Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä olen himppu vajaassa neljässä vuodessa ajanut -14 C5 HDi163A:lla n. 150tkm, nyt mittarissa karvan alle 300tkm. Tuohon hyde-alustaan kun tottuu niin kaikki muut tuppaa tuntumaan kivireeltä, makuasia tosin pitkälti. Suht hiljainen, mukava matka-auto kun hieman keinahtelevaan kulkuun tottuu.
Etutolpat (marmorilla n. 1k€ kpl) meni vaihtoon vuodon takia n. 200tkm jälkeen, takana on tietääkseni vielä alkuperäiset kuten jousipallot myös. Sähköinen käsijarru voi olla n. 1k€ ongelma jos sen vaijereiden kuntoa ei pidä silmällä. Harvinaisempien osien saatavuus (esmes webastolta lähtevä vesiputki...) voi olla haastavaa tai olematonta, sen toki voi korvata muullakin. 2 litraiset dieselit on koneena perusvarmaa PSA:ta, 6v Aisinin automaatti on hieman vanhahtava käytökseltään mutta öljyt huuhtelemalla vaihdettuna suht huoleton. Tankkauksista laskettuna omalla maantiepainotteisella ajolla keskikulutus on ollut 6,1l/100km. Säilytystiloja pikkutavaroille on rajallisesti, mutta siihenkin tottuu. Farkun takakontti on kohtuullinen tiloiltaan mutta ei mikään tilaihme.
Kaikkine omituisuuksineenkaan ei kuitenkaan huonoin käytössäni ollut kulkupeli.
Ilma-alustassa Mersulla se on tonnin per kulma itse osa, ainakin S500 W220 mallissa, jos ulkopuolisella teettää.Useamman vuoden keskiarvolla hyvin pitämällä ja vähän ajamalla voi olla. Joku noista paremmin tietävä osaa varmaan kertoa tyypilliset kalliimmat viat, ilma-alustan korjaamiseen saa ainakin kulutettua jos sellainen löytyy.
Ajoin aikanaan jonkin verran työnantajan ekan korimallin C5:lla, ja tuo alusta oli kyllä jokseenkin omalaatuinen. Etenkin talven liukkailla tuntui, että kaikki tuntuma auton ja tienpinnan välillä katosi, auto kulki kyllä sinne minne sen ohjasi, mutta mitään tuntumaa tiehen ei ratin tai takapuolen kautta saanut. Tuntui kuin olisi ajanut ilmapatjan päällä.Tuohon hyde-alustaan kun tottuu niin kaikki muut tuppaa tuntumaan kivireeltä, makuasia tosin pitkälti. Suht hiljainen, mukava matka-auto kun hieman keinahtelevaan kulkuun tottuu.
Ilma-alustassa Mersulla se on tonnin per kulma itse osa, ainakin S500 W220 mallissa, jos ulkopuolisella teettää.
En nyt sanoisi että mitään en osaa tehdä. Ehkä enemmänkin rajaisin sellaiset työt pois mitkä vaatii auton alle pääsyä, kohtuullisesti työkalut pysyy kasassa mutta kokemusta ei hirveästi ole autojen fiksauksista. Mutta pitää miettiä mihin suuntaan tuota lähtee kehittämään, vai jääkö vain haaveiluksi. Tuli vaan taas mieleen kun eilen katsoin tuollaisen siistin vanhan Jaguarin poislähtöä Lidlin pihalta.Itselläni on 25v vanha Mersu ja en suosittele, ellet itse osaa edes jotain tehdä. Hyvä auto, mutta jos pitää korjata liikkeessä, niin se alkaa maksamaan. Entä suoraan joku museoauto. Osta vielä dieselinä ilman turboa, niin alkaa olla vähän osia, mitkä voisi mennä rikki. Olettaen, että ruostetta ei ole.
En nyt sanoisi että mitään en osaa tehdä. Ehkä enemmänkin rajaisin sellaiset työt pois mitkä vaatii auton alle pääsyä, kohtuullisesti työkalut pysyy kasassa mutta kokemusta ei hirveästi ole autojen fiksauksista. Mutta pitää miettiä mihin suuntaan tuota lähtee kehittämään, vai jääkö vain haaveiluksi. Tuli vaan taas mieleen kun eilen katsoin tuollaisen siistin vanhan Jaguarin poislähtöä Lidlin pihalta.
Makuasia haluaako saada perseeseen ja näpeille tietoa miten huonossa kunnossa tiet ovat.Ajoin aikanaan jonkin verran työnantajan ekan korimallin C5:lla, ja tuo alusta oli kyllä jokseenkin omalaatuinen. Etenkin talven liukkailla tuntui, että kaikki tuntuma auton ja tienpinnan välillä katosi, auto kulki kyllä sinne minne sen ohjasi, mutta mitään tuntumaa tiehen ei ratin tai takapuolen kautta saanut. Tuntui kuin olisi ajanut ilmapatjan päällä.
Uutena ei olisi tarkoitus ostaa. Jos saisi 24k€ pintaan 50-60tkm ajetun n.3.v takuulla ja ajelisi vaikka 4.v ennenkuin yrittäisi päästä eroon. Kun vaan osaisi ennustaa arvon sulamisen määrän vs. mitä vaikka leasingilla saisi. On nimittäin Optimassakin hinta sulanut karusti.Kannattaa lukaista tämä Tero osti kiinalaisen sähköauton – vain kahdessa vuodessa arvosta suli posketon summa jos harkitsee Maxusta.
Onko nuo luotettavuudeltaan tuota tasoa? Siis ihan kuraa?Älä hyvä ihminen, ei edes ilmaiseksi saati Maxusta...
Vähän on haastava budjettiin, mutta odotellaan muiden idealamppuja, itsellä vähän nyt pätkäisi.
Pitääpä joitakin tutkailla.ID4/ID5 saattas hyvin mennä vielä noihin spekseihin....
V50 dieselistä katsoisin suuttimet, ne vuotaa lähes aina. Sitten on hehkut, kuinka monta on pimeänä?Muutama viesti taaksepäin kyselin kokemuksia Laguna mk3:sta tai muista saman luokan autoista hintaluokassa alle 5000€. Nyt kun olen selaillut tuota valtakunnan tarjontaa aktiivisemmin, niin valitettavasti Lagunaa on tosiaan heikosti tarjolla etenkin täällä eteläisessä Suomessa. Muita vaihtoehtoja arpoessa tuli mieleen myös Volvot, täällä vakiovastaus ison edullisen auton tarpeeseen tuntuu olevan V70, mutta entäs ne pienemmät eli lähinnä V50/S40, onko näistä kokemuksia?
Facelifit eli vuosimallit suunnilleen 2007 ja nuoremmat kiinnostaa ja niitä näyttää olevan aika hyvin tarjolla, etenkin tuota farkkua. Lagunaan verrattuna V50 on tietysti kokoluokkaa pienempi, mutta isot sisätilat eivät kahden ihmisen taloudessa ole erityisen tarpeen, enemmän kiinnostaa matka-ajon mukavuus ja sisämelu, ja tietysti luotettavuus. Nopealla googletuksella pienemmät bensamoottorit näyttävät olevan vähän riskialttiita, mutta dieselit voisivat olla parempia kestämään. Ja ilmeisesti myös 2.4 bensa, mutta siinä taas sitten kulutus alkaa olla hirmuista.
Onkohan S40/V50 ajomukavuudeltaan ja sisämelultaan millainen verrattuna vaikka aiemmin mietinnässä olleisiin Lagunaan, P508:iin tai Citikan C5:een verrattuna? Onko jotain moottorimalleja tai tyyppivikoja jota kannattaisi varoa?
Koska noita on tarjolla tässä pk-seudulla autoliikkeissäkin muutamia, niin voisin käväistä lähipäivinä katsomassa ja mahdollisuuksien mukaan jopa koeajamassa jonkin. Esimerkkinä kiinnostava voisi olla vaikka tämä, melko paljon ajettu mutta muuten vaikuttaa asialliselta.
Ootkos katsonu Saksa & Ruotsi akselilta, muistan katselleeni kolmoslagua joskus coupena sieltä.
Muutama viesti taaksepäin kyselin kokemuksia Laguna mk3:sta tai muista saman luokan autoista hintaluokassa alle 5000€. Nyt kun olen selaillut tuota valtakunnan tarjontaa aktiivisemmin, niin valitettavasti Lagunaa on tosiaan heikosti tarjolla etenkin täällä eteläisessä Suomessa. Muita vaihtoehtoja arpoessa tuli mieleen myös Volvot, täällä vakiovastaus ison edullisen auton tarpeeseen tuntuu olevan V70, mutta entäs ne pienemmät eli lähinnä V50/S40, onko näistä kokemuksia?
Facelifit eli vuosimallit suunnilleen 2007 ja nuoremmat kiinnostaa ja niitä näyttää olevan aika hyvin tarjolla, etenkin tuota farkkua. Lagunaan verrattuna V50 on tietysti kokoluokkaa pienempi, mutta isot sisätilat eivät kahden ihmisen taloudessa ole erityisen tarpeen, enemmän kiinnostaa matka-ajon mukavuus ja sisämelu, ja tietysti luotettavuus. Nopealla googletuksella pienemmät bensamoottorit näyttävät olevan vähän riskialttiita, mutta dieselit voisivat olla parempia kestämään. Ja ilmeisesti myös 2.4 bensa, mutta siinä taas sitten kulutus alkaa olla hirmuista.
ITse unohdin alkuunsa ne "pikku-Volvot" kun kokeneemmat volvomkehet sanoivat etteivät ne ole edes oikeita volvoja. Ja jos kyseessä on kakkosauto, johon ei tule paljon kilsoja, niin onko suurta väliä kuluttaako 7 vai 9 litraa satkulla? Kun vuotuinen arvonalenema on satasia, niin voi vähän enemmän laittaa käyttökuluihin.
Kannattaa katsoa autoja pitkänkin matkan päästä. Itse olen lähes aina "joutunut" ostamaan auton kaukaa, eikä reissaamista ole tarvinnut katua. Se on totta, että hukkareissu maksaa aikaa ja rahaa. Mutta se kannattaa ajatella normaalina osana auton hankintakustannuksia.Tuossa kauempaa ostaessa on aina se, että itse en ainakaan kokeilematta ole valmis halpaa käytettyä autoa ostamaan, ellei hinta ole todella halpa. Pitäisi varautua siihen, että tulee hukkareissu ja siihen meneekin sitten äkkiä satasia rahaa ilman mitään vastinetta.
Ruotsin tarjontaa jossain vaiheessa selasin, mutta ovat mielestäni siellä yllättävän hinnakkaita, eikä tarjontaa lahden takanakaan valtavasti tunnu olevan. Ei siis välttämättä ole järkeä lähteä Ruotsiin, jos vaikka Oulun seudulta löytyy sopiva yksilö. Saksan tarjontaa en ole katsonut, mutta toisaalta en oikein näe järkeväksi lähteä muutaman tonnin auton perässä matkailemaan Eurooppaan. Käytettyjä autoja on Suomikin täynnä, vaikkei välttämättä juuri Lagunaa.
Täällä on nyt päästy siihen pisteeseen, että olen katsellut rellun 2020 Clio tce 100sta tai Ford fiesta 20-21 mheviä (siinä pitäisi olla jakoketju, hihna vain öljypumpulla?)
Kumpi todennäköisesti tulisi edullisemmaksi pitkässä juoksussa? Ei ole tarkoitus vaihtaa parin vuoden päästä vaan ajaa ns paaliin
(Ja jos sieltä jotain mustaa hevosta joku ehdottaa niin 10k on täysin ehdoton katto)
Minulla oli juuri lomamatkalla ajossa uusimman korimallin Clio ja täytyy sanoa, että auto oli melkoinen pettymys. Kyseisessä autossa oli 100 -heppainen tce, joka nyki ja pätki todella häiritsevästi kiihdytyksissä. Ainoastaan täyskaasukiihdytyksessä pätkimistä ei esiintynyt. Myös ajoasento jäi melkoisen puutteelliseksi huonojen säätövarojen vuoksi. Penkki jäi itselleni aivan liian ylös, selkänojan säätö oli portaallinen ja ratti jäi liian kauas osittain juuri selkänojan karkean säädön vuoksi. Melutaso Kroatian teillä oli kyllä vaimea, mutta se olikin melkeinpä ainut positiivinen asia. Vertailun vuoksi esim. Vw-konsernin pikkuautoissa ajoon liittyvät asiat toimivat huomattavasti paremmin ja niillä on kiva ajella. Uusimman korimallin fiestaa olen vain koeistunut autokaupassa, mutta ajoasennon kanssa siinä pääsi sinuiksi hyvin.Täällä on nyt päästy siihen pisteeseen, että olen katsellut rellun 2020 Clio tce 100sta tai Ford fiesta 20-21 mheviä (siinä pitäisi olla jakoketju, hihna vain öljypumpulla?)
