Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun hankit uuden kaapelimodeemin niin muista sitten että sinun pitää aktivoida se DNA asiakaspalvelun kautta antamalla heille modeemin mac-numero:Kiitos jälleeen viisaudestanne! Tässähän oikein sydän lämpenee kun yksinkertaista opastetaan niin hyväntahtoisesti. Tulee joulumieli. Jatkan ohjeillanne upgreidausta ja laitan lopputuuletuksen kun valmista.
Elisa ilmoittaa, ettei laitteessa ole päivitettävää firmwarea, käyttöliittymää, eli se on (niin kuin Planet) pelkkä mediamuunnin/silta joka kääntää vdsl2:n signaalin ethernetiksi. Lisäksi se kykenee 1Gbps nopeuteen, jos kupariverkko on laadukas. Hintaa tuolla taisi olla 150€, eli ei mikään kovin kallis jos sillä gigabitin verkon saa aikaan vdsl2 verkkoon. Siihen perään joku hyvä reititin tai kytkin ja reititin tarpeen mukaan.
Ei saa gigaa VDSL2-verkoissa, vaan ainoastaan G.Fast-verkoissa.Taitaa Elisalla olla edelleen 100M maksimi VDSL2:lla.
Itse olen siinä käsityksessä että CO ja CPE versiot noista on erikseen.Kysymyksenä oli huono, siis yritin kysyä että toimiiko tuo Adtran G.fast modeemi myös isäntä tilassa, siis että kahdella modeemilla saisi kuparin parin yli (p2p) sillan.
Ilmeisesti vastaus oli johonkin muuhun.
Valmistajan sivut ei ole ihan kuluttaja suunnattuja, niin ei oikein osunut. (en siis löytänyt pienellä vaivalla)Itse olen siinä käsityksessä että CO ja CPE versiot noista on erikseen.