien perusteella lätkät ihan syystä, siellä työtvielä kesken, vaikka itse asennukset ilmeisesti valmiit, ja lätkät poistuu vastan sen jälkeen kun hommat saatu valmiiksi. Ilmeisesti tässä kuussa pitäisi olla valmis.Ei sitä reikäpäässäajelua mikään oikeuta, mutta juurisyy on selvä ja se on se että ne nopeuslätkät jää sinne työmaalle vielä viikoiksi sen jälkeen kun hommat on paketissa. Tervetuloa Hämeenlinnaan E12 Goodmanin kohdalle katsomaan "työmaata" jossa ajetaan 60kmh (tai ainakin ajettiin muutama päivä takaperin). Hommat loppui viikkoja sitten. Ja tarkoitus ei tässä ole syyllistää ketään mistään, vaan avata juurisyytä siihen kaahaamiseen työmailla. Toki jos ja kun siellä on väkeä niin siellä ylinopeuden ajaminen on täysin mielisairasta, mutta nähdäkseni toiminta mikä tuohon saa liikkeelle on enemmänkin ne valmistuneet/hiljaiset työmaat missä ei ole mitään syitä enää alennetulle nopeudelle (ml. uusi asfaltti)
Syy lienee tähän lätkien hitaaseen keräämiseen löytynee urakoitsijan ja elykeskuksen välisestä kommunikaatiosta (?)
Sieltä ratin takaa on vaikea arvioida tilannetta, varsinkin tuollaisessa kohteessa missä keskeneräisyys ei näy sinne ratin taakse. Joku taisi kertoa että siellä ajetaan jopa yhdeksääkymppiä, ilmeisen tietoisena rajoituksesta. Esimerkki paikasta mihin pitäisi saada valvontaa ja reilusti ylinopeutta ajavat ohjata tien sivuun, tai edes siirettävä kameravalvonta.