Kumpi todennäköisesti tulisi edullisemmaksi pitkässä juoksussa? Ei ole tarkoitus vaihtaa parin vuoden päästä vaan ajaa ns paaliin
(Ja jos sieltä jotain mustaa hevosta joku ehdottaa niin 10k on täysin ehdoton katto)
Eikö nelonen ole 2015-2020 välillä valmistetut ja kolmosta tehtiin hetken rinnakkain nelosen kanssa? III sai faceliftin 2012 ja 2014? Onko nuo kaikki EDC loodat sitten kuivia vai onko tuolla poikkeuksia seassa? Automaatti olisi kiva, mutta ei nyt ihan pakollinen jos hyvä vaihtoehto manuaalina löytyy.Nelosmegu vm. 12-15 väliin on pätevä laite, mut noita EDC eli Foortin powershift kuivilla kytkimillä välttäisin. Keppivaihde ellei tavallista momentinmuunninta ole missään, muistaakseni ne jäi Megu 3:sen myötä pois.
V50 lähtisin hakemaan viisipyttyistä dieseliä. Ei ole mitenkään huippuunsa taloudellinen mutta ainakin pannu on kestävimmästä päästä, kunhan huolloista on pidetty huolta. Ja automaattivaihteiston öljynvaihdoista pitää olla varmuus. Omaa kokemusta ko. automallista ei ole mutta aikoinaan tuli pitempi reissu istuttua kyydissä. Ei jäänyt mieleen että olisi ollut epämukava tai meluisa kyyti vänkärin paikalta arvioituna. Ford Focukseen perustuva alustarakenne eli voisin olettaa ajettavuuden olevan jo senkin puolesta kohdallaan.Muutama viesti taaksepäin kyselin kokemuksia Laguna mk3:sta tai muista saman luokan autoista hintaluokassa alle 5000€. Nyt kun olen selaillut tuota valtakunnan tarjontaa aktiivisemmin, niin valitettavasti Lagunaa on tosiaan heikosti tarjolla etenkin täällä eteläisessä Suomessa. Muita vaihtoehtoja arpoessa tuli mieleen myös Volvot, täällä vakiovastaus ison edullisen auton tarpeeseen tuntuu olevan V70, mutta entäs ne pienemmät eli lähinnä V50/S40, onko näistä kokemuksia?
Facelifit eli vuosimallit suunnilleen 2007 ja nuoremmat kiinnostaa ja niitä näyttää olevan aika hyvin tarjolla, etenkin tuota farkkua. Lagunaan verrattuna V50 on tietysti kokoluokkaa pienempi, mutta isot sisätilat eivät kahden ihmisen taloudessa ole erityisen tarpeen, enemmän kiinnostaa matka-ajon mukavuus ja sisämelu, ja tietysti luotettavuus. Nopealla googletuksella pienemmät bensamoottorit näyttävät olevan vähän riskialttiita, mutta dieselit voisivat olla parempia kestämään. Ja ilmeisesti myös 2.4 bensa, mutta siinä taas sitten kulutus alkaa olla hirmuista.
Onkohan S40/V50 ajomukavuudeltaan ja sisämelultaan millainen verrattuna vaikka aiemmin mietinnässä olleisiin Lagunaan, P508:iin tai Citikan C5:een verrattuna? Onko jotain moottorimalleja tai tyyppivikoja jota kannattaisi varoa?
Koska noita on tarjolla tässä pk-seudulla autoliikkeissäkin muutamia, niin voisin käväistä lähipäivinä katsomassa ja mahdollisuuksien mukaan jopa koeajamassa jonkin. Esimerkkinä kiinnostava voisi olla vaikka tämä, melko paljon ajettu mutta muuten vaikuttaa asialliselta.
V50 lähtisin hakemaan viisipyttyistä dieseliä. Ei ole mitenkään huippuunsa taloudellinen mutta ainakin pannu on kestävimmästä päästä, kunhan huolloista on pidetty huolta. Ja automaattivaihteiston öljynvaihdoista pitää olla varmuus. Omaa kokemusta ko. automallista ei ole mutta aikoinaan tuli pitempi reissu istuttua kyydissä. Ei jäänyt mieleen että olisi ollut epämukava tai meluisa kyyti vänkärin paikalta arvioituna. Ford Focukseen perustuva alustarakenne eli voisin olettaa ajettavuuden olevan jo senkin puolesta kohdallaan.
1,3 on se Rellun ja Mersun yhteistyönä tehty uusi moottori, ei suoraan minkään evoluutio. Rellu teki koneen ja Mersu omiin malleihinsa sylinterikannen, muistaakseni.Onko tuo 1,3tce kehitetty 1,2 virheistä oppien? Joskus sellaistakin kehitystä vielä harrastetaan, euroopassakin..
Ok ja niinpäs onkin ja ilmeisesti Mazdakin oli pohjalevyn kehittelytyössä mukana. Toki luultavasti Volvon toteutus on johonkin suuntaan erilainen kuin Fordin jne. kun samalle perusrakenteelle voi toteuttaa monenlaisia lopputuloksia.Se on samalla pohjalevyllä kakkoskoppaisen Focuksen kanssa, ja yleisen mielipiteen mukaan kakkossukupolven ajettavuus on huonoin Focuksista. Ykkönen on hyvä ja nelosta on kehuttu myös, kolmonen oli aika ok ja kakkonen ei-huono-ei-hyvä. (V50:llä ajoin aikanaan pari kertaa autokoulussa, mutta siitä ei ole jäänyt mieleen muuta kuin nahkapenkit ja vakkari.)
V50 lähtisin hakemaan viisipyttyistä dieseliä. Ei ole mitenkään huippuunsa taloudellinen mutta ainakin pannu on kestävimmästä päästä, kunhan huolloista on pidetty huolta. Ja automaattivaihteiston öljynvaihdoista pitää olla varmuus. Omaa kokemusta ko. automallista ei ole mutta aikoinaan tuli pitempi reissu istuttua kyydissä. Ei jäänyt mieleen että olisi ollut epämukava tai meluisa kyyti vänkärin paikalta arvioituna. Ford Focukseen perustuva alustarakenne eli voisin olettaa ajettavuuden olevan jo senkin puolesta kohdallaan.
Se on samalla pohjalevyllä kakkoskoppaisen Focuksen kanssa, ja yleisen mielipiteen mukaan kakkossukupolven ajettavuus on huonoin Focuksista. Ykkönen on hyvä ja nelosta on kehuttu myös, kolmonen oli aika ok ja kakkonen ei-huono-ei-hyvä. (V50:llä ajoin aikanaan pari kertaa autokoulussa, mutta siitä ei ole jäänyt mieleen muuta kuin nahkapenkit ja vakkari.)
Ok ja niinpäs onkin ja ilmeisesti Mazdakin oli pohjalevyn kehittelytyössä mukana. Toki luultavasti Volvon toteutus on johonkin suuntaan erilainen kuin Fordin jne. kun samalle perusrakenteelle voi toteuttaa monenlaisia lopputuloksia.
Pikkuvolvoissa oli näköjään vanha 5-vaihteinen Aisin 2010 mallivuoteen asti ja siitä antaisin jonkinlaisen miinuksen. V70 MkIII tai sama sedanina S80 MkII on omasta mielestäni halpojen Volvojen paras malli, mutta nyt kysytyssä alle viiden tonnin hintaluokassa pitää kyllä osata löytää hyvin pidetty yksilö kun järkevällä koneella olevien kilsalukemat ovat järjestään vähintään 300-400k. Sama kyllä koskee myös noita V50/S40.
Nuokin kävi mielessä, mutta jotenkin vähänlaisesti valikoimaa.. en tiedä pitäiskö katsoa myös diesel puolta tuon tyyppisistä autoista, kun nyt vain keskittynyt bensiinipuoleen@Cotelo mites joku vanha Lexus? Vähän joutuu alkupääomaa sijoittaan enemmän, kuin saman ikäluokan eurooppalaisiin, mutta korjauskuluja syntyy vähemmän. Ne vanhat V6- ja V8-motterot oli/on luotettavia. Ruosteongelmia saattaa toki olla.
Kävin tänään autoliikkeissä ihmettelemässä ja sieltä tuli yksi musta hevonen mukaan, käytännössä loppusuoralle pääsi Fiesta 2020 M6 Trend n. 9000e, 2020 M6 Titanium n. 9500e ja Kia Rio Ex-varustelulla 2018 n. 10 000e
Myyjä jolla oli toinen fordeista ja Kia suositteli Kiaa, mitä sanoo io-raati?
