Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hieman vielä kysäisen tuosta catin vetämisestä eli onko kaapelirasioiden kaapelit putkessa ja tulevatko samasta tilasta, mihin voisi laittaa kaapelimodeemin? Ideana siis korvata kaapelirasiat cat-rasioilla (RJ45). Itse olen vetänyt noin osaan huoneista catin meidän vanhassa 2-kerroksissa OKT:ssa, tosin antennikaapeleiden kanssa vaihtaen eli putkeen antennikaapelin tilalle cat6a ja rj45 rasia päähän.Mulla kaks kerroksinen okt. Taloon tulee kaapeli. Yläkerrassa ja alakerrassa työhuoneet eli tarvitsen kahteen paikkaan netin. Kummassakin huoneessa kaapelirasia. Cattia ei saa vedettyä millään huoneiden välille. Miten paras tapa toteuttaa?
Putket on mutta yritin vetää johtoa ja ei liiku mihinkään. En uskalla kauheasti vetää ettei mene poikki, mutta kyllä posket täristen kokeilin vedellä mutta ei liikkunut senttiäkäänHieman vielä kysäisen tuosta catin vetämisestä eli onko kaapelirasioiden kaapelit putkessa ja tulevatko samasta tilasta, mihin voisi laittaa kaapelimodeemin? Ideana siis korvata kaapelirasiat cat-rasioilla (RJ45). Itse olen vetänyt noin osaan huoneista catin meidän vanhassa 2-kerroksissa OKT:ssa, tosin antennikaapeleiden kanssa vaihtaen eli putkeen antennikaapelin tilalle cat6a ja rj45 rasia päähän.
Hieman vielä kysäisen tuosta catin vetämisestä eli onko kaapelirasioiden kaapelit putkessa ja tulevatko samasta tilasta, mihin voisi laittaa kaapelimodeemin? Ideana siis korvata kaapelirasiat cat-rasioilla (RJ45). Itse olen vetänyt noin osaan huoneista catin meidän vanhassa 2-kerroksissa OKT:ssa, tosin antennikaapeleiden kanssa vaihtaen eli putkeen antennikaapelin tilalle cat6a ja rj45 rasia päähän.
Ehkä tyhmä kysymys, mutta johto varmaan oli irti toisesta päästä?Putket on mutta yritin vetää johtoa ja ei liiku mihinkään. En uskalla kauheasti vetää ettei mene poikki, mutta kyllä posket täristen kokeilin vedellä mutta ei liikkunut senttiäkään
Jep, tuskin kannattaa lähteä vaihtamaan, jos ei putkia ole. Ei ole pian mitään piuhaa vedettynä.Jos kaapeleita ei ole putkitettu, niin lienee aika epätoivoista edes yrittää vaihtaa putkia vanhalla kaapelilla vetämällä.
Tuossa tapauksessasi jätit tv-antennikaapelit pois kokonaan?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.