Mikä näyttö minulle? Näyttösuositukset ja kyselyt

Onko 32" QHD 2560 x 1440 miten suttuinen tekstille?

Minulla on nyt LG 27GP850-B, johon olen ollut ihan tyytyväinen. LG:ltä olisi sama näyttö suurempana; 32GP850-B Verkkiksessa tarjouksessa.

Lähinnä mietityttää tekstinkäsittelyn kelpoisuus, onko teksti suttua? Kaipaisin suurempaa näyttöä.

4K-peleihin ei rauta riitä, olisiko tuossa ratkaisu?

349,99€.
LG 32GP850

Mikäs näyttö kantsii ostaa? 1440p ja yli 100hz virkistystaajuus pitäs olla ja hyvä koko ois varmaan 27". Muutenkin sais toki olla hyvä mm. vasteajan ja värisävyjen laadun suhteen, en niinpaljoa tiiä näistä. Budjetti n. 200-300€ lähtökohtaisesti, joustaa tarvittaessa.

Mikäs näyttö kantsii ostaa? 1440p ja yli 100hz virkistystaajuus pitäs olla ja hyvä koko ois varmaan 27". Muutenkin sais toki olla hyvä mm. vasteajan ja värisävyjen laadun suhteen, en niinpaljoa tiiä näistä. Budjetti n. 200-300€ lähtökohtaisesti, joustaa tarvittaessa.
Ja lisäyksenä vielä että amd näyttis eli freesync sais olla ja mieluiten sellanen näyttö joka saatavilla esim gigantis poweris verkkikses tai muussa kaupassa pk seudulla

Tossa ois gigantissa varmaan ihan asiallisesta näytöstä hyvä tarjous 179e klubilaisille:

Uskallan myös suositella tätä minkä itse ostin alennuksesta:

Mutta näillä hinnoilla ehdottomasti kallistuisin nyt lenovon puoleen. Molemmat 180hz ips näyttöjä 2k resoluutiolla.

Viimeksi muokattu:
Tossa ois gigantissa varmaan ihan asiallisesta näytöstä hyvä tarjous 179e klubilaisille:

Uskallan myös suositella tätä minkä itse ostin alennuksesta:

Mutta näillä hinnoilla ehdottomasti kallistuisin nyt lenovon puoleen. Molemmat 180hz ips näyttöjä 2k resoluutiolla.
Jees ostin nyt näytön.

Statistiikka

Viestiketjuista
275 287
Jäsenet
77 319
Uusin jäsen
Paperipaino

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom