Ei kyllä 0,9Tce koneessa ole mitään tyyppivikaisia ketjuvikoja 100tkm kohdalla, 1.2Tce on ketjuvikoja jopa alle 100tkm, mutta tuo pienempi on kyllä hyvinkin luotettava.
Itsellä Cliossa 0,9Tce kone millä nyt 60tkm (kohta siis 100tkm mittarissa) ajanut ohjelmoituna 90hv -> 130hv ja 140nm -> 220nm ja yhdet alatukivarret (Meyle HD 32€/kpl ja koiranluut 10€/kpl) vaihdettu ja muuten kaikki alkuperäistä tehtaan jäljiltä ja menty ihan perus huolloilla.
Toki saa tuon 0,9tce koneenkin pilattua nopeasti, jos vaihdattaa öljyt 30tkm välein ja ajaa vain.
Rellun ja Dacian ongelma on siinä, että arvo laskee kuin lehmän häntä mikä aiheuttaa sen, että omistajaa ei kiinnosta auton ylläpito ja lopputulos on että haetaan vikalista katsastuskonttorilta ennen kuin korjataan välttämättömimmät.