Mikä konetiskiaine?

Suomessa noi Eco ohjelmat aika turhia koska pyrkivät minimoimaan veden kulutusta. Auto ohjelmat toimineet hyvin meillä. Ainakin Asko pesukoneessa voi valita myös korkeamman lämpötilan tarvittaessa, myös tuossa auto ohjelmassa. Meillä pärjätty näillä vaihtoehdoilla.
Eikä mitään kalvoja tai hajuja jäänyt astioihin Fairy tabletteja käyttäessä.
Nykyään käytetty myös Coopin tabletteja ja hyvin nekin pesseet. Tosin puhdistan siivilät n. parin viikon välein. Aina niihinkin vähän töhnää kertyy. Tämä siitä huolimatta että Fairyn tabletteja käytetty.
Edit. Noiden sihtien töhnän kertymiseen vaikuttaa varmasti enemmän se minkälaista tiskiä koneeseen laittaa huuhtelematta/rasvaista jne.

Viimeksi muokattu:
Mä en ymmärrä tuota Fairy Platiniumin haukuntaa hajun ja pesujäämien takia. Ei meillä ainakaan Fairyn jälkeen astiat haise millekään eikä mielestäni niihin jää mitään jäämiäkään. Mietin, että peseekö jengi näillä jollain alle tunnin pikaohjelmilla, jotka eivät sitten kunnolla huuhtele astioita. Tai sitten koneen putsaushuoltoa laiminlyödään eikä ikinä puhdisteta itse konetta kunnolla. Itse pesen lähes aina sillä vajaan 4h ECO-ohjelmalla ja kiireessä sitten 2h AUTO-ohjelmalla. Koneen putsaan säännöllisesti parin kolmen kuukauden välein. Ongelmia ei ole ollut.

Fairya käytettäessä poistosuodatin on pysynyt paljon siistimmässä kunnossa eli Fairy poistaa tehokkaasti siitä rasvan pois. Muilla vähemmän tehokkailla pesuaineilla on saattanut ongelma olla nopea likaantuminen jopa parin pesun jälkeen ja sitten kaikki astiat jäävät likaiseksi.
Tämä. Ohjelmana Tunti ja kolkytäkuus minuuttia. Noin 1kWh laaki, veden kulutusta en ole vielä katsonut, mutta ei merkinne mitään.

Statistiikka

Viestiketjuista
269 522
Jäsenet
76 452
Uusin jäsen
Poraaja

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom