Mikä auto minulle?

Vuodet vaikuttaa auton arvoon enemmän kuin kilometrit. Jos vierekkäin olisi myymälässä tuo 55 tkm ajettu ja sen muutoin identtinen kopio 50 tkm mittarissa, niin hintaero olisi luullakseni alle 500€, todennäköisemmin ehkä pari-kolmesataa. Tuohan oli jokin 5-vuotias perus Toyota?

Tietysti jos tarjotaan 90€ Tojo-hupparia/takkia/lippistä, niin sitä en itsekään hyväksyisi. Mutta joku bensalahjakortti tms. voisi olla nieltävissä, oppirahat meni ja ensi kerralla sitten tarkemmin.
Joo, 5v perus-Toyota. Bensalahjakorttia sieltä tarjottiin, ja menee varmaan sitten oppirahojen piikkiin. Muuten tuli auto testattua ja katsottua, mutta jotenkin tuo jäi huomaamatta. Ehkä sen takia että mittarinäkymä vaihtui.

5000km ei nyt hirveästi ole, mutta 90€ on kyllä vittuilua. En nyt tähän keissiin äkkiseltään osaa sanoa sopivaa hyvitystä, mutta itse sain parisen vuotta sitten neuvoteltua autoon lohko- ja sisätilanlämppärin asennuksineen, kun ilmoituksessa oli virhe. Autosta siis puuttui jokin varuste, joka ilmoituksen mukaan olisi ollut.
Itse mietin jotain sellaista, että seuraava vuosihuolto joka olisi vuoden päästä, niin olisi ilmainen. Oikeastaan vaikka kaksi seuraavaa, mutta tämä voi olla toiveajattelua. Lähinnähän tässä on vitutus kun luuli saavansa juuri sopivan auton, eikä sittenkään ole

Itse mietin jotain sellaista, että seuraava vuosihuolto joka olisi vuoden päästä, niin olisi ilmainen. Oikeastaan vaikka kaksi seuraavaa, mutta tämä voi olla toiveajattelua. Lähinnähän tässä on vitutus kun luuli saavansa juuri sopivan auton, eikä sittenkään ole

Joo, ei kyllä kahta ilmaista huoltoa, mutta määräaikaishuolto maksutta voisi olla win-win. Autoliikkeelle se on halvempi kuin antaa käteistä, sinä taas säästät, kun et maksa alvia palvelusta.

Ei kai tuo 5000km mikään deal breaker ole? Kyllä se Toyota sen verran kestää, että tuo on pisara meressä. Meillä tulee Corollaan tuon verran metrejä 2-3 kuukaudessa.

Ei kai tuo 5000km mikään deal breaker ole? Kyllä se Toyota sen verran kestää, että tuo on pisara meressä. Meillä tulee Corollaan tuon verran metrejä 2-3 kuukaudessa.
Kestäähän se, mutta totesin tuon olevan ihan ok diili kun vertasin mitä muuta on nettiautossa tarjolla vastaavilla spekseillä. Omat kilometrit ovat pari viimeistä vuotta olleet sellaiset 7000km/vuosi niin käytännössä melkein vuoden enemmän ajettu jos omaa käyttöä miettii. En sitten tiedä että jos pidän tuon vaikka 6 vuotta ennenkuin laitan vaihtoon niin onko niillä kilometreillä enää siinä vaiheessa merkitystä, 86tkm vs. 91tkm. Mutta periaatteesta en halua että tää on vaan sellainen oho sori en huomannut juttu, tossa sulle 50€ bensalahjakortti

Kestäähän se, mutta totesin tuon olevan ihan ok diili kun vertasin mitä muuta on nettiautossa tarjolla vastaavilla spekseillä. Omat kilometrit ovat pari viimeistä vuotta olleet sellaiset 7000km/vuosi niin käytännössä melkein vuoden enemmän ajettu jos omaa käyttöä miettii. En sitten tiedä että jos pidän tuon vaikka 6 vuotta ennenkuin laitan vaihtoon niin onko niillä kilometreillä enää siinä vaiheessa merkitystä, 86tkm vs. 91tkm. Mutta periaatteesta en halua että tää on vaan sellainen oho sori en huomannut juttu, tossa sulle 50€ bensalahjakortti
Eipä oo suuresti merkitystä jälleenmyyntiarvossa, ikä tosiaan enempi painaa. Ja ymmärrän, että tollanen harmittaa, en itsekään 50€ lahjakorttia hyväksyisi. Sen huollon voisi tosiaan yrittää neuvotella.

Statistiikka

Viestiketjuista
291 950
Jäsenet
80 189
Uusin jäsen
p.h.

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom