Desgorr
Tukijäsen
Sisäverkko on. Tupla pistokkeet joka huoneessa.
Hyvin noi muut boksit on toiminut vaikka ovat olleet kaapissa. Lyhyet välimatkat.
Sitten kannattaa tehdä niin, että tuonne kaappiin pelkkä kytkin ja tuo itse langaton reititin jollekin keskeiselle paikalle niin saat kaikki laitteet tuon reitittimen taakse. Ei tule tuo reitittimen kokokaan ongelmaksi. Eli homma menee seuraavasti: Kaapissa olevasta Internet-noususta johto keskeisellä paikalla olevalle rasialle (Eli kytketään kaapissa kaksi porttia suoraan verkkojohdolla) ja itse rasialta tuo kytketty portti langattoman reitittimen WAN-porttiin. Langattoman reitittimen LAN1 portista johto takaisin seinärasian toiseen vapaaseen porttiin. Itse kaappiin sitten kytkin, johon kytket kaikki käytössä olevat portit mukaan luettuna tuo langattomalta reitittimeltä LAN1:sta tuleva portti.
Myös noita vapaita reitittimen portteja voi käyttää laitteilla.
Kaappiin vaikka tällainen kytkin jos 8 porttia riittää: TP-Link TL-SG108 8-Port 10/100/1000Mbps Desktop Switch | Varastossa
Ja jos ei ole tarkoitus päivitellä yhteyttä nopeammaksi niin toki halvempikin reititin riittää. Tuossa nyt on vähän tulevaisuusvaraa.