Kyllä se Fiesta vaan nyt lopulta mielytti silmää niin paljon enemmän, että jos auto tulee huollosta puhtain paperein tulee jakoketjullinen Fiesta 2020, alkuviikosta viimeistään lupailivat että on käynyt, tuurilla tällä viikolla.Kyllä Kia Rio:a voi suositella jos se tuntuu hyvältä, kestävän ja huolettoman auton maineessa. Kuten myös sisar-auto Hyundai i20.
5+ vuotta on kokemusta 2018 i20:stä, faijalla on yhtä kauan ollut Rio.
Sattuupa sopivastiMuutama viesti taaksepäin kyselin kokemuksia Laguna mk3:sta tai muista saman luokan autoista hintaluokassa alle 5000€. Nyt kun olen selaillut tuota valtakunnan tarjontaa aktiivisemmin, niin valitettavasti Lagunaa on tosiaan heikosti tarjolla etenkin täällä eteläisessä Suomessa. Muita vaihtoehtoja arpoessa tuli mieleen myös Volvot, täällä vakiovastaus ison edullisen auton tarpeeseen tuntuu olevan V70, mutta entäs ne pienemmät eli lähinnä V50/S40, onko näistä kokemuksia?
Facelifit eli vuosimallit suunnilleen 2007 ja nuoremmat kiinnostaa ja niitä näyttää olevan aika hyvin tarjolla, etenkin tuota farkkua. Lagunaan verrattuna V50 on tietysti kokoluokkaa pienempi, mutta isot sisätilat eivät kahden ihmisen taloudessa ole erityisen tarpeen, enemmän kiinnostaa matka-ajon mukavuus ja sisämelu, ja tietysti luotettavuus. Nopealla googletuksella pienemmät bensamoottorit näyttävät olevan vähän riskialttiita, mutta dieselit voisivat olla parempia kestämään. Ja ilmeisesti myös 2.4 bensa, mutta siinä taas sitten kulutus alkaa olla hirmuista.
Onkohan S40/V50 ajomukavuudeltaan ja sisämelultaan millainen verrattuna vaikka aiemmin mietinnässä olleisiin Lagunaan, P508:iin tai Citikan C5:een verrattuna? Onko jotain moottorimalleja tai tyyppivikoja jota kannattaisi varoa?
Koska noita on tarjolla tässä pk-seudulla autoliikkeissäkin muutamia, niin voisin käväistä lähipäivinä katsomassa ja mahdollisuuksien mukaan jopa koeajamassa jonkin. Esimerkkinä kiinnostava voisi olla vaikka tämä, melko paljon ajettu mutta muuten vaikuttaa asialliselta.
Kun on kiinnostava auto niin sit vaan tyhjentää kontin. Jotkut myyjät tekee sen mielellään, toisessa paikassa olen saanut sen itse tehdä.Liikkeissä tuppaa nuo renkaat olemaan kyydissä, niin ei oikein takatiloja pääse tutkimaan..
Olis auton osto edessä, olisko kellään suosituksia näillä kriteereillä?
- Budjetti 15 000€, mieluiten lähempänä 10 000€.
- Kilsoja tulee n. 7000-10000 / vuosi (80% kaupunkiajoa), eli varmaan bensa tai hybrid järkevin
- Pitäisi mahtua takapenkeille kaksi turvaistuinta (selkä menosuuntaan, eli vie jonkin verran tilaa)
- Ei väliä onko manuaali vai automaatti
- Mahdollisimman huoleton, kun ei löydy kauheasti osaamista renkaiden-, öljyjen- ja suodatinvaihtojen lisäksi
- Mieluusti mahdollisimman hiljainen rengasmelun suhteen.
Katsonut mm. Toyota Auriksia, mutta vaikuttais olevan aika ahdasta takapenkillä + tiemelu taitaa olla aika paha?
Vaikka jakopää on ketjulla niin sen takana on silti märkähihna öljypumpulle. Harvinaisen upea ratkaisu tuo kun yksi vika mahdollisesti korjattiin mutta sen takana jemmassa on toinen tiedostettu ongelma edelleen.Kyllä se Fiesta vaan nyt lopulta mielytti silmää niin paljon enemmän, että jos auto tulee huollosta puhtain paperein tulee jakoketjullinen Fiesta 2020, alkuviikosta viimeistään lupailivat että on käynyt, tuurilla tällä viikolla.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.