Ehdottomasti totta, itselle tullut negatiivista palautetta kun rohkenin puhua ja epäillä kaarevia näyttöjä. Kuulema parhain keksintö sitten litteän näytön.
Vaikka siinä yritti hieman arasti vihjata että joku Vega 56 tai nykyinen 6700XT ei ehkä riittäisi ultra wide kaarevalle näytölle tai word dokumentit jne. eivät olisi niin sujuvia lukea edelleen kerrottiin että olin täysin väärässä.
Tiedä sitten, edelleen tyytyväisenä käytän nykyistä 27" "perus" 1440p IPS 144Hz näyttöä vuodelta 2018 kun kuitenkin on aika vahva epäilys että olen itse oikeassa ja joku 49" OLED DQHD (5120 x 1440) 240Hz virkistystaajuudella, 0,03ms vasteajalla, 1800R muotoilulla ja 32:9 kuvasuhteella olisi liikaa Vega 56/64 tai jopa 6700XT kortille... Jopa että teksti dokumentit tai sivustot olisivat hankalia lukea ja että katseluetäisyys nykyisestä ei olisi riittävä vaan sitä pitäisi kasvattaa.
Juuri näin, mielipide asioita pitkälti muutenkin. Mutta itse olen oman kokemukseni perusteella sitä mieltä, että 27" curved on aivan turhaa, ei varsinaisesti haittaa, mutta ei siitä hyötyäkään ole. (Omistan yhden 27" curved näytön ja 27" ei-curved näytön)
Aiempi "main" näyttöni oli 34" ultrawide ilman curvedia, ja siinä sitä olisi kyllä kaivannut. Joutui liikuttamaan päätä huomattavasti että näki vasemmasta alakulmasta oikeaan esim. Civiä pelatessa. Muutenkin, kun ei ollut oled näyttö, niin oli vähän hankala noiden kuvakulmien kanssa ilman curvea.